- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 10 spalio @ 08:36 #159089Sigitas
berods vakar vienas ispanas prisiplojo; lenkas susilaužė…
2004 10 spalio @ 08:38 #159090AnonimasSestadienis, penktas pratimas 80.2 km su 4 posukio punktais, 16 pilotu finise. Po 5 pratimu i pirma vieta iskope italu komada, antroje sveicarai, trecioje cekai.
Salygos buvo sudetingos: nors meteo vejas nelabai stiprus (18 km/val), saule ir reljefas padare savo, t.y. pute stiprus slenio vejai ir arciau slaitu buvo ypatingai daug turbulencijos. Deja, nepavyko isvengti nelaimingu atsitikimu. Britu pilotas (tupdamas) nukrito ant aukstos itampos laidu, susiauze 2 stuburo slankstelius. Jam, jei taip galima sakyti, pavyko labiausiai: nukrito arti kelio ir jau po valandos buvo ligonineje. Lenku pilotas nukrito aukstai kalnuose, susilauze koja (atviras luzis) ir kluba. Tai ivyko apie 16 val, o gelbejimo komanda sugebejo ji nukrapstyti ir nuvezt ligoninen tik apie 23 val. Ispanu pilotas, krites apie 400 m (kol kas neaisku kodel neismete atsarginio), nukrito ant uolu. Suzeidimai buvo lemtingi – jis mire sraigtasparnyje pakeliui i ligonine.
Siandien neskraidoma (varzybos laikinai nutauktos), toliau aiskinamasi kas, kaip ir kodel.Rasa
spalio 10 d.2004 10 spalio @ 13:07 #159091AnonimasIspanas apturejo stipru priekini sparno luzima, po to iejo i atbulini suktuka. Sukosi ir zemyn krito l. greitai – taip viska mates sake belgu pilotas. Matyt, buvo prarades samone, nes atsarginio neismete. Belgas tuoj pat nusileido jam padeti. Pranese koordinates, iskviete gelbetojus, iki siems atvykstant dare dirbtini kvepavima ir nuolat pranesinejo apie bukle. Uz teisingus gelbejimo veiksmus gavo papildomu tasku. Jei daugiau pratimu nebus, bus apdovanotas bronzos medaliu (kartu su ceku Tomu Brauner). Tikimasi, kad niekas nepriestaraus, nes ir ankstesniuose pratimuose jis buvo pirmajame desimtuke.
Buvo aiskintasi, kodel taip atsitiko. Panasu, kad visos blogybes tiesiog susidejo i kruva: dienos meteo informacija nebuvo pakankama, buvo parinktas per ilgas pratimas, lemtingas posukio punktas buvo parinktas pavojingoje vietoje (nors 71 pilotas vistik sugebejo ji iveikti), skridimo salygos buvo pavojingos, bet saugumo komitetas (is 2 pilotu ir 3 organizatoriu) neprieme sprendimo nutraukti pratima, vienintelis cekas Martin Orlik saugumo dazniu raportavo apie padeti ore (kiti tiesiog rizikuodami myne link tikslo), pirmiausia gelbejimui buvo pasiustas didelis karinis sraigtasparnis, kuris nerado vietos nusileisti, mazesnis gelbejimo sraigtasparnis atskrido tik po valandos, ir t.t.
Noris pasakyti: neskraidykime “ant ribos”, gyvenimas vertesnis nei taskai ar medaliai.Rasa
spalio 10 d.2004 10 spalio @ 15:19 #159094AnonimasSigitai,nepyk,bet padarysiu pastaba,mirties atveju nevartok jokio zargono.
Tai zmogus ir dar nepaprastas,o musu sparno brolis.Nors jo nepazistu,bet
isgirdus apie nelaime suvirpejo sirdis ir zodis”prisiplojo”siuo atveju netinka2004 10 spalio @ 17:08 #159095Anonimasrasele, ar gali patikslinti kas is lenku pilotu susilauze?
aciu2004 10 spalio @ 17:39 #159096Sigitasžinoma, tai labai liūdni faktai – niekam nelinkiu nelaimės; ir nesvarbu, kaip tai pavadinsi
2004 11 spalio @ 09:04 #159097AnonimasKodel organizatriai nenutrauke varzybu?Juk 3 nelaimes vienu metu? Akivaizdu kad oras buvo blogas… Kas valdo organizatoriu protus, pinigai ir reklama?
2004 11 spalio @ 12:29 #159100AnonimasVarzybu nenutrauke ir Prancuzijoje, skraidykliu Europos cempionato metu, nors pirmaja diena zuvo vienas, du ligonineje, daug apdauzytu pilotu ir nesuskaiciuojama daugybe prilauzytos technikos
Cempionato stabdymas su tuo nieko neturi bendro
Nebent skraidymus vietine prokuratura sustabdytu
Bet kiek zinau jei nera aiskiu nusiklatimo pozymiu, tai vietines policijos pareigunai vengia stabdyti tarptautinius renginius (jei orgainzatoriai patys to nepageidauja)
O sponsoriu pinigus reikia “atidirbti”
Neskraidymu diena zuvusiems atminti ir… skraidymai tesiasi toliau
Deja toks siandien ziaurus gyvenimas
Ir su metais vis ziaureja ir ziaureja.
Skraidymu salygos bei konkurencija 1-os kategorijos renginiuose sunkeja tiesiog katastrofiskai
Visko gali buti kad po keliolikos metu bus apdovanojami tik islikusieji gyvi
Jei tendencijos didziajame sporte nepasikeis
Ir cia ne juodas jumoras. Per eile metu dalyvavimo tokiuose renginiuose asmeniskai pastebiu toki sporto vystymasi skraidykliu, parasparniu ir netgi ultralengvuju orlaiviu cempionatuose
Viska lemia technika ir piloto sugebejimas bei pasiryzimas kovoti su stichija
O pilotai kuo toliau tuo i ziauresnes meteorologines salygas stumiami
Kas nenori pasiduoti – priverstas kovoti
Kas nesugeba kovoti (arba kam nepasiseka) – pralaimi
Vienokiu ar kitokiu budu, bet pralaimi
Tik vieni gali pasiguosti kad namo grizta patys, o kitus parveza2004 11 spalio @ 15:20 #159101AnonimasSusilauzusio koja lenko pavarde Malysevski.
Benagrinejant nelaimes priezasti buvo nekart keliamas klausimas, kodel organizatoriai nenutrauke uzduoties po pirmuju dvieju ivykiu (vienas nukrites ispanas, kitas ismetes atsargini). Tai ivyko dar pirmoje pratimo puseje. Jei pratimas butu nutrauktas tuo metu, galbut butu pavyke isvengti kitu nelaimiu (t.y. lenko ir brito), atsitikusiu jau antroje pratimo puseje. O nenutrauke todel, kad niekas nei is saugumo komiteto (o jame yra ir 2 labai geri pilotai), nei is komandu vadovu nepareikalavo to padaryti. Pirmaujantys to nenorejo, o kiti tiesiog is paskutiniuju (t.y. rizikuodami) vijosi pirmaujancius.
Rytoj bus saugumo komiteto posedis, vakare uzdarymas.
Tokio lygio rizikos varzybose Lietuvoj, ko gero, nepasitaiko. Bet tiems musiskiams, kurie skraido varzybose kalnuose, reiktu labai pagalvoti kas svarbiau – taskai ar sveiki kaulai.
Ir vistiek tikiuosi, kad kitame Europos cempionate Lietuvos komanda tikrai dalyvaus.
Oras cia siek tiek sublogo: vejas pustelejo is pietryciu, o siai vietovei tai reiskia neskraidoma ora. Rytoj zada lietu. Matyt ir cia ruduo ateina, nors vis dar tebesilta, 25-30 C. Nors, atkaklusis Benas vis tiek surado vieta parasparniui pakelti ir neblogai skristelejo…
Treciadieni suksim namo.Rasa
spalio 11 d.2004 12 spalio @ 08:46 #159108AnonimasWoitek Maliszewski (Mali), pilotas l. geras ir l. patyres bet is visu pazistamu lenku pats rizikingiausias. Lishno aukscio su savimi nevezioja. Varzybose dazniausia matau ji prieki bet zemai. Tik viena karta teko pradeti perejima zemiau jo, tai tada vos gyvas likau. Isvada, zemiau Woitkos skraidyti labai pavojinga
Laimeti pratima jam iprastas dalykas, bet laimeti varzybos IMHO trukdo karstumas ar tai lemtis ? O kaip kitai tai pavadinsi jei vienose varzybose paeiliui:
2 pratime po luzimo ir atsistatymo plysta sparnas, plysta taip rimtai kad remontuoti beprasme. Laimei sparno konstruktorius Frantisek Pavluosek irgi varzybu dalyvis ir turi atsivezes dar viena sparna atsargai.
3 pratime Mali kovojo iki paskutinio bet kai reikejo leistis neuzteko keliu metru nuskrist iki lauko ir pakibo ant krastinio medzio.
4 pratyme – luzimas ant pilno speed’o, tvistas, atsarginis.Priedai:
http://213.197.139.118/kalnu_oziai.jpg
Is kaires i desine : Zbisek ir Woitka
http://213.197.139.118/pavluosek.jpg
Frantisek Pavluosek – Axispara.cz2004 16 spalio @ 12:30 #159162Anonimasfoto iš Graikijos – psl.
http://www.parasparniai.mums.lt
skyrelyje
‘skraidymai – fotogalerija’2005 28 sausio @ 20:13 #159915AnonimasNa jo
2005 29 sausio @ 15:31 #159916Anonimaskaip sendien orai skraidimam geras
2005 20 kovo @ 16:40 #160344AnonimasLaba diena, noreciau paklausti, o koks to viesbucio pavadinimas, kuriame 2 zmonems para 15 euru ? Aciu uz atsakyma.
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.