- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2015 17 balandžio @ 05:32 #154634liotcik
Gal būt turėtų reiklauti EN-D sparnų pirkėjai
Panašu kad EN-D klasė pranašesnė prieš naujausiu B tik “lipime” termike:
2015 17 balandžio @ 12:23 #200263AnonimasLiotcik, peržiūrėk visą video. Mantra 6 išmina nepilną speedą, ir EN B ant pilno speedo pradeda atsilikinėti. Norėčiau pamatyti, kas būtų Mantrai išmynus pilną speedą.
Taip, and trim speed glide panašus. Bet Mantra 6 nesutverta skraidyti ant trim speed, jei kas nors mano kitaip, rinkitės EN B.Taisyklės paprastos:
Skraidote savo malonumui, niekuo nerizikuojate, varžybose leidžiate kitiems skristi į priekį, ir sekate iš paskos – rinkitės EN B.
Mėgstate varžytis, žinote, kuo akseleratorius skiriasi nuo pakojo, esate paturėjęs visų rūšių frontalus, asimetrinius lūžius ir iš to darote išvadas – EN D.Beja, mano mantra M4 2011 metų modelis praeitais metais irgi niekuo neatsilikdavo nuo Enzo II sparnu. Iki paskutinio – priešpaskutinio posukio punkto. Tada vietoj pusės speedo Enzo užspausdavo visą speedą, ir ramiai finišuodavo aplenke mane 5-10 minučių. Toks ir skirtumas ..
2015 17 balandžio @ 13:12 #200264liotcik>> Tada vietoj pusės speedo Enzo užspausdavo visą speedą, ir ramiai finišuodavo aplenke mane 5-10 minučių. Toks ir skirtumas ..
Man matematika nesueina. Mantra-4 max greitis apie 55km/h. Enzo 60-63, kokio ilgumo turi buti pereliotas kad aplenkti 5-10minuciu kai greitis didesnis 5-8km/h?
2015 17 balandžio @ 13:46 #200265Anonimas2014m. LT čempionato 4 taskas: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30927342/PPO2014/task4.html
7 punkte buvau kartu su lyderiais, toliau viskas pasisuko Enzo keliu Didesnis greitis varžybose atsiperka labai juntamai, ne tik per gryną greitį, bet ir leidžia pirmam išskristi iš stipraus žemėjimo, paskui reikia mažiau rinktis ir mažiau gaišti laiko. Tame perskridime nuo 7 punkto iki finišo buvo 2 dideli rinkimai.
Ant trim speed mantra M4 skrenda panašiai kaip Enzo II, sugebėdavau neatsilikti. O dauguma šiuolaikinių EN B sparnų skrenda panašiai, kaip mantra. Bet tai nereiškia, kad EN B == Enzo II, viskas bus panašu iki pirmo speedo paspaudimo.
2015 18 balandžio @ 11:28 #200266RobertasPažiūrėkit į sparnų plotą en-b ir top en-d, bus viskas aišku. Sertifikuoti en b balionai skristi greit negali, o jei priverst juos pailgintu speedu greitai skrist, tai eis kaip kirviai žemyn.
2015 20 balandžio @ 16:23 #200267liotcik264km trikampis su balionu
http://www.xcontest.org/world/de/fluge/details/:bernhardp/19.4.2015/07:292015 20 balandžio @ 16:47 #200268liotcik300km trikampis su truputi senesniu balionu-kirviu:
http://www.xcontest.org/2014/world/de/fluge/details/:bernhardp/8.6.2014/06:592015 21 balandžio @ 04:34 #200269RobertasTikrai, besmegeniai dabar perka aukstesnes uz EN-B sertifikacijos sparnus. Kada pas mus bus tokie orai, kai ir durys skraidys☺.
2015 21 balandžio @ 05:36 #200270liotcikKodėl besmegeniai. Taigi nieks nesiginčija kad proilgis ir klasė duoda geresnį lipimą. O Lietuvoje kur durys neskraido, lipimas silpname termike ypatingai svarbus.
Skraidant varžybose(kalnuose) net ir nedideli skirtumai labai svarbu tam, kad išsilaikyti su grupe. Žiauriai nefaina kai reikia eiti į perėjimą su 50-100m mažiau už kitus. Gerai jei termikas stiprus ir siauras ir mažo proilgio B-ške lipa su visais, bet termikams susilpnėjus situacija keičiasi.
Aš abėjoju ar daug Lietuvos pilotų atlaikytų 11val skrydį centrinėse Alpėse kai durys skraido su savo dabartiniais sparnais, manau 90% žengtų laipteliu žemyn.
Dar yra toks dalykas kaip energijos išlaikymas, tuomet aukštesnės klasės sparnai blaškytuose termikuose, konvergencijos zonoze (tipo +2 -1,5) sužiba.2015 21 balandžio @ 05:52 #200271RobertasJei vis tik geriau skrenda didesnio proilgio, tada aš atsiimu savo žodžius, o besmegeniai neperka EN- D.
2015 2 liepos @ 13:07 #200565liotcikNebloga trikampiu dienele alpese, EN-B vel laimi: http://www.xcontest.org/world/en/flights/daily-score-pg/?filter%5Bdate%5D=2015-07-01&filter%5Bcatg%5D=
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.