- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 22 vasario @ 10:29 #151291Gedulko
Arteja skraidymu sezonas, todel noreciau padiskutuoti apie parvezima is marsrutu.
Mano ideja butu tokia:
1. Nusileides pilotas turi PRIVALOMAI informuoti skraidymo vadova SMS zinute apie nusileidima,
kur randasi ir ar reikia ji parvezti.
2. Skraidymu vadovas koordinuoja parvezima.
3. Gal vertetu ivesti tradicija parvezanciam asmeniui atsilyginti?
Pvz. keli pilotai isskrido i marsruta. Nusileide jie issiuncia SMS su savo buvimo vieta.
Skrydziu vadovas iesko aerodrome laisvo zmogaus ir perduoda jam informacija.
Jis skambina pilotams ir juos parveza. Uz tai pilotai atsilygina pvz. 10-20Lt2008 22 vasario @ 13:03 #175804Termikjoooo va cia tai islauzei
2008 22 vasario @ 13:57 #175806DzovaniO uz jau praejusius atvezimus bus atlyginta?
Siaip tai is savo kuklios “parvezejo” patirties galiu pasakyti, jog kartais gana sudetinga nuvaziuot paimt piloto pagal toki aprasyma: as mazdaug uz 5-6km nuo startavietes, proskynoje, skrisdamas maciau, jog netoliese yra kelias, ar parvesit?Gedulko, jeigu netingi, papildyk savo pasiulyma ir tokiu punktu: pilotas, pageidaujantis, kad ji parveztu is marsruto, privalo tiksliai nurodyti paemimo vieta, prie kurios imanoma privaziuoti.
2008 23 vasario @ 10:00 #175815GedulkoNa viskas daugmaz panasiai ir vyko, tik nesistemingai.
Jeigu ivesti griezta tvarka – manau visiems butu geriau
Juolab, kad atsiranda nemazai nauju pilotu, tai be logistikos neapseisimeLabai teisingas Dzovani pastebejimas – pilotas turetu laukti prie gero kelio, kur ji galima nesunkiai pastebeti.
2008 23 vasario @ 19:19 #175818VakareGedulka, o mes, zmonos, kurios pastoviai vaziuojame ?aa??
2008 23 vasario @ 22:06 #175822sssvajokliso jei proskynoje jis pasikabino ant medzio?kaip jam daeiti iki gero kelio?
2008 24 vasario @ 02:16 #175827karolisGedulko tu cia rimtai ar ant bajerio? Gal noresi buti tuo kuris issiziojes gaudo SMSus ir vos tik gaves pranesima soka i specialiai tam nupirkta busika parvezti ka tik nusileidusio piloto?
Jau matau kaip as eilini karta nuvaziuoju su draugu tampytis su pasyvke i valkininkus ir staiga is krumu islenda 3 savanoriai kurie irgi noretu paskraidyt. Tai dabar negana to, kad as juos geranoriskai turiu isvilkineti, tai dar ir is marsrutu turesiu pasiimti? Nifiga!
2008 24 vasario @ 08:08 #175830GedulkoNe visi pilotai(-es) atvaziuoja su zmonomis, vyrais, draugem, draugais ir pan.
Kai pasikabini ant medzio – visai kitas reikalas. Tada koordinatorius turi ieskoti galimybiu issiusti pagalba.
Mano mintis ta, kad visi nepultu skambinti kam papuola, o viska koordinuotu vienas zmogus.2008 24 vasario @ 10:44 #175832SpaskisIdeja grazi sekantis etapas Kernaveja laiptelius medinius salia krumu tarp dvieju kalniuku padaryti:)
Del marsrutu manau paprasciau pries iskrendant susidaryti grupele su tolimesniu bendravimu racijos pagalba ir bendru organizavimu.
Individualaus marsruto variantas cia galima rinktis uzdara marsruta pvz. trikampio arba pies marsruta isnagrineti bendrojo transporto tinkla ir grafikus, dar galimas autostopNa o ekstremalus budas tai paliktos startavieteja savo masinos su nuomojamu vairuotoju budas, cia SMS nepades, cia reikia graziai asmeniskai gyvai prasyti:D tada ir reikes Budincio vairuotojo. Bendrai informacijai gal ir reikalinga registracija pas skrydzio vadova pries skrydi ir informacija apie sekminga nusileidima bet tai manau daugiau skrydzio valdymo boksteliui su aviacine racija, o ne parvezimui
2008 24 vasario @ 11:29 #175833AnonimasHmm, tas “extremalus” budas su palikta startavieteje masina visai neextremalus. Daugybe kartu mane is marsrutu parveze mano paties masina ir neisskrides tadien pilotas (dar karta visiems dekui), ir daugybe kartu pats vaziavau ko nors ieskoti po miskus. Bent jau man, dabartine sistema nekele ir nekelia jokiu bedu- zinai, kad nuskrides 50km turesi apie 2val. palaukti, kol kas nors atvaziuos- guli po berzeliu ir ziuri i debeselius. Ir atvirksciai, jei sugebi neisskristi, zinai, kad kas nors paskambins ir pasiulys isbandyti jo auto
Taisykle, kad tave paimtu parvezti paprasta- zinok tiksliai kur esi, skrisdamas laikykis pagrindiniu keliu. Liudniausia buna, kai reikia parvezti vidurio misko, bet aisku visko buna, uz nieka negalima pykti.
Is kitos puses, ir pats mielai parvezu, ir tikiu, kad kiti mielai tai daro, nes visuomet zinau, kad jei nepadesi kitam- gali niekas nepadeti ir tau. Cia kaip su kernaves krumais- gal pats ikrisi tik viena karta metuose, bet buk zmogus, eik ir kitiems padeti, kai kas nors tupi.
Pats parvezimas reikia pripazinti nei kiek nekenkia skraidymas- tokie skambuciai dazniausiai ateina po 16:00 ar dar veliau, kai prasmes skristi jau nebera- visvien niekur nebenuskrisi toli.
2008 24 vasario @ 11:55 #175835karolistai viskas liuks, tik nesuprantu prie ko cia grieztos taisykles. Jeigu ka nors vaziuoju paimti tai is geros valios o ne del taisykliu… ir dar nei karto neteko girdeti kad per velai atvaziavau ar panasiai
2008 24 vasario @ 12:07 #175836GedulkoTaisykle turetu buti, kad pilotai pranesa kur jie ir ar viskas gerai. O toliau viskas vyksta gera valia
2008 24 vasario @ 14:28 #175839GeorgasGal kas pasiulys skatinimo sistemą parvežėjams?
Pvz. tas, kuris tave parvežė, iš tavęs gauna 1 parvežimo kreditą, ty. tavo įsipareigojimą parvežti kredito turėtoją vieną kartą iš maršruto. Kreditus galima perleisti kitam žmogui: pirkti, parduoti, dovanoti,…
Dar turėtų kažkaip atsispindėti atstumas: vienas nuskris 10km, kitas -100km, pastarasis parvežimas turėtų būti vertingesnis.
O iš vis geriausia turėti savo asmeninį parvežėjąG.
2008 24 vasario @ 17:00 #175841GiSimano pasiulymas kooperuotis su kitos sporto rusies atstovais, pvz. autoorientacininkais, dziperiais ar pan. Ir mum nauda, ir jie pasitenkintu
na, jei rimtai tai zmonos, draugai, drauges, meiluzes geriauisias variantas. Pagrindine taisykle, kaip iki siol budavo, palik savo auto raktelius ir pilna baka.
G2008 24 vasario @ 21:58 #175854DimaGedai,tu gi pats žinai,kad preš skridi hebra susitaria kas ka vež.Jaigu žmogus nores,tai jis tave ir parvež,o jai ne,tai tu juo nepriversi.Iki šiol gi nebuvo jokiu problemu su parvežimais.Kaip GISI paraše,palik savo auto raktelius ir kas gales,tas tave paims.Nereike kurti nereikalingu taisikliu.
Sssvajokli,jaigu proskynoje pasikabinsi ant medžio,tai skambink 112,tai pagalbos telefonas.Jie tave išgelbes.2008 24 vasario @ 22:50 #175856GedulkoDima, viskas liux, bet visada galima bandyti kazka patobulinti
Gerai jeigu marsrutininku 10, o jei ju siemet bus 50?2008 25 vasario @ 05:28 #175859DimaJeigu ju bus 50,tai geriau iš maršrutu ju neimti.Tegul pates išsikapsto,nes tada bus labai dideles
eiles prie išvilktivo2008 25 vasario @ 17:40 #175868IvanauskasGintarai, pritariu….. Daug maloniau be komandos fas
– viskas žmoniškumo, draugiškumo principais. Žinoma, problemų gali visokių būti, kad ir pvz. nesėkmingai pavažiuotų su “tavo” mašina, bet visko į lentynėles nesudėsim. Ir skrist labai toli nesinorės… gali bako pritrūkti
2008 27 vasario @ 08:08 #175892sssvajoklisDima Parašė:
> Jeigu ju bus 50,tai geriau iš maršrutu ju
> neimti.Tegul pates išsikapsto,nes tada bus labai
> dideles
> eiles prie išvilktivo
grynas lietuviskas chrakteris2008 27 vasario @ 13:35 #175894Dimasssvajoklis Parašė:
>
> grynas lietuviskas chrakterisČia grinas rusiškas humoras
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.