• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 59)
  • Autorius
    Įrašai
  • #182991
    artistas

    trakai2009069.jpg
    Pilna Lietuva ivairiausiu tipu sekmingai dirbanciu isvilktuvu ir staiga klausimas is praeities.Kas cia?Krize paveike?Ar gyvenam dar praeityje?Va toki daikciuka nusipirkit ir bus simta kartu saugiau negu jusu eksperimentai.Kam isradineti dvirati,niekaip nesuprantu,Jis israstas,reikia tik tobulinti.

    #182997
    Varstelis

    Stasiuk si pasivke dar nebaigta, reikia deti veikiancios nuotrauka. O gal didelis Stasys slepia nuo jusu ta daigciuka

    #182998
    Tomas Sestokas

    Smu Parašė:


    > Būtent kad mašina ten ne įtvirtinta, o važiuojanti
    > – kai iškėlinėjamas pilotas, ji važiuoja nuo
    > skriemulio (įtvirtinto ant žemės) link piloto.
    > Padaryta tarsi standžioji jungtis tarp piloto ir
    > mašinos (kaip naudoja Lietuvos kamikadzės), tik
    > skirtumas tas, jog tarp piloto ir mašinos stovi
    > skriemulys. Ir mašina juda link piloto
    > (vairuotojas važiuodamas priekyje stebi kylantį
    > pilotą).
    > Baigiant iškėlinėti pilotą, mašina atsiduria
    > startavietėje. Tada virvė atkabinama nuo mašinos
    > ir prie jos prikabinamas kitas pilotas. O mašina
    > nuvažiuoja link skriemulio ir prisikabina kitą
    > virvės galą (ant kurio kėlėsi paskutinis
    > pilotas).
    > Čia gaunasi išvyniotos virvės tampymas
    > pirmyn-atgal prie skriemulį.
    > Tik nepaklausiau, kaip jie reguliuoja įtempimo
    > jėgą (pats nemačiau, tik apie tai pasakojo vienas
    > pilotas).
    > Šią išvilkimo sistemą jie naudoja Hyvinkää
    > esančiame aerodrome (viename populiariausių prie
    > Helsinkio).
    >
    > Gal reiks detaliau išsiklausinėti, kaip ten jie
    > kilnojasi. :)

    Panasu i LR stipriai sukritikuota “Malinka”.

    #183001
    artistas

    Esme vistiek yra paciame darbo principe,kuris kiek zinau pasiteisina,o kad butent sitas vienetas dar buvo tada nebaigtas roles nevaidina.O parveztosios i Klaipeda pasyvkes dar nebandem,laukiam Stasio kvietimo.

    #183003
    sssvajoklis

    manau kad si tema reikalinga…ir kuo daugiau kalbesim apie isvilktuvus . kuo daugiau bus nuotraukus tuo bus didesnis saugumas kilnojantis…
    tai ypac aktualu pradedantiems.. juk auga jaunoji karta ir jiems to reikia…

    #183018
    Moon

    apie SMU aprasyta “suomiska” esu skaites ir vokieciu forume – tai tikrai malinkos atmaina.

    #183024
    Anonimas

    Moon Parašė:


    > apie SMU aprasyta “suomiska” esu skaites ir
    > vokieciu forume – tai tikrai malinkos atmaina.

    Nematau nieko “malinkiško” suomiškam variante- malinkoje yra nors šioks toks “amortizavimas” staiga sustiprėjus vėjui. ir mašinai nespėjus sulėtėti. Suomiškas variantas (taip, kaip aprašyta), tai ant kietos virvės iškelinėjamas parasparnis (labai pavojinga), tik naudojamas skriemulys tempimo krypties reversavimui. Nelaimė laukia už kampo.

    #183026
    Tomas Sestokas

    :) Donatai, kas tave vercia galvoti, kad ten ne dinamine virve?

    #183027
    Anonimas

    O kur nors aprašyme parašyta apie tamprią virvę ? Rašo “Padaryta tarsi standžioji jungtis tarp piloto ir
    > mašinos (kaip naudoja Lietuvos kamikadzės”. Pats nemačiau, tai tikiu aprašymu :)

    #183029
    Tomas Sestokas

    o pats ar atskirtum dinamine virve nuo statines? :) Mums su tavim – issilavinusiems pilotams :) – pats vaizdas “virve prirista prie farkopo” atrodo baisiai ir ziauriai.
    Vaziuojam i Jurkalne, ten galesim paplepet apie Malinkas, braskes, pupytes ir kitas uogas.

    #183030
    arbatinis

    Kazkada meginom tempti per skriemuli Aleksote. Tempe didelis keturatis su automatine pavaru deze. Kilimas buvo labai minkstas…bet ir oras ne terminis…siaip vaiku zaidimai tas tasymasis per skriemuli. Nei nasumo, nei saugumo. Na jei turit didele pieva, keturati, ilga virve ir DAUG ENTUZIAZMO – galit zaisti… Tik kiekviena karta po tokiu zaidimu reikia kaiptais ta 2km virve suvynioti…o rankomis vyniojant uzhima laaabai daug laiko :D

    #183031
    Smu

    Sorry, į tokias detales nepasigilinau kaip dinaminė ar statinė virvė (spėju, 99% žmonių vizualiai neatskirtų dinaminės virvės nuo statinės).
    Turbūt visgi tai bus malinka su dinamine virve.
    Ir išsikėlinėja jie aerodrome, tai vietos turi pakankamai.

    #183062
    sssvajoklis

    siaip esminis klausimas butu . toks …. kodel zmones naudoja ta ar kita buda isskridimui???
    virve prie parkopo butu paprasciausias variantas o aktyvinis ar pasyvinis butu sudetingiausi.
    tikslas tas pats iskristi…nuo ko priklauso tas pasirinkimas?

    #185636
    Moon

    Klausimelis auksarankiams.
    Ar teko kam nors susidurti su elektroniniais hidraulinio slegio davikliais (analoginiais)?
    Yra mintis padaryti indikatoriu pasyvkes vairuotojui.

    O gal jau yra kazkokie standartiniai sprendimo budai (elektroniniai)?

    #185637
    GiSi

    Gal ir tu testavai Aurimo darba?

    Moon Parašė:


    > Klausimelis auksarankiams.
    > Ar teko kam nors susidurti su elektroniniais
    > hidraulinio slegio davikliais (analoginiais)?
    > Yra mintis padaryti indikatoriu pasyvkes
    > vairuotojui.
    >
    > O gal jau yra kazkokie standartiniai sprendimo
    > budai (elektroniniai)?

    #185638
    Moon

    Kito piloto – is Kylancio srauto :)

    #185639
    sssvajoklis

    automobiliuose naudojami ELEKTRINIAI tepalo slegio davikliai. tik ten slegio ribos mazokos…

    #185640
    aruns

    Hidrauliniuse liftuose naudojami, su keičiamom matavimo ribomis ir plačiu matavimo diapazonu. Gali būti brangoki.

    #185642
    Moon

    Keiciamos ribos nereikalingos. Galima pasirinkti modeli su slegio ir temperaturu parametrais.
    Pagooglinus matosi, kad tokiu davikliu yra.
    http://www.keller-druck.com/english/homee/hme.html
    Taciau ko gero vinis bus – kaina.

    #185645
    karolis

    is interneto po viena sunkiai uzsakysi tuos daviklius.
    Bandykit gal eit i dominga su situo pavyzdziu ir klaust ar gali toki gaut arba pasiulyt analoga.

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 59)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.