- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 15 vasario @ 10:07 #150233Anonimas
Mazas luzimas is sestadienio skraidymu http://skrydis.tinklapiai.lt/luzis.avi ~500kb kas galit pakomentuokit ar buvo galima isvengt, jei taip, ka reikejo sitoj situacijoj kitaip daryt kad isveng?
2005 15 vasario @ 10:14 #167289GedasTai argi tai ‘luzimas’?
Gedas
2005 15 vasario @ 10:31 #167290AnonimasGedas parašė:
>
> Tai argi tai ‘luzimas’?
>
> GedasNa gal ir taip, o gal turit geresni pavyzdi, kur but galima paanalizuot ka ir kaip reikejo daryt luzimo metu?
2005 15 vasario @ 10:35 #167292GedasLiotcik. parašė:
>
> Gedas parašė:
> >
> > Tai argi tai ‘luzimas’?
> >
> > Gedas
>
> Na gal ir taip, o gal turit geresni pavyzdi, kur but galima
> paanalizuot ka ir kaip reikejo daryt luzimo metu?http://www.nova-wings.com/english/downloads/video.html – Dynamic decisions filmukas, daug visokio marketingo, bet ir parodo, kaip reaguoja DHV 1-2, DHV 2 sparnai ir kas buna, kai kazka negerai padarai
Gedas
2005 21 kovo @ 13:53 #167448Liotcik.Kas dar neskaite rusiska knyga apie parasparnius “mecta letat” taciau kas jau skraidot gali psirodyti nuobodi is pradziu, taciau sitas skyrius tikrai nenuobodus.
2005 21 kovo @ 14:07 #167449Liotcik.Nelaimingas atsitikimas po kurio zmogus susilauze stubura.
2005 21 kovo @ 14:36 #167450Liotcik.nesekmingas isejimas is b-stall
2005 21 kovo @ 14:47 #167451GedasLiotcik. parašė:
>
> nesekmingas isejimas is
> b-stallAkivaizdziai pridveses sparnas – iejo i b-stall’a normaliai, o iseiti jau nesugebejo. Iejo i ‘deep stall’, patapo nevaldomas, matesi, kad pilotas siek tiek bande issiubuoti ji, na ir pries pat zeme sparnas isibegedamas nere i prieki. Su visomis pasekmemis.
Tik va klausimelis – kam tokiame aukstyje su b-stall’ais zaisti?
Gedas
2005 21 kovo @ 14:48 #167452Liotcik.Asimetrinis luzis su aspen , kuris mano nuomone buvo dalinai kontroliuojamas (labiau patyre pakomentuokit) ir asimetrinis luzis kurio pilotas absoliuciai nekontroliavo.
2005 22 kovo @ 10:22 #167453AnonimasLiotcik. parašė:
>
> nesekmingas isejimas is
> b-stallisejus is B stall pilotas paleides vairus iki galo i virsu, bet sparno galine briauna lyg jis butu uztraukes abu vairus, (9-10 sekunde)
Gal rankenos priristos per “trumpai”? o gal kaip rase Gedas “pridveses sparnas” pralaidi virsutine danga orui.
vietoj to kad leistu sparnui skristi ir stvertu uz A eiles, ar spaustu akseleratoriu (kurio nesimato kabancio) persisvere i kaire puse (aiskus laiptas ant sparno) ir pradejo suktis i kaire parsiutuodamas, nesuprato ko sukasi uztrauke vairus vos ne iki galo, po to suprato ir paleido o jau cia geriau butu nepaleides, nes iki zemes liko keli metrai
mano labai megejiska nuomone remiantis reikejo nieko nedaryti, arba bent jau maziau stabdyti, kazkada instruktorius man sake” duok sparnui skristi o tai tu ji stabdai ir po to pyksti kad jis nurenta tau uz nugaros”
pozavimas pries kameras 60 m austyje prie gero nepriveda2005 23 kovo @ 11:59 #167454AnonimasKa cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas, o cia biski luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit )) ,neskrysk ant slaito ir viskas bus ok
2005 23 kovo @ 14:19 #167455AnonimasInco. parašė:
>
> Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas, o cia biski
> luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit )) ,neskrysk ant
> slaito ir viskas bus oklabai teisingai pastebeta, kad link slaito skirsti pavojinga, geriau skristi nuo slaito, ir ‘biski idrybti’ i medi taip pat negerai, geriau jau rimtai, giliai ir apsikabinti kamiena, kol atvaziuos gaisrininkai, ir pageidautina nerekti , nes gali zalieji atlekti ir israsyti bauda uz medeliu lauzyma.
2005 23 kovo @ 14:30 #167456Liotcik.Inco. parašė:
>
> Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas,Labai gerai pasakyta ismok ir viskas… As pasakyciau apsikakok ir viskas.
>o cia biski
> luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit ))Is kur zinai kad biski luzo ir is kur zinai kad kas reke?
>neskrysk ant
> slaito ir viskas bus okO jei neskraidysi is viso tada tikrai bus ok.
2005 23 kovo @ 17:18 #167457RemigaLiotčik nekriaipk dėmesio ir nepyk ant jų.Jie juk iš Inco šalies. Pas juos sparnai nelūžta ir nėra šlaitų.
2005 25 kovo @ 13:06 #167463AnonimasLiotcik. parašė:
>
> Inco. parašė:
> >
> > Ka cia komentuoti ? Ismok skraidyti ir viskas,
>
> Labai gerai pasakyta ismok ir viskas… As pasakyciau
> apsikakok ir viskas.
>
> >o cia biski
> > luzo idrybo i medi ir aaaa uuuuu padekit ))
>
> Is kur zinai kad biski luzo ir is kur zinai kad kas reke?
>
> >neskrysk ant
> > slaito ir viskas bus ok
>
> O jei neskraidysi is viso tada tikrai bus ok.Hahaaaa zinai Liocik nu lozo tau sparnas nu ikritai i medi nu ir kas…….. tai negu daba visi pilotai ,sauks aaa luzo ka reikejo daryti ir tt….. hihiiiii jo cia tai ivikis buvo )))). Vat idomu kuo tu dirbi man atrodo kad romanu rasytoju nes forume tiek rasai apie viska kad atrodo esi profas o kai sulauze tai aaa ka reikejo daryti ))))) nu jo taip taip suprantu tu gudrus labai ir sumanus ir atsakyneti moki ))))
2005 25 kovo @ 13:33 #167464Liotcik.Inco. parašė:
> Hahaaaa zinai Liocik nu lozo tau sparnas nu ikritai i medi
> nu ir kas…….. tai negu daba visi pilotai ,sauks aaa luzo
> ka reikejo daryti ir tt….. hihiiiii jo cia tai ivikis buvo
> )))). Vat idomu kuo tu dirbi man atrodo kad romanu rasytoju
> nes forume tiek rasai apie viska kad atrodo esi profas o
> kai sulauze tai aaa ka reikejo daryti ))))) nu jo taip
> taip suprantu tu gudrus labai ir sumanus ir atsakyneti moki
> ))))Siuo atveju daviau sita video ir uzklausiau, nes hebra daznai aiskina, kad galima ta ir ta kompensuot ir tt. man atrode kad siuo atveju kompensuot negalima, kiti ta ir patvirtino. Apie i kritima i medi as parasiau, kad skraidem Netonyse ir biski ikritau. po to manes paklause del ko, ir issivyste diskusija. Taigi kada as saukiau? Ar turejau neatskinet i klausimus apie kritima? Neiskreipinek faktu.
“Profas” ar ne esu tiek, kad turiu aviacini issilavinima, dirbu aviacijoje, turiu patirties skraidant skraidyklemis, parasparniais labai nedaug. Atkreipk demesi ka as komentuoju, parasparniu pilotavimo stengiuos nekomentuot, o geriausiu atveju pasakau savo nuomone. Rasau nes turiu tam galimybe, jei tureciau galimybe daugiau skraidyt tai ir skraidyciau, o ne rasineciau i forumus.2005 25 kovo @ 14:52 #167465AnonimasInco. parašė:
> Hahaaaa zinai Liocik nu lozo tau sparnas nu ikritai i medi
> nu ir kas…….. tai negu daba visi pilotai ,sauks aaa luzo
> ka reikejo daryti ir tt….. hihiiiii jo cia tai ivikis buvo
> )))). Vat idomu kuo tu dirbi man atrodo kad romanu rasytoju
> nes forume tiek rasai apie viska kad atrodo esi profas o
> kai sulauze tai aaa ka reikejo daryti ))))) nu jo taip
> taip suprantu tu gudrus labai ir sumanus ir atsakyneti moki
> ))))Ko cia krizeni Inco? Nukrypai nuo temos ir i asmeniskumus, be to darai daug gramatiniu klaidu:) Eik geriau kiausiniu dazyt:) Su sventem
2005 30 kovo @ 09:34 #167480Anonimashttp://skysails.info/index.php?id=13
siek tiek apie kaitus ir laivus
2005 30 kovo @ 13:19 #167484AnonimasJo jau kiausynius nudaziau ir suvalgiau o Liocikai kaip tau hahahaaaa ar jau atleido spalva )))))))))))
2005 7 balandžio @ 12:28 #167498AnonimasBig air paraglidingo forume verda diskusija, ar parasparnio sparno viduje, jam skrendant susidaro didesnis slegis nei atmosferos tame aukstyje, ar ne.
ka manot apie tai ? -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.