• This topic is empty.
Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Autorius
    Įrašai
  • #154284
    Blocha

    Pagaliau! Labiausiai ir ilgiausiai laukiamas sparnas – jau prekyboje!

    44aa08c31a21acd383241c2c109ca861.jpg

    „Praeitose serijose“: Prieš keletą metų OZONE su savo super-sėkminga Mantra-M4 nustatė naujus standartus „tikroje EN D“ klasėje – niekas negalėjo pasiūlyti tokio fantastiško kokybės-komforto-saugumo derinio. Kai atėjo metas keisti M4 į naują modelį, OZONE laukė tikras iššūkis – kaip pagerinti tobulybę?
    2013 pradžioje buvo paruošta Mantra-M5 net dvejose versijose (3- ir 2-eilis), bet sertifikavimą ir serijinę gamybą vis atidėdavo. Vasaros pradžioje specialiai „RedBull X-Alps“ varžyboms buvo išleista lengva versija LM5, kuri triuškinančiu rezultatu šias varžybas laimėjo (pirmi 5 pilotai skrido su LM5!). Vasara buvo pranešta, kad konstruktoriai rado galimybę dar pagerinti M5, jei nenaudoti specifinių „lengvų“ LM5 sprendimų. Todėl nutarę projektuoti naują – M6 modelį. Visas pasaulis eilinį kartą susikaupė laukti…
    Ir sulaukėme!
    http://flyozone.com/paragliders/en/products/gliders/mantra-m6/info/
    OZONE apie savo M6:
    „Naujausias Mantra šeimos narys – be abejo pats tobuliausias 3-eilis, kurį mes esame išleidę. Sukurtas patyrusiems XC/comp. pilotams, kurie džiaugiasi komfortu, saugumu bei kokybe „klasikinio“ EN D. M4-pilotai su nauja M6 iškarto pasijaus „kaip namie“, bet su apčiuopiamais privalumais.
    Testų ir vystymo metu mes priėmėme 3-eilio koncepciją, kaip absoliutų maksimumą, paėmė geriausius sprendimus nuo LM5, padidinome sekcijų skaičių, modifikavome sparno formą, optimizavome stropų geometriją. M6 turi papildomą kokybę, kuri nebuvo įmanoma LM5, dėl griežtų svorio apribojimų, reikalaujamų X-Alps.
    Pilnai optimizuota firminė OZONE SharkNose technologija – M6 turi visus ypatumus, kurie leido visiems šiuolaikiškiems OZONE sparnams užsiimti stabilumo ir komforto lyderių pozicijas. Sparno proilgis 6,92; stropų sistemos pasipriešinimas sumažintas net 23%; smarkiai pagerintas slėgio paskirstymas sparno viduje – visa tai davė leido pagerinti M4 kokybę: mūsų skaičiavimais, ant balansuoto greičio M6 kokybė 0,8 geresnė, už M4; ant maksimalaus greičio – kokybė net 1 vnt geresnė!
    Patogus ir „inteligentiškas“ atbulinis ryšys užtikrinamas 3-eilo stropų sistema, leidžia efektyviai kontroliuoti sparną C-eilėmis. Kietas, kompaktiškas ir kontroliuojamas sparno elgesys pageriną kokybė turbulencijos sąlygomis, sparnas konvertuoja nerimų energiją į aukšti – tarsi „competas“. Klevantos ekstremaliai tikslios ir paklusnus sparnas palieka įspūdį labai kompaktiško, leidžia apsisukti net siauriausius ir stipriausius branduolius. Šis kompaktiškumo jausmas kartu su dideliu proilgiu užtikrina įspūdingą kilimo termike efektyvumą.
    Mantra M6 tinka kompetentingam XC-pilotui, kuris pilnai supranta ir gerbia EN D sparno elgesį. M6-pilotui būtina turėti SIV-patirtį su panašiais sparnais. Kalnuose toks sparnas rekomenduojamas priskraidančiam virš 100 val. per metus…“
    Dabar priimami užsakymai MS-dydžiui (80-95 kg), kaina – 2450 euro.
    BET: pirma užsakyta Mantra M6 MS bus parduota tik už 2200 euro – pigiau Deltos!!!
    Laukiame kitų dydžių, kurie turi pasirodyti netrukus (iki 2013 pabaigos). KIEKVIENAM PIRMAM dydžiui irgi bus pritaikoma 10% nuolaida – bukite budrus!

Rodomas 1 įrašas (viso: 1)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.