- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 18 gruodžio @ 14:53 #185465Moon
Austa tikroji kietaviduriu skudurlekiu era.
OZONE Baby HPP – naujasis slaptasis ginklas, parodes ypac gerus rezultatus, del kurio verda aistros net gamintoju asociacijoje del parasparniu nauju kategoriju ivedimo.
O stropu – tik dvi eiles.Ice Paeku eros galas?
2009 18 gruodžio @ 17:35 #185467GiSiEsme tai, kad gamintojas isdirbo nauja technilogija. Tai gali buti mazesnis ar didesnis perversmas parasparniu konstrukcijoj. Kaip tik keliamas klausimas ar sia naujaja technologija palaimims aukciausia parasparnistu “valdzia”, na bent kad nedraustu. Kiek suprantu gamintojas labai daug suinvestavo ir dar daugiau nori suinvestuot i sia naujove. Taciau nori uztikrinimo, kad bent jos nieks neuzdraus.
G2009 18 gruodžio @ 18:54 #185468karolisnu jo, kai siurbia B-stallo nebepadarysi… kas per laikai…
2009 18 gruodžio @ 19:18 #185471GiSikiek zinau B-stalla su competisenais pilotai ir taip vengia daryt
sake patikimiau jau spiralinti
G
karolis Parašė:
> nu jo, kai siurbia B-stallo nebepadarysi… kas
> per laikai…2009 18 gruodžio @ 19:25 #185472karolistai praeis pora metu ir kauptukai modzikai bus dviem eilem
2009 18 gruodžio @ 20:27 #185473Tomas SestokasSu tuo ozonu nedaroma spirale, kalapsai taip pat nelabai tiesinami – problema, zapaske. Mat stropu labai nedaug ir max apkrovimas 2G. Bet skrenda visai ne kaip parasparniai. Visa tai tik nuogirdos. Bet girdejau is plius minus patikimu burnu
2009 18 gruodžio @ 20:28 #185474MoonJau dabar aisku, kad naujoji technologija yra zymiai pranasesne uz ligsioline. Tie gamintojai, kurie neinvestavo sia kryptimi, darosi nekonkurencingi. Karteliniu susitarimu parasparniu gamintoju asociacijoje PMA jie bando “atskirti” naujaja technologija, siulydami ivesti nauja parasparniu klase 6, nes kitu atveju 2010 jie neturi jokiu sansu varzybose. Atseit, mes rungtyniausime savo klaseje, o jus savo, ir mums nemaisykite
Net spekuliuojama, kad naujojo sparno elgesys ekstrinese situacijose dar nezinomas, neistirtas ir.t.t. Labai daug pasako advance pareiskimas ju puslapyje.
p.s.
PMA call for Class 6: a new class of paraglider
Paragliding Manufacturers’ Association members voted to ask the world governing body of hang gliding and paragliding, the FAI, to redefine the Class 3 paraglider and create a new class of paraglider, Class 6.If the PMA’s request is implemented it means that the Ozone BBHPP paraglider that brought the Anglo-French manufacturer a 1-2 victory at the Paragliding World Cup Superfinal in September would be excluded as it uses carbon rod reinforcing technology and only two sets of lines.
Ozone are rightly upset by the decision as the now well-established plastic wire reinforcements seen on many gliders nowadays will be included in the PMA proposed Class 3, whilst their carbon rods of almost equally diameter will see the BBHPP pushed into the proposed new Class 6.
In response the Swiss manufacturer Advance has issued a statement via their website saying it has decided to restrict the competition team to its company and test pilots because of the uncertain way competition sport is developing.
2009 18 gruodžio @ 20:51 #185475Tomas SestokasO ar daug gamintoju investavo? Kas tokie? Kodel tada kalbame vien tik apie Azona?
Nemanau Sauliau, kad problema – kokurencingumas. Pagamink nuostabiausia stebukla ir po metu as ji pakartosiu. Kalbu apie parasparnius. Sistema juk paprastute, o informacija apie naujoves super lengvai prieinama.2009 18 gruodžio @ 20:57 #185476MoonVat butent, kad po metu. Apie tai ir kalba. O iki tol vilksies uodegoj. Bet tu juk to nenori. Teks pagaminti per nakti
2009 18 gruodžio @ 20:59 #185477liotcikAnglies strypeliai yra Lietuvoj zinomi bent jau 15m.
Jie buvo panaudoti Lietuvoj gaminamo sklandytuvo Genesis lonzerone (Amrikonu aerodinamika), veliau LAK-17A. Del to tuo metu LAK-17A turejo ploniausia sparna pasaulyje (15-18m klaseje).Anglies strypeliai turi labai geras stiprumines savybes, nes naudojamas karsto kietejimo dervos, siulai technologiame procese ytempiami pries sukietejant. Siuo metu jo galima nusipirkt nesunkiai (kam idomu pagooglinkit: carbon fiber rods). Kaina tikrai nera didele, nes kaip suprantu atsirado gan rimta konkurencija tarp gamintoju.
Todel tos srities specialistams, anglies strypelis yra senai zinoma medziaga.Tomai, jei ozono baby galetu atlaikyti tik 2G perkrova, juo nebutu galima skraidyt terminemis salygomis (o apie rimta spirale ner net ko galvot). Is visu aparatu skirejanciu terminemis salygomis, mano ziniomis reikalaujama, minimum 6G atsparumas.
Mano nuomone ydomus dalykas yra ne tas kad Ozone padare parasparni panaudojant anglies strypeli, bet kad suo juo pilotai gali skrist realiom salygom. Ir netgi uzimt labai aukstas vietas.
Iki siol visi parasparniu pakietinimai apsiribodavo tuo, kiek atsitatymo savybes po luzio budavo reikalivimu (proto) ribose. Butent sioje vietoje yra Ozono didziausias patobulinimas.
Dar klasimas, ar su ozono Baby, sugebetu skristi eilinis comp. pilotas ar tik zmones is top 20?Taip pat manau, kad ozono baby neturetu but priskirtas kitai kategorijai (lygiai kaip ir bebokstes skraidykles), nes jis: sveria, susilanksto, startuoja, lygiai taip kaip ir visi like parasparniai.
2009 18 gruodžio @ 21:10 #185478liotcikNiviuk panasu irgi nemiega, kas supranta ir netingi paskaitykit: http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=28869
Siaip Ozonas nera mano megiamas gamintojas del perdetos reklamos ir niekuo per daug nepasizyminsiu parapsarniu. Bet siuo atveju reik pripazint jie pavare.
2009 18 gruodžio @ 21:21 #185479karolisTomai, 2G tai cia turbut turejai omeny 2×100 gramu pries starta?
Be load testo kiek zinau is viso sparnu neprileidzia prie varzybu. Na ir siaip logiskai galvojant – jei viena apatines eiles stropa laiko 150-200kg, tai bent 6 tokios stropos turetu laikyt apie tona. Be to kiek as isivaizduoju tai dazniausiai per load testa ne stropos truksta o pats kupolas nusprogsta, kas BBPPHHBPBP (ar kaip jis ten) nelabai gresia.
2009 18 gruodžio @ 21:31 #185480MoonKaip suprantu, esme ne paciame anglies strypelyje, o derinyje kartu su nerviura (gal ir kitais viduriais), kuria sis strypelis itempia, suformuodamas profili. Strypeliais iki to gyresi ir UP’s, turi juos ir kiti, net naujoji SWINGO dvoike, kiek zinau, tuos strypelius turi, taciau ju paskirtis nedatempia iki tos paskirties, kuria sugalvojo prancuzai.
Manau, kad sis baby paskutiniu metu sukele dideli furora rimtajame parasparnistu pasaulyje ir mes neuzilgo suzinosime daugiau.
2009 18 gruodžio @ 21:44 #185481Tomas SestokasTomas Sestokas (SKY) Parašė:
> Su tuo ozonu nedaroma spirale, kalapsai taip pat
> nelabai tiesinami – problema, zapaske. Mat stropu
> labai nedaug ir max apkrovimas 2G.liotcik Parašė:
> Tomai, jei ozono baby galetu atlaikyti tik 2G
> perkrova, juo nebutu galima skraidyt terminemis
> salygomis (o apie rimta spirale ner net ko
> galvot).Saunuolis Dariau, pukiai demonstruoji sugebejima isreiskti minti savais zodziais. Nepamirsai dar gimtos kalbos. Pasikartosiu, SAUNUOLIS
kas del Ozono, tai chebra tikrai atidirbo. ir ar tas bambino bus nauja klase, ar ne niekaip nemenkina ju pasiekimo. o pergale superfinale akivaizdi ir tuomet del klases gincu nebuvo.
2009 18 gruodžio @ 22:04 #185482GiSiGraziausia butu, jei sios technologijos sparnas pirmas atsirastu Lietuvoj, o ne kazkur USA ar pan.
AUUU dileriai neuzmikit2009 18 gruodžio @ 23:39 #1854832009 18 gruodžio @ 23:42 #185484tumas2009 22 gruodžio @ 11:40 #185537Tomas Sestokas2009 22 gruodžio @ 16:58 #185542AnonimasPMA sprendimas labai kvailas ir netoliaregiskas. Bandoma sunaikinti puiki inovacija tik dėl to, kad absoliuti dauguma pražiopsojo šią galimybę, o Ozone pabėgo toli į priekį.
Jeigu ozone sugebės pagaminti tarkim DHV 2 klasės (saugų) sparną su anglies pluoštu, kuris skris taip pat gerai kaip dabartiniai competition sparnai be anglies pluošto , spėkit, koks bus daugumos žmonių pasirinkimas ? Net jeigu jų neįsileis į varžybas (atseit kita klasė), visvien, geriau manau bus skrieti ant Netonių šlaito su DHV2 lygio saugumo sparnu nei su taip pat skriejančiu nesaugiu minkštuoju competitionu. O ir tas minkštumas reikalas subtilus- ant Niviuku priekinių briaunų tų plastmasių pakanka.
Spekuliuoti dėl saugumo kai neturi jokių duomenų apie tą saugumą irgi atrodo “pigiai” iš PMA pusės. Tegul pirma Advance pagamina tokį sparną, o paskui galės ir aiškinti, kad jis iš principo nesaugus.
Tema iš principo labai idomi, vasario mėnesį bus sprendimas, ar tai parasparnis, ar 6 klasės skraidyklė. Rasa, tu dar dalyvauji CIVL komiteto veikloje ? Už ką balsuosi ?
2009 22 gruodžio @ 18:22 #185543Moonhttp://www.p-m-a.info/english/welcome/the_discussion_about_the_fai_definition_of_a_paraglider.html
Nebus taip paprasta su tais serijiniais kietaviduriais a la DHV2. Kaip suprantu, tokiems sparnams reikalingas atskiras naujas sertifikavimo standartas. Ir tai uzims laiko. O tuo tarpu Tomukas jau bus kazka pasisiuves
Apgailetinas kartelio pavyzdys. Juk pasaulinio lygio varzybos ir yra naujuju technologiju bandymu bei konkuravimo vieta.
Jei PMA priims sprendima atskirti klases, kietaviduriu serijiniu sparnu lauksime dar apie 2 metus.
Retorinis klausimelis ir akmenelis i PMA darza: pirkti dabar ar ne nauja sparna? -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.