• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 70)
  • Autorius
    Įrašai
  • #148631
    SkRaja

    sveiki,
    esu mergina, sokinejanti parasiutu, is Siauliu. Zinau, kad keletas vilnieciu turi parasparnius- dviviecius. Ir zinau, kad jie atvaziuoja i Raudondvari kartais pasklandyti. Ar butu imanoma is dviviecio parasparnio issokti parasiutu. “Pasirasyciau” is maziausio aukscio sokti 700-800 metru. Suprantama, tai butu jau nebe si sezona. Ir paskutinis klausimas, kiek tai kainuotu? Noreciau, kad viska smulkiau isdestytumet… kaip tai vyktu.
    Dekoju

    #156139
    Kestas

    Lietuvoj to nieks nedare. Dvivietis parasparnis ne taip paprastai pakyla i kilometro auksti. Ir dar viena problema – ka daryti parasparnio pilotui kai tu issoksi su parasiutu. Vienam leistis su dvivieciu parasparniu?

    #156140
    liotcik

    Kestas parašė:
    >
    > Lietuvoj to nieks nedare. Dvivietis parasparnis ne taip
    > paprastai pakyla i kilometro auksti. Ir dar viena problema –
    > ka daryti parasparnio pilotui kai tu issoksi su parasiutu.
    > Vienam leistis su dvivieciu parasparniu?

    Nu, imi uz bastalo ir zemyn. Ar cia labai didele problema?

    #156141
    Kestas

    Per pus nadakrauta kupola

    #156142
    liotcik

    Kestas parašė:
    >
    > Per pus nadakrauta kupola
    >
    >

    Tai sakai neimanoma?

    #156143
    Gedas

    Lina parašė:

    > esu mergina, sokinejanti parasiutu, is Siauliu. Zinau, kad
    > keletas vilnieciu turi parasparnius- dviviecius. Ir zinau,
    > kad jie atvaziuoja i Raudondvari kartais pasklandyti. Ar butu
    > imanoma is dviviecio parasparnio issokti parasiutu.
    > “Pasirasyciau” is maziausio aukscio sokti 700-800 metru.
    > Suprantama, tai butu jau nebe si sezona. Ir paskutinis
    > klausimas, kiek tai kainuotu? Noreciau, kad viska smulkiau
    > isdestytumet… kaip tai vyktu.

    Teoriskai imanoma, bet reikia tureti omenyje pora dalyku. Visu pirma, tam, kad parasiutininkas pasiektu normalu iprastam parasiutui (‘base’ sistemu Lietuvoje, turbut, nera?) reikalinga suveikimo greiti, jam reikes prakristi apie 200-300 m. Taip kad saugus ‘isejimo’ aukstis jau butu apie 1000-1100 m. Tam, kad likes su nedakrautu kupolu tandemininkas galetu saugiai nusileisti, jau reikia pakankamai stabiliu, neterminiu, salygu – o kaip tada i ta auksti pakilti? Iseitu, kad reikia pakilti i ora po pietu, ir ‘po padu’ laukti vakaro. Be to, parasparnio pakabinimo sistema nepritaikyta atsiskyrimui skrydyje (tuo labiau, kai zmogus su parasiuto ‘kupra’), klausimas, ar ‘suolio’ momentu kas nors neuzsikabins, neatsiples ar nenusitrauks ir pan. Zodziu niuansu daugiau nei galima numatyti.

    Gedas

    P.S. Tiems, kas mate Jocky Sanderson (spelling?) filma apie SIV kursus (berods ‘Security in flight’) – ten gale buvo nufilmuota, kaip keleivis ‘issoko’ nuo tandemo sedynes. Pagrindinis kupolas nesuveike, atsikabino ir skleide atsargini. Kuo tas baigesi tandemo pilotui, neparodyta ;)

    #156144
    SkRaja

    na, bet tai net teoriskai nera galimybiu tai padaryti? O galite man papasakoti, kokios problemos kyla tam asmeniui, kuris pasilieka vienas ore dvivietyje kupole? Kodel jam nusileidimas tampa ne saugus? Ir kiek zinau, tai tikrai Lietuvoje kazkas dare…

    #156145
    Gedas

    Lina parašė:

    > na, bet tai net teoriskai nera galimybiu tai padaryti? O
    > galite man papasakoti, kokios problemos kyla tam asmeniui,
    > kuris pasilieka vienas ore dvivietyje kupole? Kodel jam
    > nusileidimas tampa ne saugus? Ir kiek zinau, tai tikrai
    > Lietuvoje kazkas dare…

    Butent teoriskai ir yra galimybiu tai padaryti, esme praktikoje ;)

    Vienas zmogus dvivieti kupola ikraus mazdaug 1.5 karto maziau nuo ‘nominalo’. Todel kupolas lengvai susidejines net prie nedideles turbulencijos. Taip pat sumazes jo greitis – net ir silpnas vejas tiesiog nupus pilota. Todel ir reikia svelniu oro salygu.

    Kad Lietuvoje tai butu daryta negirdejau. Gal is motoskraidykles kas soko? Auu, ‘seniai’, atsiliepkit ;)

    Gedas

    P.S. Tureciau tandema – pasirasyciau ant tokio eksperimento. Idomu, visgi ;)

    #156146
    kle

    kazhkur kazhkada prancuzai buvo nufilmave shita triuka ish visu kampu.. butent kaip skydiveris ishshoka ish paprastos tandemines pakabos
    nemanau kad butu sunku padaryti tai lietuvoje: pas gesta ant ezhero laisvai galima susirinkt 800 -900 m. kam imti tandemini kupola, galbut geriau skristi su truputi perkrautu labai dideliu (pvz elegijaus dydzhio). starto metu perkrovimas butu apie 30 kg, po shuolio nedakrauta 30 kg.
    kle

    #156147
    Edita

    Is moto skraidykles tikrai soko parasiutu viens veikejas sia vasara per “Jazz in the Sky 2002” festivali. Bet kad is tandemo, abejojukle parašė:

    #156148
    kle

    ish motoskraidykles shoko per 2001 skraidykliu chempa.. savo akimis machiau. o ish parasparniu daug kas taip shokineja

    #156150
    SkRaja

    is skraidykles tai tikrai soko net gi musu klube keli personos… ir sake visai nieko… o pvz is parasparnio dar nebande, tad labai noreciau pabandyti. AUUUUUUU, ar yra zmoniu, kurie pasirasytu tam reikalui? na? drasiau…

    #156151
    Lina2

    Sveiki, cia dar viena Lina parasiutininke, irgi is Siauliu.
    Nelabai supratau kai kuriuos dalykus, del ikrovimo. Idomu butu suzinoti, nuo kiek iki kiek turetu buti abieju skrendanciuju svoriu suma? Jei tarkim, pilotas sveria koki 80kg, jis manau sutiktu paskraidinti ir koki 50 kg sveriancia panele, ir apie 100 sverianti zmogu. Tai kodel nebutu galima padaryti taip: skrenda pilotas,nesunki parasiutininke, ir dar koks nors svoris, paimtas, kad kupolas butu maksimaliai ikrautas. Paskaiciavus: 80(pilotas)+60(parasiutininke su iranga)+svoris. Parasiutininke issoka, bet kadangi lieka svoris + pilotas – kupolas lieka minimaliai, bet dar pakankamai ikrautas.
    Cia kazka sumakliavojau, bet man neatrodo neimanoma :)
    Na, o del motoskraidykliu – is ju sokineja gana daznai, ir paprastai nekyla problemu del atsiskyrimo, neuzkliuna uz visokiu trosu ir panasiai.
    Naujesnieji parasiutai gi gana mazi, ir ta “kupra” yra labai jau nezymi.
    O del aukscio – cia kazkas rase, kad reiktu 1000-1100 m. Na tiesa sakant, gana saugiai galima “issiversti” ir is kokiu 800 metru. O tiek, manau, imanoma pasiekti.
    Kitas dalykas, kaip cia kazkas minejo- skristi su vienvieciu, bet gana dideliems svoriams pritaikytu kupolu. Kad ir butu siek tiek perkrautas kylant, gal pakiltu kaip nors?
    Dar noreciau paklausti, kokios jums idealios salygos, kad galetumete “lipti aukstyn”? Koks vejas ir panasiai.
    Tai negi niekas nenoretu buti pirmasis Lietuvoje, isdryses padaryti toki idomu triuka?
    Pasiryzkit, zmones :)

    #156152
    SkRaja

    heh, idomu ir paciai jau darosi, dvi agitantes kreipiasi i jus zmones… na, tai ka manot?

    #156153
    Termik

    Manau panos reiketu neissokti o paskrieti patikekit tai tikriau bus idomiau!!
    :)

    #156154
    Edita

    Aplamai tai parasiutai – gelbejimosi priemone. Ash mieliau renkuosi skrydi :o) Jega, gaila tik salta dabar skraidyti

    #156155
    Termik

    Aosirenk silciau ir lek jega!!!!

    #156156
    Georgas

    Viska galima butu padaryti, tik reikia sugalvoti kaip.

    Parasparnis tandemas be variklio i 800m auksti gali pakliti tik esant stiprioms terminemis salygoms, ir tai jei pasiseks. Tokiom salygom praradus puse svorio pilotui gali kilti problemu leidziantis (nors tai nebutinai turi ivykti).

    Ant troso paprastai galima pasiekti 200-300m – per mazai suoliui su parasiutu. Tiesa, kai vejas 7m/s ar daugiau, galima pakilti ir i kilometra, bet tada irgi daug problemu leidziantis, tiek parasparnio pilotui tiek parasiutininkui.

    Lietuvoje yra daug motoparasparniu, bet mototandemu – ne. Tiesa, lygtai Julius turejo motora, galinti pakelti tandema. Rektu jo paklausti. Suolis is motorizuoto tandemo – dar sudetingesnis, nesu girdejes apie toki. Gal Jurgis galetu pasakyti daugiau.

    Pagaliau dar vienas variantas – vaziuoti i kalnus. Kiek zinau, kalnuose iki siol ir buvo visi atlikti suoliai

    Georgas

    #156157
    Lina2

    “Tiesa, kai vejas 7m/s ar daugiau, galima pakilti ir i kilometra, bet tada irgi daug problemu leidziantis, tiek parasparnio pilotui tiek parasiutininkui.”
    -Na parasiutininkui, jei vejas 7 metrai – leidimasis problemu nesudaro, ypac su greitesniu kupolu. Faktiskai be didesnes rizikos galima leistis ir prie 10 metru vejo.
    O kas blogo leidziantis gali atsitikti parasparnistui?

    Na, o kas del parasiutu, kaip issigelbejimo priemones – butu galima atsakyti, kad ir visokie skraidantys aparatai, tik susisiekimo tikslais reikalingi. Bet as taip nemanau. Visi tie dalykiukai, kurie i dangu kelia suteikia daug fun, ir galu gale, ju neisbandzius sakyti, kad tai neidomu – nesamone.
    Parasiutizmas smagus daugeliu dalyku, kuriu neimanoma gauti is kitu dangaus sportu. Bet lygiai taip pat, as manau, ir parasparniai suteikia kai ka, ko nepatirsi sokinedama su parasiutu… :)

    #156159
    kle

    vytai.. gi su gesto pasyvke didelius aukshchius galima pasiekti, ju tikrai uzhtektu..

    del tos avantiuros tai ash norechiau.. bet jauchiu kad vyresni dedes nugesins del patirties ir zhiniu stokos

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 70)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.