- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 26 kovo @ 00:37 #186939liotcik
karolis Parašė:
>
> SIV kurso pratimai yra atliekami ne pagal ju
> “naudinguma” gyvenime (kas yra gana subjektyvi
> savoka), o pagal sudetinguma: pradedama nuo
> paprasciausiu, baigiama sudetingiausiais.
> Analogiskai pratimai parenkami ir vieno skrydzio
> metu: sudetingiausi daromi turint daug aukscio, o
> paprastesni paliekami prie zemes/vandens.Rimti argumentai, bet as pasilieku prie nuomones kad SIV’as yra pagerinti skrydzio sauguma, o ne ismokt triuku nuo paprasciausio iki sudetingiausio. Triukams skirta SIV-pro programa, as jos nelieciu ir nekomentuoju.
O del “naudingumo gyvenime” – savoka nera visiskai subjektyvi, galima statistika panagrinet. Be to pats esi skrides rimtesnem salygom, tikriausiai nesigincysi kad asimetriniai papula dazniausiai.
O asimetrinio luzio neradau pamineto Blochos programoj, del to ir norejau suzinot daugiau.
>
> Velgi visi mano zinomi siv instruktoriai
> pakankamai nuosekliai nagrineja pilnus frontalus.
> Nelabai suprantu komentaro esmes?Komentaro prasme: susipazinimas su SIV kurso pagrindine programa smulkiau .
> > Per paskutinius 400val skrydzio neturejau nei
> > vieno avarinio nuzemejimo is reikalo.
> Pasimokint
> > aisku nepakenks, bet kazkur paskutinej vietoj.
>
> Atsakymas tas pats kaip ir auksciau: eile sudaroma
> ne pagal isvedziojimus kurio manevro labiau reikia
> gyvenime, o pagal jo atlikimo sudetinguma ir
> galimas kompikacijas. Sita praktika yra atidirbta
> per daug metu ir manau veikia labai sekmingai.Dar karta: asimetrinis luzis nera sudetingas atlikt, turint aukscio galima sakyt nesukelia komplikaciju, jis programoj is vis nepaminetas.
> > Be
> > to nuo giliu spiraliu (einanciu su didelemis
> > perkrovomis) greit atprantama. reiktu
> periodiskai
> > atlikinet kad jaustis komfortabiliai.
>
> As kol kas neatpratauTurbut del to kad periodiskai jas pasikartoji. Nu gal tu i kosmonautus tiktum, bet as atprantu. SIV’as skirtas visiems, ne tik kosmonautams ir Jurgiams Kairiams
>
> > Kazkas minejo kad full stall reikalingas atrist
> > kaklairasciam, bet per paskutinius 400val
> > neturejau nei vieno su sertifikuotu
> parasparniu,
> > keleta nedideliu su competiton, bet su stabilo
> > stropa lengvai atsiriso. Tam kad gerai ismokt
> > Stall’a reik ju padaryt desimtis jei ne simtus,
> > todel mano nuomone tai daugiau laiko svaistymas
> > pradedantiesiems
>
> SIV kursas apskritai neturetu buti skirtas
> pradedantiesiems, bet jei jau zmogus atejo i SIV
> kursa, tai susipazinti su tokiu baziniu rezimu
> kaip srauto nutrukimas manau yra butina. Nesu
> sutikes nei vieno rimto SIV instruktoriaus kuris
> nebutu itraukes srauto nutrukimo i savo programa.
> Taip, per pirma kursa neismoksi jo padaryti
> idealiai, bet kazkada pradeti reikia.Man atrodo cia sutariam, kad stalam’s pradziai nereiktu sirt stipraus demesio. Gal but pratinti pilota prie nestabiliu situaciju.
>
> > Stall’as kaip besakytum vienas is pagrindiniu
> > manevru norint ismokt akrobatikos. Bet jei
> SIV’a
> > reklamuojam kaip zingsni saugumo linkme –
> Stall’as
> > turetu but kaip vienas is paskutiniu eileje.
>
> Stallas ir yra atliekamas vienas is paskutiniu…
> na bent jau tikrai ne pirma diena.Atrodo ta pati sakom tik kitais zodziais.
> >
> > Spin (lietuviskai turetu vadintis – suktukas –
> kai
> > srautas nutraukiamas vienoje sparno puseje),
> > liaudyje dar vadinimamas “negatvyvu”. Iki visai
> > nesenai tvirtinau kad skriejant su protu
> > neimanomas, bet paskriejus astriuose meksikos
> > termikeliuose teko ir paciam nenoromis atlikt
> puse
> > spirales suktuke.
>
> Dar daugiau paskraidzius gali pasirodyti kad ir
> full stallas nera toks jau blogas dalykasAr kada nors ji atlikai del saugumo sumetimu?
>
> > Todel siulyciau i tai nekreipti labai stipriai
> > demesio, bet pasitreniruot keleta kartu gal ir
> > nekenktu. Esme – atpazint suktuka. Nemanau kad
> > jame reikia ilgai suktis .
>
> Daugumoj siv kursu mokiniai yra ismokomi pradzioj
> atpazinti suktuka (pasisuka 90 – 360 laipsniu ir
> is karto iseina, skirtingi instruktoriai siulo
> siek tiek skirtingas programas), o po to yra
> mokomi kaip iseiti is stabilaus negatyvo. Kartais
> ilgai sukiotis krentant nebuna laiko ir/arba noro
> ir sita dalis buna praleidziama.> Koviniai apsisukimai kiek zinau pas Blokha
> atidirbinejami taip pat nuosekliai kaip ir
> negatyvai. Kiti instruktoriai sito pratimo
> atsisako visiskai, motyvuodami tuo kad jam atlikti
> reikia daugiau igudziu ir galimos sudetingesnes
> komplikacijos. As is dalies tam pritariu.Paaiskink man prasau, kuo skiriasi 90-180° suktukas nuo, kovinio apsisukimo? Pagal mano terminologija tai yra tas pats.
> >(tai zinoma naudinga
> > mokantis atlikt akrobatine figura – helicopter;
> > lietuviskai turetu vadintis – plokscias
> suktukas).
>> Troleibusai irgi turetu vadintis vielabraukiais,
> bet niekas nesikabineja kai is ipratimo juos
> pavadini troleibusu arba trulikuCia is “pokalbiu prie alaus” temos. Bet tesiant diskusija kaliega
zodis “vielabraukis” atsirado ganetinai nesenai, o plokscias suktukas buvo zinomas jau pries antra pasaulini!
> O siaip jei nepatinka negatyvas ar srauto
> nutrukimas ar gili spirale ir nori atidirbineti
> tik asimetrinius luzius per visa SIV kursa, tai
> nereikia jokio sivo – uzsikeli 150 metru ar
> daugiau ant isvilktuvo ir lauzai sparna kiek lenda
>Niekur nesakiau kad reik atlikinet per visa kursa, sakiau kad reik kreipt daugiausia demesio kaip i sauguma pagerinanti elementa. Labai noreciau pamatyt mokymasi 50-80% asimetrinius 150m aukstyje (iskaitant speed’a) Mano numone tai nebutu saugu.
Man atrodo musu nuomones is esmes sutampa, siek tiek skiriasi patirtis , tik as norejau smulkesnes pagrindinio SIV programos aprasymo, o tu i tai reaguoji kaip puolima.
2010 26 kovo @ 00:55 #186940liotcikKJ Parašė:
> Jau saulelė vėl atkopdama budino svietą
> Ir žiemos šaltos trūsus pargriaudama juokės.
> Blochos pramonės kviesti visus į SIV’ą pagavo,
> O putodams liotciks vėl kvietimą į nieką vertė.Mano versija:
> Jau saulelė vėl atkopdama budino svietą
> Ir žiemos šaltos trūsus pargriaudama juokės.
> Liotcik’o pramonės apie SIV’ą klausimą pagavo,
> O putodams Juozuks klausimus į nieką vertė.Tuo laukus orai drungni gaivindami glostė,
Ir visi parasparnistai po SIV’o ant kalniukų patraukė,
Viską gerai išmanydami Kernavėj skraidė,
Ir nulūžus sparnui ant žemės nedribo.2010 26 kovo @ 05:19 #186943TermikNu vsio stogus iki konco nurove
2010 26 kovo @ 06:01 #186944MoonTermik, pradejai trecia stulpeli, tai ir pabaik
2010 27 kovo @ 08:03 #186958artistasNu vsio stugus iki konco nurove
Tarsi peiliu stropas nupjove
davai teskit toliau2010 27 kovo @ 08:39 #186960karolisliotcik, nenorejau agresyviai atsakyt, tiesiog ta tema jau buvo kazkur girdeta (koki milijona kartu) , tai matyt netycia taip gavosi
Del koviniu apsisukimu: taip tai tas pats negatyvas, bet tikslas yra siek tiek kitas: reikia atlikti ji kuo tiksliau ir nuskristi ten kur nori. Kai krenti negatyve, tai paprastai iseidineji tada kada yra proga, daznai net nelabai prognozuodamas i kuria puse po to nuskris sparnas. Kovinio apsisukimo esme yra apsisukti kuo greiciau, ir nuskristi ten kur tu nori. Dar vienas skirtumas yra kad negatyvas paprastai daromas is minimalaus greicio, o kovini apsisukima moko daryt is pilno greicio, kas yra gerokai sudetingiau ir siaip reikalauja daugiau jegu ir ryzto. Be to, apsisukimas negatyve 180 laipsniu turi dar papildoma specifika: pries tai tu skridai i viena puse, po to staigiai pradedi skristi i priesinga puse – sparno sovimas i prieki gaunasi daug piktesnis vien del greiciu skirtumo, plius dar prisideda piloto inercija. Iseinant is kovinio apsisukimo labai lengva nurauti sparna ir to nepastebeti, o tai daznai baigiasi skrydziu link bures kaip issautam is ragatkes
As esu pralekes 1-2 metrus salia sparno ir kazkaip nuo to laiko pradejau rimciau ziureti i sita manevra
O del to naudingumo ir eiliskumo klausimo: tiesiog per daugybe metu yra atidirbta technologija kuri patikimai veikia. Absoliuciai visuose SIV kursuose yra pradedama nuo paprasciausiu manevru, baigiama sudetingiausiais ne tik del saugumo, bet ir del psichologiniu aspektu. Jei padarytum visu pilotu nuotrauka pries eilini SIV skrydi, tai galetu pasirodyti kad visiem uzkieteje viduriai – zmones kamuoja stresas
Pradeti nuo paprastesniu pratimu visada gerai, nes tai atpalaiduoja ir zmogus pradeda adekvaciai reaguoti i situacija. Zodziu dvirati cia sunkiai israsi, geriau naudotis kitu patirtim.
2010 27 kovo @ 11:57 #186968BlochaGrupė susiformavo, “turkams” primenu, kad pirmadienį reikia sumokėti kelialapio avansą 50% ir už SIV-ą 700 Lt.
Rašykite apskritai apie SIV greta esančioje temoje. Čia – konkretus važiavimas į Turkija gegužės mėn.
Blocha2010 29 kovo @ 10:24 #187003BlochaRegistracija pratęsta iki trečiadienio, kovo 31-os.
Jei kas nors apsispręs važiuoti vėliau – irgi galima, tik kelialapis pabrangs 10-15%. Kitos kainos liks tos pačios.Blocha
ARCUS -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.