• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 26)
  • Autorius
    Įrašai
  • #148947
    Anonimas

    Sveiki, pilotai,

    Gal kai kas nusisypsos ir pamanys ” Kas gi pakels suniui uodega, jei ne pats…” bet dristu tvirtint, kad per paskutinius 2 metus varzybu lygis Lietuvoje smarkiai pasitumejo i prieki, bendro Europinio varzybu lygio link, ir ne tik kad neatsilieka, bet ir nesusileidzia. Taip teigdama, remiuosi kelerius metus is eiles Lt Cempionatuose dalyvaujanciais uzsienio pilotais, bei asmenine, komandos vadovo, patirtimi is varzybu uzsienyje.
    Tobulet yra ir visada bus kur. Neaptarinesiu problemu.Sezono pradzia, laikas ne kalbet o veikti, tuo labiau, kad nebe uz kalnu (geguzes 7-16) ir Lietuvos cempionatas.
    kaip ir kiekvienais metais, dalis organizaciniu problemu tu paciu, dalis nauju.
    Kai kurioms problemoms spresti bei varzybu lygiui toliau kelti butinos naujoves.
    Viena is tokiu siulomu naujoviu – siu metu cempionate atsisakyti, foto kontroles visus matavimus vykdyti tik GPS.
    Tai rekomenduoja ir FAI taisykles.
    Be to GPS jau senai Lietuvoje nebe “ciudo sveta”, Daugiau nei 80 % varzybose dalyvaujanciu pilotu si prietaisa turi ir juo naudojasi.
    Vykdant GPS kontrole, duomenu apdorojimas kur kas paprastesnis, o rezultatai tikslesni. Be to sumazeja islaidos, nereikia juosteliu ryskinimo.
    Naudojant GPS kontrole, galime taikyti dar viena Europoje populiaru ( pasiulymas Karlo- piloto is Svedijos) starto buda.
    Kada fiksuojamas ne piloto starto laikas nuo pakilimo. taciau nuo jo atskridimo i tam tikra ” cilindra” gps koordinatemis apibrezta- vieta, kad ir pvz. 0.5 km nuo aerodromo. GPs fiksuoja laika, kooddinates, reiskia nebereikia papildomo teisejo starte, kuris raso 3-4 piloto bandymo laikus.

    Tai tokie pasiulymai padiskutavimui.

    Labai laukiu nuomoniu, tiek is parasparniu, tiek is skraidykliu pilotu, tiek is didele varzybine patirti turinciu zmoniu. ( Darenai, nuomone – viesai)

    Varzybu direktore
    Violeta

    #158139
    Termik

    Nu jo pasiulimas gal ir geras bet kaip pati minejai 80% turi o 20% ne, ir tokiuos pasiulimus reiketu anksciau siulyti o nelikus trim savaitem iki varzybu.

    #158140
    liotcik

    Nors ir pats turiu GPS’a pilnai pritariu Mariui.
    Ir nors man tai nera ypatingai aktualu, bet dalyvavimas Lietuvos cempionate yra brangokas, gal but dirbanciam Vilniui taip neatrodo, bet kaip ir patys sakot cempionatas yra Lietuvos ,o ne Vilnieciams ir siaip neblogai besiverciantiems zmonems :D

    #158141
    Anonimas

    Vilniuje:
    http://www.fedingas.lt/modules.php?name=Products&op=viewarticle&artid=47
    http://www.handheld.lt/gps1.html

    Kaune:
    http://www.gps.lt/article/articleview/93/1/32/
    http://www.timetofly.info/lt/nuoma.html

    Nuomos kainos nuo 20 Lt.

    Siaip, siuliciau pozityviau vertinti organizatoriu pastangos, ir kad nebutu kaip Lietuvos ciampe pres du metus, kai teisejai finise buve dvylikameti vaikai.

    #158142
    Anonimas

    Sutinku su visom naujovem tai butinas zinksnis tobuleti. Ir jegu mes to nedarysime atsiliksime. Taciau neuzmirskime, kad nevisi vienoda lygi (del technisku galibybiu ir ne tik ) palaikyti negali. Todel bukime tolerantiski visiems. Skraidykime kartu.

    #158145
    Anonimas

    Tolerancija gerai, taciau progresas butinas. Nuoma ne kosmine.
    Dariau, jei nedalyvausi cempionate, prasom prisideti prie organizacinio darbo. Dienpinigiai personalui 20 lt.
    Va cia ir atsakymas del ko ” brangu”, bet pasvarstykit patys, kiek zmoniu jums dirba visa diena daugiau nei savaite?
    vio

    #158149
    Termik

    nu negerai cia darote blemba , net uzsenija i kur mes labai ligiuojames dar yra palikta galimybe “foto kontroliai”
    Negalima taip “fist” per kupra ir nujimti ,susidaro ispudis kad sove i galva o davai padarom ir ir padarem ir nusprendem per dvi dienas.
    O del brangumo tai sakyciau tegu patis pilotai kurie su foto kontrole skraido, darytusi nuotraukas.

    KO tilite visi ??????

    P.S nepik bet as parasiau savo nuomone

    #158150
    Audrius

    As papuolu i tuos 20%, ir mano nuomone tokia, kad naujoves yra gerai, bet terminas kada apie tai skelbiama, per trumpas issirinkti ir isigyti GPS, aisku planuoju nuomotis, bet jei Fedinge pritruks nuomojamu aparatu, tai kazkas gali vien del to ir nesudalyvauti? Kalbu ne vien apie save, bet apie visus 20%

    #158151
    Anonimas

    Termikiuk,nematau prasmes burbuliuoti – nori dalyvauti rupinkis GPS.O jei nenori tai mes tau ir Panevezyje nuotaika palaikysime…

    #158153
    Arnas

    Pernai as norejau nuomotis tai pasiule toki kuris rodo tik nuo eglutes iki eglutes, o jau apie skraidymus …tyliu.Taip kad mastom .As taip pat tie 20%

    #158154
    Anonimas

    Arnai,
    O tu ka noretum kad jis tau rodytu nuo termiko iki termiko? :)))

    #158155
    Anonimas

    Kai kas 20 LT uzdirba tik per diena ir dar turi islaikyti seimas. Lygiuojames i Europa, taciau nevisi uzdirba europietiskai. Skraido tie kas turi pinigu, visa pas juos geriausia. O ka daryti tiems pas ka mazesnes pajamos? Pas juos ir iranga prastesne, o ka jau kalbeti apie rimtesnius dalykus, kai foto aparata skolintis irgi reikia. O dangus zmoniu nesirenka. Taigi Sustauskas darydavo ubagu baliu, o gal lygiagriaciai Lietuvos cempo reikia daryti ir Lietuvos skurdziu cempionata. Turtingiasniems – Europa, paprastiems- musu zemele.

    #158156
    Anonimas

    siaip daugelis rekia: “ai man taskai, rezultatai nerupi, as ne sportininkas, skraidau del saves, cempe dalyvauju del geros kompanijos ir skraidymu su chebra..” tai jei nors daliai is tu 20% tikrai nerupi medaliai ir rezultatai, dalyvaukit neiskaitoj (tie, kuriems rupi, speju sugebes susiveikt ka reikia), tik netempkit visos chebros zemyn, pagalvokit apie tuos, kurie daro viska, kad musu varzybu lygis kiltu, apie ambicingus, kurie geriau nepavalgis, bet skris su geresne technika, pagalvokit apie biudzeta cempo, apie personala, kurio truksta…
    BE pykciu!

    #158157
    Termik

    oi oi nu ir vel i lankas nukripom , cia paprastas klausimas ir debatai kad leistu kai kuriems pilotams skrysti su fotikais .O apie organizacija ir biudziatus as puikiai suprantu.
    Gal as durnas bet nesuprantu del ko nukentetu varzybu lygis kad pilotai riskintu ir darytu nuotraukas patis?????????????//
    Vot vciom vopros ???

    #158158
    Anonimas

    Be pykciu. tam ir padejau si klausima aptarimui i viesa foruma, kad mes apie tai pakalbetumeme.

    Sprendimas – TIK GPS kontrole.
    Bet norintys skristi – ne cempionato iskaitoj, visada prasom, tai nebloga treniruote.

    Del GPS, tiems kam per brangu ar del kitu priezasciu negalite nuomuotis, siulau pasiskolinti irs pilotu kurie juost turi, taciau nesiruosia dalyvaut varzybose. Reikia tik siek tiek pastangu ir si klausima galima nesunkiai issprest. gal but siame forume atsiliems zmones galintys paskolint GPS.

    jei ka – saviski as jau paskolinau.

    Nesu ir tu kurie uzdirba milijonus. nesu pries tuos kurie uzdirba maziua nei as. Yra dvi galimybes organizuoti renginius, taip kad neikas nebutu nuskraisutas.
    1. judam i preiki darydami viska savo rankomis ( panasiai buvo pries 4-5 metus), pilotai viska dare patys, turejo didesnes federacijos lesas, egzistavo nerasytos taisykles, kad ” naujokai” ar nedalyvaujantys cempionanate – dirba ” seniams”. Pagalvokim apie tokias galimybes???
    tik deja paskutiniu metu situacija pasikeitusi. zmones ateina skrist ir atsipalaiduot, be vieno kito idejinio entuziasto kuriuos reikia kai kada padet cempionate ilgiau ikalbinet nei remejus skirt cempionatui pinigu, dirbt nera kam.
    Is cia isvada ir antrasis budas organizuot varzybas ir kelti ju aptarnavimo lygi – uz paslaugas reikia moket. Zmones uz darba gauna, nors ir nedideli ( pagalvokit 20 lt visai dienai,maistas ir t.t.) uzmokesti.

    Tai taip,
    be pykcio
    vio

    #158160
    Georgas

    Pabandysiu paaiskinti, kodel reikia rinktis “GPS arba foto”. Per praejusias varzybas paaiskejo kai kurios technines smulkmenos, del kuriu jei ir nebuvo iskile dideliu gincu, tai tik todel, kad nebuvo rimtu (daugelio pilotu iveiktu) pratimu ir mustyniu del tasku.

    Skaiciuojant taskus reikia isitikinti, ar pilotas paeme posukio punkta. Jei jis uzduotas GPS koordinatemis, tai padaro programa per kelias minutes. Jei vizualiai, tai reikia ryskinti juostele, ir ziureti, ar objektas nufotografuotas is teisingo kampo. Realiai juostele galima isryskinti tik kita diena, kai rezultatai jau buna suskaiciuoti, o bet koks ju pasikeitimas atsiliepia visu pilotu taskams (del to, kad i skaiciavimus ieina “dienos kokybe”). Be to, kai dalis naudoja GPS, o dalis foto, reikia, kad GPS koordinates idealiai atitiktu vizualu objekta (pvz, baznycia). Tai galima padaryti tik turint didele duomenu baze, kuria sukurti reikia vazinejant ir nuiminejant GPS koordinates rankiniu budu. Tuo tarpu, jei visi turi GPS, posukio punktas gali buti virtualus, be pririsimo prie vizualaus objekto. Tada daug didesnes galimybes atsiranda teisejui skiriant dienos uzduoti.

    Antra, Jei visi skrenda su GPS, finise teisejai nereikalingi. Finisuoti irgi galima pagal GPS. Kaip parode praeje cempai, nuvezti teisejus i finisa ~50km ir vakare pasiimti, pralaikius juos visa diena, nors niekas nefinisavo, irgi laiko ir lesu svaistymas.

    Georgas

    #158161
    Georgas

    Beje, skrendant su GPS, starte irgi nebereikia fiksuoti pakilimo laiko, startas gali buti ne ten, kur pakilimas, o pratimai tokie, kokiu nepadarysi be GPS, pvz. Atstumas xx km (“ten” arba “ten/atgal”) bet kuria kryptimi.

    Georgas

    #158170
    Anonimas

    Problemos ir gincai kyla tik su dideliu miestu pilotais, tai jie del tasku pjaunasi. Provincijoje to nera, nebent man neteko girdeti.

    #158172
    Anonimas

    Beje, o kaip del dalyvavimo “ne iskaitoje”. Niekur neradau apibrezta, kaip tas dalyvavimas reglamentuotas, ar visai nereglamentuotas. Kokie reikalavimai keliami “ne iskaitoje” kvalifikacijai, ar jokie nekeliami, kokia registracijos tvarka, starto mokestis ir t.t. Visa tai ta pacia tvarka kaip ir “tikriems” dalyviams ar kazkaip kitaip.
    Ar galima tarkim atvaziuoti 2 – 3 dienom, sudalyvauti kokiame pratime, gal but paprasciausiai pasitikrinti save kitu pilotu kontekste, pasimokyti is ju. Kaip tokiu atveju su registracijos mokesciu? Sutinku moketi uz servisa, kitas klausimas kiek? Man tarkim per didele prabanga skirti savaite varzyboms: ir tokiu sportiniu ambiciju neturiu, na ir pinigu GPS’ui reikia uzsidirbti :). Gerai jeigu dar bus geras oras, tai bent pasiskraidysi, taigi laikas nebus veltui praleistas. O jeigu sedeti lyjant ir gerti alu laukiant pragiedrejimo, tai bent man tikrai yra zymiai produktyvesniu budu laikui praleisti (na pilotai su sportinemis ambicijomis turbut kitos iseities neturi).

    Velgi, as neturiu ParaPro4, taigi automatiskai nebegaliu registruotis sioms varzyboms (kaip beje kiek pamenu buvo ir Traku varzyboms). Tarp kitko, siais metais nera ne viena varzybu, kur galetum dalyvauti su ParaPro3, kuria gauni po Zenios kursu (ar bent ju nera irasyta varzybu kalendoriuje). Taigi is karto kyla klausimas, kaip ta ParaPro4 “uzsitarnauti”, ar bent pasisemti siokios tokios varzybines patirties. Velgi griztam prie dalyvavimo “ne iskaitoje”. As tarkim, kaip minejau, sportini ambiciju kaip ir neturiu, bet kaip augti jauniems pilotams?

    P.S. Prasau nepriimti tai kaip priekaistu varzybu organizatoriams, puikiai suprantu kiek reikia ideti laiko ir energijos kazka padaryti, ir koks tai nedekingas darbas. Paciam kazkada tekdavo tuo uzsiimti, tik kitoje sporto sakoje. Komentuoti be abejo visada lengviau, nei kad paciam daryti.
    Cia siaip iskilo keletas klausimeliu, no ir pafilosavau truputi…

    Zenonas

    #158179
    Georgas

    Su para Pro 3 galima dalyvauti miestu taurese, tik kikvienas metais vis sunkiau itikinti klubus, kad tokias varzybas darytu. Ankscaiu budavo Vilniaus, Kauno ir Baisogalos taures, kaip bus siemet, nezinau. Tikiuosi, bent jau Vilniasu taure tikrai bus, tik data paskelbsim veliau.

    Georgas

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 26)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.