- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 13 spalio @ 19:21 #170326Anonimas
zmones, cia rimti dalykai ir aviacijoj smulkmenu nera!darius yra labai teisus.
daug bendravau su a.kucinsku, ziuredamas i jo konstruojamus lektuvus ziuredavau su klausimu, ar tikrai taip daryti normalu?ir pasisakymai ,kad “laikys” arba “skraidau,man dar neluzo” manes niekada neguode.o dabar tikrai labai ilgiuosi bendramincio isejusio anapilin…2006 13 spalio @ 20:31 #170328TimbuktuŽmonės, neputokit kaip kokios davatkos , vyksta normali tech. diskusija, bet kažkam butinai reikia isikišti su pastabom -uždrausti, eruditai ir pan. Kažkaip gūdžiu sovietmečiu pakvipo.
2006 14 spalio @ 08:46 #170330AnonimasDekuj gerbiamam liocikui.
R.Kalinauskas sako, kad su duraliu apdengti sparno prieki yra lb sudetinga, reikalinga yranga. Gal kas bandet padaryti toki sparna? Is tiesu tai neimanoma megejui?2006 14 spalio @ 09:10 #170332AnonimasKas ten per puta, is kurios gaminamos nerviuros? Ar jos yra lietuvoje?
Vienam prekybos centre maciau zalios putos, nzn pavadinimo, bet ji spaudeji sunkokai, zymiai kietesne uz apsiltinimui naudojama puta. Idomu, kokios mechanines charakteristikos tos putos, kur breziny yra nerviuros daromos, galima butu bandyti palyginti.2006 14 spalio @ 09:47 #170333AnonimasTa puta greciausiai bus penoplastas, kurios Lietuvoje dar yra privaciose rankose, likusios is raudonuju laiku. Ji gana poreta rudos spalvos medziaga, atspari gniuzdymui.
O Senukuose parduodama puta gana placiai naudojama ULO nerviuru, plokstumu dangos gamybai, pritaikant nesudetinga technologija: tarkime sparno danga- tai apie 15 mm storio puta, abipus padengta stiklo audiniu. Kensgaila savo orlaiviui panaudojo rudaja puta ir nerviuroms, ir spanu dangai.
Gerb. LIOTCIKE! juk yra skirtumas tarp susidomejimo apskritai orlaivio konstravimo pradzia ir susidomejimo naujo orlaivio konstravimu, kuriame yra vietu, kurias galima gaminti ivairiai. Toji ivairove (fanera, duralis ar pan.) ir yra dabar forume diskuojamas dalykas, suteikiantis Tamstai proga pasitycioti is veikliu zmoniu, sedint prie kompo. Matyt, Zyle yra baisiai naivus ir tiesiog nusidejelis tikras, jei drista samprotauti, kas tinka labiau konstrukcijoje ar informacijos paieskos pradzia darydamas
nete.
Sypsotes, gerb. liotcike?2006 14 spalio @ 13:35 #170334liotcikPons daktare pas ryskiai plugo rankenos is kiseniu kyso. Snekat apie putplasti net lektuvo breziniu neisanalizaves, vienzo “kas ant seiles papuola” , vienas is failu yra gan smulkus aprasymas su nuotraukomis.
>Zyle yra baisiai naivus ir tiesiog nusidejelis tikras, jei drista samprotauti, kas tinka labiau konstrukcijoje
jis ne samprotavo, o pradejo tema nuo fanieros pirkimo. Reiskia jau viska zino ir tik bereikia partnerio kad uzsakyt jam reikia kieki fanieros, (cia viskas ok, biski pasijuokem, pamirskim ir eikim tolyn). Galvokit pries snekedami pons daktare. O senuku nerzaveikos kniedes jau pamirsot? Kur knyga ar siaip rimtas saltinis? Kita kart kai parasysit panasia nesamone as jums nebeatsakinesiu.
Gerai kad Benas uzsimine apie A.A. Kucinsko atveji, tai rodo labai zema lietuvos avia konstruktoriu megeju lygi, galit sakyt kad saukstas deguto ir statine medaus pagadina, bet as sakyciau tas saukstas kaip puse statines , jei tiesiai skrendant spanai luzta. Tai rodo kad susiformavo blogos tradicijos, blogas megeju poziuris i aviacine technika.
Tesiant apie nerviuras, aprasyme parasyta: “Now we move on to the ribs. These are made from 1” Dow Blue Styrofoam.”
PaGooglines is kart radau kokios mazdaug to puplscio savybes: http://www.alliedbuilding.com/products/productDetail.asp?ProductID=30120030 t.y. statybinis putplastis, minimalus atsparumas slegimui 25psi. Jo (ar analogisko) manau galima gaut Senukuose. Taciau skaitykite instrukcija toliau ir suzinosite kaip ji reikia apdirbt (apklijuot stiklo audiniu ir pan.)
Sakysite, kas naudoja statybini putplasi aviacijoj? Nerviura yra ne nesanti konstrukcija be to ji dengta stikloplasciu(atkreipkit demesi i tai, kad aprasyme siulo naudot ne bet koki, o aviacini 6061-t6 aliumini ir aviaciniu varztus) Dar karta kartoju pries kazka rasydami perskaitykit iki galo.
Gerai pagalvokit ar jums tikrai reikia tos noseles? Konstrukcija tampa daug sudetingesne, darysin ne pusmeti, o tris metus (gali but kad pritruks kantrybes ir is vis nebaigsit, kiek tokiu atveju yra buve). jei pasiseks turesite galbut siek tiek greitesni lektuva. Tada atsakykit :kam jums tas lektuvas? Ar skraidyt savo malonumui ar kad greiciau nuskrist is tasko A i B? Sekmes.2006 14 spalio @ 15:27 #170335AnonimasMan problema su anglu…
Mokykloj buvo prancuzu. Filmu, zaidimu ir kt. anglu kalba tiek ir ziurejes, nemegau, todel anglu man nesavaime suprantamas daiktas…2006 14 spalio @ 16:12 #170336Anonimastu gal atvyk pas mane i svecius, as tau padesiu apsisprest.disponuoju laaabai dideliu info kiekiu. t.y. zinau kas ka turi parduoda maino perka ir t.t. ir viska ko tu cia forume klausineji, as perejau pries n metu…
mano tel 868274040 benas2006 16 spalio @ 17:45 #170354AnonimasGerb. Liotcike!
Buvote labai pritrenktas mano pastaba apie lietuvos aviakonstruktoriu lygi, kai pasakiau, jog retas tenaudoja skaiciavimus savo konstrukcijose. O pats, tepraejus vos dienai, jau snekate apie itin zema aviakonstrukt. lygi… Ar zinojote, jog daug savadarbiu lektuveliu turejo pritaikytus “Zyles” sparnus, kuriuos istinka “eleronu reversas” ? O juk siu sparnu breziniu gauti nesunku net siame forume! Tad ir turekim padeties teisinga supratima.
Kas liecia nerud. plienus, turejau omenyje ne ju panaudojima kniedems, o apskritai konstrukcijoms. Mano mandagus nutylejimas jums neteisingai supratus mano minti tik suteike proga pasiburnoti.
Beje, ka jus manote apie 6 ar 8 mm skersmens nerud. p[lieno vamzdelio panaudojima kniedijimuio, ji uzvalcuojant? Kad nesukelciau jusu inirsio pridedu: siena 1mm, vamzdeliai naudojami aviacijoje kuro tiekimui. Ar yra naudojami lietuvoje statant orlaivi?
Prasau atleisti, bet negaliu nepasakyti: jus pries zyle pranasesnis nebent tuo, jog pries save turejote tech.zodyna, o jis ne… kaip pats ir pasake. Bet juk yai tik mano issisokeliska nuomone, ar ne?2006 24 spalio @ 08:44 #170436AnonimasAr galima vietoj kniedziu naudoti plonus cinkuotus varztus? 3mm skersmens 15mm ilgio varztelis svertu apie grama, sparnui reikia keliu tukstanciu. Susidaro keli kilogramai, kiek daugiau, nei aliumines kniedes, bet paprasciau pritvirtinti – nereikia kalti, kaip kniedziu, neisikraipys noseles danga.
2006 27 spalio @ 07:19 #170471AnonimasO kaip galvojate uzkontruoti? Beje,kuriose vietose norite panaudoti? mintis tai idomi.
2006 27 spalio @ 14:29 #170474AnonimasNezinau, turbut reiketu 2 verzles susukti ir varzto galiuka, islindusi uz verzles, uzplakti kaip kniede, kad verzles neatsisuktu (danga nebeturetu rauksletis, nes varztas jau butu pritempes). Kitas variantas, jeigu yra priejimas verzle privirinti prie varzto, po to ta virinima padazyti, ar kazkaip kitaip apsaugoti nuo korozijos. Trecias variantas, pries uzsukant varzta ir verzle patepti epoksidiniais klijais, kad verzle prisiklijuotu prie varzto. Cia mano pamastymai, gal yra geresniu variantu?
Varztus noriu panaudoti duralio skardos noselei pritvirtinti prie nerviuru ir kituose sujungimuose.2006 31 spalio @ 17:43 #170501liotcikPrisiminiau anekdota:
Musu seima gyveno taip skurdziai kad jei buciau gimes mergaite buciau neturejes vaikysteje su kuo zaist.Zyle jei neturi pinigu kniedems, koki varikli galvoji det , kombaino? Kokiu greiciu nori skrist?
2006 31 spalio @ 19:27 #170502vyckaTeko matyt isardytus dviviecio lektuvelio PIPER CUB sparnus.Priekine nosele aptraukta duralio skarda,o prie nerviuru ji prisukta paprasciausiais “samariezais” Beje nerviuros pas ji irgi duraliumines.Del skardos tvirtinimo su varzreliais tai manau visiska nesamone,o galu gale del kontrinimo savikontriu verzliu nemate ar ka… ?
2006 2 lapkričio @ 12:22 #170516AnonimasGerb. liotcik’as delikaciai siulo pagalba…
Kaip malonu;)
Yra dar geru zmoniu cia.2006 2 lapkričio @ 12:51 #170518liotcikAs nesiulau, o tik klausiu koki varikli zyle ketina det i savo orlaivi, ir kokiu skridimo charakteristiku siekia. Del klausimo negali but nei geras nei blogas
2006 3 lapkričio @ 08:11 #170526AnonimasVarikliu db yra daug (valtes, motociklai), kai bus sparnai bus is variklis. Yra pazystamu, kurie uzsijima varikliu remontu nuo stumoklio liejimo.
Kniedes man netinka, todel kad uzkalant pakrypsta ir duralio dangoje atsiranda rauksles.
Idomu kokia buvo nerviuru konstrukcija tame Pipe cub lektuve.2006 3 lapkričio @ 11:40 #170531karpisas gal ne i tema bet siap pasieskojus internete galima rasti visokiu idomiu paveiksliuku :
cia apie nosis :
o cia toliau:
p.s netingekit raustis internete viska surasit
2006 3 lapkričio @ 15:17 #170535liotcikPagarba Karpiui.
2006 3 lapkričio @ 15:36 #170536liotcikZyle,dabar labai rimtai, be geros knygos tikrai nieko doro nepadarysi. Viskas senai yra israsta, tau tik reikia ta pritaikyt savo reikmems ir neisradinet dviracio 10 karta. Taip pat labai daug suzinotum jei susitiktum su zmogum kuris jau yra padares kazka panasaus kaip tu nori. Nepazystu daug aviakonstruktoriu megeju, bet kiek teko susidurt su Rolandu Kalinausku tai jis tikrai nezioplas konstruktorius. Yra naudojes ir aliumines ir medines konstrukcijas. Beje apie medine aviacija Lietuvoje geriausiai zino Arvydas Vaicekauskas, abu is Prienu.
Kalinausko puslapis http://www.wings.lt
Gal susitaupyk 20lt ir nuvaziuok prie progos iki Prienu (pries tai pasiskaitk apie aviacines konstrukcijas kad susitikimas butu naudingesnis), per diena suzinosi daugiau nei cia aiskinsiesi metus. Taip pat paziurek siuos filmukus: http://video.google.com/videosearch?q=kalinauskas&hl=en antrame kaip tik Vaicekauskas aiskina apie medinio sparno gamyba. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.