- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2013 16 sausio @ 19:03 #153897sssvajoklis
My paragliding accident
http://www.youtube.com/watch?v=1R2moBffjV0&feature=fvwp&NR=1
2013 28 sausio @ 13:23 #196367ZilvakGaliu tik palinkėti greičiau sveikti ir daugiau optimizmo.
P.S. Parasparnistai skirstomi į kritusius ir dar ne2013 28 sausio @ 15:12 #196370artistasParašyta taip,tarsi koją susilaužė svajoklis.
2013 28 sausio @ 15:38 #196372toslisAciu uz palinkejimus , Jau pavaikstau be lazdu , bet vis dar turiu ant kojos mataliny rema . Tikiuosi , kad jau kita menesy nuims . Nugara suremontavo gerai , nejauciu jokiu skausmu ir diskomforto . Manau sia vasarau jau galesiu vel skraidyti .
2013 28 sausio @ 20:57 #196379sssvajoklisparasyk kokia to priezastis?
piloto klaida?
meteo salygos?
linkiu tau sveikatos2013 28 sausio @ 21:01 #196380sssvajoklisneisivaizduoju kodel juozas uzdejotoki pavadinima temos?
2013 29 sausio @ 01:38 #196384liotciksssvajoklis Parašė:
> parasyk kokia to priezastis?
> piloto klaida?
> meteo salygos?
> linkiu tau sveikatosJei neisivaizduoji priezasciu, manau esi potencialus klijentas/pacientas tokiam atsitikimui.
Stiprus vejas. Pilotas pakyla, pamato debesi ir issigasta (ir daugiau nebemasto), uztraukia ausis is baimes jas laiko iki pat zemes, nesugeba islaikyti krypties ir nusleidzia pusiau pavejui, o del nepalankaus, akmenuoto pavirsiaus visos pasekmes pacios baisiausios.
Ka galima daryti kitaip?
1. Su maza patirtim prie tokio vejo ir zemes pavirsiaus is vis nereikia skraidyti.
2. Jei nebeiseina islaikyti krypties svoriu, reiktu paleisti ausis ir sugaudyti krypti vairais. Net jei ir pavyksta islaikyti krypti svoriu, ausis vis tiek reikia paleisti pries nusileidziant ~10-30m auksytje ir pristabdyti kaip visada pries palieciant zeme, staigiai nurauti srauta palietus zeme.2013 29 sausio @ 08:07 #196388KJPataisiau. Turbūt pagrindinė klaidos priežastis, kad svajoklis apibūdinime parašė “My paragliding accident”, kas mūsiškai verčiasi į “Mano incidentas parasparniu”
> neisivaizduoju kodel juozas uzdejotoki pavadinima temos?
2013 29 sausio @ 09:06 #196389toslisSu ausimis leidosi mano brolis,kaip tik ta diena as jam daviau savo kamera . Taip ta diena buvo gan sudetingos salygos lietus ir vejas , bet ne del to cia man taip atsitiko . As tik parasiau taip,kad cia airijoi is orouosto accidentu kontroles agentas neprisikabintu .
Dariau SAT’a buvau apsukes stropa aplink pirstine ir nebespejau atleisti nes kaip atleidinejau ytrauke pirstine y rolika . Tad ir kaukstelejau zemen , gerai,kad salia nebuvo akmenu tik minkstos samanos, tos ir isgelbejo nuo mirties .
2013 29 sausio @ 13:33 #196390PauliukasMan dar kitaip atrodo jis ausis dare už A eiliu ir gavosi beveik frontalas ir aišku nepaleido.
2013 29 sausio @ 13:37 #196391Marijonasoi Pauliuk, nu, nu, nu…. Tai gal paaiskinsi uz ko imti darant ausis?
2013 29 sausio @ 14:03 #196393HookO tai tu Marionai nezinai?! Uz ausu reikia imti, uz ausu!
2013 29 sausio @ 15:01 #196400TermikViskas ten normaliai skraido zmogus ir normaliai bet kartais buna upsss su satu iki zemes ir viskas ka cia aptarineti , maciau tikra video , klysta visi tik vieni skaudziau kiti ne, ir as patc i zeme liuobiausi durniuodamas , aukscio neapskaiciavau viena sezona praleidau del stuburo luzio . Viskas gerai skraidau toliau ir toslis skraidys toliau
svarbu gyvas ir noras yra
2013 29 sausio @ 16:38 #196405PauliukasMarijonai http://tinypic.com/r/154×078/6
2013 29 sausio @ 17:10 #196406HookPauliuk, tu nemanyk, kad tavo nuotraukoje Marijonas ka nors pamatys. Tu jam zodziais aprasyk kaip ausis daromos.
2013 29 sausio @ 17:23 #196407toslisthanks
2013 12 vasario @ 09:09 #196505AnonimasSkaudžiai
2013 12 vasario @ 09:20 #196507artistasA čia dabar kas?
Visagalė reklama
Kur tik jos dabar nėra?2013 14 vasario @ 08:16 #196522GroundZeroKaip su skrydžiais Airijoje, ar daug skraidomų dienų, ar yra pas airių kokie nors apribojimai ar draudimai?
2013 14 vasario @ 14:57 #196528toslisKiek teko bendrauti su pilotais pernai ir siemet , tai visi labai nusimine , kad mazai skraide . Manau del prastu oru salygu , buvo labai vejuota beveik visus metus . Apribojimu kaip ir nera , cia daugiausiai visi skraido ant antveju , Airija per zalia salis, kad butu galima skraidyti marsrutus . Esu skaites , kad daugiausiai jie cia nuskrenda 50km su virs ir viskas . Didesniu rekordu nebuve dar su parasparniais . Su skraidyklem padaro virs 100km , manau irgi nelabai daug . Jei ir buna graziu dienu su termikais tai is to naudos mazai , nes Airija salis kurioja pastoviai pucia vejai , tad ir termikai buna labai siauri . Kiek teko girdeti is pilotu tai tik vienam pasiseke pakilti iki pado kurio aukstis buvo 1200metru . Siaip daugiausiai padas buna gan pastovus iki 600 metru . Vienas issigelbejimas ,kad kalnu cia yra labai daug ir galima skraidyti ant antveju iki soties pakeitus vietoves , kad neatsibostu trinti to pacio slaito . Tai kaip ir viskas , daugiau nelabai ka ir galiu parasyti .
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.