- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 7 kovo @ 00:57 #175994karolis
tai gal daugiau del isvilktuvo galingumo
gali but kad jie mokinius specialiai ant labai silpnos traukos isvilkineja, bet versti juos taikyti i taikini pavejui – cia tai jau ziauru
2008 7 kovo @ 01:57 #175996liotcikBendrai paemus Lietuvoj isvilkimo tradicijos ir patirits daug geresne nei JAV.
2008 7 kovo @ 06:33 #176002dajaToki būda virvės sugražinimui.
2014 26 vasario @ 20:08 #198697dajadaja Parašė:
> Maniau kad jau neverta su tuo tepalu terliotis
> ,bet dėl “sportinio intereso” ir galimybės
> ekspermentuoti,verta.O aktivkė irgi atsirado
> ekspermentu keliu ,du sezonus atlaikė, kainavo 250
> litų ,virvės kaina.Daugiau viskas iš metalo
> laužo.”Man dar toli iki USA siurblių”.
Kažkaip forume nutilo diskusijos apie išvilktuvus.Pagaminau iš ”sportinio intereso” hidro pasifke ,svoris 61 kg. 3 ltr.tepalo.
2014 26 vasario @ 20:55 #198700liotcikLiuks Daja!
2014 26 vasario @ 22:50 #198703zilvisdaja tikrai saunuolis.kaip ir nemaza investicija nes automobilis kaip suprantu yra skirtas tik issikelineti parasparniu
kaip supratau grazinimo mexanizmui yra naudojamas vidaus degimo variklis .gal galetum paaiskint bugno sukimas vyksta per iscentrine sankaba ar kaip. ir kaip su virves kloimo mexanizmu viska issprendei . viskas kaip ir ok bed bendra konstrucijos mase kaip ir didoka.aisku ant peciu nereik nesioti.superinis pliusas kad troso trauka prasideda nuo automobilio stogo del ko nereikia rinkti visu pakeliu stulpeliu na ir svarbiausia issprestas klausimas su automobiliu ir net traktoriu prasilenkimu2014 27 vasario @ 06:16 #198705agrijusA kokias tuso vietos koordinates ?
2014 3 kovo @ 06:28 #198742dajaArtėjant sezono pradžiai ,bandau išspręsti išvilktuvo operatoriaus problemą. Po atliktu bandymu su RC išvilktuvu JIS NEBEREIKALINGAS.
2014 3 kovo @ 06:48 #198743TermikNu blin Dainiukai tu malacius JEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Reiketu patentuoti2014 3 kovo @ 07:18 #198744ALEXSveiki. Moderatoriam siulau perkelti tema i Bendra. O kukliam Dainiui BRAVO !!!!!
2014 3 kovo @ 08:23 #198745kipsastruputi smarkiai kompaktiškesnis jau senokai sklando youtubej:
2014 3 kovo @ 10:46 #198747agrijusMotoristai zingsniu priekyje . Gaunam i kaulus
2014 3 kovo @ 10:58 #198748liotcikkipsas Parašė:
> truputi smarkiai kompaktiškesnis jau senokai
> sklando youtubej:
> http://www.youtube.com/watch?v=rPuZi7UoTk0Tik kaina stipriai nelogiska apie 10 000eur.
2014 3 kovo @ 12:39 #198749kipsasdel kainos as nieko ir nesakau, bet pilnas padarymas hidraulines aktyvkes ir nemazai kainuoja, aisku su parawinch pasyfkem niekas lygintis negali
2014 3 kovo @ 19:08 #198758kosmosasHa ha ha.bet isstartuoti reiki eiti labai labai toli ir gal neduok dieve su yranga.o lietuvuska versija komfortas.automobilis laisvas.super super super.
2014 3 kovo @ 21:14 #198761VarstelisO CIA TAI NORAS SKRISTI, GRAZIU TERMIKU JIE DABAR NEPRASKRIS PRO SALI NEPAGAUTI
2014 4 kovo @ 06:37 #198765AurisNuosirdus sveikinimai bei linkejimai Dainiui ir jo komandai nuo Parawinch, ideta tikrai daug darbo ir matosi puikus rezultatas. Sekmingu skrydziu!
2014 6 kovo @ 19:38 #1988012014 6 kovo @ 22:50 #198805AiduzasNa sakykit ką norit, bet nenorėčiau aš vairuoti šio išvilktuvo sėdėdamas tiesiai už būgno virvės trūkimo atveju. Taip galima ir be ausų ir be akių likti. O kur dar tas faktas kad padaręs bent penketą išvilkimų sausu vieškeliu, būsi dulkėtas lyg iš malūno. Bet kokiu atveju iniciatyva sveikintina, bet tikrai praktiškiau būtu buvę montuoti išvilktuvą ant automobilio.
2014 7 kovo @ 07:57 #198808Termiknu jo , bet sprendymas apsauga uzdeti pries vairuotoja i vsio liuks
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.