• This topic is empty.
Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 35)
  • Autorius
    Įrašai
  • #150233
    Anonimas

    Mazas luzimas is sestadienio skraidymu http://skrydis.tinklapiai.lt/luzis.avi ~500kb kas galit pakomentuokit ar buvo galima isvengt, jei taip, ka reikejo sitoj situacijoj kitaip daryt kad isveng?

    #167289
    Gedas

    Tai argi tai ‘luzimas’?

    Gedas

    #167290
    Anonimas

    Gedas parašė:
    >
    > Tai argi tai ‘luzimas’?
    >
    > Gedas

    Na gal ir taip, o gal turit geresni pavyzdi, kur but galima paanalizuot ka ir kaip reikejo daryt luzimo metu?

    #167292
    Gedas

    Liotcik. parašė:
    >
    > Gedas parašė:
    > >
    > > Tai argi tai ‘luzimas’?
    > >
    > > Gedas
    >
    > Na gal ir taip, o gal turit geresni pavyzdi, kur but galima
    > paanalizuot ka ir kaip reikejo daryt luzimo metu?

    http://www.nova-wings.com/english/downloads/video.html – Dynamic decisions filmukas, daug visokio marketingo, bet ir parodo, kaip reaguoja DHV 1-2, DHV 2 sparnai ir kas buna, kai kazka negerai padarai

    Gedas

    #167448
    Liotcik.

    Kas dar neskaite rusiska knyga apie parasparnius “mecta letat” taciau kas jau skraidot gali psirodyti nuobodi is pradziu, taciau sitas skyrius tikrai nenuobodus.

    #167449
    Liotcik.

    Nelaimingas atsitikimas po kurio zmogus susilauze stubura.

    #167450
    Liotcik.

    nesekmingas isejimas is b-stall

    #167451
    Gedas

    Liotcik. parašė:
    >
    > nesekmingas isejimas is
    > b-stall

    Akivaizdziai pridveses sparnas – iejo i b-stall’a normaliai, o iseiti jau nesugebejo. Iejo i ‘deep stall’, patapo nevaldomas, matesi, kad pilotas siek tiek bande issiubuoti ji, na ir pries pat zeme sparnas isibegedamas nere i prieki. Su visomis pasekmemis.

    Tik va klausimelis – kam tokiame aukstyje su b-stall’ais zaisti?

    Gedas

    #167452
    Liotcik.

    Asimetrinis luzis su aspen , kuris mano nuomone buvo dalinai kontroliuojamas (labiau patyre pakomentuokit) ir asimetrinis luzis kurio pilotas absoliuciai nekontroliavo.

    #167453
    Anonimas

    Liotcik. parašė:
    >
    > nesekmingas isejimas is
    > b-stall

    isejus is B stall pilotas paleides vairus iki galo i virsu, bet sparno galine briauna lyg jis butu uztraukes abu vairus, (9-10 sekunde)
    Gal rankenos priristos per “trumpai”? o gal kaip rase Gedas “pridveses sparnas” pralaidi virsutine danga orui.
    vietoj to kad leistu sparnui skristi ir stvertu uz A eiles, ar spaustu akseleratoriu (kurio nesimato kabancio) persisvere i kaire puse (aiskus laiptas ant sparno) ir pradejo suktis i kaire parsiutuodamas, nesuprato ko sukasi uztrauke vairus vos ne iki galo, po to suprato ir paleido o jau cia geriau butu nepaleides, nes iki zemes liko keli metrai
    mano labai megejiska nuomone remiantis reikejo nieko nedaryti, arba bent jau maziau stabdyti, kazkada instruktorius man sake” duok sparnui skristi o tai tu ji stabdai ir po to pyksti kad jis nurenta tau uz nugaros”
    pozavimas pries kameras 60 m austyje prie gero nepriveda

    #167454
    Anonimas

    Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas, o cia biski luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit :))) ,neskrysk ant slaito ir viskas bus ok

    #167455
    Anonimas

    Inco. parašė:
    >
    > Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas, o cia biski
    > luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit :))) ,neskrysk ant
    > slaito ir viskas bus ok

    labai teisingai pastebeta, kad link slaito skirsti pavojinga, geriau skristi nuo slaito, ir ‘biski idrybti’ i medi taip pat negerai, geriau jau rimtai, giliai ir apsikabinti kamiena, kol atvaziuos gaisrininkai, ir pageidautina nerekti , nes gali zalieji atlekti ir israsyti bauda uz medeliu lauzyma.

    #167456
    Liotcik.

    Inco. parašė:
    >
    > Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas,

    Labai gerai pasakyta ismok ir viskas… As pasakyciau apsikakok ir viskas.

    >o cia biski
    > luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit :)))

    Is kur zinai kad biski luzo ir is kur zinai kad kas reke?

    >neskrysk ant
    > slaito ir viskas bus ok

    O jei neskraidysi is viso tada tikrai bus ok.

    #167457
    Remiga

    Liotčik nekriaipk dėmesio ir nepyk ant jų.Jie juk iš Inco šalies. Pas juos sparnai nelūžta ir nėra šlaitų.

    #167463
    Anonimas

    Liotcik. parašė:
    >
    > Inco. parašė:
    > >
    > > Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas,
    >
    > Labai gerai pasakyta ismok ir viskas… As pasakyciau
    > apsikakok ir viskas.
    >
    > >o cia biski
    > > luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit :)))
    >
    > Is kur zinai kad biski luzo ir is kur zinai kad kas reke?
    >
    > >neskrysk ant
    > > slaito ir viskas bus ok
    >
    > O jei neskraidysi is viso tada tikrai bus ok.

    Hahaaaa zinai Liocik nu lozo tau sparnas nu ikritai i medi nu ir kas…….. tai negu daba visi pilotai ,sauks aaa luzo ka reikejo daryti ir tt….. hihiiiii jo cia tai ivikis buvo :))))). Vat idomu kuo tu dirbi man atrodo kad romanu rasytoju :D nes forume tiek rasai apie viska kad atrodo esi profas o kai sulauze tai aaa ka reikejo daryti :)))))) nu jo taip taip suprantu tu gudrus labai ir sumanus ir atsakyneti moki :)))))

    #167464
    Liotcik.

    Inco. parašė:

    > Hahaaaa zinai Liocik nu lozo tau sparnas nu ikritai i medi
    > nu ir kas…….. tai negu daba visi pilotai ,sauks aaa luzo
    > ka reikejo daryti ir tt….. hihiiiii jo cia tai ivikis buvo
    > :))))). Vat idomu kuo tu dirbi man atrodo kad romanu rasytoju
    > :D nes forume tiek rasai apie viska kad atrodo esi profas o
    > kai sulauze tai aaa ka reikejo daryti :)))))) nu jo taip
    > taip suprantu tu gudrus labai ir sumanus ir atsakyneti moki
    > :)))))

    Siuo atveju daviau sita video ir uzklausiau, nes hebra daznai aiskina, kad galima ta ir ta kompensuot ir tt. man atrode kad siuo atveju kompensuot negalima, kiti ta ir patvirtino. Apie i kritima i medi as parasiau, kad skraidem Netonyse ir biski ikritau. po to manes paklause del ko, ir issivyste diskusija. Taigi kada as saukiau? Ar turejau neatskinet i klausimus apie kritima? Neiskreipinek faktu.
    “Profas” ar ne esu tiek, kad turiu aviacini issilavinima, dirbu aviacijoje, turiu patirties skraidant skraidyklemis, parasparniais labai nedaug. Atkreipk demesi ka as komentuoju, parasparniu pilotavimo stengiuos nekomentuot, o geriausiu atveju pasakau savo nuomone. Rasau nes turiu tam galimybe, jei tureciau galimybe daugiau skraidyt tai ir skraidyciau, o ne rasineciau i forumus.

    #167465
    Anonimas

    Inco. parašė:
    > Hahaaaa zinai Liocik nu lozo tau sparnas nu ikritai i medi
    > nu ir kas…….. tai negu daba visi pilotai ,sauks aaa luzo
    > ka reikejo daryti ir tt….. hihiiiii jo cia tai ivikis buvo
    > :))))). Vat idomu kuo tu dirbi man atrodo kad romanu rasytoju
    > :D nes forume tiek rasai apie viska kad atrodo esi profas o
    > kai sulauze tai aaa ka reikejo daryti :)))))) nu jo taip
    > taip suprantu tu gudrus labai ir sumanus ir atsakyneti moki
    > :)))))

    Ko cia krizeni Inco? Nukrypai nuo temos ir i asmeniskumus, be to darai daug gramatiniu klaidu:) Eik geriau kiausiniu dazyt:) Su sventem

    #167480
    Anonimas

    http://skysails.info/index.php?id=13

    siek tiek apie kaitus ir laivus :)

    #167484
    Anonimas

    Jo jau kiausynius nudaziau ir suvalgiau o Liocikai kaip tau hahahaaaa ar jau atleido spalva :))))))))))))

    #167498
    Anonimas

    Big air paraglidingo forume verda diskusija, ar parasparnio sparno viduje, jam skrendant susidaro didesnis slegis nei atmosferos tame aukstyje, ar ne.
    ka manot apie tai ?

Rodoma 20 įrašų - nuo 1 iki 20 (viso: 35)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.