• This topic is empty.
Rodoma 18 įrašų - nuo 21 iki 38 (viso: 38)
  • Autorius
    Įrašai
  • #164715
    Anonimas

    Kle teisybe sako. Kursus, jeigu neturi pradines aviapatirties – tai tikrai rekomenduojama praeiti. O kursuose yra mokomieji prarasparniai, pakilnosi juos nuo zemes, pameginsi su jais paskristi, tada po kokiu 30 skrydziu vienas kitas vyresnysis kolega-skraidunas duos skrydziui pameginti savo sparna, o tada nusipirksi savaji.
    Kur cia skubeti… visas gyvenimas pries akis.

    #164716
    Anonimas

    na dabar truputi dar naujas dalykas islindo pasirodo nereikia tureti sparno kad ismokti juom skraidyti tai kaip supratau parasparni man duo mokykloje ir nebutina ji tureti savo?o kur cia butu galima kreiptis pas kokius instruktorius del skraidymo mokymasi?gal gali kas pasiulyti normalu instruktoriu?ir ar ziema galima mokytis ar reiks laukti pavasario?

    #164717
    kle

    Ale tu greit gaudais. Forumą jau suradai, o šalia buvusio mygtuko nepastebėjai?
    http://www.paragliding.lt/mokykla/ Jei kartais nepastebetum

    #164718
    Anonimas

    Jei esi is Vilniaus ar jo apylinkiu, tai rekomenduoju instruktoriu Zenia Blocha, kurio koordinates yra siame puslapyje:
    Instruktorius
    Evgenijus Blokha
    Tel.: +370 699 53878
    E-mail: blokha@paragliding.lt
    Jis duos ir iranga ir teorines ir praktines pamokas ir konsultacijas.
    Zinoma, mokslai yra ne labdaros pagrindu, (labdaringas siame pasaulyje tik dievas :)), todel del siu ir kitu dalyku reikia tartis su juo…

    galbut rekomenduos kitus instruktorius – pvz, Meci. Kaune yra irgi instruktoriu, tegul patys prisistato (beje, kazkurie kaunieciai siame forume jau siule savo paslaugas – tiesig reikia panarsyti po senesnes forumo temas)

    amatioras parašė:
    >
    > na dabar truputi dar naujas dalykas islindo pasirodo nereikia
    > tureti sparno kad ismokti juom skraidyti tai kaip supratau
    > parasparni man duo mokykloje ir nebutina ji tureti savo?o kur
    > cia butu galima kreiptis pas kokius instruktorius del
    > skraidymo mokymasi?gal gali kas pasiulyti normalu
    > instruktoriu?ir ar ziema galima mokytis ar reiks laukti
    > pavasario?

    #164719
    Anonimas

    Ziema kaip tik geriau yra mokytis. Nors oras ir saltas, taciau ramesnis negu vasara, o pats didziausias pliusas yra patyrusiu pilotu anshlago nebuvimas aerodrome.

    Pavyzdziui, as pradejau mokyklos skrydzius preitu metu lapkricio pabaigoje. Skraidydavau savaitgaliais, dazniausiai Valkininkuose budavo Zenia su mokiniais. Per diena padarydavau 6, 8 skrydzius (kas vasaros savaitgalio dienomis yra absoliuciai neimanoma). Teorijos pamokas (5 po 3 val) irgi praejau gudziais ziemos vakarais (o vasara del skraidymu Zenios vakarai buna uzimti)
    Pavasariop reikiamas mokomuju skrydziu su visais elementais kiekis buvo atliktas, ir galima buvo uzsiimti licenzijos laikymu. Tada ateina pavasaris, o tu jau – savarankiskas pilotas.

    > > ar ziema galima mokytis ar reiks laukti
    > > pavasario?

    #164720
    Anonimas

    o tu turbut tik ir saipaisi kaip pastebejau is visu cia esanciu krutas manau tu visus cia abdedi uz visus geriausias gal tau nebera cia ka veikti lietuvoje su parasparnininkais gal pavaryk kur kitur ir sedek su cempionais arba atsidaryk savo internetini puslapi kur gales uzeiti tik cempionai tai ir sedek ten.

    #164721
    Anonimas

    Kazkoks piktas ir keistas tas amatioras:klausimu kalnas,o veiksmu-nulis,ir klemensa uzsipuole…ir kaip jis paziures i musu nekaltas akis ?

    #164722
    Anonimas

    tai kad tas klemensas pastoviai kaip astebejau su uzmetimais atsako keistas jis

    #164723
    Anonimas

    Gal ir keistas,gal plepa daug,bet patirties turi,patikek…

    #164724
    Anonimas

    Pala is kur pas ji patirtis? Interneto prisiskaites ir mano kad labai kietas kaitu konstruktorius yra(gal ir yra, bet kol nemaciau nei jo produktu ar atsiliepimu, tai patyliu…). Skraidymuose as jo kelis metus nemaciau.

    rbt parašė:
    >
    > Gal ir keistas,gal plepa daug,bet patirties turi,patikek…

    #164725
    Anonimas

    Liocikai,bet kle vis tik skraide(o),nejaugi gali priestarauti siems faktams.As nekalbu apie kvalifikacijas,kategorijas ir rekordus.As bandau visiems naujokams(juokingai skamba) patarti atsizvelgti i skraidanciuju nuomone,nevertinant vien tik teoriniu isvedziojimu.

    #164726
    Anonimas

    Surinku, palyginus su naujoku patirties jis turi.

    rbt parašė:
    >
    > Liocikai,bet kle vis tik skraide(o),nejaugi gali priestarauti
    > siems faktams.As nekalbu apie kvalifikacijas,kategorijas ir
    > rekordus.As bandau visiems naujokams(juokingai skamba)
    > patarti atsizvelgti i skraidanciuju nuomone,nevertinant vien
    > tik teoriniu isvedziojimu.

    #164727
    Anonimas

    O,stai ir sutareme :)))

    #164728
    kle

    heh.. ka chia bepridursi:)

    #164729
    kle

    kaip ten sako? ivaizdis dar ne viskas.. troškulys yra viskas..

    #164734
    Anonimas

    Gana bartis, kai kas humoro jausma bizki pametes.. Geriau griztam i tema.
    Iskart perspeju, kad esu suinteresuotas asmuo (neparasysi – suvalgys, va kaip Sigita uzpuole :-) kadangi pardavineju tuos SC sparnus.
    Discovery-II turi AFNOR “Standard” sertifikata, pagal DHV atitinka 1-2 klase ir skirtas pilotams turintiems ne zemesne nei ParaPro-III kategorija, t.y. baigusiems mokykla. Kaina 1050-1200 EUR priklausomai nuo dydzio (6 dydziai). I komplekta ieina maisas, kuprine, akseleratorius, instrukcija, rem. medziagos (be kuprines ir akseleratoriaus minus 50Eur). Mokytis su juo nepatartina, tam skirti t.v. “vienetukai” (DHV1).
    Lyginti D-II su Synergy-II manau nekorektiska – jie ne “klasiokai”. Is SOL konkurentas D-II – ELLUS. Tokiu sparnu yra LT ir as su mielu noru organizuociau palyginimo test-drive (kaip, Sigi?)
    Chebra daug ir teisingai parase sia tema, as tik noriu pabriezti tokius niuansus:
    Neuzsiciklinkite ant proilgio (tipa “didesnis proilgis – geriau skrenda”) dabartine tendencija kaip tik atvirkstine – net sumazinant proilgi, bet kruopsciau zaidziant su profiliais, stropu schemom ir atakos kampais konstruktoriams daznai iseina isspausti geresne kokybe!
    Bet tai irgi nesvarbu.. Kas liecia mass-market sparnu (DHV 1, 1-2 is dalies 2), as apskritai patarciau ramiau ziureti i charakteristiku palyginimus, kas turi didesni max greiti, kokybe ir pan. Jei sparnas isdirbtas (atidirbtas – nezinau kaip teisingai) nuo rimto gamintojo, kokybiskai ir is geru medziagu pasiutas, ir testavimo metu neislipo akivaizdziu kokiu-nors charakteristiku “provalu” – tai tokio sparno greitis, kokybe ir pan. bus nelabai toli nuo konkurentu is jo saugumo klases. Ir daug svarbiau busimam savininkui bus sparno CHARAKTERIS (kalbant apie gyva objekta) arba pavaldumo charakteristikos (kalbant apie skudura su virvem). Aisku tai “plonos materijos” – kaip tu ta pavalduma pamatuosi – bet kas sake, kad lengva pasirinkti parasparni! Reikia skraidyti, lyginti savo ispudzius ir formuoti savo nuomone. Zinoma pilotas iskart po mokyklos kolkas nejaucia visu valdymo niuansu, jam didele pagalba buna patyrusiu pilotu nuomone, kurie bande si sparna. Bet PACIAM turi buti smagu ir komfortiska skristi su pasirinktu sparnu.
    Dar vienas pasirinkimo budas – “pionerinis” – laukti naujausio modelio pasirodymo. Siek tiek rizikinga, bet jei tu pasitiki gamintoju ir nori buti pirmas – kas zino, gal butent i tavo nuomone remsis kiti, perkant si sparna..
    Patarimas norinitems pirkti parasparni ir su juo mokytis: tokiam variantui reikalingas sparnas, tinkantis mokymams (DHV1 klases). Baigius mokymus ir nedaug paskraidzius musu salygose jauti, kad isaugai is jo, ir norisi ko nors geriau skrendancio.. Tenka ieskoti pirkeja, kuriu tokiai technikai nedaug ir t.t. Kalnuose kitaip, ten DHV1 lygio kartais visam gyvenimui uztenka, bet pas mus.. Dabar reklama: apsimoka ateiti i mokykla, ismokti skraidyti su mokyklos iranga, ir tapus pilotu samoningai bandyti ir pirkti rimtesni aparata, kurio charakteristiku uzteks ilgam.
    Ir paskutinis patarimas: niekada-niekada nepirkite parasparnio, kurio saugumas neatitinka jusu kvalifikacijos. Ir tegul jusu lygi ivertina jusu instruktorius arba patyre pilotai su kuo kartu skraidote.
    P.S. Amatiorai, metas pasirodyti gyvai, kitaip rizikuoji tapti virtualiu pilotu su virtualiu sparnu ;-)

    Blocha
    ARCUS

    #164735
    Anonimas

    heh ilga bet teisinga litanija :)
    Dar norisi palyginti DC2 su VIBE…. Ka ir darysime artimiausiu metu :)

    #164741
    Georgas

    Visi nauji sparnai skrenda pakankamai gerai. Visu ju charakteristikos skiriasi ne daugiau kaip 10-15%. Kol nedalyvauji pasaulinio lygio varzybose, tinka bet koks sparnas. As skraidau su standartu (DHV 1-2) ir nezadu jo keisti. Pazystu ne viena ‘kruta’ pilota kurio visas krutumas tame, kad jo sparnas varzybinis, DHV2-3.
    Visi standart klases sparnai (DHV 1-2) turi praktiskai vienodas charekteristikas. Aukstesnes klases sparnai skiriasi viena svarbia detale – dizdziausiu greiciu ir zemejimu esant iki galo ismintam speed’ui. Tai svarbu norint laimeti rimtas varzybas ir prasimusti pries stipru veja. Visais kitais atvejais, skraidant savo malonumui, marsrutus, sparno charakteristikos lemia labai mazai. Daug svarbiau piloto pasirinkimas, jo sprendimai. Vienas netiesingas posukis termike, ir tu jau 10 metru zemiau. Jei pasukai ne prie to debesio, atsidursi ant zemes, kad ir koki gera sparna turetum.

    Kitas klausimas, koks sparno ‘charakteris’. Vieni stabilus ir nepaslankus, kiti jautrus ir nervingi, dar kiti klusnus. Vieni tave itraukia i termika, kiti isstumia. Cia reikia pasirinkti, kad sparnas atitiktu pilota.

    Tai yra mano asmenine nuomone.

    G.

Rodoma 18 įrašų - nuo 21 iki 38 (viso: 38)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.