- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2007 2 gegužės @ 14:43 #150917artistas
Sparno broliai,gal kas jau skraidote su Ellus 2 Solo firmos gaminiu.Parasykit kaip jis jums tinka-netinka,na viska ka manot apie ta sparna.Juo susigundziau paskaites skrydzio charakteristikas.Man pazistamas geras,patyres rusu pilotas Tagyras raso,kad tai
puikus savo klases sparnas,kombinuotas is keturiu rusiu medziagu,kurios garantuoja ilgalaiki jo tinkamuma skraidyti.
Zemejimas minus-1kokybe-8,5 As neunoravas tarsi tiek ir uztektu.Visai arti dvoikes,o be to doleriais ir kaina labai prieinama.
Norejau Gradiento”aspena-2″bet ten kaina visai kitokia.Tai lauksiu ziniu,nepatingekit,geru zodziu kiekviena parasiusi paminesiu
ir draugams apie jus papasakosiu.2007 2 gegužės @ 16:22 #172133simasAs skraidau su Ellus. Vot
Skrenda.
Kestas
2007 2 gegužės @ 17:14 #172134liotcikKas del medziagu tai is golvenoro dar siuva Apco. Teko pratestuot nauja Apco Vista, irgi DHV 1-2, pradetas gamint siemet. Iki Aspeno aisku jam truksta bet ir klase kita. Oras papuole neblogas nuvariau 119km. http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:liotcik/15.4.2007/18:36 Pasidomek kiek Lietuvoj kainuoja. Sparniukas gan lengvas, priekine briauna is storestes medziagos galas plonesnis, startas uztikrintas sklendzia labai neblogai. Duoda garantija 3m arba 250val.
O Sol visad perlenkia su duodamom charakteristikom Sol Synergy kokybe raso 9, bet kai parasparniu zurnalas Gleitschirm Magazine pratestavo gavo tik 8.3 http://www.expandingknowledge.com/Jerome/PG/Gear/Wing/Perf/Gleitschirm/Main.htm . Taip kad Sol parasparniai gal ir neblogi (neteko skrist), bet ju pateikiamom chrakteristikom tikrai neverta tiket. Analogiskai mastant jei Eluso raso 8.5 tai kazi ar 8 bus (bent tikrai maziau nei 8.3). Bet neuzmirksim kad kokybe apsprendzia ne viska.
2007 2 gegužės @ 18:47 #172137artistasDekui,Liocikai.As irgi manau,kad daugelis gamintoju nors kiek bet prideda sparnui geru savybiu.Matyt teks moketi brangiau ir pirkti Aspena.Daug kas pas mus su jais skraido ir negirdejau,kad peiktu.Dar yra axsispara ir ju sparnas”vega”Irgi 1-2 bet veza tikrai
gerai,pats skraidziau,gaila tik dinamike,o tai reiskia,kad gavau tik dali info apie ji.Be to vistiek nera toks populiarus.O norisi
zinomo ir populiaraus nes tai jau kazkokia garantija,pliusas tam modeliui.O sol sparnais domiuosi grinai del medziagu,kaip ne
kaip ju sparnai tarnauja ilgiau.2007 3 gegužės @ 10:11 #172140karpisTu Stasiuk ir parasei Axis nepopuliarus – paziurek kiek jau ju Lietuvelei skraido,
beto pasiziurek i uzusienio rimtesnes varzybas – nekuriouse Axis ir Gradienta perspjauna pagal dalyvaujanciu skaiciu
o beto galiu painformuoti kad maniskiai isleido VEGA -2, jei ziureti i kokybe tai nuo 8,7 iki 9.1pagal
http://www.para2000.org/wings/index.html
ir kaina irgi labai padori.2007 3 gegužės @ 10:27 #172142DaliusAPCO VISTA DHV 1-2 kaina nuo 4500Lt (priklausomai nuo svorio).Su transportu.
2007 3 gegužės @ 15:24 #172143liotcikkarpis Parašė:
>jei ziureti i kokybe tai nuo 8,7 iki
> 9.1pagal
> http://www.para2000.org/wings/index.htmlPara2000 kokybes testu nedaro. Ten skaiciai grynai is lubu (puslapio autoriu speliones).
2007 3 gegužės @ 15:50 #172144artistasTu karpi neuzsigauk seniai bebuvau iskises nosi toliau pajurio.Tada kai Juodkrantej davei paskristi,kad,ta vega veza iskart pajutau
nes skriejau zymiai auksciau tos klases sparnu(ir ne tik) Rusu paraforume irgi skaiciau tik gerus atsiliepimus.Ir dabar draskausi
i daug daliu daleliu,kad issirinkti ta viena pati optimaliausia visais parametrais.Mano metuose jau nebepasisakosi,norisi skristi
ramiai,kiek tai leidzia saugiau jaustis ore,bet kirvio nesinori.Kartais ir man ambicijos padrasko uzpakali,atseit kuo as blogesnis.
Dabar nauji DHV1-2 visai priartejo prie dvoikiu.Tai ir lems mano pasirinkima va liocikas su apco vista nuvare virs 100 km.As kuklus
man irgi tiek uzteks.10 kartu tiek nuvarysiu ir 1000km jau turiu.Dar pora dienu galvosiu,o ka uzsisakysiu jau pasakysiu tik panevezy
Blamba moteri,masina ir tai lengviau issirinkti2007 3 gegužės @ 17:09 #172147liotcikDel dhv 1-2 priartejimo prie dvoikiu galiu pasakyt tiek, kad: taip tiesiame skrydyje jie sklendzia gan panasiai, bet sukant spirale iskart jauciasi DHV-2 privalumas ir ipatingai silpname termike, todel su dvoike skraidant su isvilktuvu sansu isskriet visad daugiau turesi.
Vega-II yra ne DHV 1-2 o dhv-2 parasparnis (nesertifikuotas dhv tik CEN C kuris atitinka DHV-2) http://axis.demo.oxygen.cz/Paragliding/en/paraglading_E9F8C4D1221A4E2EAEFFE93BF24C1B8E.htm , neskridau su juo bet manau kad neblogas ir nebrangus savo klases atstovas. Rusai gerai atsiliepia apie beveik visus parasparnius kurie turi gera kaina ir skrenda daug maz normaliai, nes kaina jiems labai aktulu. Uzsienio forumuose zmones dar pakankamai nepatikliai ziuri i Axis nes jie mazai reklamuoti (jav skraidykliu ir para zurnalas pilnas vien Ozone ir Gin reklamos) ir kaina jiems nera taip svarbu.
As sakyciau jei kaina per daug nesikandzioja Gradientas garantuota firma nesigailesi 100%, jei kaina svarbu pasiziurek atidziau i Axis, o jei dar nori kad ir tarnautu ilgiau atidziau paziurek i golvenoro kupolis t.y. Apco arba SOL (as turiu sena Ozone proton gt, virsus padarytas is golvenoro apacia is Skytex’o atskraidytas jis turbut netoli 200val, susidevejimo skirtumas labai tarp virsutines ir apatines dangos labai ryskiai matosi).2007 4 gegužės @ 13:10 #172162SigitasSOL buvo vienas is pirmuju gamintoju, pradejusiu naudoti gelvenora, ir ta medziaga – dabar Nr1; akivaizdus pavyzdys – su mano buvusiu Synergy 2001m gamybos jau trecias pilotas, po Valiaus – Nerijus is Merijampoles skraido ir vargo nemato; SOL ir Afrikoj SOL; tiesiog – norit kokybes ir geros kainos – pirkit SOL, tuo labiau kad ir dolerio atpigimas tik pigina produkciją
2007 5 gegužės @ 13:14 #172182Tomas Sestokasna daug pasakoti, bet reziume tokia: jei dabar ieskociau 1-2, pirkciau ELLUS’a. pirkdamas, butinai taikyciau i virsutine apkrovimo riba (Staiuk, jum tai paprasta). pagrindinis argumentas – as jo pasitikiu. smulkesnes informacijos Stasiui telefonu neteiksiu – Stasy, ar jau kada nors pamatysit, saulelidzio purpuruma is mano terasos ir paragausit mano saslylu salduma, a???!!!!
2007 7 gegužės @ 11:59 #172191karolisartistas Parašė:
> Blamba moteri,masina ir tai lengviau issirinktiDel moters tai nezinau.
Jeigu pradesi vertinti “kaip veza”, sauguma bei ilgaamziskuma, tai uzdavinys ne toks paprastas…
o dar juk norisi kad ir atrodytu nebaisiai ir islaikymo kaina nesikandziotu…
Retai kur rasi moteri su kuria trecias savininkas “skraido” ir vargo nemato2007 7 gegužės @ 13:55 #172192Tomas Sestokaso juk yra zmoniu kurie “skraido” tandemu…
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.