- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 15 lapkričio @ 14:11 #150219Anonimas
užtvirtinsi skrydį?
2004 15 lapkričio @ 14:14 #167181GeorgasVo, geras!
Papasakok daugiau!
G.
2004 15 lapkričio @ 15:43 #167182AnonimasSavaitgalį skristi kaip ir neplanavau, visą šeštadienį dulkė smulkus lietus ir prognozės nieko gero nežadėjo. Tad klubiečio Stefan žinutė vakare “rytoj nusimato sąlyginai geras oras lygumoms, mes varom į Oberemmendorf, jei nori prisijunk”tikrai kiek nustebino… Tuo metu kaip tik buvau lietuvių susitikime, kirtau cepelinus, geriau alų ir klausiausi naujojo pažįstamo Audriaus pasakojimo apie tai kaip jis skraidė sklandytuvais o po to atvažiavęs į vokietiją ėmė varyti parasparniais…
Tokia tai priešistorė. Trumpai apie startavietę: Ji yra įrengta upės Altmühl slėnyje, apie 80 km į šiaurę nuo Miuncheno. Aukščių skirtumas – apie 40 metrų. Vėjo kryptis nuo NW iki NO. Tam kad išskristi/išsilaikyti reikalingas tikrai stiprus vėjas. O tam kad kur nors nuskristi reikia kad vėjas būtų arba NW arba NO, nes kelią į pietus užtveria didžiulis MUC kontroliuojamų zonų kompleksas…
Atvykus į startavietę nustatome kad vėjas tinkamas ir puolame rengtis, nes šalta tai juodai. Vakar nupirktos snieglentininko kelnės lenda po kombezu, ant kombezo viršaus dar apystorė sintetinė striukė – su tokia konfigūracija skrendant buvo labai normalu… Išsikloju sparną, sulaukiu šiokio tokio vėjo aprimimo, ir.. suklystu startuodamas – sparnas peršoka į priekį, lūžta ir sekančia sekundę aš stoviu apvyniotas stropomis ir kupolu. Net pats nustebau kad žiauriai nesikeikiau – visi kolegos jau ore, o aš kaip visada paskutinis o čia dar painiotis reikės. Atsipainioti pavyko greitai – turbūt todėl kad labai nepiktžodžiavau ir labai startavimui tinkamu momemtu. Antras startas pavyksta sklandžiai ir kokia 20 metrų paskridęs tiesiai patenku į termiką kuris mane užmeta į apie šimtą metrų į viršų ir pabėga… Kairėje stebiu Stefan’ą kuris akivaizdžiai sėdi gerame termike, skrendu pas jį ir termikas pasirodo iš tikro geras – su juo pakylu iki 1100 metru. Kiti tuo tarpu akivaizdžiai nenori niekur skristi ir pabėga iš termiko kai tik iškyla pavojus nebegrįžti į slėnį… o aš sukuosi sau lėtai ir leidžiuosi vėjo nešamas tolyn kartu su termiku – praskrendu virš A9 austostrados, paskui kurį laiką sukuosi tiesiai virš lėtai ir išdidžiai besisukančios vėjo jėgainės, tuo pat matu įsivaizduodamas kaip ji, JĖGAINĖ, lėtai ir išdidžiai karpo mano sparną – čakšt, čakšt…
Apskritai skristi dėl žemo pado ganėtinai sunku , tenką vis galvoti ar užteks miško perėjimui ar ne. Bet ties kiekvieno miško pradžia sutikdavau vis po kažkokį kilimą. O taip žinoma žymiai ramiau Su antru termiku pasikėliau į 1200 ir vėl leidausi pavėjui. Dėja toliau su termikais sekėsi sunkiai, smarkiai nužemėjau atrodo vėl radau kažką… bet… centravimas 50 metrų nuo aukštos įtampos linijos pasirodė ne itin malonus ir lengvas uždavinys, galų gale pametu ir už dešimt minučiu stoviu šlapiame ir molingame dirvožemyje… radęs kiek sausesnę vietą susidedu sparną ir einu į artimiausią gyvenvietę tranzuoti. Tranzuoti sekasi sunkiai, ir Stefan’as po trijų valandų atvažiavęs manęs paiimti į Ingolstadt’ą pasakė: skrisiti jau moki, o tranzuoti va dar reikia mokintis…
Škiasi – malonus rudeninis pasivaikščiojimas parasparniu virš Bavarijos miškų, klonių ir lygumų…
p.s. Kaip bebūtų keisa – šalta labiau buvo tranzuojant..
2004 15 lapkričio @ 16:10 #167183AnonimasJeigu 1200 m. mazas padas, tai koks tada normalus?
2004 15 lapkričio @ 16:14 #167184AnonimasTai kiek kilometru nuskridai?
2004 15 lapkričio @ 16:17 #167185Anonimas1200(GPS) minus apie 350(GPS GND) lygu apie 750 (GND)
atsiprašau už neinformavimą apie matavimo vienetus.
> Jeigu 1200 m. mazas padas, tai koks tada normalus?
tada sakyčiau koks 1200m. GND būtų normalus… gal net ne sakyčiau, o norėčiau…2004 15 lapkričio @ 16:19 #167186Anonimas> Tai kiek kilometru nuskridai?
apie 17km… nieko rimta… beje, skrydis yra OLC…
2004 16 lapkričio @ 09:25 #167187GeorgasSveikinu!
Atidarei OLC-2005LT!G.
2004 16 lapkričio @ 09:29 #167188AnonimasTai tame ir problema, kad į LT įskaitą tas skrydis neina, eina tik į international…
2004 16 lapkričio @ 22:19 #167189AnonimasAleksai,
jei aš neklystu tu man uždėjai statusą “flightclaim is reviewed by national competition coordinator, but flight is valid ___only__for___national___scoring [pabraukta mano] due to international rules” (nuliūdusi veido pusė kairėje, o linksma dešinėje). Ar tik neturėjo būti atvirkščiai ? O jei ne, tai paaiškink plz kodėl, nes aš kaip tai nelabai gaudausi tose taisyklėse…
Ačiū
2004 17 lapkričio @ 15:07 #167190AnonimasHmm… gal kas žinote Alekso meilą ?
2004 18 lapkričio @ 09:02 #167191AnonimasLabas Valdai,
Sveikinu su pirmu skrydziu.
Del spalvu viskas paprasta:
Snukelis geltonos spalvos: skrydis laukia patvirtinimo (is manes)
Snukelis raudonos spalvos: skrydis neuzskaitomas.
Zalias snukelis: skrydis uzskaitomas kaip OLC taip ir LSPSF Taurej.
Raudonas snukelis is kaires: skrydis uzskaitomas tik OLC.
(kaip tik tavo atvejis, nes tu skridai ne Lietuvoj ir ne LSPSF Taures laiku.
Raudonas snukelis is desines – skrydis uzskaitomas tik LSPSF.
Siaip musu LSPSF Taures “remos” yra siauresnes uz OLC tai paskutinis variantas kaip taisykle netaikomas. Tai reiske kad Vytui pamacius nors kiek raudonos spalvos OLC rezultatu puslapije toki skrydi LSPSF Taurej skaiciuoti nereikia.
Mano pastas: olc@paragliding.lt2004 19 lapkričio @ 21:29 #167192Anonimaso kokiu parasparniu sklandei?kokios firmos?
2004 21 lapkričio @ 18:22 #167193AnonimasUP Kantega (DHV 1-2)
2004 21 lapkričio @ 18:54 #167194Anonimaso pradedanciam ar verta ji pirkti UP kantega?ir is kokios jis medziagos pagamintas?
2004 23 lapkričio @ 12:28 #167197AnonimasManau kad skraidymo asai ir kita valdžia nesupyks už tokį teiginį:
UP Kantega yra tinkamas IR pradedantiesiems.
Nors laikoma, kad sparnas priklauso viršutinei DHV1-2 klasės sričiai, mano asmenine nuomone yra stabilus ir “gan tingus”(NEreiškia “lėtas” ir “nemanevringas”). Bent jau yra tekę skristi su žymiai nestabilesniu, šustresniu tos pačios klasės atstovu…
Gal kas turit kitokių nuomonių/žinių? Pasidalinkit
Materiolas: Porcher Marine Skytex 9092 E85A (duomenys iš http://www.up-europe.com)
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.