- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2014 31 kovo @ 10:44 #154399liotcik
Enzo-2 testai. Tiems kas mano kad certifikuoti parasparniai turi patys iseiti is rezimu, reikia pemastyti is naujo
2014 1 balandžio @ 05:55 #198964RobertasReikia pridurti, kad atviroje pakaboje atlieka, o jei kokone išsitiesęs tai padarytum, ir nespėtum pereiti įš gulimos į sėdimą, rezultatai būtų žymiai graudesni, o jei dar tikrom sąlygom, o ne ramiame ore ir pasiruošus…. Ramiame ore nulaužus pusę varžybinio sparno, tai jis net krypties nekeičia, o jei tikrom sąlygom pusę nulaužtų, visai kita.
2014 1 balandžio @ 07:58 #198965liotcikTai geriausia frontalas.
Po frontalo kupolas susiriecia i gyvate ir stabiliai krenta parasiutavime. Pilotas trukteli uz vairu, kupolas iseidineja is rezimo ir stipriai neria i prieki (neleistinai) pilotas nerima kompensuoja! Atasakitoj raso kad – recovery thru pilots actions, viskas OKJei kupolas pats iskarto iseidinetu is rezimo ir stipriai nertu i prieki – testo nepraeitu! o va gyvate ir nerimas iseinant gyvates jau praeina!
Arba is frontalo iseina su labai didelem ausim, beveik parasiutavimo rezime. Pilotas labai atsargiai atstato ausis viena po kitos, nes jei trukteletu stipriau kad abi ausys atsistatytu is karto – kupolas nueitu is stall’a
Kupolas praeina En-B sertifikacija o gamintojas pakankamai aiskiai pasako kad sis sparnas skirtas EN-C lygio pilotams arba EN-C kuris skirtas EN-D.
Kuo toliau tuo labiau klases issigimsta.
Tampa beprasmiska duoti pilotui medali vien del to, kad ant jo sparno yra lipdukas su B ar C raide.
2014 1 balandžio @ 21:15 #198972SigmaŠiuo metu visų sertifikacijų sparnai jau pasiekę pakankamą tobulumo lygį, tad sertifikuojan tam tikrą klasę galėtų
būtų naudojamas ir proilgio faktorius.Antanas
2014 2 balandžio @ 10:42 #198976artistasGin Gliders gaminys “Carrera” (performans) proilgis 6.2 sertifikacija in “B”!!!!.Ar tai reiškia kad ateitis jau dabar atėjo?
2014 2 balandžio @ 10:49 #198977liotcikGin gliders boomerang-9 proilgis 7,75 ir turi en-d
Uturn passions proilgis 6,85 turi EN-C sertifikacija.Tai ne ateitis o tik sertifikavimo sistemos netobulumas.
O del Carrerra net pats Gin’as sako sparnas nera skirtas zmonesm kurie nori tureti iprasta en-b sparna. Jei kas mano kad yra protingesnis uz gamintoja tik apgaudineja save. Arba bando laimet EN-B kategorijos varzybas
, tada tai kolegu apgaudinejimas.
2014 3 balandžio @ 13:18 #198982artistasTurėjau malonumo pakilnoti ir kelis metrus pakristi su tuo sparnu.Kažkuo jis man priminė mano paramotorinį Apco force.Labai jau šustras ir greitas.Tikiuosi gausiu daugiau su juo paskristi Kartenoj.
2014 4 balandžio @ 17:37 #199005arnoKoks grazus filmukas Stasiuk.
2014 5 balandžio @ 12:54 #199013artistasNa dėkui Dievui nors vienam patiko.Reiškia ne veltui skraidžiau,filmavau,montavau.Smagiai pasiskraidėm,todėl norėjau ir su kitais savo gera nuotaika pasidalyti.Ačiū Arnai
2014 13 balandžio @ 08:40 #199048 -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.