- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2002 10 lapkričio @ 11:22 #156181Lina2
Ziuriu jau parasiutininkiu trukumas tam reikalui atsirado ) Na ka gi – teks po kelis kartus sokt )
2002 10 lapkričio @ 12:46 #156182Lina2Perziurejau ta filmuka. Cia kaip supratau, sokta is tandemo. O su vienvieciu parasparniu ar bus imanoma taip apsisukti ir atsistoti?
2002 10 lapkričio @ 14:43 #156183GedasLinka parašė:
>
> Perziurejau ta filmuka. Cia kaip supratau, sokta is tandemo.
> O su vienvieciu parasparniu ar bus imanoma taip apsisukti ir
> atsistoti?Pakabinimo principas abiem atvejais butu toks pats – taip kad pasitreniravus turetu buti imanoma
Gedas
2002 10 lapkričio @ 19:29 #156184kleta filmuka ir turejau omeny..
o del pakabinimo manau kad chia standartiniai trikampiai netiktu. reiktu daryti kad piloto karabinai butu tiesiai prie sparno2002 11 lapkričio @ 05:01 #156185EditaIdomu bus pasiziuret i ta suoli. Beje, pries atliekant toki eksperimenta, patariu apsidrausti. Maza kas, o tai paskui klius :o) mama mija koks vaiku darzelis :o)
2002 11 lapkričio @ 05:17 #156186Lina2Edita, jei zmones sugalvoja padaryti kazka naujo ir idomaus, tai jau “vaiku darzelis” ?
Perziurejus ta filmuka, neatrodo, jog sis triukas butu techniskai neimanomas. Parasiutininkei ta padaryti nebus sunkiau negu tarkim issokti is motoskraidykles ar is kito parasiuto. O tie dalykai yra daromi, ir gana daznai.
Is parasparnisto puses ne ka tegaliu pasakyti, bet jei lyginant parasparni su parasiutu – tai imanoma nusileisti ir su nepilnai ikrautu kupolu, tik reikia protingai elgtis.
O jei jau mes taip bijome rizikuoti, tai gal is viso i dangu nekilt? Gi ant zemes DAAAUG saugiauBlue skies
2002 11 lapkričio @ 08:13 #156187EditaLina, “vaiku darzelis” buvo ne del to kazko idomaus, o del per nelyg didelio blevyzgojimo, jus darykit, o ne pliurpkit. Gal zemeje ir saugiau, bet ir ash paskraidau :o)
2002 11 lapkričio @ 08:19 #156188viollSveiki, noretusi platesnio komentaro apie parasiutininkiu kategorijas. Kas leidziama ir kas ne turint C ir D kategorijas. Klemensai, siulau perzvelgri kas leidziama turint 3 ParaPro.
vio2002 11 lapkričio @ 10:14 #156189kleniuz..
pas mane beveik 4.. iki to laiko tikrai 4ta bus. o sheip tai ten apie shuolius ish parasparnio nerasho nieko.beje be 5 kategorijos draudzhiama marshrutus skraidyti.. taip kad..
2002 11 lapkričio @ 12:22 #156190kleniuz..
pas mane beveik 4.. iki to laiko tikrai 4ta bus. o sheip tai ten apie shuolius ish parasparnio nerasho nieko.beje be 5 kategorijos draudzhiama marshrutus skraidyti.. taip kad..
2002 11 lapkričio @ 18:52 #156191SkRajadel apsidraudimo tai daugelis musu tapre is parasiutininku yra pasidraude… juk ka gali zinoti…nors kartais buna, kad esi extremaliaus sporto megejas, bet tave ima ir pertrenkia gatveje- likimo ironija…
Beje, mes tai turime kategorijas, leidziancias daryti toki dalyka, o pilotas turetu? Nors logiskai mastant, jei jau yra tandemo(nezinau ar ir pas jus vadinamas dvivietis kupolas tandemu) pilotas, vadinasi jis turi licenzija, kura gali daryti ka panorejes… ar bent jau panasiai…2002 11 lapkričio @ 19:00 #156192SkRajagaliu palciau papasaokti apie savo turima kategorija ir jos privalumus. Aie kategorija C tixliai pasakyti negaliu kaip ten yra, nes turejau ja neilga laika.
Taigi: jei asmuo turi D kategorija arba kitaip vadinama D licenzija, vadinasi jis yra pats atsakingas uz savo pagrindini ir atsargini kupola, pats turi teise juos susideti. Nors mes atsargumo delei vezame atsarginius kupolus pakerliams, kurie tuo uzsiima ir krisentant nereikia galvoti ar issiskleis (bet cia jau kiti dalykai, tad ennukrypkime nuo temos). Asmuo turintis D licencija gali sokti kaip tik nori ir kur tik nori- aisq proto ribose. Jei as manau, kad man saugu sokti be salmo, vadinasi as taip ir darau. O del visu tu atsikabinumu, zinau kad tai ne tas pats, taciau per sventes darau toki numeri: iseinu is lektuvo su trimis kupolais, ir man issiskelidzia visnas kupolas priverstiniu budu. As nuo jo atsikabinu- galima sulyginti kaip kad islipimu is sistemos(tik ta vieta- pati islipima reikes atidirbti) ir issiskleidziu pagrindini kupola. Treciasis- atsarginis lieka ant nugaros. Tad tai ka as papasakojau, manau jums neturetu kilti rupesciu del mano saugumo, bereikia pasirupinti piloto saugumu, atidirbti islipima ir pirmyn.
Lina, laikas reikstis tau.2002 11 lapkričio @ 20:37 #156193Lina2Pritariu savo bendravardei. Dar vienas panasus i suoli is parasparnio triukas, kury esame abi bandziusios – “lasas”. Jo metu issoka susikibe du parasiutininkai, vienam iskart priverstinai issiskleidzia apvalus parasiutas, kitas parasiutininkas lieka kabeti isikibes i pirmaji. Gaunasi labai panasu i kabojima po parasparniu. Siek tiek pakabojus antrasis parasiutininkas pasileidzia, krenta, igauna greiti, skleidzia. Taigi, abi jau turime patirties sokant is pradinio greicio neturinciu aparatu.
Turedama C licenzija berods as jau galiu sokti be niekieno prieziuros. Bet jei vis del to ne – yra gi ir kas priziuretu – Lina gi turi D licenzija.Manau ganetinai paprastas techniniu atzvilgiu triukas tapo pernelyg ispustu reikalu, taigi siulau siek tiek aprimti iki pavasario, kol prasides praktine sio projekto igyvendinimo dalis.
Iki.
P.s. – jei kas nepabuge salciu vis dar lekiojate padebesiais – geru, saugiu, ir maloniu skrydziu jums:)
Blue skies!2002 12 lapkričio @ 18:06 #156195liotcikReikalas nera labai ispustas, nes neikrautas parasparnis daug blogiau nei nedakrautas parasiutas. Nes jei viskas normaliai tai kai skrendi(leidiesi) su isskleistu parasiutu nekyla mintys kad parasiutas gali susidet ir teks skleist atsargini, ko negalima pasakyt apie parasaparni juo labiau nedakrauta. O dar suolio metu bus kazkoks smugis del ko parasparni kazkiek atsipalaiduos kazkuriam laikui (gal 0,3 – 0,5s) o jei tuo metu dar kok nors gusi ar pan. gali but kad pakile vienu parasparniu nusileisit dviem parasiutais )) Aisku cia blogiausias variantas. Pats paraiutiniko atsiskyrimas, kadangi jus jau turit patirties neturetu but sudetingas. Geriau maziau pliurpt, o reik pabandyt pasikabint , issokt ir pan.
Ir dar, kam laukt to pavasario jei zadat kilt i maksialu auksti su pasyvke?Uzsidekit ziemines padangas ir pirmyn, ziema dar tankesnis oras, geriau iskilsit. tik praneskit visiems kada bus didysis cirkas, nes ,speju, norinciu paziuret bus daug.Linka parašė:
>
> Pritariu savo bendravardei. Dar vienas panasus i suoli is
> parasparnio triukas, kury esame abi bandziusios – “lasas”. Jo
> metu issoka susikibe du parasiutininkai, vienam iskart
> priverstinai issiskleidzia apvalus parasiutas, kitas
> parasiutininkas lieka kabeti isikibes i pirmaji. Gaunasi
> labai panasu i kabojima po parasparniu. Siek tiek pakabojus
> antrasis parasiutininkas pasileidzia, krenta, igauna greiti,
> skleidzia. Taigi, abi jau turime patirties sokant is pradinio
> greicio neturinciu aparatu.
> Turedama C licenzija berods as jau galiu sokti be niekieno
> prieziuros. Bet jei vis del to ne – yra gi ir kas priziuretu
> – Lina gi turi D licenzija.
>
> Manau ganetinai paprastas techniniu atzvilgiu triukas tapo
> pernelyg ispustu reikalu, taigi siulau siek tiek aprimti iki
> pavasario, kol prasides praktine sio projekto igyvendinimo
> dalis.
>
> Iki.
>
> P.s. – jei kas nepabuge salciu vis dar lekiojate padebesiais
> – geru, saugiu, ir maloniu skrydziu jums:)
> Blue skies!2002 14 lapkričio @ 08:03 #156199SkRajaBent jau darant “lasa”, antrajam parasiutininkui jokio smudio nebuna, jis tik siek tiek kilteli i virsu… Nors parasiuto ir parasparnio lyginti negliu, nes mazai ka ismanau apie parasparnio savyves… Is tikruju, jei dabar yra geresnis oras, tai ko mes cia laukiam, tik isivaizduoju kad turetu buti laaaaaaaabai salta. Ka kiti manot apie suoli dabartiniu metu laiku? Tikrai nepristarauciau issokti artimiausiu laiku, pvz pries kokias kaledas ar pan… sau pasidaryti tokia dovanele, bet sirdyje noretusi kad tas suolis butu, kai bus siltas oras…
Beje, mums ziuroviu reikia kuo maziau, nors visai ne pro sali butu, jeigu atsirastu tu, kurie noretu visa tai is zemes pafilminti…2002 14 lapkričio @ 08:24 #156200viollKamera garantuoju, manau bus net kokios trys.
Viena butu neblogai ant parasiutininko, kita – ant parasparnio. Tik gal ne pirmam suoliui…Georgas
2002 14 lapkričio @ 10:04 #156201klejeee..!!!
2002 14 lapkričio @ 11:09 #156203Lina2Na del kameros ant parasiutininko:
Ar turit salma, prie kurio ja butu galima tvirtinti?
Fainiausia tai butu, kad pries tai pakiltu kitas parasparnis, ir visa ta nufilmintu is sonoDel laiko, kada tai atliksim – gal geriau laukim pavasario vis tik tais, nes:
1.Ir as ir Lina jau ilgai nesokinejom, igudziai gali buti siek tiek pasimirse.
2.Kle speju irgi senokai neskraide.
3.SALTA!
4.Sunku istaikyti gera ora.2002 14 lapkričio @ 11:15 #156205KestasNegaliu neisiterpti i pacia populiariausia forumo diskusija.
Siaip ziuredamas TV maciau toki reportaza. Kazkur Siaures Amerikoje buvo uzfiksuotas didelio paukscio (tipo erelis), didumo sulig “Blaniku”, skrydis. Ar nebutu idomiau prisijaukinus, gavus ar dar kokiu nors budu isigijus toki paukšti ir gerai priserus mesa, panaudoti jį parasiutininku bei, jei atsirastu norinciu, parasparninku uzkelimui i dangu. Zymiai saugiau, nes paukštis nelusta, jo nesudeda, bet kada sugeba nusileisti bet kokioj vietoj, o svarbiausia gerai centruoja (galimybe aukstai išsikelti). Tiesa kiek sunkiau butu su valdumu, bet manau jei gerai bus pamaitintas, problemu neturetu buti. Gali kiek pakratys startuojant, jojant arkliu tai krato. Be to, kaip tik dabar Martynas Amerikj – gal galetu pasidometi ar yra galimybiu pagauti toki pauksti ar bet gauti jo kiausini.
O toliau viskas – technikos reikalas.
Vot tada tai butu !
Kas turi geresniu ideju kaip realizuoti si projekta, t.y. diskutuojamo projekto tesini?Kestas
2002 14 lapkričio @ 11:18 #156207KestasTaigi sedeti reikia virsuj, ne apacioje
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.