- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 31 kovo @ 17:20 #154021Kaitas
Sveiki. Noreciau, kad Brauniger IQ ONE/ ONE+ / ALTO, taip pat FlyTec analogu naudotojai, pasidalintu savo pastebejimais apie siuos Vario. ONE ir ALTO funkcijos identiskos, ONE+ papildomai barografas imontuotas. Pagrindinis klausimas, ar funkciju skirtumai, atitinka siu prietaisu, kainu skirtuma?
Prasau, protingu ir issamiu komentaru, renkuosi tarp siu Brauniger/FlyTec prietaisu.2013 1 balandžio @ 05:40 #196919Tomas SestokasEsu turejes One, bet dabar “nusileidau” iki alto. Ju funkcionalumo pilnai pakanka laisvalaikio skrydziams. O jei pirkti rimta prietaisa,i ruoskis 3-4 didesnems islaidoms
2013 1 balandžio @ 11:49 #196921BlochaLyginant FLYTEC ir BRAUNIGER: dabar tai viena kontora, skiriasi tik ekranu dizainas.
Brauniger/Flytec atitikmuo:
IQ-Alto = 6000
IQ-One = 6005
IQ-One+ = 6010
na ir t.t.Pagrindinis skirtumas tarp ONE/6005 ir ONE+/6010 teisingas – barografas.
Skirtumas ALTO/6000 ir ONE/6005 – pirmas neturi galimybės pajungti greičio matuoklio.Kainų skirtumas, sakyčiau, adekvatus. Tik reikia pačiam nuspręsti, ar naudositės barografu, ar planuojate pirkti greičio daviklį. Kai atsirado IQ-Alto/6000, pas manę 6005 ir 6010 modelių pardavimas gerokai sumažėjo – daugumai savo pirmo variko pirkėjų užtenka bazinių funkcijų.
Kitas reikalas – prietaisai “2-in-1”, su GPS funkcijomis. Daug variantų, skirtingi funkcijų rinkiniai – arba XC-skraidymui arba varžyboms. Bet kainų skirtumas vėlgi adekvatus.2013 1 balandžio @ 14:24 #196923liotcikPritariu Jevgenijui, pirmas varijometras IQ-Alto = 6000 po to Competino+/6020 varzyboms.
Visa kita skrydziui nebutini pribambasai.2013 1 balandžio @ 15:51 #196925KaitasBuvo sunku apsispresti, del smulkmenu, dizaino, bet sprendimas jau priimtas. Uzsakytas FlyTec 6000. Dekuj visiems uz patarimus ir issakyta nuomone.
2013 1 balandžio @ 21:13 #196927Tomas SestokasVarzybose dabar dauguma naudoja lk8000 ir… Galaxy 3
(as suvokiu, kad rasau balandzio 2-a ir meluot nebegalima). I galaxy pompuojam xcsoar ir sako, kad ivyksta laime
.
2013 2 balandžio @ 10:17 #196934egisatAš jau visą sezoną atskraidžiau su tik su telefonu ir XCsoar. Svarbu kad baro sensorius būtų telefone.
Kokius pliusus įžvelgiu:– Viskas viename prietaise
– Mažas įrenginio svoris
– Varžybom maršrutą susidėlioju per 30s, tuo tarpu kai su įprastu gps tenka pasikapstyti gerooookai ilgiau.
– Tracką nukrauti galima su bekuriuo kompiuteriu ir įprastu micro USB kabeliu. Keliant, kad ir į xcontestą nereikia jokių gpsdump’ų ir panašių konvertavimo darbų.
– Akumuliatoriaus problemą išsprendžiau papildoma išorine baterija, užtenka 8val skraidymo.
– Skrydžio langą galima kaip nori personalizuoti, galimybės duomenų išvedimui tikrai didelės, pradedant skrydžio kokybe, baigiant grafiniu nuskrendamo atstumo atvaizavimui pagal skrydžio poliarę.
– Thermal asistant ir panašūs dalykai kuriuos dar reikia įvaldyt.Na ir paskutinis labai svarbus argumentas pradedančiam: KAINA 35-50LT/mėn už telefono išsimokėjimą : )
2013 2 balandžio @ 11:55 #196936Markoegisat Parašė:
> Aš jau visą sezoną atskraidžiau su tik su telefonu
> ir XCsoar. Svarbu kad baro sensorius būtų
> telefone.
> Kokius pliusus įžvelgiu:
>
> – Viskas viename prietaise
> – Mažas įrenginio svoris
> – Varžybom maršrutą susidėlioju per 30s, tuo tarpu
> kai su įprastu gps tenka pasikapstyti gerooookai
> ilgiau.
> – Tracką nukrauti galima su bekuriuo kompiuteriu
> ir įprastu micro USB kabeliu. Keliant, kad ir į
> xcontestą nereikia jokių gpsdump’ų ir panašių
> konvertavimo darbų.
> – Akumuliatoriaus problemą išsprendžiau papildoma
> išorine baterija, užtenka 8val skraidymo.
> – Skrydžio langą galima kaip nori personalizuoti,
> galimybės duomenų išvedimui tikrai didelės,
> pradedant skrydžio kokybe, baigiant grafiniu
> nuskrendamo atstumo atvaizavimui pagal skrydžio
> poliarę.
> – Thermal asistant ir panašūs dalykai kuriuos dar
> reikia įvaldyt.
>
> Na ir paskutinis labai svarbus argumentas
> pradedančiam: KAINA 35-50LT/mėn už telefono
> išsimokėjimą : )Gal gali placiau aprasyti koks telefonas naudojamas ir koks jautrumas auksciui lyginant su iprastu variometru?
2013 2 balandžio @ 15:45 #196938PacanasIr kaip ta papildoma baterija pajungta? Per USB , t.y. krovimo lizdą?
Tinka bet kuris ANDROID telefonas?2013 2 balandžio @ 15:46 #196939egisatMarko,
Po šia nuoroda – sąrašėlis tinkančių telefonų.http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=0&sFreeText=barometer
Prieš tai skraidžiau su brauningerio pypsiku be ekrano, telefono jautrumas nuo šio varianto perdaug nesiskiria, netgi sakyčiau telefonas jautresnis. Tik nenukrypkim į diskusiją, kad profesionalus prietaisas visada bus jautresnis nei telefonas, nes tai nenuginčijamas faktas. Siūlau pamąstyti apie tai, kiek to mikro tikslumo realiai reikia skrydije. Kiek pavyko išmokti savo kuklioj skrydžio patirty – termiką visų pirma jauti sub*ne. Vario reikšmė man reikalinga tik vidutinė, kad patvirtintų/paneigtų faktą, jog sukuosi stipriausiam kylančiam sraute.
Čia skrydis įrašytas telefonu, skrista naudojantis telefono vario.
http://www.xcontest.org/2012/world/en/flights/detail:Egisat/27.8.2012/13:33Siūlau perkelti temą ir pakalbėti apie Android aplikacijas ir mobiliuosius telefonus skrydyje.
2013 2 balandžio @ 16:02 #196940PacanasPaminejai dvi panašias programas Lk 8000 ir xcsoar .
Jos yra panašios , kuri populiaresnė tarp LT pilotų?Tomas Sestokas Parašė:
> Varzybose dabar dauguma naudoja lk8000 ir…
> Galaxy 3. I galaxy pompuojam xcsoar
> ir sako, kad ivyksta laime.
2013 2 balandžio @ 16:30 #196941liotcikegisat Parašė:
> Tik nenukrypkim į diskusiją, kad
> profesionalus prietaisas visada bus jautresnis nei
> telefonas, nes tai nenuginčijamas faktas. Siūlau
> pamąstyti apie tai, kiek to mikro tikslumo realiai
> reikia skrydije. Kiek pavyko išmokti savo kuklioj
> skrydžio patirty – termiką visų pirma jauti
> sub*ne. Vario reikšmė man reikalinga tik vidutinė,
> kad patvirtintų/paneigtų faktą, jog sukuosi
> stipriausiam kylančiam sraute.Man asmeniskai tikslumo labai reikia, ir kuo salygos silpnesnes tuo labiau jautruma vertinu.
Jei subine butu galima viska pajausti pasaulio geriausi pilotai skraidytu be instrumentu. Bet jie kazkodel tai juos turi pacius geriausius.2013 2 balandžio @ 16:35 #196942KostjaNe zinau, del populiarumo, bet: LK8000 dirba Windowse. XCSoar Androide ir Windows Mobile. LK8000 turi LT zemelapi su oro erdvė, o XCSoar atrodo ne. LK8000 turi daugiau funkciju, gal ju ten netgi perdaug.
Daug svarbiasne, kad prietaiso ekranas butu gerai matomas ant saules.2013 2 balandžio @ 17:11 #196943egisatXCsoar – tobulesnė. LK8000 tai labai sena XCsoar versija, kurią pirmosiomis generacijomis, nepaisant licenzijų, nukosėjo vienas paraprogramistas.Ėmė perdarinėti. Deja perdarinėjo ir tebeperdarinėja tik funkcionalumą, bet ne suderinamumą su naujais įrenginiais.
LK8000 neveikia su naujausiais telefonas, jam reikia senovinių windows CE platformoj veikiančių įrenginių. Tai gali būti praeito dešimtmečio “smarfonas”, ar automobilinė navigacija. Procentaliai kiek naudoja pilotų vieną, kiek kitą – sunku atsakyti. Spėčiau kad ligšiol LK buvo populiaresnė. Taip jau atsitiko, kad LK turėjo specifines varžybų funkcijas parasparniam. XCsoar šias funkcijas žada pristatyti šiemet( beja funkcijos tai starto lango atsidarimo taimeriai ir dar kažkas, ko tikrai neprireikė LT varžybose lygumose)Dėl jautrumo – su Liotciku nesiginčysiu, kiekvienam savo. Man jautrumas šiuo metu yra pakakamas. Naujasni telefonai pradės naudoti geresnius sensorius ir ši spraga išvis išnyks. Beja vis daugėja išorinių baro sensorių pasiūla. Tai tokie prietaisėliai kurie bet kurį android telefoną pavers visaverčiu skrydžio įrankiu, bendrauja jie per bluetooth protokolą ir užtikrina jau visapusišką tikslumą.
Pagrindinė bėda šiuo metu yra ekrano matotumas šviesoje, nors ši bėda, kartu su naujos kartos ekranais, poros metų eigoje irgi išnys. Asmeniškai man – telefono matotmumas daugiau nei pakankamas. Kiek teko bandyt, pasirodė geresnis nei Garmin įrenginiuose.
Telefono maitinimas skrydžio metu – per įkrovimo (micro USB) jungtį.
2013 3 balandžio @ 15:16 #196952KJDėl praktinio barografo reikalingumo, tai gyvenime esu matęs tik vieną barogramą – garsiojo Ewos Wisnierskos įsiurbimo į debesį. Ir tai matyt tik todėl, kad GPS’as sušalo ir neužfiksavo nieko. Tfu tfu tfu, geriau daugiau tokių vaizdų nematyti. Visam kitam nieko nėra geriau už IGC ar KML failą iš GPS’o
Tomai, kokias varžybas turi omeny minėdamas LK8000 ir XCSoar? PWC? Jei taip, tai manau, kad jį gal naudoja kaip papildomą aparatą, nebent per pusę metų labai daug kas pasikeitė.
Pernai analizavau kas kokius prietaisus naudojo Meduno British Open (vyko pavasarį). Aišku, tai ne PWC, bet tendencija turėtų būti panaši. Neprisimenu dabar tikslių rezultatų, bet daugiausiai buvo Flymasterių (NAV ir B1-NAV), Braunigerių (Compeo, Competino ir Flytec analogų), tų pačių Garminų, su kuriais sunkoka varžytis dėl pirmų vietų. Buvo kažkiek bet neperdaugiausiai neidentifikuotų prietaisų. Įtariu kažkiek iš jų buvo C-Pilot, kažkiek smartphonų. Negalėjau atskirti kur kurie. C-Pilot mačiau pas ne vieną pilotą, tai LK8000/XCSoar turėjo būti nebent išimtis arba naudojamas kaip papildomas. Nagrinėjau IGC failus, t.y. tik priduotus trackus. Reikės gal pakartoti analizę ant šviežesnių varžybų.
Šiaip mane asmeniškai domintų funkcionalumo ir kainų skirtumo adekvatumo palyginimas tarp varžybinių aparatų: Compeo, Competino, Flymaster NAV ir C-Pilot. Mano subjektyvia paviršutiniška nuomone, adekvačiausia kaina yra Flymaster NAV. C-Pilot navarotus su kitais sunkoka lyginti, bet kainų skirtumas irgi nevaikiškas. Lietuvoje lygtais niekas dar tokio neturi, prisipažinkit, jei kas vticharia nusipirkot, norėsiu pasiskolinti pabandymui
C-Pilot kūrėjai minėjo, kad planuoja išleisti C-Pilot pigesnę versiją, bet kol kas jų puslapyje nieko nesimato.
Softo atžvilgiu tai tikiu, kad XCSoar aplenks kitus, o gal jau aplenkė kai kuriuos. Geležies atžvilgiu smartphonams matau pagrindinius trūkumus – batareika, atsparumas fiziniams pažeidimams, ekrano atspindžiai. Gal šiektiek atsparumas šalčiui silpna vieta gali būti smartphonams, bet tai ne taip dažnai yra aktualu. Apie barometro jautrumą nieko negaliu pasakyti, bet įtariu, kad tai gali būti šiokia tokia problema. Gal smartphono geležies privalumas yra akselemometras, bet apie jo naudą pritaikant laisvam skrydžiui kol kas girdėjau tik gandus.
Jei nekalbėti apie varžybas, tai kol kas neturiu griežtos nuomonės kas geriau pradedančiajam. Tikiuosi, Egis ir Kostia paskolins savo aparatus šiemet pabandymui ir įvertintinimui
Jei šiuo metu būčiau šviežiai iškeptas Parapro3 pilotas, matyt prioritetus dėliočiausi taip:
1. Geras išmanus telefonas + XCSoar + papildoma batareika + dėklas, saugantis nuo smūgių.
2. Nevaržybinis variometras su GPS, pvz. Flymaster GPS.
3. Paprastas variometras + Garmin.
4. Varžybinis variometras ant išaugimo.1-ą variantą rinkčiausi, jei mano turimas telefonas bent iš bėdos tinkamas šiam reikalui arba jei esamą telefoną jau laikas keisti. Naują tada rinkčiausi iš geriausiai tam tinkančų sąrašo. Nesu kol kas garantuotas šio varianto gerumu, kol pats nepabandžiau. Nu bet jei Tomas teigia, kad top pilotai naudoja šį variantą, tai gal jis ir turi ateitį
Ir visi kiti variantai paprasčiausiai numirs.
2-ą variantą rinkčiausi, jei turėčiau pusebėdiško naujumo pusebėdišką telefoną, netinkamą naudoti su XCSoar. Pvz.: iPhoneIr neturėčiau jokio sportinio entuziazmo, t.y būčiau nusiteikęs būti tik laisvalaikio pilotu.
3-ą variantą rinkčiausi, spaudžiamas finansinių problemų, kai reikėtų rinktis skristi bet kaip ar išvis neskristi. Tokiu atveju ieškočiau tik naudotos įrangos. Galvojant apie naują įrangą, geriau jau rinkčiausi 2-ą variantą.
4-ą variantą patariu rinktis tiems, kas dar nebaigęs PG mokyklos nekantrauja kuo greičiau pradėti kovą LLL, ar net kalnų čempionate bent EN-A-B įkaitoje ir ryškiai ryškiai netenkina 1-as variantas. T.y. jei esat garantuotas, kad šis užsiėmimas nenusibos po pusės metų.Pabaigai šiek tiek egzotikos
Kiek mačiau japonų komandą, tai daumuma jų varžybose skraido su dviem Garminais. Vienas atsarginis, kitas laidu pajungtas prie GameBoy. Neatsimenu ar turėjo variką… GameBoy atrodo taip:
2013 3 balandžio @ 17:31 #196954PacanasKas link smartfono, tai papildomą 9000 mAh bateriją galima gauti cia: http://www.mobili.lt/lt/aksesuarai/samsung/811319.html arba http://www.mobili.lt/lt/aksesuarai/htc/811297.html
Dabar beliko issiaiskinti ar i XCSoar galima ikelti LT zonas? Ir bandysiu naudoti smartfona.
Varika turiu normalu, man smartfonas reikalingas tik GPS funkcijai – trackams ir zemelapiui.2013 3 balandžio @ 18:08 #196956t2xŽymiai pigesnės išorinės batarkės http://www.ebay.co.uk/itm/5000mAh-2-USB-Output-Portable-External-Backup-Battery-iPhone-4S-5-iPad-2-3-4-/170947477417
2013 3 balandžio @ 18:52 #196957egisatPacanui:
Zonas galima įkelti. Labai aiškiai, tiksliai ir funkcionaliai naudojasi, tik siūlau neišsigasti xcsoar lankstumo ir pasėdėti kokias tris valandas prie programos bežaidžiant.
Zonas naudojau iš čia:
2013 3 balandžio @ 19:18 #196958MoonSveiki,
kai ir egisat, LT oro erdves XCSOAR programai parsisiunciau is cia http://soaringweb.org/Airspace/LT
Netikrinau, kiek teisingas sis zemelapis.
Norimo dydzio LT zemelapi galima susigeneruoti paciam cia
http://mapgen.xcsoar.org/Dar apie prietaisus. Tarp android telefonu teigiamai sauleje yra vertinami Samsung Note I ir Note II ekranai.
Nezinau ar siu telefonu ekranas reaguoja i pirstineta pirsta.Pratesiant KJ minti apie zaislus, kazkur skaiciau, kad skraidymams yra naudojama kazkuri is el. knygu skaitykliu.
Vienintelis minusas, kad tokia skaitykle nedirba prie zemu minusiniu temperaturu.P.S. Siulau, postus apie smart programas perkelti i atskira tema (gal jau tokia yra).
2013 4 balandžio @ 06:37 #196961KJGal kitos temos nebūtina kurti. Tikiuosi šios autorius nesupyks, jei pakeisiu pavadinimą į bendresnį.
Internete galima rasti pirštinių su išmaniuoju pirštu, kuriuo galima tapšnoti telefoną nenusiimant pirštinės. Turbūt ir mūsų parduotuvėse yra.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.