- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 12 kovo @ 13:38 #165143Anonimas
Arunas is Klaipedos
2005 12 kovo @ 14:10 #165144liotcikNepavyko ideti todel, kad tu neskiri nuotraukos nuo interneto puslapio.
Tomis parašė:
>
> na net nezinau kodel nepavyko ideti2005 12 kovo @ 15:45 #165145RemigaGeorgas galvoji kad neušteks daugiau kaip 3kw galios, ar kad nebūna tokios galios?
Ačiu Tomi ir Liočik už nuotraukas.2005 13 kovo @ 09:05 #165147GeorgasIš paprasto automobilio starterio 3kW 2-3 minutes laiko (tiek minimaliai trunka isvilkimas) neisgausi, jis paprasciausiai sudegs.
G.
2005 13 kovo @ 14:14 #165148RemigaJaponų gamybos reduktoriniai starteriai atlaiko gana ilgus sukimus ir be didelių pasėkmių.Teko matyti kaip tokį kankino be sustojimo apie 3min. po kelių dienų išardėm ir nieko.
Kiek supratau skraidančiujų brolijoi niekas nekonstravo išvilktuvo su starteriu.Turiu 3,2kw galios 12V starteri pabandysiu pakonstruoti, gal kas išeis. Kol nepabandysi nesužinosi.2005 13 kovo @ 14:29 #165149AnonimasSu nuolatine itampa sunku kovoti
jei naudoji kintama tai per daznio keitimus gali is to pacio daikto isgauti dau daugiau galios.
persasi mintis kad shema galetu buti tokia:
kintamos itampos generatorius (mobilus)- daznio keitiklis-asinchroninis variklis(manau uztektu 3kW)2005 13 kovo @ 14:29 #165150liotcikPats sakai kad kankino 3 min. O tai buvo tik viena karta, o kas bus kai tempsi bent jau 4-5 kartus per diena ir 2-3min tai cia pats minimumas gali tekt tempt ir 4-5min. Siulau pries konstrujant dar pakankint ta starteri ilgesnem apkrovom.
Remigijus parašė:
>
> Japonų gamybos reduktoriniai starteriai atlaiko gana ilgus
> sukimus ir be didelių pasėkmių.Teko matyti kaip tokį kankino
> be sustojimo apie 3min. po kelių dienų išardėm ir nieko.
> Kiek supratau skraidančiujų brolijoi niekas nekonstravo
> išvilktuvo su starteriu.Turiu 3,2kw galios 12V starteri
> pabandysiu pakonstruoti, gal kas išeis. Kol nepabandysi
> nesužinosi.
>
>2005 13 kovo @ 17:26 #165151Gedaskarpis parašė:
>
> Su nuolatine itampa sunku kovoti
> jei naudoji kintama tai per daznio keitimus gali is to pacio
> daikto isgauti dau daugiau galios.
> persasi mintis kad shema galetu buti tokia:
> kintamos itampos generatorius (mobilus)- daznio
> keitiklis-asinchroninis variklis(manau uztektu 3kW)Seniai mokiausi, bet berods dar mokykloje fizikos pamokose moke, kad kintamos itampos elektros varikliu sukimo momentas (ir atiduodamas galingumas) didziausias jau jiems isisukus ir labai priklauso nuo sroves daznio bei sukimosi greicio. Sustabdyta vos ne ranka gali islaikyti nuo isisukimo.
Gedas
2005 13 kovo @ 18:21 #165153RemigaTas japoniukas standartinis gal apie 1kw galios buvo o čia daugiau galios bus ir padarysiu aušinima.Sukant varikly starteris ima kaisti nuo didelės apkrovos, o laisviau sukantis jis mažiau kaista.Vadinasi ilgiau gali suktis.
Aišku čia tik teorija, viska parodis praktika ir griežti bandimai.Kol nepabandysi tol nesužinosi.2005 13 kovo @ 18:23 #165154RemigaTas japoniukas standartinis gal apie 1kw galios buvo o čia daugiau galios bus ir padarysiu aušinima.Sukant varikly starteris ima kaisti nuo didelės apkrovos, o laisviau sukantis jis mažiau kaista.Vadinasi ilgiau gali suktis.
Aišku čia tik teorija, viska parodis praktika ir griežti bandimai.Kol nepabandysi tol nesužinosi.2005 13 kovo @ 19:41 #165155GeorgasJei zadi uzsiimti konstravimu rimtai, siulau naudoti rimtesni varikli. 3kW tai yra vidutinis galingumas, prie stiliaus reikia iki 10kW. Turiu tinkama varikli, toki koki naudojo Arunas (jis man ji ir atidave), bet nebeturiu noro uzsiimti konstravimu. Gali susisiekti su manim 8 698 41065 Vytas
2005 13 kovo @ 19:48 #165156AnonimasSrove=galingumas/itampa=3200W/12V=266A
Dyzelio (680A pagal DIN) 82 AH akumuliatorius su tokia apkrova atlaiko ne ilgiau kaip 1…2 min, po to krenta itampa iki 9..10V ir galingumas liks apie 2.5 kW ir tokios galios jau nebepakaks kilti, jei piloto svoris apie 70 kg.
Jei nori naudoti nominalia galia 3.2 kW reiketu imti nuolatines sroves varikli bent jau 5 kW max galios, tik taip isvengsi dideliu silumos nuostoliu ir nebereikes konstruoti ausinimo sistemos. Tokio n.s. motoro diametras butu apie 30…40 cm
Nezinau kur tu radai toki galinga 3.2 kW starteri, lengvuju automobiliu starterio galia paprastai nevirsija 1kW (12V) galios a sunkvezimiu 2 kW (24V). Traukiniuose ir laivuose nenaudoja 12V itampos starteriu. Japonisku automobiliu starterio reduktorius padidina tik sukimo momenta, bet galingumo jis nepadidina. Mano siulymas pries konstruojant – paskaiciuok kas gausis.2005 13 kovo @ 20:50 #165157Tasaso kaip jei vidaus degimo varikliuka, tai nereiktu jokiu akumuliatoriu
2005 14 kovo @ 10:12 #165159GeorgasRimas visikai teisus. Arunas naudoja 5 sunkvezimio akumuliatorius po 100Ah sujungtus nuosekliai. Gaunasi 60V. Ju pilnai pakrautu uztenka mazdaug 20 startu.
Vidaus degimo varikis bus pigiau ir lengviau. Tik konstruojant reikia nepamirsti pagrindinio reikalavimo isvilktuvui: jega turi buti visa laika pastovi, nepriklausomai nuo to, ar bugnas sukasi pirmyn, atgal, ar stovi. Priesingu atveju vejo gusis gali suplesyt sparna. Butent todel grieztai draudziama isvikinet kietai pririsus virve prie masinos (jau buvo tokiu bandymu, jie baigesi traumom ar net mirtimi).
G.
2005 14 kovo @ 14:38 #165163AnonimasRusu karlsonu tinklalapyje vienas ciukcia pasigyre, kad su parasparniu kildavo traukiamas elniu vikstines… Vos ne kaip vienam anekdote: aktiv lebiodka – choroso, pasif – toze choroso, no oleni – luchse!
2005 15 kovo @ 10:28 #165168AnonimasPasifke:
2005 22 kovo @ 09:52 #165235Liotcik.Radau info apie elektrine lebiodke 36v DC valdoma nuotoliniu budu. Kaip supratau elektrine dalis paimta is elektrinio kartingo.
[img]http://www.pgforum.com/download.php?id=1217&sid=1ad34dee5c88472b19260434518675d1[/img]
Matosi kaip zmogelis laiko valdymo pulta:
[img]http://www.pgforum.com/download.php?id=1215&sid=1ad34dee5c88472b19260434518675d1[/img]Viska anglu kalba rasite cia
2005 22 kovo @ 10:12 #165236AnonimasNa kazkaip primena netikra. na kokio aviamodelio isvilktuva. Radio bangomis valdomus sklandytuvu modelius isvilkineja su panasios konstrukcijos lebiodke:)
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.