- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2015 13 sausio @ 18:57 #199934liotcik
Pakeliui į finišą, Tadas vis dar su lyderiais, Robertas truputi atsilieka.
2015 13 sausio @ 19:03 #199935liotcikTadas priekyje bet žemai suka termiką. Robertas aukštai, panašu vejasi pilnu tempu.
2015 13 sausio @ 19:35 #199936liotcikRobertas paskutinėje atkarpoje stipriai prisivijo Tadą, gali būti finišuos su labai panašiu laiku. Lyderiai finišavo gal jau prieš pusvalandį.
2015 14 sausio @ 00:11 #199938TadasPirmas taskas praejo, idomu buvo stebėti, kaip priekyje skrenda vienintelis spiečius sparnų beveik visą taską, termikų daug, taktika daugumos vienoda- skristi kartu vienam spiečiuje, nes sparnai daugumoje panašūs, taktinių sprendimų ypatingų šiandien nereikėjo. Tadas turėjo pirmą frontaliuką ant spydo, bet sparnas, kadangi su vielom, tai nesiglamžo ypatingai, gerai išeina, Bulgakova taip pat turėjo ant pilno frontaliuką, tai atsistebėti negalėjo, kaip lengvai išeina aštuntas icepeakas. Septintas icepeakas, kaip nekeista, nors maniau saugesnis, bet labai linkęs lūžti, tai skraidau smarkiai pasitrumpinęs klevantas, ir smaugiu iki galo išeinant iš termikų, nes normaliai stabdant pirmom dienom pastoviai lūžinėjo, tai turbulencijoje skrendu labai lėtai, Linkėjimai Lietuvai!
R.2015 14 sausio @ 04:37 #199939TadasNors rytas atrodė apniukęs, bet debesys greitai prasisklaidė ir įvyko pirmas 86,4 km. varžybų pratimas. Sąlygos buvo tikrai geros – didžioji dalis pilotų finiše. Dienos lyderis – čekijos pilotas PETR KOSTRUHN (Boomerang 10), užduotį įvykdė per 2:16:06 h , vidutinis greitis 36.8km/h.. Luca Donini (Italija) ir Stephan Gruber (Austrija) pasidalino antrą vietą. Aš, beveik visą varžybų laiką vijausi lyderių spiečių, bet skrendant iš paskutinio taško “su pilnu speed`u gavau frontalą” , truputį prakritau kol susitvarkiau su sparnu, tada atleidau akseleratorių ir “saugiai” prieš vėją skrisdamas pražemėjau. Teko aukštį rinkti beveik nuo pat žemės ir sugaišti daug brangaus laiko. Na, bet vis tiek, galų gale finišas pasiektas. Mano laikas 02:39:45. Robertas finišo liniją kirto 20 sekundžių vėliau. Per raciją girdėjosi, jog vėl kažkas metė atsarginį. Ryt vėl laukia įtemta kova. Stengsimės kiek galėsim!
2015 14 sausio @ 07:21 #199940liotcikRobertai nesiteisink dėl sparno
2015 14 sausio @ 07:31 #199941liotcikBeje Icepeak-6,7 reikia įkraudinėti labai tiksliai, jei pas tave dydis 23 (85-105) reikia krauti 97kg ±1kg. Jei dydis 24 (95-115) skridimo svoris turi būti 107kg ±1kg.
2015 14 sausio @ 19:04 #199946liotcikPanašu kad Tadas su Robertu su pirmaujančiais pilotais. Sėkmės vyrai!
2015 15 sausio @ 23:56 #199947TadasŠią naktį pagaliau po ilgos pertraukos buvo lietus, iki pirmos valandos startavietėje prasedejom debesyje, antrą valandą (nors paprastai iki dvyliktos startas) startas- pratimas trumpas virš 40km. tik, bet jį praspkrist tikrai buvo sunku, pora tik finišavo pagal išankstinius gandus, terminė veikla labai silpna, debesų praktiškai nebuvo, o paskutinėje atkarpoje visai termikai susilpnėjo, tai ir išbyrėjo beveik visi.
2015 15 sausio @ 23:57 #199948TadasŠią naktį pagaliau po ilgos pertraukos buvo lietus, iki pirmos valandos startavietėje prasedejom debesyje, antrą valandą (nors paprastai iki dvyliktos startas) startas- pratimas trumpas virš 40km. tik, bet jį praspkrist tikrai buvo sunku, pora tik finišavo pagal išankstinius gandus, terminė veikla labai silpna, debesų praktiškai nebuvo, o paskutinėje atkarpoje visai termikai susilpnėjo, tai ir išbyrėjo beveik visi.
Robertas
2015 16 sausio @ 05:59 #199949TadasŠiandieną startavietė ilgą laiką skendo debesyje. Tris kartus buvo keičiamas pratimas, kol galiausiai pakilus debesų padui buvo paskelbta trumpa užduotis (44,6 km) ir starto langas buvo atidarytas. Lyginant su praėjusia diena, kada skridome 106,4 km, šiandien rodės bus tikras poilsis, bet deja, deja… Termikai silpni (naktį pagaliau palijo, tai teko centruoti net ir 0,5m/s), jei tik kur stipriau kelia tuoj susidaro parasparnių spiečius. Kol išsirinkau iki debesies ir priartėjau prie startinio cilindro praėjo apie 40 min. Atsargos turėt reikėjo, nes kursas vedė per lygumą, kur termikų išvis praktiškai nebuvo. Pasiekę kitą kalnų grandinę, pilotai ilgai vargo kol atkovojo prarastą aukštį. Čia atrodė ir saulės šiek tiek daugiau ir kalnagūbris gelbsti, bet fazės trumpos, silpnos ir pilotai greit atsisijojojo. Taigi po 31 kilometro atėjo ir mano eilė. Nusileidau prie beveik išdžiūvusio vandens telkinio su dar keliais varžovais. Po kelių sekundžių link manęs atšoliavo bulių banda, tad teko juos plačiais rankų mostais baidyti, kad neįsiveltų į stropas ir nesutyptų sparno. Kol pakavausi, stebėjau kaip vietiniai žvejai iš jau likusio dumblyno (kažkada buvo nemažas tvenkinys) tinklais traukia merdėjančias žuvis. Netrukus atvažiavo ir nelaimėlių surinkimo automobilis. Šaltas alus ir kitų pilotų įspūdžiai po tokio vargo buvo tiesiog atgaiva. Robertui šiandien sekėsi geriau, bet jam irgi (kaip ir daugumai) termikai baigėsi. Finiše tik vienas pilotas – šveicaras Stephan Morgenthaler, atkarpą su Ozone Enzo2 įveikė per 2:21 h. Jo skridimo greitis 14,7 km/h.
Ryt vėl laukia kova… Siučiu karštą oro gūsį į Lietuvą, kad greičiau pavasaris ateitų!2015 16 sausio @ 06:53 #199950liotcikTadai, tavo oro gūsį gavom vakar. Buvo labai graži saulėta diena. Sėkmės toliau. linkiu stabiliai skraidyti ir dar bent 10-20 vietų pakilti aukštyn.
2015 16 sausio @ 07:51 #199951austravReikia svajoti maksimumą, o džiaugtis tuo ką turi.
Linkiu vienam pirmos, kitam antros vietos
2015 16 sausio @ 10:38 #199952AurisTadas kazkotai nuskambembejo panasiai kaip kalba Boratas. https://www.facebook.com/xcmag
Oij jsuciu jiems ten linksma, baltas pavydukas… Bet visumoje Saunuoliai! Uz Lietuva, Vyrai!2015 16 sausio @ 12:35 #199953GiSiSveiki, kas gali pakomentuoti dėl taškų sumažinimo: https://airtribune.com/worlds2015/results/task3/comp/overall ?
2015 16 sausio @ 15:49 #199954AnonimasCia įprastinis blogiausio pratimo išbraukimas, o kol nėra suskrista 5 pratimų, tol blogiausią pratimą dalina iš 4.
2015 16 sausio @ 18:35 #199955EgasNa siandien Tadas turetu sublizgeti. Kol kas varo su lyderiais kazkur 7-8 vietoj paemes antra punkta. Liko tik nuskristi i finisa pavejui !!!
2015 16 sausio @ 19:34 #199957EgasDeja nepataikiau su spejimu. Kita grupe skrido kitoje puseje ir jie finisavo pirmi. Ten daug taktiniu sprendimu.
2015 17 sausio @ 09:03 #199960AnonimasTadai, kaip tavo naujas sparnas skrenda ? Niviuk neuzima aukstu vietu si cempionata pagal rezultatus. Ar tai sparnai atsilieka, ar tiesiog niviuk prarado visus geriausius pilotus ?
2015 17 sausio @ 20:44 #199961RobertasGeri pilotai nerizikavo keisti enzo i kažką naujo ir nežinomo. Klaudia labai patenkinta, ji turėjo enzo, bet pasirinko ši sparną iš bandžiusi ji Tenerifeje. Startuoja aštuntas gražiausiai, kiti rangosi, dešimtas bumerangas išvis kas antras startas blogas. O dėl saugumo, tai po poros dienų Tadas išspaudes speeda ir paleidęs klevantas fotografuoja, kai aš klevantom mosikuoju kaip per aerobika. Man atrodo su šiuo sparnu jautiesi lėktuvo keleiviu. Kartu per treniruočių diena bandem paskristi greta kilometrą, tai Tadas atsiplėšė šimtą metru ir aukščiau žymiai buvo, turiu video. Jei nebus antros kat. varžybose apribojimu CCD sparnams reiks pirkti .
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.