Raketos SATURNAS-5 konstruktorius – vokietis Verneris fon Braunas (karo metais Londona bombardave Fau-1 ir Fau-2 taip pat jo kuriniai), bet niekas nesakydavo, kad amerikieciai i menuli su skrido vokiska raketa.
Kontaktai:
teko ne kartą bendrauti su gamintojais tiesiogiai; jų nuomone, taip pat ką ir praktika rodo – sparno eksploatacija priklauso nuo pačio piloto; jei pilotas su sparnu, neskirtu akrobatikai, daugiau ore laužo sparną (asimetriniai, spiralės…), nei skrenda atstumus, tai ko norėti, kad sparnas tarnautų ilgai;
prisimenu gamintojų pastabas apie stropų įvertinimą: jau vizualiai pažiūrėjus į stropas, matosi: jei stropos apvalkalas patamsėjęs ir nebeblizga specifiniu fluorescuojančiu atspalviu – reiškia, kad stropos buvo gerai neišdžiovintos, ir yra pakenktos (”papuvusios”); todėl reikia reguliariai tikrinti stropas, jei patys pitotai nežinot kaip – prašykite instruktorių
Radau topic internete, patvirtinanti paprastą dalyką: senos stropos ACRO metu gali plyšti.
Nuotraukos: http://www.justacro.com/index.php?m=9&tarlat=broken_wings