- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 2 balandžio @ 05:04 #182173Termik
Nu zinai faktu tai yra dahera tik cia niekas tikrai nerasis.
vienas is ju nesenai uzsimuses vaikinukas jaunasten amerikoja kad negirdejai !
zvirbli kaip tu sakai kad nieko nenutinka kai kaitini su pr ant zemes ziauriai klisti ,vienas toks ir kaitino ir i masinukes ileke tiesei su veidu aciu dievui kad su salmu buvo tai tik nosis i ketures dalis pasidalino ir kaukole desiformavo , o is savo patirties galiu knyga parasyti kiek visokiu nesamoniu buvo ir kad likau gyvas “eto ciudo” nes vel gi nebuvo kas paprotina.P.S zvirbli niekas neziuri kruvinom akim ir jai zmogus nori skristi ,bet jai nesupranta kad uz tai reikia dirbti nu tada as passs
P.S2 taupyti mes visi norim tik ziurint kieno saskaita “savo” ar “svetimo”2009 2 balandžio @ 08:42 #182179TasasMano nuomone, mokytis savarankiškai galima, bet tikrai jei yra bet kokios, nors ir mažiausios galimybės pradėti mokytis ir baigti kursus rekomenduoju pas instruktorių.
Sutaupomas ne vien laikas, bet ir sveikata, kantrybė, dažniausiai net pinigai.2009 2 balandžio @ 09:16 #182180MarijonasDel savanaudiskumo ir kainos, tai tikrai nemanau, kad instruktoriai diziaja dauguma yra savanaudziai. Tai ju gyvenimo budas, jie is to gyvena, siulo mums paslauga, kuria mes privalome pasverti kiek ji mums reikalinga ir kiek ji mums verta. Daugumoje mes suauge, subrende zmones ir sprendimus galime priimti niekeno neitakojami patys. Suprantu tuos, kas negali sau leisti islaidu laisvalaikio pomegiui, kurios virsija ju paciu galimybes. Bet ir cia galima rasti ivairiu budu, kaip gauti kvalifikuota pagalba ir ismokti skraidyti. As stebiu, kaip kai kurie vaikinukai, neturintys ne grasio, sugeba pas Zenia per vasara ne tik ismokti skristi, bet dar ir susitaupo pinigu dirbdami prie isvilktuvu ir aptarnaudami tuos pacius pilotus, is ju mokosi, su jais bendrauja. Tai taip pat neikainuojama patirtis ir galimybes. Tik reikia tinkamai jomis pasinaudoti. Beje, as kaip buves pedagogas negaliu nepastebeti ir dar vieno pliuso, cia jaunimelis gauna gera mokykla ir atitolinamas nuo zalingu iprociu, tokiu kaip narkotikai, slaistymasis gatvemis ir t.t. ir t.p….
O dariui dar karta dekui uz pagalba, o ir kiti instruktoriai niekada neatsisako padeti ir neteko pastebeti, kad uz pagalba kas nors reikalautu apmoketi. Atvirksciai, visi musu bendruomenes zmones visada mielai padeda.
Taigi visi zvirbliai ir ereliai greiciau isiliekit i musu bendruomene, visi kartu skraidysime ir dziaugsimes igyvendine savo svajone skraidyti.2009 2 balandžio @ 10:31 #182181KJTeisingai Marijonas sako, jei visai visai nėra pinigų galima eiti užsidirbti prie išvilktuvo.
Jei visgi šiektiek pinigų yra, galima sudalyvauti laidoje “Kur pradingsta pinigai”
Na nežinau, sparno valdymo ant žemės kaina iš viso mokymo kursų, įtariu, sudaro labai mažą dalį kainos. Gal neverta vargti su įrangos pirkimu būtent tam. Norint pakilti į orą ir saugiai skristi vistiek reikės praeiti kursus. Manau šiuo atveju galioja patarlė, kad gobšus moka du kartus.
Taigi pradžiai patarčiau susitaupyti pinigų kursams, o po kursų jau galvoti apie įrangą.
Aš, pavyzdžiui, po kursų taip norėjau skraidyti, kad pirkau savo pirmą sparną už paskolą iš banko2009 2 balandžio @ 11:36 #182185Georgashttp://www.paragliding.lt/index.php?option=com_phorum&Itemid=30&phorum_query=read,1,587,603#msg-603
Jei nėra kitos išeities, galima ir pačiam išmokti, juk senieji patys mokėsi. Tik tai užtruks ilgiau ir bus didesnė rizika gauti traumą. Pripažinkim, mūsų sportas iš principo yra rizikingas, klausimas – tik tos rizikos laipsnis. Ir instruktoriaus mokiniai kartais ką nors susilaužo. Bet kiek teko stebėti instruktorių mokinius ir “samoučkas”, skirtumas didelis. Pastarieji traumas patiria daug dažniau.
Bet kokio instruktoriaus ar šiaip patyrusio piloto patarimai – tiesiog būtini. Galų gale visada kyla daugybė klausimų, reikia turėti ką nors, kas į juos galėtų atsakyti.Jei jau nuspręsi mokytis pats, tai bent jau reiktų, kad mokymosi vietoj būtų bent jau koks draugas, kad ir neskraidantis, kuris parveš namo, jei koją išsinarinsi. Ne vienam jau teko dantis sukandus parvairuoti su sulaužyta ranka ar koja – menkas malonumas sakyčiau.
G.
2009 2 balandžio @ 17:18 #182194liotcikZvirblis (Mantas) jau nebe zvirblis, o bent jau vanagas, zodziu skriejantis paukstis. Padares jau ne viena marsruta. Prasimuse tikrai daug per vienus metus.
Kai jis su manim susisieke jau buvo perskaites mecta letat. Kvailu klausimu neuzdavinejo. Be to ivaldes burlentes ir kaitus, suprato apie veja.
Mariuk, apie tai kad gali susilauzyt nosi ir ne tik kaitindamas as ji tikrai perspejau. Ivertindamas tai jis tinkamai pasirinko lauka ir masinos salia parasparnio nestate
. (pries pirma karta kaitindamas man net nuotraukas atsiusnte
)
Kai atavaziavo pas mane tik keleta dalyku reikejo pakoreguot.Norintiems skrist:
jei noresi – tikrai skraidysi, taciau jei tu uzdavineji labai kvailus klausimus forume, as labai abejoju tavo norejimu. Reiksia tu jau patingejai paskaityt sito forumo, knygu (nemokiejimas rusu ir anglu irgi didelis minusas). Taip pat reikia nepatinget nuvaziuot paziuret kaip normalus zmones skraido.
Kartais didelis noris skrist tave turi priverst palaukt! (geresnio oro, darbo, laiku)
Jei tau truksta noro (pvz tingisi skaityt knygas, kaitnint ant lygaus lauko) tau butinai reikia instruktoriaus, net nemastyk apie mokymasi savarankiskai.
Taip pat jei gyvenime neturejes panasios patirties (kaitai, burlentes, skraidykles, motociklai, riedlentes ir pan) tau bus daug sunkiau mokintis paciam – busi didesnes rizikos grupeje.100% savarankiskai neismoksi skrist, vis tiek reikia kad kas nors pataisytu (ir kuo labaiu patyres tuo geriau) nes kai kuriuos dalykus vis tiek darysi kreivai. Gali uztekt vienos pamokos – bet jos tikrai reikia.
Shorochovas yra idomia minti pasakes, jei neesi pakankamai protingas uzdirbt pinigu skraidymams, vargu ar busi pakankamai protingas kad tapt geru pilotu.
2009 2 balandžio @ 18:46 #182195burundux1gal kai kuriem atrodo kad tai kvaili klausimai, bet man tai klausimai apie tai idomu. jei mokeciau gerai rusu ar anglu kalbas, tai ta knyga jau buciau seniausiai perskaites(gal tada nebutu kvailu klausimu)
O siaip esu parsisiuntes is interneto visokiausios medziagos apie skraidyma, ir esu bandes su sparnu ant zemes pasimokinti, pabegioti ir pan. Bet teorija nuo praktikos kartais skiriasi ir ne viskas iseina taip kaip parodyta. ir kada tu bandai mokintis savarnkiskai kazko ismokti , bandai 1 karta, 2, 3, …. ir tau niekas nesigauna, tada manau ir kyla kvaili klausimai.
P.S. aciu uz patarimus ir pamokymus:)
2009 2 balandžio @ 19:15 #182198liotcikburundux1 Parašė:
> gal kai kuriem atrodo kad tai kvaili klausimai,
> bet man tai klausimai apie tai idomu. jei mokeciau
> gerai rusu ar anglu kalbas, tai ta knyga jau
> buciau seniausiai perskaites(gal tada nebutu
> kvailu klausimu)O siaip esu parsisiuntes is
> interneto visokiausios medziagos apie skraidyma,
> ir esu bandes su sparnu ant zemes pasimokinti,
> pabegioti ir pan. Bet teorija nuo praktikos
> kartais skiriasi ir ne viskas iseina taip kaip
> parodyta. ir kada tu bandai mokintis savarnkiskai
> kazko ismokti , bandai 1 karta, 2, 3, …. ir tau
> niekas nesigauna, tada manau ir kyla kvaili
> klausimai.
>
> P.S. aciu uz patarimus ir pamokymus:)Is kokio miesto esi?
Ar turi bent jau pinigu bilietui iki ten kur skraido? jei ne, tai gal nors tranzuot moki?
2009 2 balandžio @ 20:39 #182200Tomas Sestokasburundux, juk rasiau tau mail’u, jei darysi viska pats ir tave reikes tik “paslifuoti”, tau pagelbes daugybe ivairiausiu zmoniu (tiek instruktoriu, tiek tiesiog patyrusiu (ir net tarptautines kategorijos instruktoiu
). taciau visi jie tik slifuos, nes ir patys nori skraidyti. instruktorius gauna pinigus uz tai, kad:
neskraido tada,kai skraido net faneros;
leidziasi tada, kai fanera kyla i virsu;
atsakomybe (net ir tada, kai mokinys gaves licencija neskraido 4 men, o paskui, per pirma skrydi po pertraukos, susilauzo koja, instruktorius jaucia kalte ir piktus zvilgsnius (nors istiesu pastaruju gal ir nera)
iranga! antzemines pamokos labai brangiai kainuoja irangai.p.s. jei tau reikia tik mechta letat’ vertimo, paimsiu maziau, nei vertimu biure
(Marijonai, 50 na 50
)
2009 2 balandžio @ 21:20 #182201sssvajoklisas neturejau instruktoriaus neturiu ir neruresiu
bet visa kursa praejau taip kaip zvirblis pasakojo.aisku buvo visko ir ranka susilauziau per nezinojima ir daug prakaito isliejau
bet jau turiu suratima uz kurio galo klevanta pasimti
ir kaip elgtis ore ir su motoru ir be jo. . ir visis pinigai kurie turejo nueiti instruktoriui mokinti nuejo kitu keliu.isvada galima ismokti ir savrankiskai skraidyti. tik reikia viska daryti protingai. bent jau pries darant pasitarti su rimtu zmogum su tuo kas turi skraidymo patirti
, tik siane forume labai syksciai ja dalijasi zmones…2009 2 balandžio @ 21:22 #182202zvirblisburundux1 Parašė:
> bandai 1 karta, 2, 3, …. ir tau
> niekas nesigauna, tada manau ir kyla kvaili
> klausimai.Tada pasedi, parukai ir bandai 4 karta,5,6, ….ir taip toliau. vel perziuri video apie kaitavima, nu o jei vistiek nesigauna, tada instruktorius butinas visam pilnam kursui.
Termik teisingai sakai kad nebuvo kas paprotina, bet jei kas paaiskintu viso to nebutu atsitike. juk ir burundux1 sakiau kad apsiskaitytu,apsisviestu ir tik paskui bandytu.
nemanau kad ta kuriam nosis pasidalino, buvo tempiamas ant pilvo 200m kol galu gale pritempe prie masinos ir dejo nosim i bamperi.greiciausiai masina buvo visai sale, per arti kad tokiose situacijose uzgesintum sparna. nemanu kad didelis skirtumas ar jam apie salygas butu paaiskines instruktorius ar jis butu persiskaites knygoi. faktas tas kad jis nezinojo arba jam buvo px. sakai nebuvo kas paprotino, bet ir pats nieko neskaitei.
aisku jei tas savamokslis visiskai zalias, tupas, nieko nesidomejes pasiims sparna pirma kart ir isei pakaitinti an 20m/s vejo tai netik nosi pasidalins bet ir uzsimus. nieko nesidomejes tai net laisvu galu teisingai neprisikabins prie karabinu.2009 2 balandžio @ 21:25 #182203sssvajoklisgaminu isvilktuva is seno “golfuko ” gal kas galetu pasidalinti patirtimi ir imesti nuotrauku ar nuoruodu kur galima pamatyti nuotrauku kaip tai daroma? nes vienam isradineti “dvirati” bus sudetinga..
2009 2 balandžio @ 21:35 #182204liotciksssvajoklis Parašė:
> as neturejau instruktoriaus neturiu ir neruresiu
> bet visa kursa praejau taip kaip zvirblis
> pasakojo.aisku buvo visko ir ranka susilauziau per
> nezinojima ir daug prakaito isliejau
> bet jau turiu suratima uz kurio galo klevanta
> pasimti
> ir kaip elgtis ore ir su motoru ir be jo. . ir
> visis pinigai kurie turejo nueiti instruktoriui
> mokinti nuejo kitu keliu.isvada galima ismokti ir
> savrankiskai skraidyti. tik reikia viska daryti
> protingai. bent jau pries darant pasitarti su
> rimtu zmogum su tuo kas turi skraidymo patirti
> , tik siane forume labai syksciai ja dalijasi
> zmones…Nepyk svajokli, bet jei buvai ranka susilauzes tavo mokymasi pavadinsiu nevykusiu.
2009 2 balandžio @ 21:39 #182205sssvajoklisliotcik Parašė:
> sssvajoklis Parašė:
>
>
> > as neturejau instruktoriaus neturiu ir
> neruresiu
> > bet visa kursa praejau taip kaip zvirblis
> > pasakojo.aisku buvo visko ir ranka susilauziau
> per
> > nezinojima ir daug prakaito isliejau
> > bet jau turiu suratima uz kurio galo klevanta
> > pasimti
> > ir kaip elgtis ore ir su motoru ir be jo. . ir
> > visis pinigai kurie turejo nueiti instruktoriui
> > mokinti nuejo kitu keliu.isvada galima ismokti
> ir
> > savrankiskai skraidyti. tik reikia viska daryti
> > protingai. bent jau pries darant pasitarti su
> > rimtu zmogum su tuo kas turi skraidymo patirti
> > , tik siane forume labai syksciai ja dalijasi
> > zmones…
>
> Nepyk svajokli, bet jei buvai ranka susilauzes
> tavo mokymasi pavadinsiu nevykusiu.sutinku
bet nebuvo kam pamokyti nei pasakyti ko negalima daryti..bet dabr ir kitam padedu ir ptariu ka reikia ir kaip reikia daryti
o apie pinigus net minciu neturiu. nes zinau kad yra tokiu zmoniu kuriem sunku su pinigais…2009 2 balandžio @ 21:54 #182206liotciksssvajoklis Parašė:
> sutinku
> bet nebuvo kam pamokyti nei pasakyti ko negalima
> daryti..bet dabr ir kitam padedu ir ptariu ka
> reikia ir kaip reikia daryti
> o apie pinigus net minciu neturiu. nes zinau kad
> yra tokiu zmoniu kuriem sunku su pinigais…Tai jei gali papasakok visiems ka padarei kad ranka luzo? labai idomu.
2009 2 balandžio @ 23:28 #182207VarstelisMatai kad daryti isvilktuva is GOLFIUKO ar kitos masinos reikia pirma moketi skraidyti ir MOKETI tada isaiskinti tam asmeniui kuris tave kels + NUSPETI JO GALIMAS KELIMO KLAIDAS ir zinoti veiksmus prie tu klaidu kaip isvengti pasekmiu
Kazkada as buvau pasidares toki isvilktuva is masinos ir mane net motyna pakeldavo
Bet pirma turi pramokti skraidyti tada smulkiai paaiskinsiu kaip ir kasdaroma kur pliusai ir kur minusai to reikalo2009 3 balandžio @ 06:04 #182208Ramunas1Kazka varsteli tu cia nusisnekejei
sakai svajoklis vis dar su isvilktuvu pakilt nemoka?
Va taip ir buna kai i viena tema kelios suplakamos
2009 4 balandžio @ 19:15 #182219VarstelisKaip jis parase taip as pakomentavau, o KAS tas sssvajoklis as nezinau
Jai ko nors nori tai reikia ir parasyti skraidau tiek ir tiek metu kilau su keltuvu tiek kartu, noriu tokios informacijosCIA JO ZINUTE PARASYTA
as neturejau instruktoriaus neturiu ir neruresiu
bet visa kursa praejau taip kaip zvirblis pasakojo.aisku buvo visko ir ranka susilauziau per nezinojima ir daug prakaito isliejau
bet jau turiu suratima uz kurio galo klevanta pasimti
ir kaip elgtis ore ir su motoru ir be jo. . ir visis pinigai kurie turejo nueiti instruktoriui mokinti nuejo kitu keliu.isvada galima ismokti ir savrankiskai skraidyti. tik reikia viska daryti protingai. bent jau pries darant pasitarti su rimtu zmogum su tuo kas turi skraidymo patirti
, tik siane forume labai syksciai ja dalijasi zmones…2009 5 balandžio @ 06:18 #182224sssvajoklisliotcik Parašė:
> sssvajoklis Parašė:
>
> > sutinku
> > bet nebuvo kam pamokyti nei pasakyti ko
> negalima
> > daryti..bet dabr ir kitam padedu ir ptariu ka
> > reikia ir kaip reikia daryti
> > o apie pinigus net minciu neturiu. nes zinau
> kad
> > yra tokiu zmoniu kuriem sunku su pinigais…
>
>
> Tai jei gali papasakok visiems ka padarei kad
> ranka luzo? labai idomu.Cia satandartine situacija . noras skristi bet kokia kaina.”radom” sparna neiskiops paskirties.rusu gamybos paraplana.kuri draudziama buksyruoti ir kuriuo draudziama sokineti is lektuvu ar kitu skraidanciu dalyku. bet tai perskaitem veliau po ivykio.
masina audi 100 .virve skalbiniam dziaustyti apie 50m vienas galas prie pakabos kitas prie masinos kablio. pilni gazai ir as ore apie20m aukstyje . ir prasidejo suktukas. ty sparnas zemiau piloto. virve truko pralekiau pro sparno krasta ir smugis i zeme… kas galejo butu blogiau nepasakosiu. visi tai zinom bet uzteko rankos luzio.ir pamokos kad taip daryti nereikia patiems ir perspeti kitus kad to nedarytu.tokia pirma pazintis su siuo malonumu.paskui rimtas sparnas sting 140 ir pasigaminau motora.ir juo skraidau. bet noris laisvo skrydzio….pasigaminom isvilktuva is seno izo. trosas kilometras.pasikelem ramu vakara i 300-400metru. viskas gerai ir grazu. tik rusiska sena technika nera patikima. nusprendem gaminti rimtesne . todel ir reikia patarimu. is techines puses . ty techniniu smulkmenu. verzliu rakta moku rankoj laikyti…betruksta tik ziniu sioje vietoje.
Varsteliui;;;; turim Taurageje rimta laisvuna pilota kuris zino kaip apseiti su isvilktuvu . Liocik ji pazysta gerai.patvirtins mano zodzius. taip kad jo pagalba mes igysim laisvunisku skraidymo igudziu. belieka sukurti gera isvilktuva. o kad nedaryti klaidu prasau pagalbos is tech puses. ty informacijos.2009 5 balandžio @ 08:19 #182225VarstelisMokintis skraidyti geriau su stacionariu isvilktuvu, kai patyres pilotas keldamas pastoviai tave mato ir komentuodamas racija tau reikalingus veiksmus dar ir keltuvo pagalba taiso padarytas klaidas , bet tai jau brangus isvilktuvai ir be 10000 lt cia tik detalems , o darbas kazka kainuoja tokio nepadarysi. Tokie ir pas Zenia ir Panevezy ir Seduvoj .
Yra dar elektriniai, ten charakteristikos kelimo fantastines nes elektronikos pagalba galima uzduoti du parametrus traukimo jega ir atskirai sukimo greiti, bet vienas minusas kad rybotas kelimu kiekis nes issikrauna akumai ir jie labai brangus
O dabar apie GOLFUKA , toki buvau pasidares kai pradejau skraidyti kad galeciau keliauti, sustojai susirades tinkama vieta susimontavai ir op i ora. Tai va naudojamas masinos difirencialas , priekis pakeliamas ant vairuotojo puses dedamas bugnas su virve ir blokuojamas stabdzio mecanizmas kad spaudzint stabdi kaladeles nesusispastu, as tai buvau padares is skardeles kurios galuose buvo strypeliai kurie neleidzia susipasti kaladelems. Keleivio puses ratas nuimamas kad kad nedirbtu kaip iscetrikas. Naudojama 1 pavara ir padaroma rankinis gazo padavimas + butinai rankiniu budu paleidziamas ausinimo ventiliatorius kad pastoviai suktusi panasiai puse galimu sukiu sis jungiklis aplamai senoms masinoms patartinas vasaros metu. Uzkuriam varikli 1 pavara gali buti iskart ijungta ir isleto spaudziam stabdi kuris blokuoja difereciala ir pradeda vynio tis priesnga puse . I stabdziu sistema reketu istatyti stabziu slegio manometra 0-25 kg. kad matytu spaudimo jega .Vienu zodiu paskambink arba uzvaziuok smulkiau paaiskinsiu ir parodysiu 8-698-74355
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.