- This topic is empty.
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
Rodomi 7 įrašai - nuo 1 iki 7 (viso: 7)
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.
Paziurekit kaip puikiai Mantra m4 isena is asimetrinio luzio!….. ;-(
http://www.paraglidinghd.com/videos/ozone-mantra-m4-the-other-side_121303
tai kad pilotas grybauja, eilinis atvejis kai tik dave sparnui skristi kol zapaske trauke ir viskas susitvarke tik jau velu buvo
Ieh-h, hebra… liūdna komentuoti. O žmonės dar sako, kad treniruoti ir mokytis pavojingų režimų nereikia.
Žaidimas vadinasi “surask daugiau klaidų”. Na gi:
– kaire klevanta perkompensuoja – srauto nutrūkimas
– parašiutavimo neužfiksuoja (turbūt nemoka)
– sėdi ištęstom kojom – “twisto” pavojus
– chaotiškas darbas rankom “aš čia bandau išsigelbėti” …ir neleidžiu sparnui išeiti iš kaskado,
– kada rankos atranda kitą darbą (teisingai Dainiau), sparnas susitvarko,
– kažkodėl gesina sparna tik už vienos D-eilės – sparnas gali pradėti suktis aplink parašiutą – pavojinga.
– įeina į uolą nesuglaudytom kojom – lūžio pavojus.
Gal man reikia visgi EN D-sparnus parduoti tik po SIVo?
O taip MANTRA kalta, žinoma…
Blocha
“Gal man reikia visgi EN D-sparnus parduoti tik po SIVo? “
Zene, pats vienas Lietuvos para bendruomenes tikrai neisgelbesi nuo panasiu atveju, bet kaip sektinas pvz butu tikrai girtinas.
Aciu GoPro uz nepakartojamus video su $h%dinais pilotais
Pries pora metu dar galvojau, kad kai kurie sparnai blogai skrenda, su GoPro atsiradimu supratau, kad problema kitur. Kai kurios tarpines tarp klevantu ir pakabos yra nekokybiskos.
Mokykites is svetimu klaidu.
Kesunia Parašė:
Cia puikus pavyzdys, kas buna kai pilotas nusiperka per kieta sparna.
Elementorna situacija is kurios iseinama per maziau nei 2 sekundes – pavirsta i rimta kaskada.
Jei jis visiskai nieko nebutu dares butu buve daug geriau. O dabar sparnas kietas, itampa didziule, po to nebesusigaudo is viso kas vyksta.
Mano nuomone tai jis tampo ,kad tik tampyt tuos vairus….