• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 89)
  • Autorius
    Įrašai
  • #151294
    daja

    Sveiki,nesupykit noriu vėl padiskutuoti apie pasivini išvilktuvą.Nekalbėkim apie stabdžių kaladėles ar juostas,išsemta tema.Domintu stabdimas tepalo srautu naudojant tepalo siurblį pavyzdžiui NŠ-50 .Gal kas tokiu principu dirbanti išvilktuva regėjo,darysiu iškart du ,viena sau kita geros minties savininkui.

    #175813
    liotcik

    Gal turi charakteristikas sito siurblio?

    #175814
    karolis

    siulau rinkti pompa / motora pagal reikalingus parametrus, o ne bandyti priderinti isvilktuva prie kazkokio konkretaus jau turimo siurblio.

    Ta siurbli atrodo gamina pnevmostroimasina, ju puslapyje matyt galima ir charakteristikas rasti.

    #175816
    daja

    Tas siurblys kaip pavyzdis, rūsų gamybos ,dantratinis,galingumas 50 litrų per minut,buna 10;50;75;100;litru.Šie surbliai naudojami traktoriuose,nedidelė kaina.

    #175817
    ginteelis

    Reikia paziureti kaip tas siurblys susidoros su bugno stabdymu (nes tik tam jis ir reikalingas), kai alyvos cirkuliacija bus sustabdyta per ji.Praktiskai velenas neturetu prasisukt visai tada.Neturejau kada dar isbandyt, kas geriau tiktu- siurblys ar hidrovariklis.Droseliuodami praeinancios per siurbli alyvos kieki reguliuojame traukos jega. Dar reikes alyvos ausintuvo ir rezervuaro. Atgal trosas sukamas, kaip ir kitose pasyvkese-starteriu arba vidaus deg varikliu.

    #175819
    daja

    Sutinku kad cirkuliacija bus sustabdyta vožtuvo pagalba. Jėgos sustabdyti bugna turėtu pakakti ,nes nš-50 siurblys užgesina traktoriu jam dirbant mažomis apsukomis ( traktorius 80AG).Tik iškyla klausimas dėl tolygaus tempimo,virvės išviniojimo,ar nebus to vadinamo sexso.Suviniojimui turiu dar kvailesne minti, panaudoti žemės (asfalto) trinti važiuojant atbuline eiga

    #175820
    sssvajoklis

    idomi mintis tik kaip seksis vairuoti ir vynioti virve pavejui?koki mechanizma naudosi suvyniavimui?jei traktoriu gesina tai ar nebus taip kad uzstrigs isviniojimo metu ir tada jau pasekmes liudnos…ar nepatikimiau hidromotoras?

    #175825
    arbatinis

    Jo. Idomias mintis jus cia “rutuliojat”. Niekada nesivadinau konstruktorium, bet pasidalinsiu keletu pastebejimu is skraidymu pasyviniu keltuvu.
    Na viska sumontavus… o jei dar naudojant “rusiska technika” – hidrauline pasyfke turetu gautis ne automobiline – bet traktorine :) Kogero Dainius, kaip pasvalio rajono ukininkas prie to ir suka :) Kodel gi ne ;) Viskas imanoma. Priklauso tik nuo jusu entuziazmo.
    Viena is traktorines pasyfkes minusu butu letas traktoriaus greitis…Nors cia ash gal ir klystu.
    Kartais (priklausomai nuo vejo, jo krypties ir terminiu salygu) automobilis su pasyfke turi vaziuoti greiciau nei 70km/h. Taip buna labai retai, bet pasitaiko. Visais kitais atvejais galime naudoti traktoriu.
    Prie traktoriaus hidrauline pasyfke butu galima kabinti jau vien del to, kad traktoriuje yra hidrauline sistema. Be to, galima visishkai netaupyt svorio. Kiek svers tiek. :D Hidraulas vistiek atkels ta naujaji irengini nuo zemes :)
    Nezinau ir net neketinu gilintis i traktoriu technines charakteristikas, bet jei panaudotumet hidro siurbli – varikli ir priverstumete traktoriaus sistemoje sukuriamo slegio pagalba suvynioti sniura – issprestumete dvi uzduotis is karto :)
    Sniura suvynioti vaziuojant atbuline eiga – mano nuomone tai absoliuciai nevykusi ideja. Reikia stengtis sniura suvynioti kiek galima greiciau, kol jis dar nespejo nukrist ant kelio…O krentas jis …patikekit – dazniausia ne ant kelio, bet ant greta esancios sodybos, laidu/krumu ir t.t :D
    Ir dar. Reiktu stengtis, kad pakelus pilota, isvilktuvas sugryztu i startaviete dar jam nenusileidus arba nedaug veluotu. Jei to pasiekti nepavyks – ateityje kogero tik keiksnosite savo kurini. Bus vejais paleistas laikas ir lesos meginant sumedzioti termikus. Nes jus praleisite daugiau laiko zaizdami su pasyfke, o ne skriedami.

    Linkiu sekmes bet kuriuo atveju – gaminsit hidraula, ar pereisit prie frikcines…Kuri tikrai gerai veikia.

    P.s Myliu ukininkus. Ne vienas ju buvo atvaziaves isbarti, kai tampemes su pasyfke. Su daugeliu pavyko diplomatiskai susitarti. Keleta net prikalbinau skristi su tandemu :D Ir nuo to laiko jie tapo mano draugai :) O vienas uzsimane pats ismokti. Ir pritaikyti tai paseliu apziurejimui is oro. :)
    Liko tik vienas…Kuris grasino teismais ir ziniasklaida ir dar velnias zino kuo. Su juo reikes draugauti netolimoje ateityje. Tikuosi pavyks susitarti.

    Labanaktis.

    #175826
    karolis

    geriausia naudoti motora kuris gali veikti ir kaip motoras ir kaip pompa. Isvilkimo rezime per ji stabdai bugna, o grazinimo rezime jis susukineja virve atgal. Motora reikes rinkti pagal tai, kokio dydzio bugna naudosi, nes hidrovarikliu apsisukimu diapazonas nera labai didelis – su vienokiu bugnu reikes vienokio variklio, su kitokiu – kitokio.

    Troso grazinimas turi veikti ne maziau patikimai negu pats isvilkimo mechanizmas. Del nesekmingo starto paprastai sugaisti kelias minutes, o del nesekmingo virves grazinimo – kelias valandas. Jeigu virve nuleidi ant kokio nors kaimo – … tiek to, nepasakosiu :)

    #175829
    liotcik

    daja Parašė:


    > Sutinku kad cirkuliacija bus sustabdyta vožtuvo
    > pagalba. Jėgos sustabdyti bugna turėtu pakakti
    > ,nes nš-50 siurblys užgesina traktoriu jam dirbant
    > mažomis apsukomis ( traktorius 80AG).

    Laisvom apsukom ten turbut maziau nei 0.8ag.

    #175837
    Sania

    sakykite prasau, koks isvilktuvo veikiancio Valkininkuose galingumas?

    #175838
    Gedulko

    Bent 100 sparnu per diena :D

    #175840
    vytask

    … , teko bendrauti su vienais, kurie tepala nadojo, kaip stabdymo elementa – skundesi, kad tepalas greitai uzkaizdavo, o tai reiskia turejo suskisteti ir pakeisti jega. Kaip supratau jis jiems nelabai patiko,bet tai buvo mehanizmas be siurbliu.

    #175843
    briedis

    Tam reikia numatyti tepalo radiatoriu.

    #175844
    daja

    Taigi po šiandieniniu bandymu 50cm bugnas duoda apie 60 kilogramų pasipriešinima sukant nedaugiau kaip 30 kartu per minute,didejant apsukoms stipriai didėja pasipriešinimas.Siurblys dantratinis todėl lėtai sukant praleidžia tepalą.Kiek kartu normalios pasifkės bugnas apsisuka per minutę(bugno diametras).

    #175846
    karolis

    r1 = tuscio bugno spindulys
    r2 = pilno bugno spindulys

    l1 = 2 * pi * r1;
    l2 = …

    daugiau 15m/s pasyvke vargu ar atleidines, tai
    15 * 60 / ((l1 + l2) / 2) gausi vidutini RPM su pusiau pripildytu bugnu

    iseis kazkas nuo 600 iki 1200 rpm turbut

    reikia paskaiciuoti ir maksimalu rpm su tusciu bugnu ir dar palikti rezerva, nes virsijus siurblio max rpm jis arba isleks arba persijungs i kita rezima, kas atitinkamai pakeis trauka

    #175849
    arbatinis

    Pasyfkes bugno apsisukimu skaicius nera konstanta. Tik idealiomis salygomis, kai neveikia termikai ir nera vejo gradiento, bugnas visa kelimo laika suksis pastoviu greiciu. Beje, issivyniojant sniurui petys, kuris susidaro del sniuro kiekio ant bugno nuolat mazeja. Todel kuo maziau sniuro tuo greiciau suksis bugnas.
    Pagrindine pasyvinio isvilktuvo uzduotis yra palaikyti daugmaz vienoda trauka ant virves, kintant apsisukimu skaiciui. Isivaizduok, tempiant tave pradeda “siurbti” termikas, o turimas dantratinis hidro siurblys tik dar labiau padidina trauka. Turetu buti visiskai priesingai. Padidejus sniuro apkrovimui, bugno stabdantis mechanizmas turetu kompensuoti atleisdamas stabdymo jega, t.y isduodamas daugiau sniuro.

    #175850
    arbatinis

    >iseis kazkas nuo 600 iki 1200 rpm turbut

    kad nelabai :) kazkur apsiskaiciavai man regis. nors jei palaikant 15m/s…

    #175851
    karolis

    10m/s = 600rpm kai r = 16

    as 600-1200 paemiau todel kad tiek buvau paskaiciaves aktyvkei
    pasyvkei gal uztenka ir siek tiek maziau, bet jei nori issivilkineti prie didelio vejo tai panasiai ir gausis

    siurblio pasipriesinimas turi priklausyti tik nuo sukurto slegio, o ne nuo greicio.
    Jeigu siurblio pasipriesinimas keiciasi nuo greicio tai arba slegis automatiskai susikuria nes neuztenka pralaidumo sistemoje, arba toki siurbli reikia mesti n…, atsiprasau uz issireiskiima :)

    #175853
    briedis

    Problema ne siurblyje, o voztuve.Reikia tokio kurio nustatytas slegis nesikeistu nuo tepalo srauto greicio.Beja rusai senai
    expluayuoja hidro pasivkes su ,,НШ” siurbliais.

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 89)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.