- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 18 gegužės @ 01:01 #150442liotcik
Buksyravimas pririsus prie traktoriaus: http://members.shaw.ca/alexwedensky/tow.wmv
2006 18 gegužės @ 12:25 #168850windhunterCHA!!! CHA!!! CHA!!! b…bis virve per silpna!!!!!
o jai rimtai -jauciu vaizdelis butu liudnesnis jai ji butu atlaikiusi2006 18 gegužės @ 17:17 #168853liotcikBut atlaikiusi, but liudna ne pilotui, o artimiesiems Yra ir vienas pliusas, video medziaga butu labiau itikinama, tiems kas nori taip buksyruot
2006 18 gegužės @ 17:40 #168854AnonimasLiotcikai, visos priemones mokytis atrodo pliusines?… net ir nufilmuotos svetimos lemtingos klaidos ir pasekoje lavonai arba kaliekos?…
Gal ne visiskai supratau situacija (kartais sunkiai pagaunu “eazy american way of thinking” ), bet regis, kad traktoristas, babce ir operatorius kazkaip nerode kokiu tai neigiamu emociju po to, kai tas bicas visas kreivas “nuejo zemyn”… Uztat svarbu buvo parodyti nutrukusia virve ir linksmai paklausti – ar nenori dar karta?…2006 18 gegužės @ 17:55 #168855TimbuktuJankiai net nesuprato kas pilotui galejo nutikti, įvykio atveju butu prasideje teismai kažkieno ūkis įšvaržytas ir tt.
2006 18 gegužės @ 19:09 #168857liotcikMano praktikoje ne karta buvo pasitaike kai nusileidi pas koki kaimieti, siulo kabintis prie traktoriaus: “patrauksim” . Gal cia irgi kazkas panasaus buvo, parasparnistas nelabai patyres gal, ir susigunde Traktoristas dar sunui pasake tas ir isbego paziuret su kamera rankoje.
Fiodoroviciau, nelabai supratau ka norejai pasakyt “easy American way of thinking”, bet is esmes, pas amerikonus saugumo jausmas daug didesnis nei pas lietuvius. O kvailiu visam pasauly netruksta.2006 19 gegužės @ 05:43 #168862Termikhahahaa o as taip mokiausi skraidyti ir vietoi virves buvo trosas storas tai jo buvo tokia pat situacija ir ciut gyvas likau gerai kad masina ant zvirkelio persuko atsirado laisvumo tai pries zeme issitiesino
2006 19 gegužės @ 08:26 #168864AnonimasLiotcikai, del paskutinio tavo komentaro apie kvailius ir amerikonus sutinku.
2006 22 gegužės @ 07:27 #168898BlochaUh, ziauru ziureti ta video.. Mano ukrainiaciai irgi savo laikais mokesi skraidyti su parasiutu PO-9, tiesiog ismeigius kola i zeme, prirsus 200m virve ir paleisdamas “aitvara” prie 8-10m/s vejo! Panasaus rizikos laipsnio uzsiemimas.
Visgi paaiskinsiu naujokams, kodel yra PAVOJINGA GYVYBEI buksyruotis, tiesiogiai prisikabinus prie masinos (traktoriaus, katerio, t.t.):
Jei atsiranda nukripimas nuo kurso, ir pilotas jo laiku “nesutvarko”, nuo tam tikro kampo su horizintu (ties 70-90) parasparnis i “virsutine” klevanta nebereaguoja, netgi padidina pokrypi – t.v. “eleronu efektas”. Sis rezimas vadinasi “LOCKOUT”. Tuomet operatorius turi per 2-3sek sumazinti trauka ir pervesti parasparni i iprasta skrydi, kai jis vel adekvaciai valdomas. Na o pilotui belieka speti apsisukti pries veja (jei ir nespes – visgi daug mazesne beda). Jei lockout’o atveju operatorius traukos nesumazina – pilotas privalo atsikabinti pats. Jei pilotas neatsikabina, ir trosas negali buti staigiai atlaisvintas (isvilktuve “barzda” ir nera giljotinos) – parasparnis apsisuka “veidu” zemyn ir tokioj konfiguracijoj nusileidus, pilotui garantuotos sunkios traumos. jei ne liudniau. Kaip jau supratot, musu linksmu traktoristu atvejis nenumato jokios apsaugos nuo lockaut’o. Visa laime, kad trosas nutruko! Ir nereikia manyti, kad “jei ka – tai sustosiu” – lockout’e aparatas tolsta nuo buksiruotojo, ir reikes gana greitai vaziuoti atbulom ar sokti is masinos su peiliu. Daugkartine tokiu savizudyki patirtis rodo kad nevisada speji.. Todel parasparni (ir ne tik) BUTINA buksiruoti tik isvilktuvo (aktyvinio ar pasyvinio – nesvarbu) pagalba.
Paprastai skriadymuose geriausias kovos su lockout’u budas – prevencija. Operatorius nuima trauka naujokui jau nuo 45 laipsniu kampo, patyres pilotui duoda sansa susitvarkyti iki 60-70 laipsniu.Skraidykime saugiai!
ARCUS -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.