- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 4 sausio @ 13:28 #185646Moon
Bandysim ir Domingoj – ziuriu ten gana platus pasirinkimas. Aciu.
O siaip, visi rimtesni gamintojai i turi siokius tokius atstovus
Dar prie temos kitas klausimas: disko apsuku indikatorius.
Kolega minejo, kad pas Ryti yra akustinis signalas. Idomu koks naudojamas daviklis (gerkonas su magnetu?)
ar kas nors kruciau (pvz. indukcinis)?2010 4 sausio @ 16:11 #185647dajaDėk dviračio spidometra {elektronini} matysi kiek sukasi bugnas ir kiek išvyniojai virvės ,ilga laida ir pritvirtink operatoriui prieš nosį .
2010 4 sausio @ 16:40 #185648liotcikPypsiukas geriau. nereikia ziureti, be to greitis nuolat keiciasi, kartais gali but sunku susigaudyt.
2010 4 sausio @ 18:10 #185650karolisjo visi naudoja dviracio spidometro principu padaryta pipykalka, garsas panasus kaip variko, tik reik turet omeny kad prie tuscio bugno varikas greiciau pypsi negu prie pilno
2010 4 sausio @ 18:49 #185653MoonPipykalka geriau, o kad ji pipykalkintu virves isvyniojimo greiti, reikalingas papildomas skriemulys, kuri ir suktu virve. Taciau kyla klausimas, kiek svarbi yra si informacija operatoriui ir ar reikalingas toks paildomas navarotas.
Kitas klausimelis: kaip indikuojate operatoriui isvyniojamos virves pabaiga?
Dar knieti “automatizuoti” virves klojima ant bugno. Kazkur kazkada man praslydo nuotraukele, kur siam tikslui panaudotas langu valytuvo reduktorius. Gal kas yra bandes?
2010 4 sausio @ 18:54 #185654dajaSkonio reikalas, mano operatoriui labiau patinka skaičiai o ne pypsėjimas, nors jam tik 13 metu ,ir visai nesunku susigaudyti. O kaina tik 12 lietuviškų.
2010 4 sausio @ 19:42 #185656MoonDesertui tiems kas megsta skaiciukus: kompiuterine pasyvke
http://www.esmnet.de/dings/historie1.htm
Tiesiog idealu:)
2010 4 sausio @ 19:55 #185657dajaKoks dar skriemulys, ant pačio bugno tvirtini magnetuka ,o ant rėmo gerkona ar spidometro daviklį ir viskas.Jei spidometras tai matai kiek virvės išvyniojai ,aritmetika paprasta.Dėl virvės klojimo , naudoju “sliekini” reduktorių kuris sukima gauna nuo bugno.
2010 4 sausio @ 19:57 #185658ginteelisMoon Parašė:
> Desertui tiems kas megsta skaiciukus: kompiuterine
> pasyvke
>
Dar galetų būti ir bluetooth-vietoj laido.O aš tai matau būgną labai gerai per galinį mazdos langą..Ir virvės matosi kiek liko.Nereikia jokių pypsaliukų.2010 4 sausio @ 20:00 #185659dajaNesupratau Ginteeli ,tu skrendi ar pro mazdos galini langa žiuri ?
2010 4 sausio @ 20:34 #185661ginteelisNu,kad ir koks aš suvalkietis-bet duodu ir kitiems paskrist.
2010 4 sausio @ 21:05 #185662sssvajoklistobulumui ribu nera !!! nuo tobulybes iki absurdo ti vienas zingsnis…Tauragej visdas buvo padares pasyvkei virves klojima.su dvugubo sriegio varztu
2010 4 sausio @ 21:24 #185663ginteelisdvigubas sriegis kogero labiausiai tinka šiam reikalui.Ar sunku jį ištekinti- nežinau….?
2010 4 sausio @ 21:47 #185666liotcikTas dvigubo “sriegio” mechanizmas ,pagal nuogirdas, gan brangus 1500+lt
2010 4 sausio @ 21:56 #185667GiSimanau sriegis atgyvena, dabar pas vilniovskus ateina mada su “širdele”
ginteelis Parašė:
> dvigubas sriegis kogero labiausiai tinka šiam
> reikalui.Ar sunku jį ištekinti- nežinau….?2010 4 sausio @ 22:05 #185668karolismano senoj pasyvkej buvo su tuo sriegiu, siaip neblogai veike, bet ne idealiai. Buvo vienu metu pradejes strigineti, tai nunesiau tekintojui kad patvarkytu – susitvarke. Nauja toki pagaminti reikia kazkokiu krutu tekinimo stakliu, kurias mazai kas turi.
Beje Gintarai, jei nenaudoji tos pasyvkes tai vezk atgal pas Leo – parduosiu kam nors.
2010 5 sausio @ 20:48 #185689VarstelisGarsinis signalas butinas kad galetum keisti masinos vaziavimo greiti, tai padeda auksciau issikelti ir laiku sustoti kai pilotas jau sedi termike, virves matuoklis
papildoma prabanga nu cia jau skonio reikalas, siaip tai matosi likes kiekis per galini veidrodeli dar galima ant galinio stiklo uzklyjuoti toki padidinimo stikla
tada net kablys matysis per galinio vaizdo veidrodeli. Slegio reguliatorius vairuotojui irgi nera butinas , nes uzstacius truputi mazesne trauka saugiau startuoti
o ir virve niekad pasivkem netruksta palei zeme nes trauka truputi dideja mazejant virves kiekiui ant bugno. Butinas uzduoto slegio manometras kad zinoti koki
ji uzduoti kiekvinam pilotui
Bet 2 metu praktika parode kad koks bebutu geras irengimas vistiek reikalingas ZMOGUS su greita rekcija ir loginiu mastymu
Cia palyginsiu masinas su automatinemis dezemis ir visais navarotais, bet jai pasodini ten ………….. tai vistiek vienos problemos2010 5 sausio @ 21:16 #185690liotcikPritariu varsteliui 100%, bet kadangi man daznai sunku rast zmogu su loginiu mastymu
tai isitikinau kad masina reikalinga su automatine pavaru deze.
Dar automatinis virves klojikas labai pagelbetu: “dlia osobo odorionnyx”Taip pat del saugumo sumetimu sparnus renkuosi su greitu startu, visi cekiski sparnai kyla virs galvos greitai: Axis, Gradient, Macpara.
teko sutikt kelis Niviuk ir Advance – visi letoki arba labai leti.2010 6 sausio @ 12:55 #185696MoonAciu visiems uz patarimus ir pasiulymus
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.