- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 28 vasario @ 17:23 #196669Varstelis
Gal temos neiškreipsiu jai paklausiu skraidyklininkų kaip reikia kelti skraidyklę naudojant pasivkę. Pora kartų teko , bet man dar ne viskas aišku ir kitiems tikriausiai neprošal daugiau sužinoti
1 . startui galimas (pageidautinas iki ) laipsniais šoninis vėjas, gal tai dar priklauso ir nuo skraidyklės
2. koks turi būti starto greitis
3. koks tempimo greitis iki spynos persikabinimo, ar nereikia sumažinti tempimo greičio persikabinimo metu
Taigi nepatingėkit parašyti apie išvilkimo principus ir pageidavimus, į 600-800 m
galima laisvai pakelti ir su pasivke2013 28 vasario @ 17:47 #196670karolisReikalinga galimybe gana staigiai uzdeti pilna trauka ir greiti (~80kg, 50km/h), todel geriausia trauka reguliuoti kai jau esi isibegejes. Taip pat geriau viso pakilimo metu stebeti skraidykle – jei prades majacintis i sonus turi siek tiek sumazinti trauka.
Ar reikia nuimti trauka persikabinimui priklauso nuo persikabinimo sistemos, paprastai nereikia.
2013 28 vasario @ 19:43 #196672Justas SPKKeliukas turi būti be kliūčių, turi būti vietos šalia tūpimui, jei atsikabintų iškart po starto.
Prieš startuojant, sparnas turi būti nepakrypes ir be tendencijos krypti (operatorius turėtų tą irgi stebėti ir nepradėti vilkti, jei sparnas kreivas).
Vėjas kuo tiesesnis, tuo geriau, tikrai netinka daugiau kaip 90 laipsnių šoninis, nors ir labai lengvas dvelkimas.
“Startinės traukos” nereikia visiškai, tik išimt lyno laisvumą.
Gerai yra atvynioti kiek įmanoma daugiau lyno prieš startą, bent kokių 50 metrų.
Prieš pat startą ir išvilkimo metu operatorius turi stebėti kylantį sparną ir tuo pačiu vairuoti mašiną, tam reikia neblogų vairavimo įgudžių
arba pagalbininko.
Jei pasyvkės trauka nustatoma iš anksto ir nesireguliuoja važiuojant, tai įsibėgejimas (pagreitis) turi būti gan staigus, t.y. reikia greitai ir tolygiai didinti mašinos greitį, ypač esant silpnam vėjui ir nedaryti pauzės perjungiant iš pirmo į antrą bėgį, nes tuo metu skraidyklininkas vis dar gali bėgti žeme ir neturėt pilno sparno pavaldumo.
Jei tik sparnas pradeda krypti į šalį (lockout’o pradžia), nuimti trauką!
Prieš persikabinant, galima sumažint trauką/greitį, tartis su pilotu.
Persikabinimo metu galimas pilnas atsikabinimas.
Jei sparnas pradeda švankuotis į kairę – dešinę, mažinti trauką.
Po išvilkimo persikabinimo pavadėlis su žiedais lieka prikabintas prie lyno ir gan greitai krenta, geriau naudoti didesnį parašiutėlį ir pasistengt neįviniot visko į ritę
Greičiai ir trauka priklauso nuo vėjo ir piloto, eant štiliui, galima tikėtis greičio ir iki 60~70 km/h norint užtikrint reikalingą trauką.
2013 28 vasario @ 23:06 #196673liotcikMan atrodo netoli ta diena, kai startuojant pasyvke, skraidyklinikui nereiks begti nei zingsnio, nereiks dvigubu persikabinimu bei bijot soninio vejelio:
2013 1 kovo @ 06:28 #196675kipsasMan cia darosi panasu i eiline kvaila diskusija kai zmones net pauzsiimantys tam tikra veikla bando prikisti savo tiesa kitiems kurie viska jau yra isbande.
Ko jus kabinates prie skraidyklininku, kiek jie dar tures destyt kad jiems neparanku, nepatogu, brangu ir mazai galimybiu paskristi su laisvunu varganom lebiotkem kurios vos nuo zemes atkelia, ir su tom paciom pasyfkem koks tolkas stovet eilej, kankintis su daugybe nepatogiu faktoriu ir t.t.
Tia tas pats klausimas parasparnistam, kodel yra nenorinciu daryti LT cempa kalnuose? (kaip pastebiu tie patys kurie pries kalnus tai ir uz skraidyklininku kankinima), Jei normalus XC pilotai sako kad kalnuose pacios geriausios salygos tai kokio velnio mum kilnotis su tom lebiotkem kai galima visa vasara ir taip atsokinet, kai termika pagaut vos imanoma.Visur yra sava specifika, ir tie kas tai supranta pasirenka sau geriausia ir paprasciausia buda kaip maksimaliai produktyviai isnaudoti susiklosciusias aplinkybes.
beje, jei neklystu lietuviai su HG nuo vezimelio ir kilnojasi.
2013 1 kovo @ 06:43 #196676Marijonasjeigu jau Kipsas tapo EKSPERTU….. toli nueisim!!!
2013 1 kovo @ 10:06 #196679AinisBūtų labai malonu, jei lspsf puslapyje atsirastų ir paskutinės konferencijos protokolas.
Ačiū.
2013 1 kovo @ 11:12 #196681saerogNa dabar keliamės už skraidyklės be vežimėlio, nors kai būna visiškas štilius vežimėlis būtų super. Bėgti nėra sunku, nes po kelių žingsnių sparnas jau laiko savo svorį. Keliamės ir esant šoniniam vėjui, nieko tokio, tik reikia šiek tiek daugiau sparno kontrolės.
Mano nuomone, skraidyklės pakelimui nieko nėra geriau už aerobuksyrą, nes dažniausiai atsikabini termike, todėl beveik visada išskrieji į maršrutą, kitas dalykas, nereikia daug šniuro, ilgo kelio ( Utenoje rast tinkamą turbūt neimanoma ) ir tiek daug žmonių, nes realiai užtenka tik pilotų abiejuose “galuose”, na ir galų gale mažiau dėvisi sparnas, nes mažesnės apkrovos sparnui keliantis
Taigi, mes skraidyklininkai vienareikšmiškai už aerobuksyrą
Klipas iš mano brolio kilimo Utenoje
http://www.youtube.com/watch?v=21CNTIivU60&list=UUpewAeeJcEW9hNZEhEmmM9Q
P.s nemoku idėt video į ši forumą, bet gal nesupyksit
Saulius
2013 4 kovo @ 22:07 #196706KJProtokolas ir varžybų kalendorius jau lspsf.lt.
2013 5 kovo @ 05:37 #196707AndriusUKMPer konferenciją buvom suderinę kad varžybų datos nepersidengtų o dabar iš kažkur atsirado (mūsų rezervinėse datose):
“Vasaros Trakų Oro šventė Birželio 14 – 16 d., Trakai”?2013 5 kovo @ 06:18 #196708RamunyteAndriau, galbūt ne iki galo suderinot arba suderinot ir neatėjot iki manęs, kad pasižymėčiau
Gerai pamenu, jog tarėtės su Tadu, jog nepersidengtų su Skraidom.lt taure, bet dėl kitos suderintos pusės (Vasaros Trakų oro šventės) – savo užrašuose neturiu.
2013 5 kovo @ 08:13 #196711HookTruksta informacijos apie LLL ir LSPSF taure.
2013 5 kovo @ 09:22 #196714LeoKo truksta Hook?
Leo2013 5 kovo @ 12:06 #196717HookLeo, pradziai truksta bent tokios pat informacijos, kaip ir apie kitas varzybas. Tai yra kada vyksta.
2013 5 kovo @ 18:17 #196721LeoTaryba kaip tik galvoja kam galima pavesti Varzibu kalendoriaus suderinima, preziura ir analize.
Gal turi pasiulimu?
Tik dalikiskai ir argumentotai.
Leo2013 5 kovo @ 18:41 #196722AndriusUKMDėl tokio susiklosčiusio “užkimšto” varžybų grafiko “Sparno brolių taurė 2013” perkeliama į liepos 20-21d. rezervinės datos 27-28d.
2013 5 kovo @ 22:10 #196724HookLeo Parašė:
> Taryba kaip tik galvoja kam galima pavesti Varzibu
> kalendoriaus suderinima, preziura ir analize.
> Gal turi pasiulimu?
> Tik dalikiskai ir argumentotai.
> LeoDalykiškam pasiūlymui reikia dalykiško problemos aprašymo. Aš pavyzdžiui nesuprantu ką bendro turi minimas tarybos “galvojimas” su LSPSF taurės ir LLL varžybų įtraukimu į varžybų sąrašą. Beja, gal yra priežastys dėl kuriu šitos varžybos neįtrauktos? Jeigu taip, tai nemažiau įdomu butu sužinoti kokios?
2013 6 kovo @ 05:44 #196725LeoO tu, Hook, 2012m dalivavai LSPSF taurės ir LLL varžybose?
Leo2013 6 kovo @ 07:13 #196726HookLeo Parašė:
> O tu, Hook, 2012m dalivavai LSPSF taurės ir LLL
> varžybose?
> LeoAr bandymas nukreipti pokalbi kita vaga siejasi su nenoru pripazinti, kad auksciau paminetu varzybu sarase nera ir su nenoru atsakyti i klausima kodel ju tenai nera?
Turiu pripazinti, kad sitas dialogas pakripo netiketai itartina linkme. Ir pradejo kilti klausimai, kuriu pradzioje isvis nebuvo. Rysium su to buciau dekingas jeigu federacija viesai pateiktu ofecialia tarybos nuomone kodel sitos varzybos nera itrauktos i 2013m. varzybu sarasa.
Dekoju.
MarkasP.S. Be abejo kad po to as atsakysiu i klausima ar as dalyvavau minetose varzybose jeigu federacijos taryboje yra zmones nesugebantis patys to patikrinti.
2013 6 kovo @ 07:37 #196727LeoKad tau, Hook , butu aisku:
1 Oficialius paklausimus ir pasiulimus reikia rasiti tiesiai LSPSF pareigunams(kontaktai nuroditi LSPSF puslapij)
2 Jeigu turi noro ir konstruktivios energijos,prisijung prie realaus o ne virtualous darbo
3 Datos ne uz ilgo bus paskelbtos.Tik kai ka reikia suderinti su varzibu organizatoriais ir preziuretojais
4 Reikalinga pagalba sudarant varzibu nuostatas ir kalendoriu
5 Ne apsimetinek kad nesupratai, ir as ne apsimetinesiu
Leo -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.