- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 22 rugsėjo @ 22:03 #150628Anonimas
Nu va štai radau laiko parašyt
Taigi 2006 08 26-09 01 dienomis dalyvavau Hungarian OPEN 2006 XC Tolmine, Slovėnijoje (savo pirmosiose rimtose varžybose).
Beto pirma karta pritaikiau skraidymo kalnuose teorija (nes skrides buvau tik is virsaus zemyn, nu nekalbu apie Lietuva:) ).
Šiomis varžybomis pradėjau domėtis likus 5 dienom iki jų pradžios.
Konsultavausi su Aleksu kaip cia kas ir jis lyg taippat sako vaziuos (galutiniam tiksle buvau isdurtasnes nuvažiavus į vietą paaiškėjo, kad Aleksas pamates prognozes patrauke kiton pusėn
nu ir gerai padarė).
08-25Nuvažiavus viena diena iki varžybų, vakare vieną kartą tėtis užvežė viršun ir sakė skrisk:) Taip ir padariau. Paskraidžiau valanda ant gryno dinamiko (nes viskas buvo uždengta debesim beto jau vakaras) ir nusklendžiau į nusileidimo aikštelę. Nusileidau į taikinio 0. Visi paplojo.
Veliau užsiregistravau. Tiesą sakant nebuvo jokių problemų, nes buvau paminėjas Aleksą. Nepatikrino jokių licenzijų ir draudimo:)(Pima diena 08-26) Brifingas. sako: pratimo nebus dėl per stipraus vėjo,bet vakre turėtų silpti. Visą dieną vaikščiojom po kalnus ir vakarop žiūrim, kad chebra skraido. Tai ėmėm bėgt žemyn, skubėt skrist. Bet kol užvažiavom ant kalno liko tik 5 minutės iki saulėlydžio tad per staigų ruošimąsi greitai pakėliau sparną apsisukau apsižiūrėjau (nieko neįprasto nepamačiau) ir išstartavau. Tik pakilus nuo žemės pastebėjau, kad labai suka į kairė kur uolos,nes įlindęs vijoklis ir susirišęs c ir d eilių stopas prie 1 aukšto viršaus , tad kiek galėdamas kompensavau ir iš lėto pasisukau į dešinę, nes reikėjo apskrist kalną. Apsukęs kalną ir turėdamas aukščio virš paviršiaus nutariau, kad reikia kazkaip tai sutvarkyt:) Tampiau visas įmanomas kombinacijas ir taip nuleidau tą vijoklį žemyn:) tik apie 1,5 virš laisvo galo.
Iš antro bandymo lipti viena konsole abiem rankom pavyko išeitiTaip darant iškart įeidavau į rotaciją su žemėjimu iki -20.
Reziume: būtinai tiksliai patikrinkite kiekviena stropą prieš startą.(Antra diena 08-27) Brifingas, sako: oras gali ir būti tai visus užveža į startavietę. Atėjus į startavietę užklumpa liūtis ir visi tampa labai šlapi,sušalę ir labai pikti. Pratimo nebuvo.
(Trečia diena 08-28) Brifingas 9 val, sako: važiuojam į viršų, nors oro nėra, bet gal jie žino
Paskelbia 51 km., bet kadangi viskas užtraukta visi varo ant kokybės (pamačiau, kad mano sparnas nenusileidžia britvom pagal balansuota gretį). Pratimas neįvykęs.
(Ketvirta diena 08-29) Brifingas 9 val, sako: važiuojam Lijaką apie 50km., nors oro nerealus, bet palikti kokie 10 gps tolmine
Tik 3 valanda paskelbia 41 km. pratima, bet tik sustartavus visi varo ant kokybės, viska užtraukė. Suskridau 14 km. (maksimaliai nuskrido18,5 km.), paėmiau 2 punktus, surinkau pirmąjį km. kalnuose. Likau 35 vietoj. Pratimas vos įvykęs(Penkta diena 08-30) Viskas taip pat kaip dieną prieštai tik be nuotykių. Išstartuoju vos išsilaikau nežemėjas, vėliau gaunu termiką, renku aukšti ir laukiu starto, bet berenkant pamatau, kad už nugaros pradeda žaibuot ir formuojasi audra
Visi nelaukę komandos, kad pratimas atšaukiamas daro ausis ir visus kitus greito nužemėjimo būdus. Vaizdas nerealus
Visi 70 sparnų nori kuo greičiau nužemėti.
Faina. Nusileidžiu, pakuojuosi ir po poros minučių baisus lietus:) Pratimas atšauktas.(Šešta diena 08-31) Kylam į Kobalą. Sudaromas 56 km. maršrutas. Startuoju, darau daug taktinių klaidų (skrendu lėtai), bet finišuoju 40 vietoj, 56 km. per beveik 2 valandas. Viso ore 3 valandos. Pratimas įvykęs
(Septinta diena 09-01) Kylam į Kobalą. Sudaromas labai sunkus 71 km. maršrutas. Pakylu, darau vieną klaidą po kitos, vėluodamas 10 minučių išstartuoju. Ir vėl klaida; neapsižiūrėjau ir priekį manęs uždengia saulę. “Mirinėju”, vos išsilaikau (“Išgyvenu” lygumos sąlygomis, nes aš esu ligumų pilotas). Pasiekiu pirmą posūkio punktą grįžinėju, vėl darau klaidas, ir nusileidžiu po 2,5 valandų įtempto išgyvenamojo skrydžio
Nuskridau 26 km. ir jaučiuosi nerealiai pavargęs
ir dar erzina tie, kurie dar ore (man virš galvos ). ;(
Bendrai: likau 47 iš 68 tikrai aukšto lygio pilotų. Manau tai geras rezultatas, kaip skrendant pirmą kartą kalnuose ir su “standartu”.
Kai turėsiu daugiau laiko įtalpinsiu ir nuotraukas
Norintys tiksliau patirinėti šias varžybas žiūrėkit čia čia
P.s. gali būti daug klaidų
—
Tadas
+37068555333 -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.