Tokius tyrimus tikrai atlieka Lietuvos tekstiles institutas
http://www.lti.lt/lt/bandymai/atliekami_bandymai/
bet reiks iskirpti medziagos gabala tyrimui…
Nieko baisaus. Atkerpi gabala is tos vietos, patikrina, po to su lipne juosta priklijuoji atgal i savo vieta ir skrendi…..
Dabar supratau, kam Advancui ausytes – nukerpi, nunesi, patikryni ir zinai viso sparno resurso likuti.
Vis neprisiruošiu parašyt i formą apie Airwave produkcijoje pasirodžiusį naujos kartos “palengvintą gelvenorą” 49g/m2 atrodo… jau antri metai tas gelvenoras nelaiko aktyvios afrikos saules. Savo akimis mačiau, kaip naujo tandemo scenic2 priekinė briauna pasiūta iš gelvenoro (melyna) po ~150 startų pasidarė kaip rėtis.
Tie 150 startų ten per nepilnus du mėnesius prisisuka. Lygiai tokią pat bėdą jie turėjo ir praėjusiais metais. Tuomet gamintojas atsiuntė naują sparną nemokamai… Pasikartojus tai pačiai problemai šiemet, vietinėj sparnų siuvykloje tiesiog išėmė dalį medžiagos ir idėjo naujos…o tą išsiuntė ekspertams i Europą. Airwave ketino reikalauti medžiagos gamintojų padengti nuostolius… Kaip ten baigėsi nežinau… Sparno pralaidumas dažniausia tikrinamas viršutinėje priekinės sparno dalies briaunoje … Ir nereikia ten nieko pjaustyti ir karpyti
Cia idomi tema – aktyvus Afrikos saules poveikis. Juk skraidete ne tik Airwave sparnais. O kaip kiti sparnai atlaiko tokia saule?
gerai. tik advance bibeta 4 labai plyso. siaip nuostabus sparnas. sakyciau topas tandemuose. tie plysimai kogero sutapimas, arba per grubus piloto elgesys…nes niekam taip daugiau kupolai neplyso kaip bulgarui su advance… budavo kad nusileidzia su 80cm ilgio skyle ir pan. po sezono ant naujo sparno galima buvo suskaiciuot min 20 lopu. pagyrimas ozone magnum . medziaga patvari. tik sako, kad po ilgesnio naudojimo sutrumpeja stropos ir isvedinet sunkiau… ta ir ash buvau pastebejes. na startuoji tuomet su siektiek atleistais trimeriais.