• This topic is empty.
Rodoma 15 įrašų - nuo 1 iki 15 (viso: 15)
  • Autorius
    Įrašai
  • #148716
    Anonimas

    Siulau pasidalinti mintimis apie busima isvilktuva. Gal turite originaliu ideju,
    konstrukciju ar kitu pastebejimu.
    Isvilktuvu niekada nebuvo per daug…

    #156634
    Gedas

    Rimas parašė:

    > Siulau pasidalinti mintimis apie busima isvilktuva. Gal
    > turite originaliu ideju,
    > konstrukciju ar kitu pastebejimu.
    > Isvilktuvu niekada nebuvo per daug…

    Bijau, kad tie, kurie gali pasiulyti geru ideju (pvz., Briedis), cia nesilanko… :(

    Gedas

    #156640
    liotcik

    Rimas parašė:
    >
    > Siulau pasidalinti mintimis apie busima isvilktuva. Gal
    > turite originaliu ideju,
    > konstrukciju ar kitu pastebejimu.
    > Isvilktuvu niekada nebuvo per daug…

    Koks isvilktuvastave domina: aktyvus ar pasyvus, keliu trosu, kox biudzetas ir t.t. ir pan tada bus galima kalbet apie originalias idejas.

    #156656
    Anonimas

    Sakykim aktyvus isvilktuvas, su vienu trosu, kurio biudzetas
    apie 4000 lt. (be lyno, ar virves). Jegos agregatas – automobilio variklis, automobilyje. Automobilis – bet kuris normalus automobilis, kuris naudojamas ir kaip transporto priemone.
    Taigi noriu padiskutuoti apie toki mechanizma, kuris galetu vilkti parasparni (tandema) ar skraidykle, naudodamas automobili kaip jegos agregata. (Automobilis stovi vietoje, aktyvus isvilktuvas, automobilio ratai suka mechanizma…arba kitu budu naudojama variklio energija)

    #156659
    Termik

    Tai jau yra padaryta ir veikia,o pradejo tai daryti ir naudoti zmogus is Panevezio jo vardas Valentas.Tik traukia ne tandema o paprastai parasparni del skraidykles tai nezinau manau pas ji paklausti reiketu

    P.S Tokie isvilktuvai pagal jo konstrukcija kiek zinau jau tris yra ir sekmingai veikia ir nereikes 4000 tikrai

    Jai domina susirysk su mumis !!!

    #156665
    Anonimas

    Dristu pastebeti kad isvilktuvai kurie traukia skraidancius aparatus i ora stovedani vietoje ir ratus naudodami kaip mehcanines jegos perdavimo priemone yra labai neiilgaamziai
    1. Greitai susdevi diferencialas (jis gi be guoliu)
    Rizikuojate po skraidymu dienos taip ir pasilikti aerodrome
    2. Labai neefektyviai panaudojama variklio galia
    3. Sunku kontroliuoti (o tuo labiau automatiskai palaikyti) traukos jega
    4. Avarines giljotinos, jegos matavimo ir t.t. priemones kiekviena karta tektu atjungineti, o tai labai nepatogu ir suknkai konstruojama

    Vienas is varijantu tai butu primontuoti dzipo greiciu deze su taip vadinama “razdatke”. Nuo to veleno jau galima butu nuimti jega i bugnus (hidraulikos ar kitko pagalba).

    Kiek teko skaityti ir matyti panasias priemones tai jos visos nepasiteisino
    Tai tinkama tik pavienams startams. Masiniu skraidynu atveju subyres ne sezonui neipusejus

    Tikiuosi kad per daug neisgasdinau, tik noriu apsaugoti nuo klaidingos minties, bereikalingu islaidu, sugaisto laiko ir nusivylimo

    #156666
    Gedas

    Siaip prisiminiau – Briedis pries pusantru-du metus turejo ideju apie isvilktuva su ‘planetariniu diferencialu’ (nezinau ar tikslu to agregato termina panaudojau – seniai veiksmas vyko, galeciau papaisyti, kaip jis atrodo.). Sistema labai skirtusi nuo dabar ‘isdirbtos’ (hidrauline pompa ir variklis, etc), bet turetu tureti nemazai pliusu. Problema, kad tuomet reiketu isvilktuva gaminti nuo nulio klaidu ir bandymu metodu.

    Gedas

    #156697
    Anonimas

    Taip suprantu, kad abu automobilio ratai turi suktis kartu ir vienodu
    greiciu. Turiu galvoj kad abu ratus reikia sujungti isorinio mechanizmo pagalba. Pavaru dezes diferencialas neturetu dirbti.

    Apie ekonomine puse galima gincytis. Jei reikia vezioti ant priekabos toki
    pati varikli, tai manau kad ir automobilyje jis neblogai dirba. Tik visa problema kaip paimti jo galinguma.

    Giljotina taip pat gali buti sumontuota atskirai.

    Na o jei sakykim pakeliam automobilio prieki ir ratai sukasi ant isoriniu guoliu, o jie jau tvirtai stovi ant zemes, ir tarpusavyje ratai sujungti velenu.
    Taigi sakykim turim automobili, kurio sone iseina velenas, kuris gali suktis
    rato greiciu, (automobilyje mechanine pavaru deze)…kas toliau. Koks mechanizmas turetu toliau sukti trosa?

    #156698
    Georgas

    Bet koks, kuris uztikrina pastovia jega ant troso. (Tiesa, as nezinau jokio paprasto mechanizmo tam reikalui) Galbut tiktu Gesto ir co pasyvinis isvilktuvas? Tik reiktu kurybiskai prieiti prie reikalo. Bent jau asbestini dirza gal butu galima panaudoti.

    Georgas

    #156701
    Termik

    Atvaziuok i Panevezi ir parodisim kaip ,kas nu ir tt….
    Sunkumu mums nesudaris

    Rimas parašė:
    >
    > Taip suprantu, kad abu automobilio ratai turi suktis kartu ir
    > vienodu
    > greiciu. Turiu galvoj kad abu ratus reikia sujungti isorinio
    > mechanizmo pagalba. Pavaru dezes diferencialas neturetu dirbti.
    >
    > Apie ekonomine puse galima gincytis. Jei reikia vezioti ant
    > priekabos toki
    > pati varikli, tai manau kad ir automobilyje jis neblogai
    > dirba. Tik visa problema kaip paimti jo galinguma.
    >
    > Giljotina taip pat gali buti sumontuota atskirai.
    >
    > Na o jei sakykim pakeliam automobilio prieki ir ratai sukasi
    > ant isoriniu guoliu, o jie jau tvirtai stovi ant zemes, ir
    > tarpusavyje ratai sujungti velenu.
    > Taigi sakykim turim automobili, kurio sone iseina velenas,
    > kuris gali suktis
    > rato greiciu, (automobilyje mechanine pavaru deze)…kas
    > toliau. Koks mechanizmas turetu toliau sukti trosa?

    #156702
    Anonimas

    Arunas Klaipedoje turi pasidares elektrini isvilktuva ,tipo akumai+el. variklis+valdymo putas.Saunus variantas>tyliai dirba,vietos nedaug uzima,papildomo kuro nereikia.Veikimo principo smulkmenu teiraukis pas autoriu.Sekmes

    #156703
    macius

    tai gal zinai kur tas arunas gyvena el pasta as mob.
    aciu
    naujas parašė:
    >
    > Arunas Klaipedoje turi pasidares elektrini isvilktuva ,tipo
    > akumai+el. variklis+valdymo putas.Saunus variantas>tyliai
    > dirba,vietos nedaug uzima,papildomo kuro nereikia.Veikimo
    > principo smulkmenu teiraukis pas autoriu.Sekmes

    #156704
    Anonimas

    As Aruno koordinaciu nezinau,bet Free galetu padeti arba Artistas

    #156707
    Anonimas

    Naujas sako Nauas zino :) Aruno tel: 8 698 20871

    #156708
    Anonimas

    Del elektrinio isvilktuvo
    Ideja labai puiki
    Jegos palaikymas, ekologija darbo komfortas ir t.t. tiesiog nuostabus
    Tik pradziai siulau pasidometi kiek gi visa tai kainuoja
    Aruno-Georgo-Igorio+Maskvos kompanija neseniai toki labai “kruta” isvilktuva padare
    Igorieu skaiciavimais jis atsiejo jei neklystu ~7000USD
    Labai puikus, tik labai brangus malonumas
    Api isvilktuvu idejas ir kas yra geriausia yra parasytas laaabai ilgas straipsnis, siulau pasiskaityti
    http://vector.osn.ru/menu.asp?parent=100179&groupid=100179

Rodoma 15 įrašų - nuo 1 iki 15 (viso: 15)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.