- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 14 balandžio @ 12:30 #150376Georgas
Atrodo, mano balandzio 1 pokstai pradeda pildytis
(
http://www.skrydis.lt/files/Skrydziai_G_oro_erdveje.doc
G.
2006 14 balandžio @ 13:24 #168461AnonimasParasparnis pagal Lietuvos įstatymus nėra orlaivis. Parasparnio nereikia registruoti CAA, jam nesuteikiamas numeris. Šis įsakymas parasparniams negalioja absoliučiai, nes skirtas orlaiviams.
Georgai, viskas gerai2006 14 balandžio @ 14:25 #168462Termikcia jauciu po Pociunu gaudyniu ?
2006 15 balandžio @ 13:13 #168467AnonimasTaip taip ne orlaivis, bet ore besimakaluojantis ir puikiausiai gali pakliuti natovcu kelyje.
2006 17 balandžio @ 19:36 #168485AnonimasJo… ne vieną straispnį esu perskaitęs apie tarimą demokratiją Lietuvoje, bet tiek tikrai nesitikėjau… gal nuo šiol ir eidamas šikti nekontroliuojamoje teritorijoje turėsiu kariškiams(!!!!) pranešti ???
O įdomu jei oro sporto federacijos susimestų ir apskųstų šį įsakymą teismui? Juk faktiškai
1. vienas asmuo (dirikas) panaikino nekontroliuojamą oro erdvę. Ar tai tikrai jo kompetencijoje? Jei taip, ar kompetenciją nustatantys įstatymai atitinka konstituciją? Juk tai bendro naudojimo gamtos resursų skirstymas. Ir to elemtariai negali daryti vienas eilinis superstas valdininkas.
2. Kariškiai turi užsiiminėti karu, o ne civilinių orlaivių kontrole. Ar karinė diktatūra ??o šeip gražu. xebra žaidžia karą. tik įdomu ar prieš tuos kuriuos reikia? Ir kuo visa tai baigsis ?
Ponuliams iš CAA:
aviacijos mėgėjai netaranuoja jokių civilinių objektų Lietuvoje ne todėl kad jūs viską puikiai kontroliuojate o todėl kad… jie tiesiog to nedaro.2006 17 balandžio @ 23:30 #168486ArmisJoooo, cia tai siaip nesamone isvis su tais naikintuvais ir pan. Tegu ziuri gal ir jie ka daro, bet sakoma, kad pries veja nepapusi…. BET MES JUK NEPASIDUOSIM
2006 18 balandžio @ 15:24 #168495liotcikCAA yra senu pirdziu chebra, kurie tingi dirbt, bet darbdaviui nori pasirodyt, kad dirba. Kas netingit paskaitykit JAR’us (jundtiniai aviacijos reikalavimai) isvesrta taip, kad net specui sunku suprast ka norima pasakyt. Su kitais dokumentais irgi panasiai. Jie sito darbo nedaro, nes ten reik idet daug daug pastangu ,o is sono tos pastangos bus mazai matomos. Kad ka nors uzdraust turbut uztenka A4 formato lapa prirasyt. O is sono oi kaip juntamama; ir atrodo, kad CAA rimtai ir daug dirba.
Tikrai neatrodo , kad CAA yra geru specialistu. Nes specialistas sugeba ne tik rast problema ir priimt paprasciausia sprendima kazka uzdraust, kad to neivyktu. Reikia suprast, kad jei kazkoks vienas pilotas nesilaike elementariu taisykliu ir kazka pridirbo, ar net uzsimuse, nereik del to “raukt” visu.
JAV , kad skraidyt skraidykle ar parasparniu nereikia licenzijos, licenzijos reik norint skraidyt kaikuriose skraidavietese (nes skraidavieciu savininkai nenori kad pas juos zmones uzsimusinetu, arba nori pasidaryt pinigu uz mokyma), licenzijos reik ir varzybose. Bet jei skraidysi su isvilktuvu virs nekontroliuojamos oro erdves, tikrai neateis policininkas ir nepeparasys llicenzijos. Uzsimusi, tavo reikalas, yra dar daug budu uzsimust be skraidykliu ir parasparniu.2006 19 balandžio @ 06:45 #168501VysniukasNucia tai bajeris neblogas, kai skraidydavom aleksote, tai irgi skambindavom i karmelava, dazniausiai informuodavo is aleksoto valdymo boksto, kad mes skraidysim, ir pasakydavo kada galim skristi, o kada ne ir iki kokio aukscio, nes per aleksota uzvedinejo lainerius, o dabar matyt uzvedines, kur papuola, nes natovski skraidyti nemoka. Seduva jau ta daro, kai natovski atsikrauste.
Manau, kad natovskus nubaus pagal kitus straipsnius, tik garsiai nesakys.
O stai mums bus dar vienas nepatogumas, teks paskambinti ir pranesti, kad skraidykle ar parasparnis planuoja skristi tokiu ir tokiu kursu, o sitie pasakys, kad galit skristi tik 10-15 km koridoriumi ir iki tokio tai tasko ir neilgiau 1 val. aukscio lubos 1 km, o paskui turit nuzemeti iki 500 m ir po 15 min. galit testi skrydi iki nurodyto tasko, aukscio lubos 800 m, aisku cia vienas is blogesniu atveju, bet su jais gali visko buti.
Tebunie skraidantiems dangus, bet panasu, kad ji nori po truputi atimti.
Yra posakis, jeigu skraidymams trukdo darbas, keisk darba, bet turbut teks perfrazuoti, jei salis trukdo skraidymams – pakeisk sali.
2006 19 balandžio @ 12:11 #168509VysniukasDar radau si bei ta, uz siu reikalavimu nevykdyma bausti negali, nes tai nera skrydzio taisykliu dalis, istatymui kaip ir nepriestarauja, bet CAD gali prisidengti, 116(4) straipsnis. Kliudymas Civilinės aviacijos administracijos pareigūnams atlikti pavestas pareigas ar jų teisėtų reikalavimų nevykdymas
Kliudymas Civilinės aviacijos administracijos pareigūnams atlikti pavestas pareigas ar jų teisėtų reikalavimų nevykdymas –
užtraukia baudą piliečiams nuo vieno šimto iki dviejų šimtų litų ir pareigūnams – nuo trijų šimtų iki šešių šimtų litų.2006 19 balandžio @ 12:57 #168512sauliuxVadinasi galima skersa deti ir ziureti kaip tave medzioja paskui begiodami ir tikedamiesi kad nusileisi, kad ishmushti 200 Lt?
2006 19 balandžio @ 13:18 #168515Anonimas– Dabar daug kalbama apie pilietinę visuomenę…
– Ai…tos šnekos. Kokia čia pilietinė visuomenė…
– Jūs skeptiškai reaguojate į tas šnekas ar taip vertinate pačią idėją?
– Pasakysiu, ką kalbu visada: apie kokią pilietinę visuomenę Lietuvoje galime kalbėti, kai biurokratinis teroras yra pasiekęs tokias aukštumas, kurių nebuvo net bolševikų laikais. Kuo čia dėta pilietinė visuomenė?
http://www.delfi.lt/news/daily/comments/article.php?id=9339021
2006 19 balandžio @ 13:19 #168516VysniukasPigiau, t.y. bauda skiriama vidutinė, 150 Lt, paskui ziurima lengvinancios aplinkybes, tipo gailiesi ir taip toliau sumazeja iki 100 Lt, jei skiria sia bauda, tai paziuri ar nera klaidu protokole ir nutarime ar laiku surase ir panasiai, jei praleisti terminai, tai apskundi i teisma ir bauda panaikina, esant proceduriniams pazeidimams jei nera tokiu pazeidimu, tai gali kreiptis i teisma, ir sakyti, kad dalinai sutinkate su pazeidimu, o kadangi nebuvo padaryta jokios tiesioginės ar netiesioginės zalos, gailitės, suklydote, todel prasote panaikinti bauda, kitas scenarijus toks pats tik prasote sumazinti bauda iki minimumo, vadovautis reiktu 30(1) straipsnis. Mažesnės nei įstatymo numatyta administracinės nuobaudos skyrimas arba administracinės nuobaudos neskyrimas
Organas (pareigūnas), nagrinėjantis administracinės teisės pažeidimų bylas, atsižvelgdamas į aplinkybes, nurodytas šio kodekso 30 straipsnio 2 dalyje, taip pat į šio kodekso 31 straipsnyje nustatytas atsakomybę lengvinančias bei kitas įstatymų nenurodytas lengvinančias aplinkybes, vadovaudamasis teisingumo ir protingumo kriterijais, gali paskirti mažesnę nuobaudą nei sankcijoje numatyta minimali arba paskirti švelnesnę nuobaudą nei numatyta sankcijoje, arba visai neskirti administracinės nuobaudos.
Specialiosios teisės atėmimas, numatytas sankcijoje už teisės pažeidimą, padarytą neblaivaus arba apsvaigusio nuo narkotikų, vaistų ar kitų svaigiųjų medžiagų asmens, gali būti neskiriamas tik tuo atveju, kai yra gaunama Vyriausybės įgaliotų atlikti medicininę ir švietėjišką atestaciją institucijų pažyma.
Organas (pareigūnas) kiekvieną savo sprendimą, priimtą vadovaujantis šio straipsnio 1 dalimi, privalo motyvuoti. Sprendimą sankcionuoja apylinkės teismo teisėjas.Taip pat reiktu motyvuoti ir Aviacijos istatymu ir Skrydziu taisyklemis, nes pagal juos kaip ir minejau bausti nelabai galima.
2006 19 balandžio @ 13:45 #168519AnonimasNa vistiek nesuprantu- buvo jau daug kartų svarstyta, ar parasparnis yra orlaivis. Atsakymas buvo, kad NĖRA. Neatitinka daugelio požymiu. Įsakymas surašytas orlaiviams, orlaivių pilotams ir tt. Ko jūs taip ant jo “kabliuojatės” ? Jis galioja motorizuotiems parasparniams, sklandytuvams, ultralightams ir tt. Bet ne neregistruojamiems “trusikėliams”, kurie nėra “orlaiviai”.
Gero oro.2006 19 balandžio @ 17:20 #168523arnas000Matot, juokas juokais, bet zinokit kai tie natovski virs mano gimto Pakruojo prasinesa 100 arba maziau metru aukstyje ,pradedi galvoti kitaip.Jau tikrai buvo ne karta .Paziuret -grazu tikrai kai visi uzrasai ant ju matosi bet greitelis….ui.Taip kad tikrai nei ji gali spet pamatyt ,nei jis pamatytu,bet o ka darysi…?Skristi gi norisi…
2006 20 balandžio @ 05:33 #168533VysniukasDonatai, tiek parasparnis, tiek skraidykle yra orlaivis, tai buvo isaiskinta CAA, cia gali daugiau pasakyti Adomas, tik kad supaprastinta pati procedura-nereikia registracijos, tarybiniais laikais deltos buvo registruojamos ir mano senoji skraidykle turejo registracija.
O jei visai rimtai, tai manau, kad vertetu laikytis sio isakymo/pasiulymo, nes kaip mes sugebesim civilizuotai susisneketi su CAA, taip ir mums bus atsakyta, nes pagal si isakyma, mes tikrai neskrendam tik nekontroliuojamoj erdvei, lipam ir auksciau, taip kad jei bokstas zinos, kad mes ten esam tai bent jau nereikes, pajusti to malonumo, kai uz simto metru nuo taves pralekia koks F-16.P.S. Visai nenoreciau, kad dar reiktu moketi uz registracija ir t.t.
2006 20 balandžio @ 17:32 #168553AnonimasCAA sveitainėje uždaviau porą klausimų dėl naujosios tvarkos…
pažiūrėsim ar į visus atsakys
Pasak gandų jie ir šitą forumą skaito….
Dėl skrydžių nevaldomoje oro erdvėje, Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2006 m. balandžio 10 d. įsakymo Nr. 4R-85 (Žin., 2006, 41-1498).
Sveiki, keletas klausimų apie naujai nustatytą tvarką parasparnio atveju.
Pagal minėto įsakymo 3 punktą tiksliai galimą pranešti tik parasparnio naudotojo vardą pavardę ir pakilimo vietą. Duomenys dėl maršruto ir pabaigos laiko tiksliausiai gali būti apibūdinami “pavėjui” ir “tikiuosi iki vakaro”
, nes tai susiję su ribotomis parasparnio galimybėmis (TAS apie 30 km/h o l/d < 9). Kokios yra teisinės galimybės naudotis aviacinėmis radijo stotimis, tam kad išvengti pažinties su naikintuvais?
2. Kokia jūsų, kaip kompetetingos (tikiuosi) institucijos pozicija dėl “orlavių”, kurių TAS apie 30km/h o 80% procentų svorio sudaro žmogaus svoris pavojingumo visuomenei. (klausimas užduodamas šių “orlavių” identifikavimo būtinumo problemos fone).
3. Ar Jūs nemanote kad potencialus teroristas, nusteikęs atakuoti bendrosios aviacijos priemonių pagalbą, nusipirkęs bombą ir lėktuvą, nusipirks ir transponderį su visais … reikalingais kodais? Praktika (Ispanijos, Japonijos) rodo kad žymiai paprasčiau yra susprogdinti ar užnuodyti traukinį. Gal vertėtų “identifikuoti” visus traukinių keleivius? JAV praktika rodo kad realų pavojų visuomenei kelia didžiųjų lainerių užgrobimai. Galbūt vertėtų susirūpinti jų “identifikavimu” ir realiu saugumu, nei sudarinėti klūtis aviacijos mėgėjams tariamai “didant saugumą”?
Iš anksto ačiū už atsakymus, įpatingai į antrąjį ir trečiajį klausimą.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.