• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 41 iki 60 (viso: 64)
  • Autorius
    Įrašai
  • #180172
    zvirblis

    neturiu dideles patirties tokiu keltuvu bet apie 10/ 15 kartu buvau iskeltas.man asmeniskai nepatinka sitas budas bet manau kad biski Karoli perdedi.
    kelnojaus statiniu isvilktuvu nes ilinojaus parasparniu pilotai kitokio neturejo, todel prisitryneme prie skraidyklininku.pirmas dvi dienas manes nekele, liepe sedet masinoje sale operatoriaus ir stebet kaip viskas daroma. privalejau nusipirkti radijos stotele nes be jos niekas nekelia. racijas turi operatorius, pilotas su mygtuku ant pirsto ir zmgus starto vietoje.
    trosas buvo kazkos pigus, tamprus. pirmus kartus buvau keliamas vakare kai termines veiklos jau nebebuvo, bet vejo skirtumas ant zemes ir ore buvo didelis. pakilus siek tiek auksciau operatorius pradejo vaziuot atbulom, ( yra labai paprasta vaziuot atbulom ir stebeti irenginius.jei vaziuot atbulom labai greit, tai tokiom dienom niekas neskraido)kartais sustodavo ir stovedavo vietoje. iskelimai buvo tikrai svelnus be jokiu trukciojimu ir panasei. veliau buvau keliamas vidurdieni. taip papuolus y termika jausmas nemalonus, sparnas gerokai atsilikdavo kazkur uz nugaros bet operatorius turi pakankamai laiko suletinti masina, jei reikia ir atbulini ijungti ir pradet vaziuot atbulom iki troso trukimo.beto atsikabinimo spyna su pagrindiniu trosu jungiama per sniureli kuris gerokai silpnesnis nei pagrindinis trosas. apie atominius termikus as nesneku, pas mus tokiu illinojuje nera, nemanau kad lietuvoje yra. o jei operatorius ir praziopso tai nutruksta tas sniurelis, o po nutrukimu nesimate man jokiu saldainiu.tas sniurelis taip pat apsaugo nuo lokautu. ar jei nukrenti ant zemes staro metu sniurelis taip pat turetu trukti, nors maciau ne viena nukritusi pilota ir nei vienas is ju nebuvo velkamas per zeme nes kaip ir sakiau startavieteje stovi zmogus su racija kuris esant tokiai bedai duoda komanta STOP STOP STOP.
    turejau ir rimtensi insidenta. operatorius mane uztempe taip kaip is ragatkes, islekiau y ora kaip raketa, sparnas buvo visai uz nugaros, truko sniurelis, sparnas sove i prieki, kadangi sparnas dhv 1/2 luzius susitvarke pats nusileidau laimingai. mano klaida buvo kad keliaus su nepatyrusiu operatoriumi o operatorius padare labia tupa klaida.
    nesuprantu nieko apie technika, apie grafikus ir visus tuos matematinius apskaiciavimus. rasau tai ka patyriau praktikoje statiniu ivsvilktuvu

    #180174
    sssvajoklis

    Manau geriausia dirbti su patikimais isbandytais isviktuvais, o jei konstruoti nauja tai i ji sudeti visa patytima kad butu TIKRAI SAUGU!!!! Vyrai!!! visa aviacijos istorija parasyta krauju… kam atradineti dvirati jei uztenka ji patobulinti…paklausti protingu patarimu…ir dirbti taip kad skrydziai butu tik malonus negalvojant apie beprame rizika…kas bus jei bus…saugiu skrydziu…

    #180175
    karolis

    tai jo, siek tiek perdedu :) Bet turint omeny kokio plauko “pilotai” kartais skaito si foruma, geriau jau perdeti negu skatinti daryti nesamones.

    O silpna grandis (“sniurelis” is zvirblio pasakojimo) neapsaugo nuo lokauto, cia jau daug kartu diskutuota.
    Yra paskaiciuota, kad parasparniam silpna grandis yra saugi iki 75% piloto svorio, o skraidyklem iki 120%.
    Stipresne siplna grandis sukelia daugiau neigiamu efektu, negu teigiamu.
    Kadangi tokias silpnas grandis naudoti svelniai tariant nepraktiska, tai niekas ju ir nenaudoja :)

    Man patinka silpna grandis apie 250-300kg, nes ji apsaugo sparna isvilktuvui sugedus, ir trosas bent jau visada nutruksta prognozuojamoj vietoj, o ne kur nors per viduri.
    Bet cia grynai mano asmeninis isgalvojimas, gali buti kad su tuo atsiranda kokiu nors kitu problemu.

    #180176
    zvirblis

    dar keletas faktu del sio isvilktuvo. isvilktuvo savininkas praskraisde 27 ar 28 metus. per sy ilga laikotarpi nebuvo jokiu rimtu insidentu. sis isvilktuvas buvo naudojamas pagrinde skraidyklininkams kol neatsirado grupele parasparnistu.taip pat kaip ir minejau pilotas turi transliavimo mygtuka ant pirsto, lengvai pasiekiama. iskridus y stipresni termika pilotas iskart pranesa operatoriui. reiskia operatorius girdi plius mato.maciau savo akimis kaip parasparnio pilotas po starto kilo tiesiai y virsu o operatorius visa kelimo laika vaziavo adbulom. pilotui atsikabinus operatoriaus masina buvo jau visai nebetoli startavietes. pilotas tik padekojo per racija operatoriui uz svelnu iskelima.
    kadangi pas mus keliukas yra apie 2 mylias ( virs 3 kilometru) pilotas daznai atsiranda vos ne staciu kampu virs masnos. sutinku kadparasparniui tai nesveikabet pas skraidyklininkus tai yprasta, jie megsta isnaudot kiekviena metra. kadangi sniuras ilgesnis nei kilometras, geromis salygomis jie atsikabina kilometro aukstyje.
    kadangi trosas parasutelio neturedavo jis visalaik krisdavo i kukuruzu laukus, deje per 27 metus neparvilko nei vieno girtuoklio :)
    asmeniskai manau kad tai tikrai geras budas iskelineti skraidyklininkus, o parasparnistams yra ir kitu geru budu kaip issikelti i kilometro auksti.todel statinis isvilktuvas man ne prie sirdies, ir gristai nerekomeduoju sito budo mokiniam!!!

    #180178
    Anonimas

    Zvirbli, o kuo tavo aprašytas būdas yra pranašesnis už įprastinę “pasifkę” ? Jei savininkas rimtai skraido jau 27 metus, manau jis turi turėti priežasčių, kodėl renkasi važinėti atbulomis o ne tiesiog naudoti pasifkę ??? Taigi, kokios tos priežastys ?

    #180182
    liotcik

    Donatas Parašė:


    > Zvirbli, o kuo tavo aprašytas būdas yra
    > pranašesnis už įprastinę “pasifkę” ? Jei
    > savininkas rimtai skraido jau 27 metus, manau jis
    > turi turėti priežasčių, kodėl renkasi važinėti
    > atbulomis o ne tiesiog naudoti pasifkę ??? Taigi,
    > kokios tos priežastys ?

    Aukstis!

    Kai vaziuoji su pasyvke, energijos pertekliu degina pasyvkes stabdis, su malinka visa energija tenka skraidyklei/parasparniui. Kitaip tariant prie mazesnio masinos greicio turi didesni kilima.
    Prie nulinio vejo per 2km galima pakilt ~500m.

    #180184
    karolis

    Atvyniok 1km ilgio trosa nuo pasyvkes bugno pries isvilkima, ir turesi ta pacia malinka, tik be visu pavojingu gyvybei priedu. Isvilkinejant bugnas praktiskai visa laika stoves vietoj, o suksis tik pakliuvus i termika. :)

    Man atrodo amerikonai tiesiog paeme skraidykliu technologija ir pritaike parasparniam, per daug neisigiline i greicio diapazonu skirtumus.

    #180185
    liotcik

    karolis Parašė:


    > Atvyniok 1km ilgio trosa nuo pasyvkes bugno pries
    > isvilkima, ir turesi ta pacia malinka, tik be visu
    > pavojingu gyvybei priedu. Isvilkinejant bugnas
    > praktiskai visa laika stoves vietoj, o suksis tik
    > pakliuvus i termika. :)
    >

    Tu visiskai teisus. Nustatei kad pradetu nusivyniot prie tam tikros jegos (kur jau darosi nesaugu) ir varai, jei vdrug virsija nustatyta jega – nusivynioja.
    Kaip ir minejau praktiskai gaunasi, kad nera patyrusio vairuotojo kuris visa laika isvilkineja (be to aukscio paprastai uztenka ir nuo pasyvkes). As ant pietu afrikos pasodinu zmogu, kuris gyvenime nemates parasparnio ir sakau – vaziuok kad pypsetu apie 2x per sekunde. Niekad neturejau bedu su isvilkimu, tik daznai susipainioja vyniodami virve atgal :D

    #180190
    zvirblis

    Donatai atbulom tenka vaziuoti iskelinejant parasparnius esant stipriam vejui. skraidykles su tuom susitvarko kur kas geriau ir lengviau. juk minejau kad tas isvilktuvas buvo iskelineti skraidyklininkus ir tik keleta parasparnistu. na o privalumas kaip ir minejo Darius (liotcik) aukstis.daug gincytis negaliu nes apie tuos isvilktuvus nelabai gaudaus, o ir nesakiau jug kad cia pas geriausias budas, atvirksciai minejau kad jis man nepatinka bet nera toks baisus kaip Karolis apie ji aprase.
    dabar turime normaliu isvilktuvu. tuoi kiekvienas pilotas tures po asmenini isvilktuva :) o siuo met mazoje pilotu grupeleje turime du pietu afrikos iskeltuvus ir yra zmogelis kuris be perstojimo gamina ir tobulina kur kas rimtesne technika.labai nesudetingai pasikeliame i 900m 1000m virs ezero . jei nera vejo darom step towing, o jei yra sioks toks vejelis uztenka ir iviena puse nuplaukt.

    #180191
    zvirblis

    cia seip filmukas su ezereliu kur vaziuojam sparnu palauzyti :)

    #180192
    Tomas Sestokas

    sakiau sau neberasysiu, bet juk Kaledos… prisisgeriau…. ir sia jums… Gerasis karoliuk, as juk neminejau, kad tai gerai… neminejau, kad tai saugu….sakiau, kad nieko nesuprantu toj technikoj… sakiau, kad keliausi ir man visai patiko…. o daugiau tik klausiau…. taciau yra zmoniu, kurie gyvi kitu krauju :) tokie zmones – zasiukai (juk nepasakysi zasinai) – gadina musu draugija. karoliuk, kai atvaziavai i Kernave, daugeliui buvai juokingas, bet visiems uzteko proto suprasti, kad esi aukscio numetynetojas ir pasyvkiu gamintojas. o stai tau neuztenka proto tiesiog atsakyti i klausyma… proto tau ateinanciais :)

    visiems kitiems geru metu – saugaus skraidymo, kelioniu ir Kalnu. neisradinekim naujoviu, nadokimes kitu patyrtimi tiksliai ir nuosekliai, be ambiciju ir forshetu… ir viskas bus gerai

    #180193
    karolis

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:


    > Tai nepatingekit, paskaitykit. Nuo saves pasakysiu – issprendzia visas problemas.

    Nepyk Tomai, matyt ne taip supratau kai kuriuos tavo pasisakymus :)

    Geru metu ir tau :)

    #180195
    liotcik

    as nieko neklausiau tik biski paklausiau: http://www.youtube.com/watch?v=YPcPnwNyc4I

    #180196
    Tomas Sestokas

    et, neteisus as. kitu zmoniu netaktiskumas neleidzia man taip elgtis. tad atsiprasau.
    del isvilktuvo, cia buvo pamyneti keli rimti Malinkos trukumai. Matomai, juose yra tiesos. Taciau Malinka tikrai nera naujiena, todel kaip argumenta pries ar uz galim naudoti kitu zmoniu patirti. zinoma nelaimiu statistika tikrai nevaizduoja Malinkos, kaip pilotu zudimo masinos.

    Pavoju ultravimas vardant naujoku (kazkur forume tai skambejo) sioje temoje manau beprasmis, kadangi samauckos nieko negamina. Jie tiesiog risasi prie masinos ar soka nuo kalno.

    pats sau pasilieku nuomone, kad tam tikrom salygom Malinka turi teise gyventi. taip pat palieku SAU teigini, kad keltis ja yra malonu – nera streso, nera sekso.

    Smagiu metu

    #180198
    Tasas

    Tomai specialiai tau galim ja sukonstruot, bet tada turėsi skraidyt ištisus metus ;)
    Aišku kas tave išvilks ieškokis pats (baisi atsakomybė).
    Nepyk, bet atrodai tikrai durnai norint kažką įrodyt be įrodymų. tnp.gif

    Gerų NAUJŲ METŲ Laie_23.gif

    #180206
    Tomas Sestokas

    Taduk, o ka as tavo nuomone bandau irodyt? Nu tik neuztilk, pasakyk, ka…

    #180207
    Tasas

    Bandai įrodyt kad malinka tai čia normalu ir priimtina tau ir kitiem.
    Mano nuomone tai netinkamas išvilkimo būdas parasparniams.

    #180208
    Tomas Sestokas

    Tasas Parašė:


    > Bandai įrodyt kad malinka tai čia normalu ir
    > priimtina tau ir kitiem.

    Kurgi as tai sakiau??? Tik sakiau, kad:
    1. siuo budu zmones issivilkyneja ne pirma diena (ar tai ne tiesa???????).
    2. esu NETECHNIKAS ir NEGALIU NIEKO TEIGTI APIE TECHNINE SIO PROCESO PUSE (kas cia neaiskaus????).

    > Mano nuomone tai netinkamas išvilkimo būdas
    > parasparniams.

    o tavo nuomone kuo remiasi??? A????

    #180209
    karolis

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:


    > Tai nepatingekit, paskaitykit. Nuo saves pasakysiu
    > – issprendzia visas problemas.

    Mano akimis ziurint, virsuj pacituotas tekstas yra gana konkretus pareiskimas :)

    Nori isprovokuoti argumentuota diskusija, bet pats nesi pasiruoses argumentuotai diskutuoti.
    O paskui pyksti :) Tikrai nenorejau taves izeisti, tiesiog, … arba diskutuojam arba ne… man atrodo laikas raukti sita tema :)

    #180210
    renka

    raukit…as budams cainiks supratau viena….saugiausia kilt su saugiu ir patikimu iskeltuvu…

Rodoma 20 įrašų - nuo 41 iki 60 (viso: 64)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.