- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 20 gegužės @ 19:19 #182991artistas2009 20 gegužės @ 21:42 #182997Varstelis
Stasiuk si pasivke dar nebaigta, reikia deti veikiancios nuotrauka. O gal didelis Stasys slepia nuo jusu ta daigciuka
2009 21 gegužės @ 05:07 #182998Tomas SestokasSmu Parašė:
> Būtent kad mašina ten ne įtvirtinta, o važiuojanti
> – kai iškėlinėjamas pilotas, ji važiuoja nuo
> skriemulio (įtvirtinto ant žemės) link piloto.
> Padaryta tarsi standžioji jungtis tarp piloto ir
> mašinos (kaip naudoja Lietuvos kamikadzės), tik
> skirtumas tas, jog tarp piloto ir mašinos stovi
> skriemulys. Ir mašina juda link piloto
> (vairuotojas važiuodamas priekyje stebi kylantį
> pilotą).
> Baigiant iškėlinėti pilotą, mašina atsiduria
> startavietėje. Tada virvė atkabinama nuo mašinos
> ir prie jos prikabinamas kitas pilotas. O mašina
> nuvažiuoja link skriemulio ir prisikabina kitą
> virvės galą (ant kurio kėlėsi paskutinis
> pilotas).
> Čia gaunasi išvyniotos virvės tampymas
> pirmyn-atgal prie skriemulį.
> Tik nepaklausiau, kaip jie reguliuoja įtempimo
> jėgą (pats nemačiau, tik apie tai pasakojo vienas
> pilotas).
> Šią išvilkimo sistemą jie naudoja Hyvinkää
> esančiame aerodrome (viename populiariausių prie
> Helsinkio).
>
> Gal reiks detaliau išsiklausinėti, kaip ten jie
> kilnojasi.Panasu i LR stipriai sukritikuota “Malinka”.
2009 21 gegužės @ 06:13 #183001artistasEsme vistiek yra paciame darbo principe,kuris kiek zinau pasiteisina,o kad butent sitas vienetas dar buvo tada nebaigtas roles nevaidina.O parveztosios i Klaipeda pasyvkes dar nebandem,laukiam Stasio kvietimo.
2009 21 gegužės @ 09:05 #183003sssvajoklismanau kad si tema reikalinga…ir kuo daugiau kalbesim apie isvilktuvus . kuo daugiau bus nuotraukus tuo bus didesnis saugumas kilnojantis…
tai ypac aktualu pradedantiems.. juk auga jaunoji karta ir jiems to reikia…2009 21 gegužės @ 19:20 #183018Moonapie SMU aprasyta “suomiska” esu skaites ir vokieciu forume – tai tikrai malinkos atmaina.
2009 22 gegužės @ 05:42 #183024AnonimasMoon Parašė:
> apie SMU aprasyta “suomiska” esu skaites ir
> vokieciu forume – tai tikrai malinkos atmaina.Nematau nieko “malinkiško” suomiškam variante- malinkoje yra nors šioks toks “amortizavimas” staiga sustiprėjus vėjui. ir mašinai nespėjus sulėtėti. Suomiškas variantas (taip, kaip aprašyta), tai ant kietos virvės iškelinėjamas parasparnis (labai pavojinga), tik naudojamas skriemulys tempimo krypties reversavimui. Nelaimė laukia už kampo.
2009 22 gegužės @ 06:32 #183026Tomas SestokasDonatai, kas tave vercia galvoti, kad ten ne dinamine virve?
2009 22 gegužės @ 06:35 #183027AnonimasO kur nors aprašyme parašyta apie tamprią virvę ? Rašo “Padaryta tarsi standžioji jungtis tarp piloto ir
> mašinos (kaip naudoja Lietuvos kamikadzės”. Pats nemačiau, tai tikiu aprašymu2009 22 gegužės @ 06:59 #183029Tomas Sestokaso pats ar atskirtum dinamine virve nuo statines?
Mums su tavim – issilavinusiems pilotams
– pats vaizdas “virve prirista prie farkopo” atrodo baisiai ir ziauriai.
Vaziuojam i Jurkalne, ten galesim paplepet apie Malinkas, braskes, pupytes ir kitas uogas.2009 22 gegužės @ 07:58 #183030arbatinisKazkada meginom tempti per skriemuli Aleksote. Tempe didelis keturatis su automatine pavaru deze. Kilimas buvo labai minkstas…bet ir oras ne terminis…siaip vaiku zaidimai tas tasymasis per skriemuli. Nei nasumo, nei saugumo. Na jei turit didele pieva, keturati, ilga virve ir DAUG ENTUZIAZMO – galit zaisti… Tik kiekviena karta po tokiu zaidimu reikia kaiptais ta 2km virve suvynioti…o rankomis vyniojant uzhima laaabai daug laiko
2009 22 gegužės @ 08:26 #183031SmuSorry, į tokias detales nepasigilinau kaip dinaminė ar statinė virvė (spėju, 99% žmonių vizualiai neatskirtų dinaminės virvės nuo statinės).
Turbūt visgi tai bus malinka su dinamine virve.
Ir išsikėlinėja jie aerodrome, tai vietos turi pakankamai.2009 23 gegužės @ 09:58 #183062sssvajoklissiaip esminis klausimas butu . toks …. kodel zmones naudoja ta ar kita buda isskridimui???
virve prie parkopo butu paprasciausias variantas o aktyvinis ar pasyvinis butu sudetingiausi.
tikslas tas pats iskristi…nuo ko priklauso tas pasirinkimas?2010 4 sausio @ 08:17 #185636MoonKlausimelis auksarankiams.
Ar teko kam nors susidurti su elektroniniais hidraulinio slegio davikliais (analoginiais)?
Yra mintis padaryti indikatoriu pasyvkes vairuotojui.O gal jau yra kazkokie standartiniai sprendimo budai (elektroniniai)?
2010 4 sausio @ 08:27 #185637GiSiGal ir tu testavai Aurimo darba?
Moon Parašė:
> Klausimelis auksarankiams.
> Ar teko kam nors susidurti su elektroniniais
> hidraulinio slegio davikliais (analoginiais)?
> Yra mintis padaryti indikatoriu pasyvkes
> vairuotojui.
>
> O gal jau yra kazkokie standartiniai sprendimo
> budai (elektroniniai)?2010 4 sausio @ 08:41 #185638MoonKito piloto – is Kylancio srauto
2010 4 sausio @ 09:03 #185639sssvajoklisautomobiliuose naudojami ELEKTRINIAI tepalo slegio davikliai. tik ten slegio ribos mazokos…
2010 4 sausio @ 09:56 #185640arunsHidrauliniuse liftuose naudojami, su keičiamom matavimo ribomis ir plačiu matavimo diapazonu. Gali būti brangoki.
2010 4 sausio @ 10:24 #185642MoonKeiciamos ribos nereikalingos. Galima pasirinkti modeli su slegio ir temperaturu parametrais.
Pagooglinus matosi, kad tokiu davikliu yra.
http://www.keller-druck.com/english/homee/hme.html
Taciau ko gero vinis bus – kaina.2010 4 sausio @ 12:37 #185645karolisis interneto po viena sunkiai uzsakysi tuos daviklius.
Bandykit gal eit i dominga su situo pavyzdziu ir klaust ar gali toki gaut arba pasiulyt analoga. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.