• This topic is empty.
Rodoma 19 įrašų - nuo 41 iki 59 (viso: 59)
  • Autorius
    Įrašai
  • #185646
    Moon

    Bandysim ir Domingoj – ziuriu ten gana platus pasirinkimas. Aciu.

    O siaip, visi rimtesni gamintojai i turi siokius tokius atstovus :)

    Dar prie temos kitas klausimas: disko apsuku indikatorius.
    Kolega minejo, kad pas Ryti yra akustinis signalas. Idomu koks naudojamas daviklis (gerkonas su magnetu?)
    ar kas nors kruciau (pvz. indukcinis)?

    #185647
    daja

    Dėk dviračio spidometra {elektronini} matysi kiek sukasi bugnas ir kiek išvyniojai virvės ,ilga laida ir pritvirtink operatoriui prieš nosį .

    #185648
    liotcik

    Pypsiukas geriau. nereikia ziureti, be to greitis nuolat keiciasi, kartais gali but sunku susigaudyt.

    #185650
    karolis

    jo visi naudoja dviracio spidometro principu padaryta pipykalka, garsas panasus kaip variko, tik reik turet omeny kad prie tuscio bugno varikas greiciau pypsi negu prie pilno :)

    #185653
    Moon

    Pipykalka geriau, o kad ji pipykalkintu virves isvyniojimo greiti, reikalingas papildomas skriemulys, kuri ir suktu virve. Taciau kyla klausimas, kiek svarbi yra si informacija operatoriui ir ar reikalingas toks paildomas navarotas.

    Kitas klausimelis: kaip indikuojate operatoriui isvyniojamos virves pabaiga?

    Dar knieti “automatizuoti” virves klojima ant bugno. Kazkur kazkada man praslydo nuotraukele, kur siam tikslui panaudotas langu valytuvo reduktorius. Gal kas yra bandes?

    #185654
    daja

    Skonio reikalas, mano operatoriui labiau patinka skaičiai o ne pypsėjimas, nors jam tik 13 metu ,ir visai nesunku susigaudyti. O kaina tik 12 lietuviškų.

    #185656
    Moon

    Desertui tiems kas megsta skaiciukus: kompiuterine pasyvke

    http://www.esmnet.de/dings/historie1.htm

    Tiesiog idealu:)

    #185657
    daja

    Koks dar skriemulys, ant pačio bugno tvirtini magnetuka ,o ant rėmo gerkona ar spidometro daviklį ir viskas.Jei spidometras tai matai kiek virvės išvyniojai ,aritmetika paprasta.Dėl virvės klojimo , naudoju “sliekini” reduktorių kuris sukima gauna nuo bugno.

    #185658
    ginteelis

    Moon Parašė:


    > Desertui tiems kas megsta skaiciukus: kompiuterine
    > pasyvke
    >
    Dar galetų būti ir bluetooth-vietoj laido.O aš tai matau būgną labai gerai per galinį mazdos langą..Ir virvės matosi kiek liko.Nereikia jokių pypsaliukų.

    #185659
    daja

    Nesupratau Ginteeli ,tu skrendi ar pro mazdos galini langa žiuri ?

    #185661
    ginteelis

    Nu,kad ir koks aš suvalkietis-bet duodu ir kitiems paskrist. :)

    #185662
    sssvajoklis

    tobulumui ribu nera !!! nuo tobulybes iki absurdo ti vienas zingsnis…Tauragej visdas buvo padares pasyvkei virves klojima.su dvugubo sriegio varztu

    #185663
    ginteelis

    dvigubas sriegis kogero labiausiai tinka šiam reikalui.Ar sunku jį ištekinti- nežinau….?

    #185666
    liotcik

    Tas dvigubo “sriegio” mechanizmas ,pagal nuogirdas, gan brangus 1500+lt

    #185667
    GiSi

    manau sriegis atgyvena, dabar pas vilniovskus ateina mada su “širdele”

    ginteelis Parašė:


    > dvigubas sriegis kogero labiausiai tinka šiam
    > reikalui.Ar sunku jį ištekinti- nežinau….?

    #185668
    karolis

    mano senoj pasyvkej buvo su tuo sriegiu, siaip neblogai veike, bet ne idealiai. Buvo vienu metu pradejes strigineti, tai nunesiau tekintojui kad patvarkytu – susitvarke. Nauja toki pagaminti reikia kazkokiu krutu tekinimo stakliu, kurias mazai kas turi.

    Beje Gintarai, jei nenaudoji tos pasyvkes tai vezk atgal pas Leo – parduosiu kam nors.

    #185689
    Varstelis

    Garsinis signalas butinas kad galetum keisti masinos vaziavimo greiti, tai padeda auksciau issikelti ir laiku sustoti kai pilotas jau sedi termike, virves matuoklis
    papildoma prabanga nu cia jau skonio reikalas, siaip tai matosi likes kiekis per galini veidrodeli dar galima ant galinio stiklo uzklyjuoti toki padidinimo stikla
    tada net kablys matysis per galinio vaizdo veidrodeli. Slegio reguliatorius vairuotojui irgi nera butinas , nes uzstacius truputi mazesne trauka saugiau startuoti
    o ir virve niekad pasivkem netruksta palei zeme nes trauka truputi dideja mazejant virves kiekiui ant bugno. Butinas uzduoto slegio manometras kad zinoti koki
    ji uzduoti kiekvinam pilotui
    Bet 2 metu praktika parode kad koks bebutu geras irengimas vistiek reikalingas ZMOGUS su greita rekcija ir loginiu mastymu
    Cia palyginsiu masinas su automatinemis dezemis ir visais navarotais, bet jai pasodini ten ………….. tai vistiek vienos problemos

    #185690
    liotcik

    Pritariu varsteliui 100%, bet kadangi man daznai sunku rast zmogu su loginiu mastymu :D tai isitikinau kad masina reikalinga su automatine pavaru deze.
    Dar automatinis virves klojikas labai pagelbetu: “dlia osobo odorionnyx”

    Taip pat del saugumo sumetimu sparnus renkuosi su greitu startu, visi cekiski sparnai kyla virs galvos greitai: Axis, Gradient, Macpara.
    teko sutikt kelis Niviuk ir Advance – visi letoki arba labai leti.

    #185696
    Moon

    Aciu visiems uz patarimus ir pasiulymus

Rodoma 19 įrašų - nuo 41 iki 59 (viso: 59)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.