• This topic is empty.
Rodoma 11 įrašų - nuo 1 iki 11 (viso: 11)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154634
    liotcik

    Gal būt turėtų reiklauti EN-D sparnų pirkėjai :)

    Panašu kad EN-D klasė pranašesnė prieš naujausiu B tik “lipime” termike:

    #200263
    Anonimas

    Liotcik, peržiūrėk visą video. Mantra 6 išmina nepilną speedą, ir EN B ant pilno speedo pradeda atsilikinėti. Norėčiau pamatyti, kas būtų Mantrai išmynus pilną speedą.
    Taip, and trim speed glide panašus. Bet Mantra 6 nesutverta skraidyti ant trim speed, jei kas nors mano kitaip, rinkitės EN B.

    Taisyklės paprastos:

    Skraidote savo malonumui, niekuo nerizikuojate, varžybose leidžiate kitiems skristi į priekį, ir sekate iš paskos – rinkitės EN B.
    Mėgstate varžytis, žinote, kuo akseleratorius skiriasi nuo pakojo, esate paturėjęs visų rūšių frontalus, asimetrinius lūžius ir iš to darote išvadas – EN D.

    Beja, mano mantra M4 2011 metų modelis praeitais metais irgi niekuo neatsilikdavo nuo Enzo II sparnu. Iki paskutinio – priešpaskutinio posukio punkto. Tada vietoj pusės speedo Enzo užspausdavo visą speedą, ir ramiai finišuodavo aplenke mane 5-10 minučių. Toks ir skirtumas ..

    #200264
    liotcik

    >> Tada vietoj pusės speedo Enzo užspausdavo visą speedą, ir ramiai finišuodavo aplenke mane 5-10 minučių. Toks ir skirtumas ..

    Man matematika nesueina. Mantra-4 max greitis apie 55km/h. Enzo 60-63, kokio ilgumo turi buti pereliotas kad aplenkti 5-10minuciu kai greitis didesnis 5-8km/h?

    #200265
    Anonimas

    2014m. LT čempionato 4 taskas: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30927342/PPO2014/task4.html

    7 punkte buvau kartu su lyderiais, toliau viskas pasisuko Enzo keliu :) Didesnis greitis varžybose atsiperka labai juntamai, ne tik per gryną greitį, bet ir leidžia pirmam išskristi iš stipraus žemėjimo, paskui reikia mažiau rinktis ir mažiau gaišti laiko. Tame perskridime nuo 7 punkto iki finišo buvo 2 dideli rinkimai.

    Ant trim speed mantra M4 skrenda panašiai kaip Enzo II, sugebėdavau neatsilikti. O dauguma šiuolaikinių EN B sparnų skrenda panašiai, kaip mantra. Bet tai nereiškia, kad EN B == Enzo II, viskas bus panašu iki pirmo speedo paspaudimo.

    #200266
    Robertas

    Pažiūrėkit į sparnų plotą en-b ir top en-d, bus viskas aišku. Sertifikuoti en b balionai skristi greit negali, o jei priverst juos pailgintu speedu greitai skrist, tai eis kaip kirviai žemyn.

    #200267
    liotcik
    #200268
    liotcik

    300km trikampis su truputi senesniu balionu-kirviu:
    http://www.xcontest.org/2014/world/de/fluge/details/:bernhardp/8.6.2014/06:59

    #200269
    Robertas

    Tikrai, besmegeniai dabar perka aukstesnes uz EN-B sertifikacijos sparnus. Kada pas mus bus tokie orai, kai ir durys skraidys☺.

    #200270
    liotcik

    Kodėl besmegeniai. Taigi nieks nesiginčija kad proilgis ir klasė duoda geresnį lipimą. O Lietuvoje kur durys neskraido, lipimas silpname termike ypatingai svarbus.
    Skraidant varžybose(kalnuose) net ir nedideli skirtumai labai svarbu tam, kad išsilaikyti su grupe. Žiauriai nefaina kai reikia eiti į perėjimą su 50-100m mažiau už kitus. Gerai jei termikas stiprus ir siauras ir mažo proilgio B-ške lipa su visais, bet termikams susilpnėjus situacija keičiasi.
    Aš abėjoju ar daug Lietuvos pilotų atlaikytų 11val skrydį centrinėse Alpėse kai durys skraido su savo dabartiniais sparnais, manau 90% žengtų laipteliu žemyn.
    Dar yra toks dalykas kaip energijos išlaikymas, tuomet aukštesnės klasės sparnai blaškytuose termikuose, konvergencijos zonoze (tipo +2 -1,5) sužiba.

    #200271
    Robertas

    Jei vis tik geriau skrenda didesnio proilgio, tada aš atsiimu savo žodžius, o besmegeniai neperka EN- D.

    #200565
    liotcik
Rodoma 11 įrašų - nuo 1 iki 11 (viso: 11)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.