- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 22 vasario @ 20:09 #151294daja
Sveiki,nesupykit noriu vėl padiskutuoti apie pasivini išvilktuvą.Nekalbėkim apie stabdžių kaladėles ar juostas,išsemta tema.Domintu stabdimas tepalo srautu naudojant tepalo siurblį pavyzdžiui NŠ-50 .Gal kas tokiu principu dirbanti išvilktuva regėjo,darysiu iškart du ,viena sau kita geros minties savininkui.
2008 23 vasario @ 01:16 #175813liotcikGal turi charakteristikas sito siurblio?
2008 23 vasario @ 01:54 #175814karolissiulau rinkti pompa / motora pagal reikalingus parametrus, o ne bandyti priderinti isvilktuva prie kazkokio konkretaus jau turimo siurblio.
Ta siurbli atrodo gamina pnevmostroimasina, ju puslapyje matyt galima ir charakteristikas rasti.
2008 23 vasario @ 16:09 #175816dajaTas siurblys kaip pavyzdis, rūsų gamybos ,dantratinis,galingumas 50 litrų per minut,buna 10;50;75;100;litru.Šie surbliai naudojami traktoriuose,nedidelė kaina.
2008 23 vasario @ 18:23 #175817ginteelisReikia paziureti kaip tas siurblys susidoros su bugno stabdymu (nes tik tam jis ir reikalingas), kai alyvos cirkuliacija bus sustabdyta per ji.Praktiskai velenas neturetu prasisukt visai tada.Neturejau kada dar isbandyt, kas geriau tiktu- siurblys ar hidrovariklis.Droseliuodami praeinancios per siurbli alyvos kieki reguliuojame traukos jega. Dar reikes alyvos ausintuvo ir rezervuaro. Atgal trosas sukamas, kaip ir kitose pasyvkese-starteriu arba vidaus deg varikliu.
2008 23 vasario @ 21:17 #175819dajaSutinku kad cirkuliacija bus sustabdyta vožtuvo pagalba. Jėgos sustabdyti bugna turėtu pakakti ,nes nš-50 siurblys užgesina traktoriu jam dirbant mažomis apsukomis ( traktorius 80AG).Tik iškyla klausimas dėl tolygaus tempimo,virvės išviniojimo,ar nebus to vadinamo sexso.Suviniojimui turiu dar kvailesne minti, panaudoti žemės (asfalto) trinti važiuojant atbuline eiga
2008 23 vasario @ 21:29 #175820sssvajoklisidomi mintis tik kaip seksis vairuoti ir vynioti virve pavejui?koki mechanizma naudosi suvyniavimui?jei traktoriu gesina tai ar nebus taip kad uzstrigs isviniojimo metu ir tada jau pasekmes liudnos…ar nepatikimiau hidromotoras?
2008 23 vasario @ 23:39 #175825arbatinisJo. Idomias mintis jus cia “rutuliojat”. Niekada nesivadinau konstruktorium, bet pasidalinsiu keletu pastebejimu is skraidymu pasyviniu keltuvu.
Na viska sumontavus… o jei dar naudojant “rusiska technika” – hidrauline pasyfke turetu gautis ne automobiline – bet traktorineKogero Dainius, kaip pasvalio rajono ukininkas prie to ir suka
Kodel gi ne
Viskas imanoma. Priklauso tik nuo jusu entuziazmo.
Viena is traktorines pasyfkes minusu butu letas traktoriaus greitis…Nors cia ash gal ir klystu.
Kartais (priklausomai nuo vejo, jo krypties ir terminiu salygu) automobilis su pasyfke turi vaziuoti greiciau nei 70km/h. Taip buna labai retai, bet pasitaiko. Visais kitais atvejais galime naudoti traktoriu.
Prie traktoriaus hidrauline pasyfke butu galima kabinti jau vien del to, kad traktoriuje yra hidrauline sistema. Be to, galima visishkai netaupyt svorio. Kiek svers tiek.Hidraulas vistiek atkels ta naujaji irengini nuo zemes
Nezinau ir net neketinu gilintis i traktoriu technines charakteristikas, bet jei panaudotumet hidro siurbli – varikli ir priverstumete traktoriaus sistemoje sukuriamo slegio pagalba suvynioti sniura – issprestumete dvi uzduotis is karto
Sniura suvynioti vaziuojant atbuline eiga – mano nuomone tai absoliuciai nevykusi ideja. Reikia stengtis sniura suvynioti kiek galima greiciau, kol jis dar nespejo nukrist ant kelio…O krentas jis …patikekit – dazniausia ne ant kelio, bet ant greta esancios sodybos, laidu/krumu ir t.t
Ir dar. Reiktu stengtis, kad pakelus pilota, isvilktuvas sugryztu i startaviete dar jam nenusileidus arba nedaug veluotu. Jei to pasiekti nepavyks – ateityje kogero tik keiksnosite savo kurini. Bus vejais paleistas laikas ir lesos meginant sumedzioti termikus. Nes jus praleisite daugiau laiko zaizdami su pasyfke, o ne skriedami.Linkiu sekmes bet kuriuo atveju – gaminsit hidraula, ar pereisit prie frikcines…Kuri tikrai gerai veikia.
P.s Myliu ukininkus. Ne vienas ju buvo atvaziaves isbarti, kai tampemes su pasyfke. Su daugeliu pavyko diplomatiskai susitarti. Keleta net prikalbinau skristi su tandemu
Ir nuo to laiko jie tapo mano draugai
O vienas uzsimane pats ismokti. Ir pritaikyti tai paseliu apziurejimui is oro.
Liko tik vienas…Kuris grasino teismais ir ziniasklaida ir dar velnias zino kuo. Su juo reikes draugauti netolimoje ateityje. Tikuosi pavyks susitarti.Labanaktis.
2008 24 vasario @ 02:00 #175826karolisgeriausia naudoti motora kuris gali veikti ir kaip motoras ir kaip pompa. Isvilkimo rezime per ji stabdai bugna, o grazinimo rezime jis susukineja virve atgal. Motora reikes rinkti pagal tai, kokio dydzio bugna naudosi, nes hidrovarikliu apsisukimu diapazonas nera labai didelis – su vienokiu bugnu reikes vienokio variklio, su kitokiu – kitokio.
Troso grazinimas turi veikti ne maziau patikimai negu pats isvilkimo mechanizmas. Del nesekmingo starto paprastai sugaisti kelias minutes, o del nesekmingo virves grazinimo – kelias valandas. Jeigu virve nuleidi ant kokio nors kaimo – … tiek to, nepasakosiu
2008 24 vasario @ 05:22 #175829liotcikdaja Parašė:
> Sutinku kad cirkuliacija bus sustabdyta vožtuvo
> pagalba. Jėgos sustabdyti bugna turėtu pakakti
> ,nes nš-50 siurblys užgesina traktoriu jam dirbant
> mažomis apsukomis ( traktorius 80AG).Laisvom apsukom ten turbut maziau nei 0.8ag.
2008 24 vasario @ 12:41 #175837Saniasakykite prasau, koks isvilktuvo veikiancio Valkininkuose galingumas?
2008 24 vasario @ 13:29 #175838GedulkoBent 100 sparnu per diena
2008 24 vasario @ 15:46 #175840vytask… , teko bendrauti su vienais, kurie tepala nadojo, kaip stabdymo elementa – skundesi, kad tepalas greitai uzkaizdavo, o tai reiskia turejo suskisteti ir pakeisti jega. Kaip supratau jis jiems nelabai patiko,bet tai buvo mehanizmas be siurbliu.
2008 24 vasario @ 17:42 #175843briedisTam reikia numatyti tepalo radiatoriu.
2008 24 vasario @ 19:29 #175844dajaTaigi po šiandieniniu bandymu 50cm bugnas duoda apie 60 kilogramų pasipriešinima sukant nedaugiau kaip 30 kartu per minute,didejant apsukoms stipriai didėja pasipriešinimas.Siurblys dantratinis todėl lėtai sukant praleidžia tepalą.Kiek kartu normalios pasifkės bugnas apsisuka per minutę(bugno diametras).
2008 24 vasario @ 20:20 #175846karolisr1 = tuscio bugno spindulys
r2 = pilno bugno spindulysl1 = 2 * pi * r1;
l2 = …daugiau 15m/s pasyvke vargu ar atleidines, tai
15 * 60 / ((l1 + l2) / 2) gausi vidutini RPM su pusiau pripildytu bugnuiseis kazkas nuo 600 iki 1200 rpm turbut
reikia paskaiciuoti ir maksimalu rpm su tusciu bugnu ir dar palikti rezerva, nes virsijus siurblio max rpm jis arba isleks arba persijungs i kita rezima, kas atitinkamai pakeis trauka
2008 24 vasario @ 20:48 #175849arbatinisPasyfkes bugno apsisukimu skaicius nera konstanta. Tik idealiomis salygomis, kai neveikia termikai ir nera vejo gradiento, bugnas visa kelimo laika suksis pastoviu greiciu. Beje, issivyniojant sniurui petys, kuris susidaro del sniuro kiekio ant bugno nuolat mazeja. Todel kuo maziau sniuro tuo greiciau suksis bugnas.
Pagrindine pasyvinio isvilktuvo uzduotis yra palaikyti daugmaz vienoda trauka ant virves, kintant apsisukimu skaiciui. Isivaizduok, tempiant tave pradeda “siurbti” termikas, o turimas dantratinis hidro siurblys tik dar labiau padidina trauka. Turetu buti visiskai priesingai. Padidejus sniuro apkrovimui, bugno stabdantis mechanizmas turetu kompensuoti atleisdamas stabdymo jega, t.y isduodamas daugiau sniuro.2008 24 vasario @ 20:57 #175850arbatinis>iseis kazkas nuo 600 iki 1200 rpm turbut
kad nelabai
kazkur apsiskaiciavai man regis. nors jei palaikant 15m/s…
2008 24 vasario @ 21:16 #175851karolis10m/s = 600rpm kai r = 16
as 600-1200 paemiau todel kad tiek buvau paskaiciaves aktyvkei
pasyvkei gal uztenka ir siek tiek maziau, bet jei nori issivilkineti prie didelio vejo tai panasiai ir gausissiurblio pasipriesinimas turi priklausyti tik nuo sukurto slegio, o ne nuo greicio.
Jeigu siurblio pasipriesinimas keiciasi nuo greicio tai arba slegis automatiskai susikuria nes neuztenka pralaidumo sistemoje, arba toki siurbli reikia mesti n…, atsiprasau uz issireiskiima2008 24 vasario @ 21:55 #175853briedisProblema ne siurblyje, o voztuve.Reikia tokio kurio nustatytas slegis nesikeistu nuo tepalo srauto greicio.Beja rusai senai
expluayuoja hidro pasivkes su ,,НШ” siurbliais. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.