• This topic is empty.
Rodoma 16 įrašų - nuo 1 iki 16 (viso: 16)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149809
    Anonimas

    Idomus aparatas,balancinio valdymo parasparnis

    http://www.astocker.com/pg/04/01dump/02.html

    #164912
    GeorgasGeorgas

    Jis vadinasi Cage, isgalvojo prancuzai ir labai tuom didziuojasi, o visas likes pasaulis tyliai prunkscia i kumsti…

    G.

    #164915
    Anonimas

    Taip ir isivaizduoju, kaip nusileidus tas remas uzsimauna ant kaklo, pusteli vejukas ir timpteli sparna i sona. Brrr… Neaisku uz ko ir ciupti norint sparna nugesinti…

    Zenonas

    #164916
    GedasGedas

    Uzpraeitais metais maciau, kaip vienas bichas su tokiu Annecy zaidesi ir skraide – nieko ten sudetingo su nugesinimu ir pakelimu nera. Tik va viso shito prasmes as irgi neiziuriu.

    Gedas

    #164917
    Anonimas

    Prasme yra.graikijoj kalbejom su tokiu storuliu ,kuris kuria programas pwc varzybu rezultatams analizuoti.taigis tas dede skraido su tokia raskladuske.pasirodo tai stambuoliams yra 100 kartu patogiau,beto sitaip valdomu daiktu galima skrist per stipresni veja.buna daugeliui nepatinka kai persiduoda informacija i sistema per laisvus galus,o cia viskas i raskladuske.
    apie trukumus jis daug nekalbejo…

    #164918
    Liotcikliotcik

    Silpnuose termikuose sitoks daiktas manau turetu tam tikra privaluma, nes spiralei nereik aparato stabdyt. Bet prie greicio ta raskladuske pasipriesinimo tikrai nesumazina :)

    #164919
    Anonimas

    Kai dirbes SC, mes nagrinejome sita varianta. Kaip nekeista toks sprendimas padidina aerodinamine kokybe, Darius beveik atspejo – kiekvenos konsoles greitis keiciamas nedeformuojant profilio – posukyje ar mazinant greiti prarandi maziau. Idomu, kad manevringumas irgi sek tiek pagereja ir padideja maks greitis.
    Konkreciai mes sustabdem darbus del neaiskaus elgesio frontalinio luzimo metu – kaip su tokiu ‘ciudu’ sparna prapompuoti? Gal prancuzai zino, ar Beno graikas?..

    Blocha

    #164921
    Anonimas

    Kaip atpumpuot: imi ir drocini uz tos raskladuskes kol atsipumpuos :DDD
    Zenia net nezinojau kad esi dirbes parasparniu firmoj, gal tu man kaip paprastam prieteliui gali paaiskint kodel 96m metu competition skrenda kaip 2002 dhv1-2 (kokie techniniai sprendimai buvo esminiai) ? Ir kodel apie 2000m iviko greiciu suolis t.y. competitionu greitis pakilo nuo ~50 iki ~60km/h? Tik nesakyk kad profilius geresnius padare, sklandytuvu lygmeni mazdaug nuo 85- 90m nieko esminio profiliuose nebepatobulina.

    #164922
    Klekle

    Pagerėjo įtempimų skaičiavimo metodika, medžiagų kokybė ir siuvimo kokybė.

    #164925
    Anonimas

    As kabu apie 1996 – 2004 , ziurim ka turim:
    Kuo medziagos pagerejo tuo laikotarpiu neskaitant ilgaamziskumo (lyginamieji svoriai tie patys, naujos medziagos oro pralaidumas irgi manau tas pats)?
    Siuti zmones mokejo jau nuo senu laiku, lyginau Sparka (96m) ir proton gt (2001) pasiuvimo kokybe abieju tikrai labai gera, nematau kur galima tobulet.
    Na del itempimu skaiciavimu butu idomu ka nors daugiau suzinot.

    kle parašė:
    >
    > Pagerėjo įtempimų skaičiavimo metodika, medžiagų kokybė ir
    > siuvimo kokybė.

    #164926
    Anonimas

    Pasiziurek apie “V-Tape”. Nzn ar cia i tema pagal laikotarpi, bet prie pavirsiaus itempimu. Pvz uzmetes aki i savo Kantegos vidu, radndu “pripainiota” labai daug juostu jungianciu stropu pakabinimo taskus tiek su virsutiniu tiek ir su apatiniu(!) sparno pavirsiumi. Kiek yra teke matyti (labai) senus parasparnius, juose be vidiniu sienu nieko daugiau nebuvo. Nezinau tik kada tos papildomos juostos atsirado rinkoje…

    #164930
    Anonimas

    96 jau buvo v-tape

    #164932
    Anonimas

    Atsakymai i daugeli klausimu

    http://www.flyers-lodge.com/Cage.1.htm

    #164933
    Liotcikliotcik

    Jo, ziuriu as i tas nuotraukas, viskas gal butu neblogai su tuo cage, bet kadangi koncepcija nepaplitusi tai pacio kupolo konstrukcija gan senoviska, jei butu viskas gerai bent jau termikuose cage duotu i kalus paprastiems parasparniams.

    #164935
    Anonimas

    Tas “Beno graikas” iš tikrųjų ne graikas, o prancūzas vardu Christian. Nesu visiškai tikra, bet rodos, jis programu RACE2000 ir kt. autorius.
    Jis pasakojo, kad tokį “narvą” maždaug pries 8 metus pirmasyk pamatė Kalifornijoj. Iki tol jau buvo skraidęs ir skraidyklėm, ir parasparniais. O pamatęs suprato, kad tokia konstrukcija kaip tik jam. Paklausiau, ką jis daro lūžimo atveju. Sako: ogi nieko. Pirma, sparnas, valdomas tokia konstrukcija, lūžta gerokai rečiau nei parasparnis su įprastu valdymu. Antra, jis skraido su (anot jo) pakankamai saugiais DHV 2 arba DHV 2-3 sparnais, kurie po lūžimo patys greitai atsistato, jei jiems netrukdai savo nekoordinuotais veiksmais :-)

    Rasa

    #164957
    Anonimas

    Pirma replika: mielas graikas-prancuzas Cristiane, nuo kokiu laiku DHV2 ir net DHV2-3 – tai “pakankamai saugus.. sparnai, kurie po lūžimo patys greitai atsistato..”? ;-)) Luzti gali ir DHV1, aisku su tokiu sparnu galima ir nieko nedaryti, bet.. nedristu rekomenduoti taip elgtis.
    As nesu kietas aerodinamikas, tik snekejau su musu (SC) “profais”. Is tu pokalbiu mano ispudziai is dales patvirtina Kle zodzius:
    – labiausiai zyngsniojo i prieki butent minksto profilio mokslas – pvz. tuoj paciuoj SC dabar profiliais isvis atskiras zmogus uzsiima.
    – kadangi ismoko geriau apskaiciuoti sparno deformacija, pavyko padaryti sparno pavirsiu “svaresni” esant tam paciam nerviuru kiekiui.
    – diag. nerviuru-stropu schemas irgi optimizavo ne taip seniai – siolaikiskas DHV1-2 ant mosto vieneto turi stropu net maziau, nei seni Competition’ai, su tokiu pat ar net geresniu pavirsium. O uz didesni proilgi Mass-market klasese niekas dabar nesikovoja – tai ekstensivus kelias – sumazini induktyvini pasipriesima, bet stropu kiekis isaugo, be to esi priverstas statyti ausis ant didesnio kampo, kad neluztu, o jei to nedarai – nelenda i sertifikacija, ir t.t.
    – del audinio revoliuciju nepastebejau, bet LIROS-stropos (TSL, ir ypac PPSL) atsirado neseniai, o tai paciai plisymo apkrovai jos voz ne 1.5 karto plonesnes uz iprastas. Tai irgi adekvatus atsakymas senu “britvu” competition-stropoms
    Tai tik keleta faktoriu, ju turbut dar daugiau, ir itariu neimanoma nurodyti, kaip priezasti kazkokio vieno dalyko atradima.

    Blocha

Rodoma 16 įrašų - nuo 1 iki 16 (viso: 16)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.