• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 45)
  • Autorius
    Įrašai
  • #166347
    liotcik

    Fiodorovicius parašė:
    >
    > O konstruktorius ir yra esme. Medziagos gali buti is viso
    > pasaulio. Kriauciu geru galima rasti kiekevienoje salyje,
    > tame tarpe ir Brazlilijoje. Kalnas, nuo kurio atliekami
    > testai – koks skirtumas kur…

    Viskas ok, iskart reikejo atsakyt , kad tas ir tas sveicaras, o nesvaigt apie futbolistus ir kad kinieciai vokieciu masinoms elektronika daro (“daro” reiskia: projektuoja ir gamina).

    #166351
    Georgas

    Jei jau kalbet apie kokybe, tai nederetu jos vertint tikejimo pagrindu. As sekmingai suplesiau vokisko sparno stropas ir po to isitikinau, kad jos buvo nusiklastamai silpnos pagal konstrukcija (!!!). Dabar skraidau su SOL sparnu ir jam priekaistu neturiu. Bent jau kol kas.

    G.

    #166358
    Anonimas

    Tai sekmingai suplesei vokisko sparno stropas… “Vargselis” tas Flaeris, turintis DHV 1-2, ant kurio parasyta, kad daryti akrobatika yra uzdrausta. Todel pasekmes – savininko reikalas. Maciau ir filmuota medziaga, ir po ivykio stropas. Ziauriai atrode nudegintos zalios spalvos (a eiles) storiausios stropos. Po subliuskimo jos su didziausia jega buvo istiesiamos, del trinties tarppusavyje nudege, toliau jau vyko grandinine reakcija: plyso visos is eiles. Taip buvo pazeista visu stropu struktura. Jau namie jos buvo visaip tikrinamos, pvz pririsus prie vieno galo stropos kazkoki svori, kitas galas kazkur tvirtinamas ir tt. Daramos gamintojo nenaudai neteisingos isvados.
    Yra ir pliusu, mano manymu, padariusiu tau fantastiska paslauga.
    Ar be taves nors vienas, praejes SIV kursus, yra metes “zapaske”, kas turetu buti suprantama savaime, kas per kursai, jei vieno is pagrindiniu veiksmu neismoko?
    Vokietijoje sudo neparduosi.Buvau nuvezes stropas-kankines gamintojui. “Kietas pilotas”, suzinoje veiksma, teistare. Tad neversk kaltes gamintojui ten, kur yra tavo asmeniniai “nuopelnai”.
    Linkiu sekmingai ir toliau skraidyti su gera technika, iki vemimo irodinejant savo tiesas, keliancias sypsena (ne vien man).
    Pagarbiai, Mecys-Mecka

    #166373
    Georgas

    Turiu senas suplesytas stropas ir spule nauju, kurias pats Mecy parvezei tiesiai is Freex’o. Su specialiu prietaisu, kuris naudojamas tekstiles pramoneje (pramoninis modelis) ismatavau ir vienu ir kitu nutrukimo riba. Freex’o garbei gali pasakyti, kad senos kelis metus naudotos stropos parode ta pati rezultata, kaip ir naujos, jos visiskai nebuvo susideveje. Beda ta, kad pagal siandienini supratima jei parasparnio stropos yra tokio atsparumo, su juo skristi nebeleidziama. Virsutine eile atlaike 20kg, vidurine – 40kg.

    Isvadas darykit patys.

    G.

    #166380
    Anonimas

    Tais laikais (gal pries 10 metu) stropoms visi gamintojai duodavo 2 metus ju gyvibei. Ir nesvarbu ar sparnas saugiai guli namie, ar tvarkingai ekspluatojamas. Prabegus 2 metams, savininko reikalas keist ar ne stropas.
    Is istorijos.
    Siame sporte, kaip ir kituose, mados kazka dare ir net dabar daro. Tais laikais musu galvociai atrado, mol gamintojai padaro per ilgas valdimo stropas. Trumpinam! Stropos ir sparnas atlaike krapstymus is krumu, o skridziams trukde visokie krumai buvo iskirsti. Nors tokia nauda is to atradimo.
    Kelis kartus nusokus nuo Kernaves slaito, jau tapus “pilote”, zmogus skrenda nuo Chopoko siaurines puses. Ja saugiai priglaudzia 3 Slovakijos egles (tikrai virs 30 metru aukscio). Sparna pavyko nukrapstyiti kita ryta, nakti prauzus stipriam vejui, kuris sparna paliko kaboti tik ant vieno medzio. Stropos ir sparnas vel atlaike.
    Po to SIV kursai. Sitiek maciusiam sparnui nudeginamos stropos isejimo is kritinio rezimo metu… Po to isvados, pasipiktinimai.
    Man visiskai taspats. Skriskit, irodinekit. Dangus visiems. Prisiminus sito sparno gyvenimo istorija, metamus kaltinimus gamintojui, o tai daug zmoniu skaito, tikiuosiu nepykstat, kad bandau ir is kitos puses pazvelgti.
    Pagrbiai, Mecys-Mecka.

    #166381
    Anonimas

    šaunu, kad diskutuojama;
    pridursiu – pilotai: saugokit savo techniką, tinkamai užlaikykite; kažkas čia jau rašė, kad būtina gerai išdžiovinti sparną, stropas; drėgnu oru, taip pat ir žiemą medžiaga, stropos sudrėksta – būtina džiovinti parą-dvi, surasti namuose tam vietos; nuo drėgmės ilgainiui kenčia medžiaga ir ypač stropos – pelyja, mažėja atsparumas nutrūkimui; nekartą teko matyti, kaip rankomis nutraukiamos tokios jau supuvusios stropos
    skraidykime saugiai

    #166385
    Remiga

    Georgas parašė:
    >
    > Turiu senas suplesytas stropas ir spule nauju, kurias pats
    > Mecy parvezei tiesiai is Freex’o. Su specialiu prietaisu,
    > kuris naudojamas tekstiles pramoneje (pramoninis modelis)
    > ismatavau ir vienu ir kitu nutrukimo riba. Freex’o garbei
    > gali pasakyti, kad senos kelis metus naudotos stropos parode
    > ta pati rezultata, kaip ir naujos, jos visiskai nebuvo
    > susideveje. Beda ta, kad pagal siandienini supratima jei
    > parasparnio stropos yra tokio atsparumo, su juo skristi
    > nebeleidziama. Virsutine eile atlaike 20kg, vidurine – 40kg.
    >
    > Isvadas darykit patys.
    >
    > G.

    Norejau suzinoti kiek kg. realiai turetu laikyti stropos zinoma naujos.Ir ar teisybe kad kai kurie pilotai deda plonesnias stropas kad padidetu gre itis?

    #166386
    liotcik

    Sigi neteisingai kalbi kaip dileris :) reikia sakyt , kad parasparni reikia plaut skalbimo masinoj su gerais skalbimo milteliais pvz Ariel. :)
    Cia buvo joke. (manau po 2-3 tokiu skalbimu parsparnis nelabai butu tinkamas skraidymams) O reliai gerai priziuretas 100val parasparnis gali atrodyt daug geriau nei 50val nepriziuretas. Parasparniai nepigus malonumas, todel manau verta pasistengt.

    Sigis parašė:
    >
    > šaunu, kad diskutuojama;
    > pridursiu – pilotai: saugokit savo techniką, tinkamai
    > užlaikykite; kažkas čia jau rašė, kad būtina gerai
    > išdžiovinti sparną, stropas; drėgnu oru, taip pat ir žiemą
    > medžiaga, stropos sudrėksta – būtina džiovinti parą-dvi,
    > surasti namuose tam vietos; nuo drėgmės ilgainiui kenčia
    > medžiaga ir ypač stropos – pelyja, mažėja atsparumas
    > nutrūkimui; nekartą teko matyti, kaip rankomis nutraukiamos
    > tokios jau supuvusios stropos
    > skraidykime saugiai

    #166387
    Anonimas

    Liotcik – ‘nezovodi narod v zabluzhdenije’, su arieliais skalbkis pats:))

    #166388
    Anonimas

    … yra skirtingos medziagos, yra skirtingos stropos, jos turi skirtingas savybes. Butu nuostabu, kad tas kas randa tokia informacija internete ja paviesintu forume. As buciau labai dekingas.

    #166389
    Remiga

    Gal kas turite inform. apie stropas, nes niekur internete nerandu, arba nemoku ieskoti.Labai domina!!!

    #166390
    karpis

    Kaip AXIS atstovas galiu pateikti stropu duomenis kurios yra naudojamos siu sparnu gamyboje – PLUTO, VEGA. Tai butu prancuzu firmos Cousin Trestec gaminys
    [url] http://www.axispara.pl/liny_i_mat/Cousin_FICHE_TECHNIQUE.jpg%5B/url%5D
    cia duomenys apie stropas naudojamas VENUS, MERCURY sparnu gamyboje
    http://www.axispara.pl/liny_i_mat/LIROS_Technische_Daten.jpg

    #166391
    karpis
    #166392
    karpis

    Galiu pridurti dar kad atsiradus sunkumui su Cousin Trestec stropu tiekimu
    mano atstovaujamas gamintojas sparnams PLUTO, VEGA pradejo naudoti
    LIROS gamintojo stropas
    http://www.liros.de/artikelliste.aspx

    #166393
    Remiga

    Dekingas uz inform.!

    #166394
    liotcik

    Sigis parašė:
    >
    > Liotcik – ‘nezovodi narod v zabluzhdenije’, su arieliais
    > skalbkis pats:))

    Sigi, tu angliskai nesupranti? Joke reiskia pokstas.

    #166395
    arnas000

    Mecy tiesa kas del FLAIRo,zinok as dar vis tebeskrendu su juo,bet sropas manau reikia pakeisti,bet zinok norejau pasakyti tai kad mano sparnas yra padares viska kas tik yra ten tose kasetese is Olu Denizo.Nu tu kilpu nedaro nes tai tikrai ne ta klase.Zodziu ka maciau viska bandziau.Kartais tycia kartais ne visada bet tai vyko musu lietuviskoj padangej tik zinoma aukstai.Tai va pilotaza jis pakelia bet tik gal neilgai.Nu nezinau per ta laika as nieko blogo apie ta sparna pasakyt negaliu tikrai

    #166403
    Anonimas

    Arnai, anuo laiku sis modelis buvo rekordininkas savo klaseje. Sutik, jokinga, kai “tulai” leidzia sau viesai abejoti DHV, kuri matuoja, skaiciuoja laipsnius, laika, vertina medziagu bukle ir tt, suteiktu siam modeliuj DHV setifikato teisingumu. Mol ne as pilnas idijotas, sudrozes stropas, o firma “nusikalstamai silpnos pagal konstrukcija (!!!)” padare! Konstruktorius 5 kategorijos…
    Pagarbiai, Mecys-Mecka.

    #166404
    Georgas

    Mecy, issiblaivyk, tada i foruma rasinek. As taves neizeidineju ir tikiuosi to pacio.

    Pagal to meto DHV reikalavimus, sparnas turejo atlaikyti 10G perkrova, t.y. atsparumas turejo buti ne maziau kaip 10 kartu didesnis nei normaliame skridime. Normaliai skrendant viena virsutines eiles stropa nesa apie 2kg, taip kad 20kg – kaip tik tas desimtkartinis atrparumo rezervas. Deja, praktika parode, kad to nepakanka. Esant tam tikrai situacijai, kai sparnas issiskleidineja po stipraus sudejimo, gali susidaryti smugine banga. Tada nutruksta viena stropa, apkrova persikelia ant sekanciu dvieju, ir t.t., kol nutruksta visos. Po eiles tokiu atveju DHV ir konstruktoriai perziurejo reikalavimus ir dabar dedamos stipresnes stropos, kiek zinau 60 ar 80 kg. Tiems, kurie turi senus sparnus (5 metu ar senesnius) primygtinai siulau pasitikrinti savo stropas (jas ir taip deretu kas keli metai tikrinti). Tokia situacija kaip man pasitaiko labai retai, bet 100% niekas neapdraustas.

    G.

    P.S. FreeX’as juk bankrutavo, kazi kodel?

    #166405
    Anonimas

    Ir vel viesai skleidziamos nesamones. Gyvena Freex firma, gamina nuostabius sparnus, iranga. Kaskaip nekreipia demesio i tavo kaltinimus. Nei bankrutavo, nei ruosiasi. Ir as koks noriu toksai bunu. Kolkas tu pirkdavai is manes siuloma iranga. Viskam yra ribos. O priimt kaip izeidima pastaba apie turima konstruktoriaus 5 kategorija, tamstos reikalas.
    Pagarbiai, Mecys-Mecka.

Rodoma 20 įrašų - nuo 21 iki 40 (viso: 45)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.