- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 9 balandžio @ 07:53 #150882bence
likau suzavetas http://www.youtube.com/watch?v=hHoIBUUM5B0 , manau skraidyklininkams verta butu pagalvot apie tokia perspektyva.
2007 9 balandžio @ 11:27 #171792liotcikKas tave suzavejo? Jei pats aerobuksyravimas – tai jis yra Lietuvoj. Atvaziuok i Seduva.
2007 9 balandžio @ 13:32 #171793bencena jeigu jau yra, tai niekaip nesuprantu ko chebra smaukosi su ta libiodke?praeitais metais maciau dideli buri skraidykliu pilotu, bet deje tik ant zemes arba porai minuciu ant troso…jai jau yra tokia galimybe tai vertetu ja pasinaudot
2007 10 balandžio @ 17:18 #171797liotcikVakar parasiau atsakyma ir kazkaip prapuole. rasau dar karta
Lietuvoj aerobuksyras pradetas naudot skraidykliu varzybose kad nesumeluot nuo apie 1996metu. Tam buvo naudojamos motorizuotos skraidykles, seniau to nepadare nes nebuvo pakankamai lengvu ir galingu varikliu (reikia bent 45ag). Pagrindine sunkumas buksyruojantis yra greitis. Lietuvoje tureti ir turimi (kiek zinau yra bent du siuo metu) buksyrai buskyruoja apie 65km/h greiciu. Buksyravimo greiti but gali siek tiek sumazint pakeitus sparna didesniu, bet labai didelio sparna bus sunku valdyt “per baltanke” del mazo ikrovimo, nes skraidykle valdoma svoriu. Su laisva skraidykle pasilaikyt ant tokio greicio reik igudziu (gal esi girdejes apie “olandiska zingsneli”), taigi tam kad buksyruotis reikia 5-10metu patirties. Iki berods 2000 metu lietuvoj netruko pilotu mokanciu buskyruotis, po to dauguma patyrusiu baige sita sporta Valdas V, Gediminas K, Darius J, Marius B, Aleksandras K O naujiesiems pilotams neuztenka patirties buskyruotis. Nera paklausos uztat skraidykliu aerobuksyravima gali pamatyt tik keleta kartu per sezona Seduvos aerodrome. Kai buvo naudojamas aerobuksyras, skraidykliu rezultatai buvo zymiai pakile, ne karta pasiekiami 60km finisai, kelta kartu buvo apskristi 25km trikapiai.
Taciau tame filme kur idejai buksyruojama specialiai tam skirtu lektuveliu Dragonfly http://www.liteflite.com.au/ . Man teko ne karta paskui ji buksyruotis JAV. Jo sparnu plotas virs 15kv.m. del pavaldumo ner bedu nes jis valdomas aerodinaminiais vairais. Juo buskyruoja “per baltanke” apie 44km/h greiciu. Panaudojus dviguba prikabinima (uz pilto ir skraidykles) sumazeja skersinio apkrova “atsistoja” i normaliai padeti (su viengubu prikabinimu Lietuvoj paskui moto skraidykle skersinis daznai atsiduria po keliais, o su istiestom rankom sunkiau valdyt), todel buksyruotis gali net naujokai su viengubos dangos skraidyklemis. Taip pat galima buskyruoti ir tandema. Taip mokant uztenka 12-15 skrydziu iki savarankisko skrydzio. Sita patirtis buvo perduota Lietuvos skraidyklininkas pries mazdaug du metus. Bet naujas Dragonfly paruostas buksyruoti kainuoja apie 30 000$.
Buvom net rade tam tikru asmeniniu lesu kad pradet gamint panasaus tipo lektuveli, bet neradom kas tuo galetu uzsiimt. Jei kas netycia pazystat zmoniu kurie galetu pagamint tokio tipo lektuveli uz Lietuviska kaina paprasykit kad tas zmogus parasytu i liotcik eta gmail.com2007 10 balandžio @ 18:23 #171798vyckaNepamenu kuriais metais Pociunu aerodrome vyko kazkokios skraidykliu varzybos,savo akimis teko matyti motoskraidykle tempiant kita…
2007 11 balandžio @ 13:49 #171800Vysniukastai buvo labai seniai ir dar tada neturejau patirties kaip ir dar keletas “sveiziu” pilotu, taip pat ir technika neleido
bet pasikeitus technikai, atsiradus beboksciams aparatams tai bus galima atnaujint, nes tada gales buksyruoti ir greitesnes deltos, kauno klube pakankamai technikos yra net ir pilotu, kurie pajegus buksyruoti deltas
siais metai per ciampa dar negaliu garantuoti, kad bus toks variantas, bet sezono eigoje manau bus galimybiu tai isvysti savo akimis.2007 11 balandžio @ 16:06 #171801Moonpasirodo, galima ir taip
http://www.youtube.com/watch?v=6QOcx1u1Kvg&NRTe visad sviecia saule…
2007 11 balandžio @ 19:01 #171802NerijusLiotčik: ” Buvom net rade tam tikru asmeniniu lesu kad pradet gamint panasaus tipo lektuveli, bet neradom kas tuo galetu uzsiimt. Jei kas netycia pazystat zmoniu kurie galetu pagamint tokio tipo lektuveli uz Lietuviska kaina paprasykit kad tas zmogus parasytu i liotcik.@ gmail.com “
Galėtų gerb.Liotčik užvesti diskusiją šia tema ir pas forume http://www.manosparnai.eforum.lt
2007 16 balandžio @ 20:38 #171833pareigunasjo, ant bajerio parasiau kad “vartotojas” pareigunas
nors “vardas” turejo buti darenas
bet nesvarbu, prisimins kas prie ko – kam reikia…o su tuo aerobuksyru tai dar pries daug metu (gal 1994, ar 1995) Paluknio aerodrome pirma karta Elektrenu kompanija bande aerobuksyravima. Stasys trauke, o Algis skrido. Deja, nepakako variklio traukos, net pilno rato neisejo isbuksyruoti
O 1996 metais as su Stonkumi Vengrijoje praejome kryziaus kelius su tuo aerobuksyru besimokydami pries Vengrijos cempa (vietiniu instruktoriu dresiruojami)
Kada prie butelio ir prie progos paprasykite kad Rolandas ta istorija papasakotu
Ir su Vainiumi tais paciais metais aerobuksyro pagalba sudalyvavome Europos skraidykliu sporto cempe
Per treniruotes suskridau 55km pirmyn-atgal, o varzybu metu pirmasis is Lietuvos pilotu nuskridau virs 100km (103km)
Pranasumas akivaizdus
Jau enkalbant apie aerobuksyravima prie 12m/s vejo….Taip kad tos istoprijos privalumai ir trukumai seniai zinomi
tik va beda, vienas pakilimas tais laikais kainavo 5DM (~15LTL). Prisiminkite, kad tai buvo 1996 metai!!!
5DM – dideli pinigai…
antra, joks save gerbiantis vietinis buksyruotojas savo technikos nedrozia, jei negali padaryti minimum 10 pakelimu i ora per diena
Juk technika nuosava, ja reikia islaikyti ir priziureti, ir dar pelna turi nesti
Va jum ir atsakymas, kodel Lietuvoje nera populiarus aerobuksyravimas
Rinkos kol kas nera
Kol motoskraidykliu pilotai turejo “leta technika” tinkancia aerobuksyravimui, sutikdavo per cempus patampyti (o juk dar reikia ir kabli bei veidrodi nusipirkti ir prisitaisyti)
Dabar gi turistiniai orlaiviai (tipo motoskraidykles) siekia kuo didesniu greiciu, kad trasoje bent 100km/h mintu, maksimum siekia 150km/h
minimalus greitis pakilo iki 65-70km/h. Ir tuo baigesi visas aerobuksyravimas
Issilaikyti ant troso prei tokio greicio reikia ne tik stipriu ranku ir geleziniu nervu, bet ir naujausio modelio bebokscio sparno
O ivertinus kad buksyras skrenda minimaliai kritiniu greiciu – si ideja beveik neimanoma
Taigi, kol Lietuvoje nebus bent 30 aerobuksyravima galinciu istverti (viename aerodrome) skraidykles pilotu, arba neatsiras altruistas kuris del 3-5 pilotu nusipirktu tam tinkama technika… kol kas tai tik svajones
Va kai prie aerobuksyro stoves tokia pati eile skraidykliu kaip prie Zenios isvilktuvo savaitgali Valkinikuose….
Galima apie tai rimciau pagalvoti
Anksciau – per brangu. Ir vieniems ir kitiems -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.