- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 8 kovo @ 16:12 #166347liotcik
Fiodorovicius parašė:
>
> O konstruktorius ir yra esme. Medziagos gali buti is viso
> pasaulio. Kriauciu geru galima rasti kiekevienoje salyje,
> tame tarpe ir Brazlilijoje. Kalnas, nuo kurio atliekami
> testai – koks skirtumas kur…Viskas ok, iskart reikejo atsakyt , kad tas ir tas sveicaras, o nesvaigt apie futbolistus ir kad kinieciai vokieciu masinoms elektronika daro (“daro” reiskia: projektuoja ir gamina).
2006 8 kovo @ 18:09 #166351GeorgasJei jau kalbet apie kokybe, tai nederetu jos vertint tikejimo pagrindu. As sekmingai suplesiau vokisko sparno stropas ir po to isitikinau, kad jos buvo nusiklastamai silpnos pagal konstrukcija (!!!). Dabar skraidau su SOL sparnu ir jam priekaistu neturiu. Bent jau kol kas.
G.
2006 9 kovo @ 09:13 #166358AnonimasTai sekmingai suplesei vokisko sparno stropas… “Vargselis” tas Flaeris, turintis DHV 1-2, ant kurio parasyta, kad daryti akrobatika yra uzdrausta. Todel pasekmes – savininko reikalas. Maciau ir filmuota medziaga, ir po ivykio stropas. Ziauriai atrode nudegintos zalios spalvos (a eiles) storiausios stropos. Po subliuskimo jos su didziausia jega buvo istiesiamos, del trinties tarppusavyje nudege, toliau jau vyko grandinine reakcija: plyso visos is eiles. Taip buvo pazeista visu stropu struktura. Jau namie jos buvo visaip tikrinamos, pvz pririsus prie vieno galo stropos kazkoki svori, kitas galas kazkur tvirtinamas ir tt. Daramos gamintojo nenaudai neteisingos isvados.
Yra ir pliusu, mano manymu, padariusiu tau fantastiska paslauga.
Ar be taves nors vienas, praejes SIV kursus, yra metes “zapaske”, kas turetu buti suprantama savaime, kas per kursai, jei vieno is pagrindiniu veiksmu neismoko?
Vokietijoje sudo neparduosi.Buvau nuvezes stropas-kankines gamintojui. “Kietas pilotas”, suzinoje veiksma, teistare. Tad neversk kaltes gamintojui ten, kur yra tavo asmeniniai “nuopelnai”.
Linkiu sekmingai ir toliau skraidyti su gera technika, iki vemimo irodinejant savo tiesas, keliancias sypsena (ne vien man).
Pagarbiai, Mecys-Mecka2006 9 kovo @ 16:39 #166373GeorgasTuriu senas suplesytas stropas ir spule nauju, kurias pats Mecy parvezei tiesiai is Freex’o. Su specialiu prietaisu, kuris naudojamas tekstiles pramoneje (pramoninis modelis) ismatavau ir vienu ir kitu nutrukimo riba. Freex’o garbei gali pasakyti, kad senos kelis metus naudotos stropos parode ta pati rezultata, kaip ir naujos, jos visiskai nebuvo susideveje. Beda ta, kad pagal siandienini supratima jei parasparnio stropos yra tokio atsparumo, su juo skristi nebeleidziama. Virsutine eile atlaike 20kg, vidurine – 40kg.
Isvadas darykit patys.
G.
2006 10 kovo @ 08:30 #166380AnonimasTais laikais (gal pries 10 metu) stropoms visi gamintojai duodavo 2 metus ju gyvibei. Ir nesvarbu ar sparnas saugiai guli namie, ar tvarkingai ekspluatojamas. Prabegus 2 metams, savininko reikalas keist ar ne stropas.
Is istorijos.
Siame sporte, kaip ir kituose, mados kazka dare ir net dabar daro. Tais laikais musu galvociai atrado, mol gamintojai padaro per ilgas valdimo stropas. Trumpinam! Stropos ir sparnas atlaike krapstymus is krumu, o skridziams trukde visokie krumai buvo iskirsti. Nors tokia nauda is to atradimo.
Kelis kartus nusokus nuo Kernaves slaito, jau tapus “pilote”, zmogus skrenda nuo Chopoko siaurines puses. Ja saugiai priglaudzia 3 Slovakijos egles (tikrai virs 30 metru aukscio). Sparna pavyko nukrapstyiti kita ryta, nakti prauzus stipriam vejui, kuris sparna paliko kaboti tik ant vieno medzio. Stropos ir sparnas vel atlaike.
Po to SIV kursai. Sitiek maciusiam sparnui nudeginamos stropos isejimo is kritinio rezimo metu… Po to isvados, pasipiktinimai.
Man visiskai taspats. Skriskit, irodinekit. Dangus visiems. Prisiminus sito sparno gyvenimo istorija, metamus kaltinimus gamintojui, o tai daug zmoniu skaito, tikiuosiu nepykstat, kad bandau ir is kitos puses pazvelgti.
Pagrbiai, Mecys-Mecka.2006 10 kovo @ 16:29 #166381Anonimasšaunu, kad diskutuojama;
pridursiu – pilotai: saugokit savo techniką, tinkamai užlaikykite; kažkas čia jau rašė, kad būtina gerai išdžiovinti sparną, stropas; drėgnu oru, taip pat ir žiemą medžiaga, stropos sudrėksta – būtina džiovinti parą-dvi, surasti namuose tam vietos; nuo drėgmės ilgainiui kenčia medžiaga ir ypač stropos – pelyja, mažėja atsparumas nutrūkimui; nekartą teko matyti, kaip rankomis nutraukiamos tokios jau supuvusios stropos
skraidykime saugiai2006 11 kovo @ 18:22 #166385RemigaGeorgas parašė:
>
> Turiu senas suplesytas stropas ir spule nauju, kurias pats
> Mecy parvezei tiesiai is Freex’o. Su specialiu prietaisu,
> kuris naudojamas tekstiles pramoneje (pramoninis modelis)
> ismatavau ir vienu ir kitu nutrukimo riba. Freex’o garbei
> gali pasakyti, kad senos kelis metus naudotos stropos parode
> ta pati rezultata, kaip ir naujos, jos visiskai nebuvo
> susideveje. Beda ta, kad pagal siandienini supratima jei
> parasparnio stropos yra tokio atsparumo, su juo skristi
> nebeleidziama. Virsutine eile atlaike 20kg, vidurine – 40kg.
>
> Isvadas darykit patys.
>
> G.Norejau suzinoti kiek kg. realiai turetu laikyti stropos zinoma naujos.Ir ar teisybe kad kai kurie pilotai deda plonesnias stropas kad padidetu gre itis?
2006 12 kovo @ 00:57 #166386liotcikSigi neteisingai kalbi kaip dileris
reikia sakyt , kad parasparni reikia plaut skalbimo masinoj su gerais skalbimo milteliais pvz Ariel.
Cia buvo joke. (manau po 2-3 tokiu skalbimu parsparnis nelabai butu tinkamas skraidymams) O reliai gerai priziuretas 100val parasparnis gali atrodyt daug geriau nei 50val nepriziuretas. Parasparniai nepigus malonumas, todel manau verta pasistengt.Sigis parašė:
>
> šaunu, kad diskutuojama;
> pridursiu – pilotai: saugokit savo techniką, tinkamai
> užlaikykite; kažkas čia jau rašė, kad būtina gerai
> išdžiovinti sparną, stropas; drėgnu oru, taip pat ir žiemą
> medžiaga, stropos sudrėksta – būtina džiovinti parą-dvi,
> surasti namuose tam vietos; nuo drėgmės ilgainiui kenčia
> medžiaga ir ypač stropos – pelyja, mažėja atsparumas
> nutrūkimui; nekartą teko matyti, kaip rankomis nutraukiamos
> tokios jau supuvusios stropos
> skraidykime saugiai2006 12 kovo @ 06:52 #166387AnonimasLiotcik – ‘nezovodi narod v zabluzhdenije’, su arieliais skalbkis pats:))
2006 12 kovo @ 07:49 #166388Anonimas… yra skirtingos medziagos, yra skirtingos stropos, jos turi skirtingas savybes. Butu nuostabu, kad tas kas randa tokia informacija internete ja paviesintu forume. As buciau labai dekingas.
2006 12 kovo @ 08:04 #166389RemigaGal kas turite inform. apie stropas, nes niekur internete nerandu, arba nemoku ieskoti.Labai domina!!!
2006 12 kovo @ 08:40 #166390karpisKaip AXIS atstovas galiu pateikti stropu duomenis kurios yra naudojamos siu sparnu gamyboje – PLUTO, VEGA. Tai butu prancuzu firmos Cousin Trestec gaminys
[url] http://www.axispara.pl/liny_i_mat/Cousin_FICHE_TECHNIQUE.jpg%5B/url%5D
cia duomenys apie stropas naudojamas VENUS, MERCURY sparnu gamyboje
http://www.axispara.pl/liny_i_mat/LIROS_Technische_Daten.jpg2006 12 kovo @ 08:42 #166391karpissorry pirmas linkas nesuveike
http://www.axispara.pl/liny_i_mat/Cousin_FICHE_TECHNIQUE.jpg2006 12 kovo @ 09:00 #166392karpisGaliu pridurti dar kad atsiradus sunkumui su Cousin Trestec stropu tiekimu
mano atstovaujamas gamintojas sparnams PLUTO, VEGA pradejo naudoti
LIROS gamintojo stropas
http://www.liros.de/artikelliste.aspx2006 12 kovo @ 09:25 #166393RemigaDekingas uz inform.!
2006 12 kovo @ 15:27 #166394liotcikSigis parašė:
>
> Liotcik – ‘nezovodi narod v zabluzhdenije’, su arieliais
> skalbkis pats:))Sigi, tu angliskai nesupranti? Joke reiskia pokstas.
2006 12 kovo @ 19:04 #166395arnas000Mecy tiesa kas del FLAIRo,zinok as dar vis tebeskrendu su juo,bet sropas manau reikia pakeisti,bet zinok norejau pasakyti tai kad mano sparnas yra padares viska kas tik yra ten tose kasetese is Olu Denizo.Nu tu kilpu nedaro nes tai tikrai ne ta klase.Zodziu ka maciau viska bandziau.Kartais tycia kartais ne visada bet tai vyko musu lietuviskoj padangej tik zinoma aukstai.Tai va pilotaza jis pakelia bet tik gal neilgai.Nu nezinau per ta laika as nieko blogo apie ta sparna pasakyt negaliu tikrai
2006 14 kovo @ 07:26 #166403AnonimasArnai, anuo laiku sis modelis buvo rekordininkas savo klaseje. Sutik, jokinga, kai “tulai” leidzia sau viesai abejoti DHV, kuri matuoja, skaiciuoja laipsnius, laika, vertina medziagu bukle ir tt, suteiktu siam modeliuj DHV setifikato teisingumu. Mol ne as pilnas idijotas, sudrozes stropas, o firma “nusikalstamai silpnos pagal konstrukcija (!!!)” padare! Konstruktorius 5 kategorijos…
Pagarbiai, Mecys-Mecka.2006 14 kovo @ 08:05 #166404GeorgasMecy, issiblaivyk, tada i foruma rasinek. As taves neizeidineju ir tikiuosi to pacio.
Pagal to meto DHV reikalavimus, sparnas turejo atlaikyti 10G perkrova, t.y. atsparumas turejo buti ne maziau kaip 10 kartu didesnis nei normaliame skridime. Normaliai skrendant viena virsutines eiles stropa nesa apie 2kg, taip kad 20kg – kaip tik tas desimtkartinis atrparumo rezervas. Deja, praktika parode, kad to nepakanka. Esant tam tikrai situacijai, kai sparnas issiskleidineja po stipraus sudejimo, gali susidaryti smugine banga. Tada nutruksta viena stropa, apkrova persikelia ant sekanciu dvieju, ir t.t., kol nutruksta visos. Po eiles tokiu atveju DHV ir konstruktoriai perziurejo reikalavimus ir dabar dedamos stipresnes stropos, kiek zinau 60 ar 80 kg. Tiems, kurie turi senus sparnus (5 metu ar senesnius) primygtinai siulau pasitikrinti savo stropas (jas ir taip deretu kas keli metai tikrinti). Tokia situacija kaip man pasitaiko labai retai, bet 100% niekas neapdraustas.
G.
P.S. FreeX’as juk bankrutavo, kazi kodel?
2006 14 kovo @ 08:47 #166405AnonimasIr vel viesai skleidziamos nesamones. Gyvena Freex firma, gamina nuostabius sparnus, iranga. Kaskaip nekreipia demesio i tavo kaltinimus. Nei bankrutavo, nei ruosiasi. Ir as koks noriu toksai bunu. Kolkas tu pirkdavai is manes siuloma iranga. Viskam yra ribos. O priimt kaip izeidima pastaba apie turima konstruktoriaus 5 kategorija, tamstos reikalas.
Pagarbiai, Mecys-Mecka. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.