- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 16 sausio @ 12:47 #150225Anonimas
Turiu draugą užsienietį, jis teiraujasi, ar yra kokie apribojimai skristi motoru
virš Nidos-juk netoli RU pasienis? Kaip yra iš tikrųjų su skraidymais virš Kuršių Nerijos su motoru?2005 17 sausio @ 09:02 #167232AnonimasČia šeip klausimas ULOšnikams, nes motoparasparnis yra ULO. Atkreipti dėmesį reiktų į tokius dalykus:
1. Oro erdvės struktūra (ICAO žemėlapis)
2. Pasienio zona (atrdo 12 km nuo sienos)
3. Skraidymo su ULO taisyklės/apribojimai:
a. ar būtina startuoti aerodrome, ar galima bet kur
b. min – max aukščiai
4. DraustinisJei ką išsiaiškinsi, paviešink (ypač įdomus 3.a punktas)
2005 17 sausio @ 09:59 #167233Anonimas1.Pasienio ruozas- 15km! (siena su Rusija! Manau supranti
problematiskuma butent sios sienos)2.Min. aukstis virs Neringos miesto-300m., max., pagal ULO leistina auksti,
– apie 1500m.. Neskaitant starto is aerodromo, kai renkiesi auksti ir kai
uzeini i aerodroma, aukstis bus iki 300m..
Su Nidos aerodromu siaip jau daug neaiskiu klausimu.
3.Visi kiti reikalai- kaip normaliam ULO.
4.Del draustinio, manau,-maziausia problemu (rekreacine veikla draustinio
oro erdveje nedraudziama, del triuksmo- automobiliai ir motoroleriai
triuksmauja daugiau, ten daugiau del kopu problemos).2005 17 sausio @ 10:20 #167234AnonimasSkraidymui pasienio oro erdveje (15 km) reikia specialaus leidimo, taip, kad del Nidos – problematiska. Taciau su skraidymais virs likusios Lietuvos teritorijoje esancios Kursiu Nerijos dalies kur kas paprasciau – tereikia tik pasieniecius ispeti. Rodos Stasiukas (artistas) is Klaipedos i Juodkrante ir atgal yra skrides. Be to, ir pats GO virs Juodkrantes papludimio su paramotoru skraide.
2005 17 sausio @ 10:39 #167235AnonimasGerbiami RE ir GO,
o kaip su startavimu? Ar privaloma kilti-leistis _tik_ aerodrome?
2005 17 sausio @ 10:46 #167236AnonimasAr teko sutikti bent viena “karlsona”, kuris kiltu ir leistusi tik aerodrome?
2005 17 sausio @ 10:54 #167237AnonimasNe, bet noriu sužinoti ar tai pažeidimas ar ne…
2005 17 sausio @ 12:20 #167238AnonimasVokietijoje tai butu pazeidimas – ten visi ULO (net ir motoparasparniai, kurie priskiriami 4-ai ULO kategorijai) turi kilti ir leistis tik aerodromuose. Visus, kylancius is kitur, gaudo policija (dazniausiai aplinkiniai zmones iskundzia). Vokieciu “karlsonai” tuo labai skundesi ir nuosirdziai patare nekartoti ju klaidu, kuriant savo salies ULO taisykles.
Lietuvoje motoparasparniais kylama ir leidziamasi is bet kurios, tam tikslui tinkamos aiksteles. Jeigu neiskrisi i kontroliuojama oro erdve, pasienio ar draudziama zona, niekas pretenziju nepareiks.
Nepametu tiksliai, kiek km nuo Baltijos kranto dar tesiasi Lietuvos teritoriniai vandenys, taciau norint skraidyti pajuryje, pasieniecius informuoti butina. Bet dar neteko girdeti, kad jie kam nors nebutu tai leide. Tiesa, reikia nepamirsti Palangos oro uosto CTR.2005 17 sausio @ 12:44 #167239Anonimas“Karlsonui” startuoti ir leistis ne aerodrome paprasciau nei bet kuriam kitam ULO, tame ir “kaifas”, tik reikia elementariu, logisku salygu, kad tai butu daroma be problemu kitiems( skraidantiems ir ne).
O, jei rimtai, tai ULO nusileisti gali bet kur, tik po to reikia oficialiai uzregistruoti avarini nutupima, jei tai yra ULO piloto gyvenimo TIKSLAS, prasau.
Uzregistruoti laikina aerodroma-aikstele is kurios oficialiai gales startuoti, taip pat nesudetinga ir CAA tikrai nekelia nerealiu ar nelogisku reikalavimu.
Bet ar viso TO reikia? Gal paprasciau truputeli pagalvoti ir likti “karlsonais”, nedarant visisku nesamoniu( nerungtiniauti su ATR-ais Palangos CTR-e, neburgzti visa valanda 5m. virs galvu prie tilto i jura, nenervuoti valdzios vyru per kovo 11-osios minejima Alytaus centre 3 metru aukstybese, o kastonus geneti Vilniaus centre, lai tai daro tikri medziu specialistai ir t.t.).
Dabar tikrai lesta kur kas daugiau, nei uzdrausta. Galima daug KA, tik protingai, zinoma.
Sekmes visiems.2005 17 sausio @ 21:13 #167241AnonimasSveiki vyruciai.AS,kildamas Melnerageje,viena karta perspejau pasieniecius
ir jie man pretenziju nekelia.Juodkranteje taip pat taciau kas liecia Nida
jau reikia tiesiogiai tartis su pasienieciais ir gauti ju leidima kur,kaip ir kada
galima skraidyti.Prie progos nuvaziaves visa tai issiaiskinsiu ir parasysiu i
foruma.Ten saviveikla geriau neussiimineti,nes ir taip uztenka zaliuju kelia
mo triuksmo,paskiau is viso kojos nebeikelsim. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.