- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 26 kovo @ 12:47 #150174Anonimas
Kovo 21-a Dagestane ir Kazachstane zuvo du parasparniu pilotai,amzina atilsi jiems.Perskaites apie nelaime rusu saite,nutariau dar karta perspeti visus musu skraidunus.Nesiraukit i ora jei kyla nors menkiausiu abejoniu del saugaus skrydzio.Tie du jauni vyrai,bet jau patyre pilotai,per daug pasitikejo savimi,kilo per stipru veja,papuole i labai sudetingas skrydzio salygas ir ….mirtis. Tuoj prasides skraidymu sezonas,atstumai,rekordai
ambicijos,kas krutesnis,kas geresnis.Ir kaina gali buti per didele.Kiek atsi
menu ciampionatuose,esant neskraidymu salygoms,is burio pilotu visada
atsirasdavo tokiu,kurie kildavo i ora ir tuo isprovokuodavo kitus avantiurai
Kelis kartus tik per plauka buvo iki nelaimes.Gyvenimas per daug grazus,o ypac musu,kad taip nebrangintumem jo.Tad skraidykime kiek galima saugiau.2004 26 kovo @ 16:24 #166977AnonimasSaunuolis Stasy. Tai geras priminimas sezono pradzioje.
2004 27 kovo @ 18:35 #166978TermikTik idomu ar ilgai ))
2004 27 kovo @ 19:59 #166979GeorgasKazkuriame forume radau gera sentencija:
“Skraidymas yra saugus tol, kol prisimeni, kad jis yra pavojingas”
Georgas
2004 29 kovo @ 09:58 #166980AnonimasArtistas parašė:
>
> Kiek atsi
> menu ciampionatuose,esant neskraidymu salygoms,is burio
> pilotu visada
> atsirasdavo tokiu,kurie kildavo i ora ir tuo isprovokuodavo
> kitus avantiurai
> Kelis kartus tik per plauka buvo iki nelaimes.Gyvenimas per
> daug grazus,o ypac musu,kad taip nebrangintumem jo.Tad
> skraidykime kiek galima saugiau.beje butent cempionatuose salygu mes patys ir nesirenkam. as, kiek atsimenu, ir daugelis labiau(!) patyrusiu pilotu niekada neskrenda kai vejo gusiai siekia 9-10 ms, na nebent butu uzsibreze rekorda. Deja, visuose musu cempionatuose tokiomis salygomis mes skraidom! Tiesa, kad vidutinis vejo greitis tuomet nevirsija 7 ms., bet manau, kad butu netgi saugiau jei jis butu stipresnis, bet tolygus. Jau tapo musu cempu tradicija tokie pratimai, kai zegnojiesi pries starta, o jei viskas baigiasi sekmingai ir laime nusisypso gaut ant troso burbuleka, garantuotai nusvilpi desimtis kilometru ant to vienintelio, kaip miunchauzenas ant patrankos sviedinio (tiesa, mano neoficialus nupustuko greicio rekordas dar atrodo laikosi . Nugaletojas! Uz drasa. Mazuciai, lengvuciai, moterys ir tie, kurie jau karta ‘gavo’- telieka ant zemes, juk cia ‘susirinko drasiausi ir stipriausi (…) isbandyti savo jegas’ tik pries ka? Matyt pries gamta…
2004 29 kovo @ 11:18 #166981Gedasl’rucia parašė:
>
> Artistas parašė:
> >
> > Kiek atsi
> > menu ciampionatuose,esant neskraidymu salygoms,is burio
> > pilotu visada
> > atsirasdavo tokiu,kurie kildavo i ora ir tuo isprovokuodavo
> > kitus avantiurai
> > Kelis kartus tik per plauka buvo iki nelaimes.Gyvenimas per
> > daug grazus,o ypac musu,kad taip nebrangintumem jo.Tad
> > skraidykime kiek galima saugiau.
>
> beje butent cempionatuose salygu mes patys ir nesirenkam. as,
> kiek atsimenu, ir daugelis labiau(!) patyrusiu pilotu niekada
> neskrenda kai vejo gusiai siekia 9-10 ms, na nebent butu
> uzsibreze rekorda. Deja, visuose musu cempionatuose tokiomis
> salygomis mes skraidom! Tiesa, kad vidutinis vejo greitis
> tuomet nevirsija 7 ms., bet manau, kad butu netgi saugiau jei
> jis butu stipresnis, bet tolygus. Jau tapo musu cempu
> tradicija tokie pratimai, kai zegnojiesi pries starta, o jei
> viskas baigiasi sekmingai ir laime nusisypso gaut ant troso
> burbuleka, garantuotai nusvilpi desimtis kilometru ant to
> vienintelio, kaip miunchauzenas ant patrankos sviedinio
> (tiesa, mano neoficialus nupustuko greicio rekordas dar
> atrodo laikosi . Nugaletojas! Uz drasa. Mazuciai,
> lengvuciai, moterys ir tie, kurie jau karta ‘gavo’- telieka
> ant zemes, juk cia ‘susirinko drasiausi ir stipriausi (…)
> isbandyti savo jegas’ tik pries ka? Matyt pries gamta…Man rodos tiesiog per varzybas pas mus kartais truksta ‘gelezines’ teiseju rankos. Jei jiems truksta ryzto ‘langa’ uzdaryti ar isvis pratima atsaukti – tai ir sokinejame daugiau ar maziau rizikuodami.
Gedas
2004 29 kovo @ 12:39 #166982AnonimasManau, kad varzybose viskas priklauso ne nuo teiseju o nuo pilotu. Teisejai ir pilotai aptaria ir iraso i varzybu taisykle vid. vejo greitis 7 m/s – taisyklemis vadovaudamiesi teisejai teisejauja, priima sprendimus, o pilotai skrenda. Taisykles kuria, bei ribas nustato ne teisejai, o pilotai T aigi, jei situacija pagal Laura : vid – 7. m/s su uzputimais iki 10 m. – pilotai turi nusprest skris ar ne?
violl2004 29 kovo @ 17:43 #166983AnonimasPriminsiu toki momenta is praeito cempionato.Tryse laiko Vido sparna pris
paude prie zemes,tik kilstelejus,trosas isitempia kaip styga,sparnas sauna
aukstyn ir…skrenda atgal.Aisku cia dar nieko tokio ir as esu taip kiles.Bet
Vidas kilo o po kojomis gyvenviete,aukstis nedidelis tuo momentu,gerai,kad
trosas truko veliau ir jis turejo atsargos manevrui.Dideles fantazijos nerei
kia,kad suprastum,jog galejo buti ir kitaip.Pav:truksta trosas daleiskim 30m
aukstyje.I prieki nepaskrendi,po kojom namai,stulpai,siltnamiai.Per stipru
veja,patys zinot,koks tokioje vietoje ore bardakas,pasekmiu “N”variantu.
Stai tokiu exstrymu geriau nereikia.O stipraus ir lygaus vejo ir dar vasara ir
dar saulei svieciant ko gero tik sapnuose.Kas liecia drasa.Nepaversk jos
beprotybe.Visiems skraidantiems jos tikrai uztenka.Tik pas senus pilotus
issidirbes savisaugos refleksas,ju uosle tame reikale geresne,beveik kaip
pas gandrus.Na o per stipru veja lekti,kaip su laineriu ir skaiciuoti kilometrus,gal ir kaifas,bet tik vardan gero rekordo.Neveltui sakoma,kas ne
rizikuoja,tas negeria sampano.Na o mano svarbiausias principas dalyvauti,
bendrauti,keliauti,skraidyti ,juk tie graziu dar nematytu,neapskraidytu pa
saulyje vietu.Ar ne taip?2004 2 balandžio @ 09:32 #166986TermikStasiukai praitame cempe to nebuvo , nemeluok . Veja ziuredavom labai rimtai bent jau panevezyje nes turejome nesiojama meteo stotele.
O kas link 7m/s sakyciau reiketu dar pagalvoti ar per cempa nereikia sumazinti iki 6m/s. Nes ant zemes 7 o ore jau linksma buna ))2004 4 balandžio @ 07:34 #166990Cancerdel saugumo: visiem patarciau betobulejant ir bekovojant uz naujus rezultatus, daryti nedidelius, bet uztikrintus zingsnelius ir visad laikytis atuokiau nuo savo galimybiu ribos…
2004 6 balandžio @ 21:21 #166991AnonimasNiekada neskraidziau del rezultato,nieko nenoriu niekam irodyti.As tai megstu daryti,drauge smagiau,todel ir dalyvauju renginiuose.Kazkas yra pasakes ;geras lakunas,senas lakunas.Nors kita vertus/Gimes ropoti-neapvirsta!.Gero sezono kolegos.
2004 7 balandžio @ 08:58 #166992GeorgasSkraidyti siaip be tikslo man nuobodu. Musu varzybos yra tam, kad suburt zmones, kartu gerai praleist laika, pasidalinti ispudziais vakare bendraminciu kompanijoje. Rezultatai pas mus Lietuvoje kol kas nera labai svarbus (cia tik mano nuomone, galbut yra mananciu kitaip). Skristi kartu ir turint tiksla zymiai idomiau. O saugumas turi buti visada pirmoje vietoje, ne joks pasaulio rekordas ar kiti rezultatai neverti zmogaus gyvybes ar sveikatos
Georgas
2004 7 balandžio @ 10:45 #166993AnonimasAuksiniai zodziai.O varzybose dalyvauti visada yra sveika kiekvienam skrai
danciam. Pasisemi patirties,suzinai ka nors naujo ir pats pasidalini kuo nors
o ir su gerai skraidanciais smagu nors keliolika km nuskristi.Na o jei kartu su jais uzsikabini geram skrydziui,kodel nepabandyti nors savo asmenini rekorda pagerinti.Tik visa tai daryti nesiverciant per galva del rezultato.
Labai gaila,kad siemet mano darbo grafikas sutrukdys dalyvauti cempionate.Taciau nors vienai dienai bet atleksiu nors paziopsoti. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.