• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 39)
  • Autorius
    Įrašai
  • #148611
    liotcik

    skrydyje lt perskaiciau apie Vengrijos cempa. Ten raso, kad buvo pasiulyta isskirt pilotus skraidancius su nestandartiniais kupolais ir sertifikuotus parasparnius. Manau tai netikslinga, nes jei tu esi pakankamai kietas skrist su sparnu, kuris nepraeina DHV3 tai reiksia, kad tu jau esi pakankamai kietas ir laimejai cempa ne del pranasesnio kupolo, o del savo skraidymo lygio.

    #156009
    Edita

    nemanome nieko, forumas JOK. Visi arba tyli arba…
    :o))))

    #156010
    kle

    Manau kad tikslinga..
    nes jei paimsi paprasta dhv 1-2, ir paleisi su kokiu nors prototipu, rezultatas skirsis nerealiai. Nesupratau tavo idejos apie piloto kietuma.. tipo jei skrendi su dhv3 tai jau savaime turi laimeti?

    Kle

    #156011
    Georgas

    >nes jei tu esi pakankamai kietas skrist su sparnu, kuris nepraeina DHV3
    >tai reiksia, kad tu jau esi pakankamai kietas ir laimejai cempa ne del
    >pranasesnio kupolo, o del savo skraidymo lygio.

    Na taip, pvz. Mečka…

    Georgas

    #156012
    liotcik

    Nu tai pas mus viskas OK t.y. nieks nesiulo istremt Mieckos i atskira kategorij ar pan.
    As norejau pasakyt, kad jei tu su britviniu kupolu sugebi normaliai skriet termikuose tai ir skriek, nereikia cia jokiu klasiu. Panasiai yra su skraidyklemis t.y. su top pliloto skraidykle nekekvienas sugeba suskrit (del sudetingo vakdymo), bet ju nieks net nemano prikirt kazkokiai kitai kategorijai.
    Klemensui:
    Tai paiskolink Miecio sparna paziuresim kaip tu skriesi prie vejo 5m/s, o jei paskriesi tai nieks is taves pirmos vietos neatims del to kad pas tave per kietas kupolas.

    Georgas parašė:
    >
    > >tai reiksia, kad tu jau esi pakankamai kietas ir laimejai
    > cempa ne del
    > >pranasesnio kupolo, o del savo skraidymo lygio.
    >
    > Na taip, pvz. Mečka…
    >
    >
    > Georgas

    #156014
    kle

    Lietuve klases gal ir nereikalingos, bet uzhsienyje – naturalu.. Kai pilotai visi iki galo sugabo kontroliuoti savo sparnus, labai daug ka lemia ir sparno galimybes

    #156015
    liotcik

    Nu ta kodel nieks neiskiria bokstiniu ir beboksciu skraidykliu? Ju kokybes skiriasi kaip mnimum 2vnt.

    #156016
    liotcik

    Arba dar vienas pavyzdys du pilotai: vienas skraido metus jo kupolas dhv1-2, kitas skraido 5 metus jis pilnai kontroliuoja prototipini kupola kuris nepraejo dhv3 testo (nepakankamai istobulintas). Tai ponas Klemensai pasakyk man ,kuris is tu pilotu ,primityviai kalbant, kietesnis? Nes varzybos , kiek suprantu, yra piloto kietumo yrodymas. :)
    Kitas atvejis yra sklandyme kur sklandytuvai skirstomi i klases pvz 15m ir atvira. Cia jau konstruktyviai neimano pasiekti kokybe 60 su 15m sparnais kas yra realiai pasiekta atviroje klaseje. By the way Vokietijoje yra pagamintas sklandytuvas su 31m sparnais; patyre specialistai sako kad jo kokybe gali siekt 70 ir daugiau , bet su juo nieks varzyboe nedalyvauja nes jo nieks normaliai nesuvldo +jo nerealiai didelis sukimosi spindulys.

    #156018
    Georgas

    Lietuvoje stinga ne kietu pilotu galinciu skraidyti su prototipais o pinigu.
    Kol kas varzybose kurios vyksta Lietuvoje atsitiktines sekmes faktorius toks didelis, kad skrendant greitesniu sparnu islostas laikas didelio vaidmens nevaidina, o skrist su saugesniu sparnu malonumas, kur kas didesnis, nei neprognozuojamas oro salygas bandyt iveikt su “kaprizingu” prototipu. Uzsieneiciai turi ne po viena o po kelis sparnus ish kuriu vienas yra skirtas varzyboms, be prototipu jie turi ir kalnus kur gali skraidyti.
    ash manau, kad tikslinga butu ishskirti 2 kategorijas, pagal sparnu kokybe, gal but turetu skirtis ir varzybu uzduotys.
    vio

    #156019
    kle

    hmm..
    o kaip tau toks pavyzdys? du pilotai, abu skraisde po 5 metus ir pakankamai patyre kad skraidytu su 3kem. vienas su 1-2, kitas su 3. Ar chia nereikalingos ackiros klases, nes rezultatai aishkiai skiriasi?

    Shiaip pritariu vytui, lietuvos salygom neverta ginchytis, nes kartais varzhubu rezultatus lemia ne sparnas, net ne piloto igudzhiai, o sekme.
    Kai sugebesim per 15 minuchiu visus pilotus pakelti i ora, vat tada galima butu galvoti apie klases..

    #156020
    kle

    prisimik dar viena pavyzdi: kas geriau snikersas ar tampaxas? ..

    #156022
    Georgas

    >Shiaip pritariu vytui

    cia ne mano mintys, violeta kartais paraso is mano kompo – skaitykit parasa apacioje

    Georgas

    #156024
    liotcik

    E, tai kibo lietuviai neturi babkiu kieta sparna nusipirkt? Nemanau. Kodel nemazai lietuviu pilotu kaip galedami greiciau iskeite savo Freex Fiber (DHV3 ar daugiau) i kitokius su dhv2 ar pan.
    O siaip tai del sekmes pritariu.

    #156027
    liotcik

    Tai kibo lietuviai neturi is ko kieta sparna nusipirkt? Nemanau. Beje pries kelis metus visi labai noriai pardave Freex fiberius ir pirko saugesnius.
    Pritariu tam kad jei skirtusi klases tai ir uzduotys butu rimtesnes, viena lochu kita profu klase :) O jei pradesi zyst kad kibo tu cia laimejai nes skridai su prtotipu tai bus nesamone. sklandyme skiria pvz laisva ir 15m (standartine)klase. Standartinis sklandytuvas daug (2x ir daugiau) pigesnis, cia manau galetu buti tas pac.
    O del Lietuvos, sekmes, ir pakelimo per 15min pritariu.

    Vio parašė:
    >
    > Lietuvoje stinga ne kietu pilotu galinciu skraidyti su
    > prototipais o pinigu.
    > Kol kas varzybose kurios vyksta Lietuvoje atsitiktines sekmes
    > faktorius toks didelis, kad skrendant greitesniu sparnu
    > islostas laikas didelio vaidmens nevaidina, o skrist su
    > saugesniu sparnu malonumas, kur kas didesnis, nei
    > neprognozuojamas oro salygas bandyt iveikt su “kaprizingu”
    > prototipu. Uzsieneiciai turi ne po viena o po kelis sparnus
    > ish kuriu vienas yra skirtas varzyboms, be prototipu jie turi
    > ir kalnus kur gali skraidyti.
    > ash manau, kad tikslinga butu ishskirti 2 kategorijas, pagal
    > sparnu kokybe, gal but turetu skirtis ir varzybu uzduotys.
    > vio

    #156028
    kle

    Ko tu vis tuos sklandytuvus kishi, ish shono atrodo lyg kazhka parduot nori…

    Del fiberiu, ju kokybe neatitinka to kiek aukojamas saugumas. Dabar dhv2 performance sparnas ji ishdurtu beveik visuose riezhimuose..
    Patys vokiechiai apie ji kalba kaip apie viena labiausiai nevykusiu sparnu.. Tik kazhodel lietuviai isitikine kad jis tobula britva.
    dhv3 nereishkia kad sparnas gerai skrenda..

    #156029
    liotcik

    kle parašė:
    >
    > Ko tu vis tuos sklandytuvus kishi, ish shono atrodo lyg
    > kazhka parduot nori…

    Parduot tikrai nieko nenoriu, nes neturiu ka. O sklandytuvus kisu nes jie gerokai ilgiau egzistuoja ir susikaupusi patirtis daug didesne, be to apie juos daugiau suprantu, ne tai kaip tu manei, kad lak 19 geriau nei lak 17A :)))))

    > Del fiberiu, ju kokybe neatitinka to kiek aukojamas saugumas.
    > Dabar dhv2 performance sparnas ji ishdurtu beveik visuose
    > riezhimuose..
    > Patys vokiechiai apie ji kalba kaip apie viena labiausiai
    > nevykusiu sparnu.. Tik kazhodel lietuviai isitikine kad jis
    > tobula britva.
    > dhv3 nereishkia kad sparnas gerai skrenda..

    Nemanau kad Fiberis gera britva, ji jau senai pasenus. As tik norejau pasakyt kad lietuviai po DHV3 pirko vel, ne britvas, o saugesnius sparnus t.y. jie DHV3 saugumo atsikando ir nusprende, kad geriau skraidyt su saugesniais.

    #156030
    Termik

    Dariuk supranti nereikia cia kisti LIETUVIU reikia atskyrti zmones kurie nori varzytis ir kurie nori tik dalyvauti ir skraidyti savo malonumui.O del prototipu tai cia yra visai atskira tema! As maciau kaip jie skrenda!
    Tingiu daug rasyti bet kiek as skaiciau tai tu esi labai neteisus.Kai susitiksim as tau parodysiu kur veziai ziemoja :)

    #156031
    kle

    jo.. reikia tik susitikt:)

    #156032
    Kestas

    Ponui pilotui Klemensui.

    Po jusu pareikstu sentancuju forume suku ka ir be prideti. Gal zinote kur ir man igauti tiek daug ziniu, patyrimo ir ismanymo, kad nors kaip nors galeciau prisijukti prie sios diskusijos?

    Aciu

    Kestas

    #156034
    liotcik

    Nu cia Kestai gerai pasakei, ypac apie patirti.

    Kestas parašė:
    >
    > Ponui pilotui Klemensui.
    >
    > Po jusu pareikstu sentancuju forume suku ka ir be prideti.
    > Gal zinote kur ir man igauti tiek daug ziniu, patyrimo ir
    > ismanymo, kad nors kaip nors galeciau prisijukti prie sios
    > diskusijos?
    >
    > Aciu
    >
    > Kestas

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 39)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.