• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 40)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154372
    liotcik

    Termiku sezonas arteja, bet vakrai kol nepersukom laikrodzio vis dar labai ilgi.
    Tai pasnekam apie SIV’a

    Atsakant i Karolio mintis:

    “Liotcik, “

    Mano vardas Darius.

    “Privaloma gali buti nebent norintiems… “

    Tai privaloma ar ne? vidurinio varianto nera. Is tavo sakinio neaisku.

    ” Del driftingo – nesutinku; “

    OK, argumentuok. Analogija su atomobiliais padaro visa diskusija daug aiskesne.

    “Del aktyvaus pilotavimo – nesutinku; “

    Kodel? Tam kad ismokti aktyvaus pilotavimo reikia aktyvaus oro. Kupolas juda pirmyna tagal, atlieki veiksmus kuriuos tau ant zemes paaiksino instruktorius, kai kupolas pradeda laikytis stabiliai, aktyvus pilotavimas isisavintas.
    Maciau daug pilotu po SIV kur su aktyviu pilotavimu problemos. Ir be SIV kupolas stovi kaip ikaltas. Gal jei zmogaus dinamika leta, blogiau issivyscius, tai ir klizma nepades.
    O jeigu zmogus jaucia kad jam reikia SIV’o pirmyn. Galimybiu atsiranda vis daugiau.

    “Del baimiu – nesutinku;

    Del radio modelio – nesutinku ir galvoj netelpa logika, pagal kuria sitas argumentas buvo isdestytas; Teorini egzamina lygiai taip pat galima praeiti apgaules budu. Ar del to jo irgi reikia atsisakyti? “

    Paziurek video kur Bradley Gunnuscio veda SIV (reiktu geriau paieskot video bet jau ir sitame video mazdaug jaucia koks kiekis komentaru eina per radcija: http://www.youtube.com/watch?v=8PtjwUKkuiY ), pabendrauk su jo mokiniais, paziurek kaip jie skraido, bus aisku. Aisku yra pas ji ir labai daug talentingu pilotu. Bet ir negabus praeina programa. Grizta namo nesuprate kas ivyko, tik zino kad buvo labai baisu ir patys to niekada nedarytu.

    “Del kazkada issakytos nuomones, kad “jeigu gausiu frontala ir uzsiris ausis – mesiu zapaske” – irgi nesutinku. Jei nori – mesk, cia asmeninis pasirinkimas.”

    Argumentas vel gi is asmenines patirties. Skraidau su EN-D pagrinde paskutinius 5 metus bet yra kolegu skraidanciu su Competitinais nebaigusiu SIV’o.
    O skraidziau paskutinius metu tikrai ne pajuryje ar lygumu romantiskuose termikeliuose. Po skraidymo taip sakant prie namu esanciame Peanut Point, valle De Bravo Meksika, ar Sun Valley Idaho atrode pakankamai jauki vieta skraidymui.

    Tos ausys siaip sau nesirisa viskas remiasi i aktyvu pilotavima, kurio paciam gal but truksta nes moki lyg kirviu kapoti o su peiliuku drozineti sunkiau.

    Su parasparniu po truputi pradejau 2001 ir iki siol mano taisykles nepavede. Aisku Akro srity nepasiekiau visikai nieko, bet XC puikiai judu tolyn.

    “Sivas nera driftingas, o elementarios saugumo pratybos, skirtos pilotui susipazinti su tuo kas jam gali atsitikti ore. Moketi iseiti is srauto nutrukimo arba bent jau atskirti parasiutavimo busena nereikia tapti akrobatu. “

    Kodel ne driftingas? Srauto nutrukimas yra nenormali skridimo busena kaip ir automobilio slydimas.
    Ar driftingas nepadidintu saugumo iskritus pirmam sniegui?

    Per tiek metu skraidymo tik pora kartu esu padares puse apsisukimo spin’e labai astriuose temrikuose, momentaliai tampa aisku kad parasparnis skrenda nebenormaliai, paleidi per daug pristabdyta puse ir toliau skrendi. O “kapojimas kirviu” raunant viena puse naudos duoda ne visiems.

    Stai video is jau mineto Sun Valley Idaho, zmogus puikiai jaucia srauto nutrukima per marytes plauka neuzsimusa: http://vimeo.com/48028919

    “Tas nelaimingas ivykis kuri paminejai galejo baigtis visai kitaip, jei zmogus butu laiku suprates kas vyksta, identifikaves situacija ir bent jau pabandes ka nors padaryti arba laiku istraukes zapaske. Sivas padeda tokius dalykus ismokti.”

    Prie ko cia siv’as. zapaske mesti visi mokinomes, jei su mano parasparniu darosi kazkas neaiskaus, metu zapaske. nebent yra kitu, sudetingesniu priezasciu. Dar karta ziurek sita video: http://vimeo.com/48028919

    Gal reikia tada daryti zapaskiu metimo kursus virs vandens?

    Bet koks vertimas sumazina zmoniu laisve. Jei yra nors menkiausia galimybe kazko neverst daryti privalomai reikia ja butinai pasinaudoti. Nes tapsime storuliais vazinejanciais vezimeliuose kaip filmuke Wall-e.

    #198718
    karolis

    Dariau,

    suprask, kad kiti gali tureti kitokia nuomone negu tu, ir visai nebutina irodineti kad tavoji yra vienintele ir teisinga. Man toks ispudis kad tu nelabai isigilini i kitu sakomus argumentus, o bet kokia kaina bandai ikalti savo isanksto nustatyta tiesa.

    Visu pirma, as nesiulau daryti privalomo sivo ketvirtai kategorijai gauti. Marijonas ir dar kazkas pasiule, man tai atrodo netikslinga ir nerealu. Galbut mano lietuviu kalba slubuoja, nes mano rasinejimai niekaip nebuna suprasti. Rasiau, kad jeigu kam nors kada nors ir butu tikslinga daryti siva privaloma, tai nebent tandemam ir instruktoriam. Tai nereiskia kad as dabar visus raginu taip daryti. Tai reiskia, kad as iskeliu tokia minti forume (kaip gerokai svelnesne alternatyva Marijono pasiulymui), kuria galima apsvarstyti kartu. Galima issakyti argumentus uz ir pries. Tavo isankstinius nusistatymus situo klausimu jau girdejom.

    Atsakymai:

    “Del aktyvaus pilotavimo – nesutinku; ” ………

    Tam kad ismokti aktyvaus pilotavimo, reikia ne judancio oro, o judancio sparno. Taip, yra tam tikri subtilumai tarp sparno judejimo termike ir iseinant is srauto nutrukimo, bet principai tie patys. Sivo patirtis situos igudzius tikrai papildo ir tavo argumentas yra neteisingas. Tai, kad siv kursas ne 100% zmoniu ismoko aktyvaus pilotavimo, nereiskia kad jis nera vertinga patirtis jo mokantis.

    “Del radio modelio – nesutinku”……..
    Nu ir kas, kad negabus pilotas praeina programa? Jeigu instruktorius ji praveda kaip radio valdoma modeli, reiskia tas instruktorius yra idiotas. Ne del to kad to neimanoma butu padaryti, o del to kad nera absoliuciai jokios prasmes ta daryti. Ir jeigu tai sekmingai ivyko viena, du, ar dvidesimt kartu, dar nereiskia kad penkiasdesimta karta nebus labai skaudzios nelaimes.

    Kodel ne driftingas? Todel kad driftingas yra sportas, o sivas yra saugumo pratybos. Ziurek i tai kaip i isvaziavima pasivazineti stovejimo aikstelej ant ledo, pries ilga ziema salyje, kurioje nelabai barsto kelius.

    Tavo ilgamete patirtis ir faktas, kad vis dar esi gyvas dar nereiskia kad visi tavo isankstiniai nusistatymai yra teisingi.

    Apskritai ar esi praejes siva? Man atrodo, kad ne. Todel aiskinu prie ko sivas ir zapaske: Zapaske paprastai zmones meta, kai nebesugeba suvaldyti savo sparno. Tai tokia busena, kai sparnas daro tai, ka nori, o pilotas atlieka bulves vaidmeni ir yra bejegis ka nors pakeisti. Tokiais atvejais daznai yra prarandama orientacija, blaivus mastymas ir aukscio suvokimas vien del to, kad viskas aplinkui sukasi ir vartosi. Zmogus tokioj busenoj gali buti nepajegus priimti reikiamus sprendimus per reikiama laika, pvz kad ir ismesti zapaske. Sivas suteikia galimybe visa tai pajausti saugioj aplinkoj kad nepasimesti, jei tai kartais atsitiktu realiam gyvenime. Niekas nesako, kad po sivo visi tampa akrobatais, bet daug kam tai yra labai vertinga patirtis.

    Sivas taip pat padeda atverti akis tiem zmonem, kurie neturi labai daug nalioto, bet galvoja kad jau viska moka. Po sivo daznai pradeda galvoti kitaip ir skraido kitaip.

    As irgi nesu uz vertimus ka nors daryti. Esu mates nemazai zmoniu, kuriem sivas tikrai nepakenktu, bet zinau kad jie to niekada nedarys ir gerbiu jeigu ne ju apsisprendima, tai bent jau pasirinkimo laisve. Viskas OK.

    Kadangi is savo ilgametes patirties zinau, jog Dariaus zodis bet kuriuo atveju bus paskutinis, tai is anksto atsiprasau ir i sita tema daugiau neatsakinesiu.

    #198719
    kipsas

    visiškai susipainiojęs dar karta peržvelgiau buvusią temą ir šią ir kaip supratau visi pasisako kad siv’as vienaip ar kitaip yra gerai, bet jis neturėtų būti privalomas, visi su tuo sutinka bet kažkodėl vistiek kilo smarki diskusija ir kabinėjimasis prie žodžių.

    Mano nuomone siv’as kiekvieną žmogų paliečia visiškai skirtingai ir sukelia visiškai skirtingas emocijas ir naudą arba žalą. Kiek žinau yra buvę atvejų kai po siv’o žmonės meta skraidymus, gal ir gerai nes realiai suvokia galimus pavojus.
    Kiti lieka išgąsdinti ir pradeda atsargiau skraidyti, mažiau rizikuoti ir vengti turbulencijos.
    Dar kiti po kurio laiko persilaužia ir supranta kad pavojai visada yra galimi bet jie jau turi patirties su jais pakovoti nors ir to dar bijo.
    Kiti pajunta kaifą ir po to pradeda nebebijoti turbulencijos, sparno lūžių, galimų nurovimų ir t.t. visa tai labai stipriai padidina pasitikėjimą savimi ir parasparniu ir atveria kelią greitam tobulėjimui (čia manau atsidūriau ir aš kai praėjau siv).

    Sivas labai smarkiai padeda susivokti realius dalykus kad gali nutikti labai geitai ir paprastai.

    Tačiau tai tikrai negali būti privaloma vien dėl tokių priežasčių kaip finansinė jo kaina, taip automatiškai prarastume dalį perspektyvių pilotų. Taip pat toks pavyzdys: jei as noriu tik i taikinį šokinėt pakilęs į 100 metrų ir man reikalinga fai licencija, tai negi dėl to reikia siv’a praeiti. Ir aplamai pas mus yra apie 30 rimtesnių pilotų kuriems tai būtų rekomenduotina, ir is kuriu bent pusė tai jau praėję.

    SIV’as tai priemonė į naują tobulėjimo etapą ir jis turi būti skatinamas taip, kad patys pilotai norėtų tai atlikti, kokis bus tos skatinamosios priemonės tai jau siv’o organizatoriu reikalas nes tai yra vistik komercinis projektas.

    Na o jei jau dėl taisyklių griežtinimo norint 4 kategorijos, tai tegul buna mini praktinis egzaminas kad ir be vandens, tegul pilotas padaro vieną negatyvą ir srauto nurovimą ir jei su tuo susitvarko tai viskas liux. Būtų gerai jei tai darytų su tuo sparnu su kuriuo skraido :)

    #198722
    Anonimas

    Kuo mažiau taisyklių ir privalomų reikalavimų, tuo mūsų sportas bus sveikesnis. Žmonės labiau nori pradėti skraidyti, kai žino, kad jiems reikia įvykdyti kelis minimalius reikalavimus- kaip dabar – vairuotojo sveikatos pažyma, ir eini mokintis, II kategorijos aviacinės sveikatos pažymos nereikia. Nežinantiems paaiškinu, kad II kategorijos sveikatos pažyma yra privaloma sklandytuvų pilotams ir kitiems aukščiau jų. Pažymos kaina 500-1500Lt

    Jungtinė karalystė sėkmingai pribaigė savo ultralengvus orlaivius įvedę jiems nesveikus reikalavimus. Palyginus su prancuzais, anglai turi 4x mažiau UL pilotų.

    Austrai ruošiasi pribaigti parasparniuis su autoatsakikliais.

    Kiti pribaiginėja parasparnius neduodami jiems oro erdvės.

    Ką mes sugalvosime ? SIV norint gauti 4 kategoriją ? Rezultatas aiškus- mažiau 4 kategorijos pilotų, mažiau varžybų dalyvių, prastesnė sporto būklė.

    #198726
    Varstelis

    Donatai
    O tai kam tada sparnu sertifikavimas daromas
    Gal kazko nesuprantu, bet man atrodo kad piloto kategorija rodo jo mokejima valdyti parasparni ir kritiniuose rezimuose,ne vien skrendant tiesiai. Kartais musu sparnai ir susilanksto ir netgi ima ir uzsirisa jai kas dar nezino. Turi 3 kadegorija ir skraidai sau ramiai, kas vercia mokintis kritinius rezimus jai ZMOGUI JU NEREIKIA
    Tai kam tada reikalingos kategorijos isvis, MOKINYS pirmas etapas o po kursu BAIGIMO tiesiai skristi PILOTAS

    Primena viskas BREZNEVO laikus, pasitusinai pora metu ir uzsikabini MEDALIi (pakyla kategorija uz istarnauta laika) ar tu kazka moki ar ne

    #198727
    paujon

    Ar kas nors skaite FAI dokumenta aprasanti Para Pro lygius?
    Tame dokumente yra aiskiai isdestyta apie kiekviena lygi ir ka reikia moketi kiekvienam lygiui pasiekti.

    #198728
    Termik

    O kam pas mus gi blin lietuva ir vis kokiu nors nesamoniu susigalvoti reikia, Donatas visiskai teisus 100%
    Zmogus ir nebandes sivu tuos visus kritinius veiksmus atlieka jai turi tam ziniu ir patirties. Nebutina praeiti ant savo siknos.
    Sivas reikalingas ,bet ne priverstinai
    p.s ne viena pilota pazistu kas po sivo skrydi zavesiui prarado .

    #198729
    artistas

    Aš manau,jei žmogus nori greitai išmokti saugiai ir gerai skraidyti teisingiau pasakius “suzypinti” savo mokymo programą,jam tikrai praverstu SIV-as.Tuo labiau jei žmogus nusistatęs šioje sporto šakoje dalyvauti varžybose,siekti rezultatų,,ar tai maršrutiniuose skrydžiuose,ar tai akrobatiniame skraidyme.Jei norės laimėti teks lįsti į nelabai komfortabilias sąlygas.Ilgai ir nuobodžiai semtis patirties nėra laiko.Todėl visas situacijas ore reikia patirti dirbtiniu,prižiūrimu,greituoju būdu.
    Tačiau,kai buvau Turkijoje,mačiau po SIV-o nusileidusi pilotą,kuriam instruktorius per raciją liepė ruoštis antram startui.Iš jo veido,bendros būsenos,pokalbio per raciją,supratau,kad jis tikrai nebekils.sako:-eik šikt kaip baisu buvo,šiandien nebenoriu to kartoti.ir iš vis kažin…..Taip,kad SIV-as dalykas stresinis,reikalauja nemažai drąsos,na ir kitokių sąvybių.Žinoma tai priklauso kokioje sparno įvaldymo stadijoje yra pilotas.Vienam tai bus kaip du pirštus ap…o kitam-vos ne žygdarbis.Todėl, kas renkasi tą užsiėmimą kaip sportą, o ne mėgėjišką pasiskraidymą,pirmyn į SIV-ą.

    #198730
    Robertas

    Dar viena pastebėjimas: net sparnų sertifikuotojams, kuriems pavojingų rėžimų imitacija “kaip du pirštus….’, į kai kurių EN-D sparnų sertifikaciją, einą kaip į žygdarbį….

    #198736
    Anonimas

    Robertai, En-D sparnu sertifikavimas zybdarbis todel, kad Cen standartas leidzia reaguoti i pvz sparno luzima tik po 5 sekundziu.

    #198739
    Varstelis

    Termik Parašė:


    > O kam pas mus gi blin lietuva ir vis kokiu nors
    > nesamoniu susigalvoti reikia, Donatas visiskai
    > teisus 100%
    > Zmogus ir nebandes sivu tuos visus kritinius
    > veiksmus atlieka jai turi tam ziniu ir patirties.
    > Nebutina praeiti ant savo siknos.
    > Sivas reikalingas ,bet ne priverstinai
    > p.s ne viena pilota pazistu kas po sivo skrydi
    > zavesiui prarado .

    Tikriausiai parasei ir ne perskaitei, ka parasei, (Zmogus ir nebandes sivu tuos visus kritinius veiksmus atlieka, jai turi tam ziniu ir patirties) tas zodis ( jai turi) o is kur jis jos gali tureti kai nieko nera dares. Tai gal gali pakomentuoti kam naujokus (cianikus kaip tu juos vadini) Tolmine nuvezei nuo kalno ir visa diena pievoj dirbai, tikriausiai pas juos patirties buvo per daug. O kodel tavo patyres pilotas i rezimus iejo ir nieko net nebande daryti, nekyla tau tokia mintis kad gyvenime jis nieko nera dares ir zino tik du budus, paleisk vairus ir lauk kol sparnas pats iseis o jai ne mesk zapaske ir viespats tau pades, toki uzpraita vasara irgi an to pacio kalno matem, kai jam reikejo tik asimetrini luzi kompensuoti ir butu skrides ir nuskrides, bet matyt jis turejo irgi toki instruktoriu kuriam pavojingu rezimu mokymasis nereikalingas, padejo jam dievulis sekmingai i miska su zapaske nusileido

    Po 2 kelioniu su naujokais padariau tokias isvadas
    1. Reikalingas psichologis paruosimas, kaip tai daryti dar nezinau (per didelis sokas, nesugeba pilotas saves visiskai valdyti)
    2. Per prastas startas, kas gali baigtis trauma dar ir nepakilus
    3. Turi puikiai moketi kompensuoti asimetrini luzi ir adekvaciai reguoti i frontalini
    Sie punktai butini kad kelione i kalnus taptu, svente su graziais prisiminimais

    Visa kita instruktorius gali reguoliuoti, tai yra parikti tinkamas meteo salygas, startine aikstele, marsruta ir nusileidimo aikstele

    O ka tie pilotai mokejo iki sivo, bijau kad tik tiesiai skristi ir iskart tiek kritiniu ribu aisku stresas baisus. O yra is to pacio sivo gryzusiu kurie puikiai demonstruoja savo zinias ir kitus konsultuoja

    #198740
    Termik

    Valentai aisku as dabar galeciau isivelti i asmeniskumus pagal tavo parasyma, bet deja tau neduosiu tokio malonumu :) :) nes matai as biski daugiau galeciau aprasyti oioioi sory nepradesiu .
    Tavo nuomone yra tokia:
    Geriau lakstyti po kalna ir rekauti ant visu kad jie yra lohai ir niekas nemoka skraidyti (as suprantu kad tu esi sauniausias) :D :D :D :D

    Sekmes skrydziuose

    #198741
    Termik

    P.S Valentai ir dar prasymas pasiskaitik idemiai apie ka tema , jai nori apie instruktoriu darba kas gerai kas negerai sukurk atskira tema
    O cia tau kad suprastum>
    Dvi temas is to viso pasiziurek ir idemiai perskaitik :
    Trolių daroma žala
    Trikdantis trolis

    http://lt.wikipedia.org/wiki/Trolis_(internete)

    #198746
    Tasas

    Termik ir Varsteli: Dėl asmeniškumų gal jūs geriau tarpusavyje pašnekėkit, nes čia jau juokingai atrodo…

    Dėl privalomojo SIV’o taip pat neturiu iliuzijų, nes čia kiekvieno piloto reikalas, nori jis to ar ne, o gal tiesiog negali psichologiškai, materialiai ar fiziškai to padaryt.

    SIV’as tikrai yra gerai tiems pilotams kurie jau priskraidę 50-100val. ir toliau ruošiasi skraidyt vis daugiau ir nori stipriai tobulėti ir nebijoti kelti savo kartelės įlendant vis į didesnę “šikną”

    O vadinamuosius “savaitgalio pilotus” (10-20val per metus paskrendančius) SIV’as dažniausiai gali tik dar labiau išgąsdinti, tad reik įvertint ko pilotas siekia ir ko jis nori ;) Gal geriau tuos skrydžius atlikti su instruktoriaus priežiūra, dėl moralinio saugumo.
    Savaitgalio pilotams rekomenduočiau profilaktiškai sezono pradžioje padirbėti su paprastais frontalais kad ir virš žemės, jei nedrąsu kreipkitės asmeniškai ir aš Jums padėsiu.

    P.s. Esu dalyvavęs 3SIV/PRO Turkijoj + treniruotės Lietuvoje + Dysnai ir galiu pasakyt, kad teorija lieka teorija :D kai praktiškai patenki į nemalonią situaciją, supranti kodėl tiek laiko praleidai virš vandens atidirbinėdamas išėjimus iš režimų.

    #198760
    Varstelis

    Mariau, senai asmeniskumus istryniau is atminties. Bet teikti kad sivas blogis ir niekam nereikalingas tai visiskas apsurdas
    Pats tai supranti bet kodel taip kovoji uz mokinimo pricipa nieko nemokinti, tik tiesiai skristi
    Zinok as tikrai jauciuosi blogai kai matau nusileidusi pilota po paprasciausio asimetrinio luzio ir visa drebanti, o tu tai matydamas gerai jautiesi. Kai ant kalno negali isstartuoti is 5 karto ir stovi visas slapias ir drebantis, as vel blogai jauciuosi o tu kaip gerai, gali i tai ramiai ziureti poto ramiai miegoti. Mane kamuoja nemiga, kaip jam parodyti kad jis galetu ramai be streso sustartuoti ir gavus asimetrini ji kompensuotu ir nesustingtu is baimes, o kai nusleides issiaiskintu kodel jis ji gavo
    Turejau tada ant kalno gopro, nemazai tu startu prifilmavau yra ka mokintis.
    Turiu prasyma tau, parasyk cia, ka turi moketi mokinys kad gautu pas tave ParaPro 3 licenzija, jai gali rasyk punktais pav : 1. Pakelti sparna eidamas i prieki
    2. Pakelti sparna eidamas atbulom ir po pakelimo pasisukti ir judeti toliau prieki
    Jokiu asmeniskumu neieskok, ju nera, tik jis nori licenzija pas tave issilaikyti negi
    dabar siusim ji pas Bloxa, Tada ar dar pas ka nors

    #198764
    Termik

    To> Varztelis (dlia asoba adorionyh)

    Trolių daroma žala

    Begalinės nekonstruktyvios diskusijos eikvoja savanoriškame projekte labai brangų kitų narių laiką ir energiją. Rašydami ir skaitydami žinutes kiti nariai sugaišta daug daugiau laiko, nei trolis skyrė pradinei, diskusiją išprovokavusiai žinutei.
    Trolis gali trukdyti rimtai aptarti konkretų klausimą.
    Agresyvia pozicija trolis gali primesti netikusią diskusijos išvadą.
    Trolio pasisakymai gali griauti bendruomenės narių tarpusavio pasitikėjimą.
    Trolis įaudrina bendruomenę. Įaudrinta, atakas menanti bendrija vėliau gali pulti ir niekuo dėtus narius (ypač naujokus), jei jų naiviai pasakyta nuomonė primena kažką, ką praeityje pasakė trolis.

    Trikdantis trolis

    Trikdančio trolio veiksmai gali būti įvairesni:
    Su pokalbio tema niekaip nesusijusių pasisakymų įterpimas, bandant nuvesti diskusiją nauja kryptimi.
    Diskusijos puslapio turinio gadinimas, įkeliant labai dideles iliustracijas ar daug eilučių pasikartojančio teksto.
    Įvairios asmeninės atakos.
    Žinutės, pateikiančios asmeninę nuomonę kaip visuotinai priimtus faktus, nesirūpinant nei analize, nei įrodymais.
    Žaidimų ar meno kūrinių turinio perpasakojimas, jei tai sumenkina jų vėlesnę vertę skaitant ar žaidžiant.
    Bandymas iš naujo atgaivinti seniai konstruktyviu sprendimu užsibaigusią diskusiją, neturint tam jokių naujų argumentų.

    #198766
    Varstelis

    Moki pamazgas pilti, tiesiog genijus. Cia kryzium guleis kad nereikia niekam sivo, ir iskart kitam skyreli pirmas aktyvistas tapai. Na ben visuomenei jau sakysi kad mokintis reikia

    Problema ta kad mano reikalavimus parapro3 licenzijai jis puikiai vykdo o pas tave licenzijos negauna, gal ten kazkokie asmeniskumai, manes tai visisikai nedomina as tik ziuriu ar moka valdyti sparna
    Paprasciausiai galejai parasyti kokie tavo reikalavimai parapro3 licenzijai gauti ir ta tema butu uzsidariusi
    Jai as jam isduosiu licenzija vel busiu tau perejas kelia. Vadinasi reikia ji vezti pas kita instruktoriu kuris gales pasakyti ka jis moka ir ka jam dar reikia ismokti.
    O as parasysiu ko reikalauju is mokinio, manau gerai kai visi gali matyti, kokia cia gali buti paslaptis, kazkas gal kazka pakomentuos o mokinys gales pasirinkti ar to nori ar ne pries pradedamas

    #198767
    Termik

    :D :D :D :D
    Nu blin savo pasiekei vis tiek , manau šiuo atsakymu patenkinsiu tavo norus

    Moki pamazgas pilti, tiesiog genijus. Čia kryžium guleis kad nereikia niekam sivo

    Nu aš ne genijus tik mokinuosi, ir savo nuomones nekeisiu, kad sivas butu privalomas ParoParo4
    Parodyk posta kur minėjau kad jis nereikalingas visai, pvz mano vienas is postu>(Sivas reikalingas ,bet ne priverstinai )(neskaityk tarp eiluciu)

    Problema ta kad mano reikalavimus parapro3 licenzijai jis puikiai vykdo o pas tave licenzijos negauna, gal ten kažkokie asmeniškumai, manęs tai visiškai nedomina aš tik žiūriu ar moka valdyti sparną . Paprasčiausiai galėjai parašyti kokie tavo reikalavimai parapro3 licencijai gauti ir ta tema butu užsidariusi.

    Mielas Valentai nėra nei tavo nei mano nei kitu instruktorių reikalavimu yra labai konkreciai išdėstyta LSPSF tinklalapi kokie reikalavimai yra paropro3.

    Jai as jam isduosiu licenzija vel busiu tau perejas kelia.
    Čia iš vis pievos ir manau parašyk man i as.maila nes cia jau visai tingiu net komentuoti.

    Nu manau dabar tikrai patenkinau ir atsakiau Valentai i tau rupimus klausimu nors ir ne i tema , atsiprašau visuomenes už nukreipta tema. (nivinavataja ja on sam prisol)

    #198769
    Marijonas

    Na Jus blin baikit….. Man tokie mieli abu, o kartu niekaip nesusiderinat…..

    #198771
    liotcik

    Kad diskusija butu bent kiek naudinga duokit bent nuoroda is ParaPro-3 reikalavimus.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 40)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.