- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2015 17 sausio @ 20:56 #199962Robertas
Tiesa, vakar Marina mete atsarginį ir ranka susilaužė, ligoninėje guli Cali mieste išvežta, vakar operacija turėjo daryti. Gavo lūžį netoli startavietes ir ne atsistatė iškart sparnas.
2015 19 sausio @ 09:19 #199963AnonimasRobertas su Tadu puikiai suskrido 5-ą pratimą. Tadas finišavo 79 vietoje, Robertas 31-oje. Robertas atsiliko dvi minutes dvi sekundes nuo nugalėtojo, bet to užteko tik 31 vietai – varžybų lygis labai aukštas.
2015 19 sausio @ 18:23 #199966liotcikTikrai geras Roberto rezultatas. Tikriausiai jau ribojamas ne pačio naujausio sparno. Bendroje įskaitoje Robertas kyla į 70vietą.
2015 20 sausio @ 02:38 #199967TadasŠiandien pratimas prasidėjo labai žemu padu, visą ryta lijo, į kalną važiavom per lietų, bet startavietė, kaip nekeista sausa, tik padas pakilo iki startavietės lygio, atidarė langą, iki starto cilindro aštuoni km., šiaip ne taip dasikrapštėm, o iš ten per lygumą, praktiškai be saulės, labiau pradėjo šviest tik įpusėjus pratimą. Mes patraukėme per lygumą tiesiau, kiti kalnais aplinkui, ir jie išlošė, mes užstrigome ir finišavome nelabai gerai, Tadas paspaudė paskutinę atkarpą ir finišavo greičiau 15min., aš bandžiau iš paskos, bet termikai čia trumpalaikiai ir kiek veluodamas vis pataikydavau į benusibaigiantį, taip smarkiai atsilikdamas. Rusijos visi atstovai nefinišavo šiandien, todėl laikinai mes aplenkėm labiau patyrusią ir didesnę komandą. Dar laukia penki pratimai be išeiginių, vieną dieną buvo nutrauktas pratimas prieš lango atidarymą, ta diena užskaityta kaip poilsio, tai varom praktiškai be poilsio, gresia vienuolika pratimų. Įdomiai skaičiuojasi rezultatai: su kiekvienu pratimu yra minusuojama 25 proc. blogiausio pratimo taškų, tai jei įvyks vienuolika pratimų, bus nubraukti du pilnai ir trečio 75 proc. taškų, tai leidžia laimėti, net jei tris kartus niekur nenuskrisi, bet likusius nuskridai labai gerai.
2015 20 sausio @ 08:18 #199968liotcikPaciame gale nufilmuotas Tadas 2:55
'Perfect, beautiful, incredible.' Goal shots from Monday's task at the Paragliding Worlds in Roldanillo. The spirit of competition is alive and well in Colombia.
Posted by Cross Country Magazine on 2015 m. sausis 19 d.
2015 20 sausio @ 18:58 #199971liotcikVaržybos man darosi visai nesuprantamos. Ar daug lemia sekme ar dar kokie faltoriai.
Kažkiek pažystamas amerikietis Nick Greece, prieš kelis pratimus puikavesis pirmame dešimtuke, pakilęs iki 4 vietos vienu metu, dabar atsidūrė 78 vietoje. yra daugiau tokių pakitimų. Kažkių stabilių lyderių irgi nesijaučia, žmonės laimintys atskirus pratimus atsiduria 50-100vietoj.
Tampa neaiškus kas yra geras pilotas.2015 20 sausio @ 23:33 #199972TadasTaškai skaičiuojami taip, kad pilotai rizikuotų, nes per šias varžybas išsibrauks mažiausiai du blogiausi taskai, nesvarbu ar ten gavai šimtą ar tūkstantį taškų, matyt kelis kartus nefinišavo ir nukrito smarkiai, nes finišuojančių dažniausiai daug. Šiandien mes finiše, Tado sparną paėmė patikrinimui, nes itarimų sukėlė, kad per gerai eina, kai pamatė, kad iš poros šimtų aukščio be rinkimų į finišą atvarė iš paskutinio taško penkių metrų aukštyje, kai kiti prasėdo, gerai Tadas apskaičiavo savo glaidą, o aš tai dažniausiai atskrendu per aukštai, renku su atsarga aukštį, nes jei patenku į minusus ir prieš vėją, labai daug aukščio prarandu, lyginant su sportiniais sparnais. Šiandien termikai atominiai buvo, vietomis virš 10m/s, daug pilotų pažeidė aukščio apribojimus, maždaug 1400m. virš lygumos tik galima, nes jau ketvirta diena, kai atgijo ugnikalnis ir lėktuvai žemiau skraido, aš kaip skridau per turbulenciją pačiam gale,nes pratimo didžioji dalis ėjo palei aukštesnius kalnus, tai mačiau tris atsarginius, pilotų susidūrimą ir daug kaskadų, tik pačiam pratimo gale išėjome į lygumą, kur jau galėjau paspausti ir atsipalaiduoti.
2015 25 sausio @ 09:40 #199980liotcikPasaulio čempas pasibaigė, keletą pastebėjimų.
10 pratimų. 145 pilotai pilnai atskraidę varžybas. 3 varžybų nebaigė, tame tarpe rusė Marina Olexina susižeidusi 4 pratime.Priešpaskutinėj vietoj Belgas su EN-C parasparniu. Jam pavyko aplenkti vieną žmogų skridusį su aukštesnės klasės parasparniu IP7.
Geriausia vieta su normaliu EN-D (Mantra-6) 134 . Toliau tik CCC klasės sparnai.Lyderių dešimtuke tik du parasparnių modeliai: ENzo-2 ir Boomerang 10.
Laimėjo prancūzas. Honorin Hamard – nieko apie jį nežinau. Gal kas turite kažkokios informacijos apie jį?
Antras šveicaras Michael Maurer. Garsaus Europos PWC, vienintelio X-alms lyderio ir kt varžybų nugalėtojo Christian Maurer brolis. Pats Michael sakė kad brolis pradžioj nelabai užsikabino pg sportu, bet vėliau padarė labai gerą progresą. Dabar geriau už MIchael skrenda akro ir varžybose. Michael sako kad jam dabar geriau sekasi skristi ilgus maršrutus ko reikėjo X-alps.
Pats Michael Maurer liko penktas.Trečias vokietis Torsten Siegel. Tai garsus parasparnių inžinierius ir pilotas. Seniau skraidė ir projektavo Swing’ui. Dabar perėjo pas Korėjiečius Gin. Manau tai pakėlė sportinių Gin parasarnių lygį, Boomerang 6,7,8 nebuvo tokie vykę, o atėjus Torsten, Boom 9 ir 10 nuolat ant podiumo. Ir šiuo metu vieninteliai galintys konkuruoti su Enzo2.
Kaimynas Lenkas Michal Gierlach – 18 vietoj. Labai neblogai.
Geriausias Amerikietis Josh Kohn 20 vietoj. O jie juk turi daug geresnius orus, kalnus ir ilgesnį sezoną nei lenkai. O ir gyventojų kokius 7x daugiau (Josh iš Kalifornijos kur termikų nebūna tik kokius 3-4mėnesiu į metus, nuolat šviečia saulė, skraidyti galimai puikiai ištisus metus)
Geriausias čekas, Axis gamyklos testpilotas David Ohlidal 26vietoj, skrido su Gin parasparnių. Patys šiuo metu nesugeba pasigaminti konkurencingos CCC lygio įrangos.
Europos čempionas Bulgaras Yasen Savov tik 55 vietoj.
Akro čempionas Pal Takats 56
Aukščiausia vieta 64 po visų enzo ir Boomerang’ų PWC nugalėtojas Maxime Pinot su Niviuk Icepeak-8 . Po 2012 sukurto Icepeak-6 niviuk’ui kažkaip nelabai sekasi CCC klasėje.
Geriausias Rusas Yury Mishanin 72 vietoj.
Tikriausiai didžiausias Kritimas į 78 vietą, Amerikiečio Nick Greece. Pradžioje buvo 4 vietoj.
Robertas pradžioj skrido atsargiai po to panašu apsiprato, buvo šoktelėjęs į 70 vietą, galutiniam rezultate liko 87. Tadas skrido daugiau pastoviai, paskutinis pratimas buvo labai sėkmingas liko 91.
2015 25 sausio @ 13:24 #199981rasaNaujajam pasaulio čempionui Honorin Hamard (tarti “Onoren Amar’) tik 23-ji metai (24 sukaks birželį), bet įvairių tittulų jis jau turi pakankamai: Prancūzijos jaunimo čempionas, 2014 m Prancūzijos vicečempionas, 2014m pasaulio taurės superfinale užėmė 2 vietą ir t.t. Honorin, skirtingai nei dauguma kitų Prancūzijos rinktinės narių, gyvena Normandijoje, kur skraidymo sąlygos – lygumų, t.y. kaip Lietuvoje. Prancūzijos lygumose Honorin yra nuskridęs 330 km, o įžymiojoje Quixada’oje (Brazilija) – kelis kart virš 400km. Parasparniais puikiai skraido ir jo tėvas Bruno, ir jaunesnysis brolis Leo.
Sveikinimai Robertui ir Tadui – tikrai labai geras asmeninis ir komandinis pasirodymas !
Tikimės kad kitame FAI čempionate LT komandą papildys daugiau narių.Rasa
2015 25 sausio @ 14:40 #199982liotcikO praeitų metų vasario mėnesį vykusiame PWC taurėje Valle De bravo Honorin buvo tik 62.
http://pwca.org/results/results_2014/e_1_1.htm?ts=140726201825Prancūzijos pwc: 34 http://pwca.org/results/results_2014/e_3_1.htm?ts=140726201825
O pvz visiems žinomas Torsten atatinkamai 6 ir 7. MIchael Maurer Meksikoje 1.
Man jo stilius primena Jasen Savov. Vieną dieną jis lyderis kitą, prie galo. Kartais pataiko “ant fazės” tada pavaro Kai skraidai 5-10 varžybų į metus visiškai nesvarbu ar tu visada tarkim 20uke. Daug svarbiau ar nors vienose laimėjai.
2015 25 sausio @ 15:06 #199983rasaDariau, turėjai jau pastebėti, kad tokiose varžybose kaip pasaulio čempionatas ar pasaulio taurės superfinalas (t.y. dviejų savaičių trukmės) dalyvauja tokio lygio pilotai, kad laimėti jas gali bet kuris iš pirmųjų 50-60 ar net 80. O laimi tas, kuris visus įskaitai galiojančius pratimus (t.y. atmetus blogiausius) atskrenda bent jau penkioliktuke, t.y. pastoviai.
Skirtingai negu Yasen Savov, Honorin Hamard išmoko ilgose varžybose “susitvarkyti su nervais” ir skrenda pastoviau . Pažįstu jį ir jo šeimą, jei nori tęsti diskusiją apie jį, parašyk į PM.
2015 25 sausio @ 19:09 #199984HookDariau, aciu uz issamia varzybu analize.
Gal gali paaiskinti kuo skiriasi normalus EN-D (Mantra-6) uzemusi 134 vieta ir nenormalus EN-D (Icepeak 7) kuriuo skrido Robertas ir uzeme tik 87 vieta. As perziurejau techniniu duomenu lenteles ir nelabai ka man tai pasake. Proilgis skiriasi 0,1, tik oro imtuvu skirtumas riskesnis. As suprantu, kad senais laikais Icepeak’ai buvo nesertifikuojami o veliau juos pradejo “pritempineti” iki EN-D klases. Bet as vistek is lenteles skirtuma nelabai matau.2015 25 sausio @ 19:23 #199985liotcikNereikia bukai žiūrėti į skaičius ir raides serifikavimo ataskaitose. Paskaityk ką rašo gamintojai ką pilotai kalba.
O jei reikia oficialiai tai testo apačioje prie Icepeak-7 aiškiai parašyta:
This glider meets the minimum
requirements of EN/LTF class D.
According to the manufacturer and
confirmed by our own testing this
glider addresses highly
experienced comp-pilots (PWC
level) exclusively and is no
replacement for the standard
Dclass-glider of the same
manufacturer.2015 25 sausio @ 19:26 #199986liotcikp.s. Niviuko normalus EN-D yra peak 3.
2015 28 sausio @ 07:10 #199997TadasDariau, o koks yra icepeak 7 pro? normalus ar nelabai? Bandžiau suskaičiuoti, lygtai šiose varžybose buvo 14 nesportinių sparnų, kaip man žinoma, dabar en-d gali būti iki 7 proilgio, o kaip skrenda ccc sertifikacijos sparnai, kurie yra nesertifikuoti nepriklausomų sertifikuotojų reikia pamatyti, tada bus aišku, ką reiškia en-d ir ccc, tai netgi ne vienos klasės skirtumas, o kadangi nei vienas EN-D sparnas neskrido geriau už maniškį, esu visai patenkintas kukliu rezultatu tarp sportinių sparnų, rytoj išskrendam namo, keisim sparnus į slides.
2015 28 sausio @ 09:30 #199998liotcik>Dariau, o koks yra icepeak 7 pro? normalus ar nelabai?
Tai jau “nenormalus” en-d nes yra prierašas sertifikacijoje
this glider addresses highly experienced comp-pilots (PWC level) exclusively and is no replacement for the standard D class-glider
kas nesupranta, angliskai vertimas:
Sis sparnas skirtas tik auksto sportinio lygio varzybu pilotams (PwC lygio) ir tai nera pakaitalas standartiniams D klases sparnams.Toki pat prierasa turi ir Icepeak-6,7, 7-pro,8, Enzo ir Enzo-2. Boomerang-9,10. Swing Core-2,3. Axis Mercury Sport. Dar karta pabrezio tai yra “nenormalus” EN-D sparnai.
Normalus EN-D yra – Mantra-4,5,6, Gin GTO, GTO-2. Boomerang-x. Niviuk Peak-3. Axis Venus-2,3,4.
Tai nera jokia paslaptis, ir galite paklausti gamintoju, jie jums tai patvirtins. Nespreskite apie sparna tik pagal proilgi ir skyliu diduma, lygiai kaip ir apie moteris Trango xc3 turi proilgi 6,9, kaip ir Icepeak-6(nenormalus en-D)
Reikia nepamirsti, kad net ir su normalia sertifikacija sparnas gali tureti “vriednu” savybiu (Pvz. uzsipainiojancios ausys, polinkis i frontala ir pan.). Arba gerai isbaigtas competitionas ar “nenormalus” En-D gerai isdailintas gali pasirodyti ne toks ir baisus.
Bet sertifikacija riboja daug ka, ir is normalaus EN-D gamintojai toli grazu negali isgauti tiek “performaco” kiek is “nenormaliu” EN-D.
2015 28 sausio @ 13:07 #199999TadasDariau, jei viskas, kas parašyta būtų teisybė, būtų labai džiugu, deja, teorijos dažnai neatitinka tikrovės, dėl to, kartais pravartu ir pačiam išbandyti vieną kitą sparniuką, o nesikliauti gamintojo, arba pilotų kurie kartais net nebandė, informacija.Sulyginti boomerangą x su venus arba peak, ar yra labai neatsakinga.
2015 28 sausio @ 14:50 #200000liotcikSparnu as nesulyginu. Tik kalbu apie klases. Jau sakiau “Nereikia bukai žiūrėti į skaičius ir raides serifikavimo ataskaitose”
>.Sulyginti boomerangą x su venus arba peak, ar yra labai neatsakinga.
Aisku neatsakinga. Vien jau del to kad venus yra 2005 metu, peak 2007, o boomerang x 2012 metu- su visais tuo metu vykusiais persversmais ir bandymais(nebutinai sekmingais) kazka sukisti i kazkokia tai kase.
2015 11 vasario @ 12:50 #200083Robertas -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.