• This topic is empty.
Rodoma 19 įrašų - nuo 1 iki 19 (viso: 19)
  • Autorius
    Įrašai
  • #149052
    Keuras

    tai vat truputy esu bendrawes su skraidyklininkais ir jie sako traumu labai daug su parasparniu na jie nekaip apie juos atsiliepia noriu jusu paklaust apie tai ka jus manot ?

    #158909
    Anonimas

    Kaip matai, sis forumas nuo seniai ir dar iki siol egzistuoja.

    Tagi, galima daryti isvada, kad iki siol yra dar like gyvu parasparnininku… :)))

    #158910
    Anonimas

    Parasparnis kiles is parasiuto, o ji kaip zinia naudoja gelbetis…kur jau saugiau besugalvosi. Parasparnis atlaiko 12G, o Blanikas kiek? Matyt maziau:), parasparniu nusileisti gali i automobiliu aikstele, o Blaniku?

    #158911
    Keuras

    ei as tik klausiu kokios traumos dazniausiai pasitaiko ,cia gincytis su kuom saugiau ar smagiau butu galima be galo ilgai

    #158912
    Anonimas

    Ant ko nukrisi, ta ir susilauzysi.
    Pavartyk sito forumo ankstesnes temas ir pamatysi, kad buta pora rankos luziu, bendras kuno susitrenkimas (kai laisvu kritimu is kelialiasdesimt metru nukrenta ant zemes, tegul is su protektoriumi.) Nemalonesnis atvejis yra stuburo traumos – slanksteliu pasislinkimai ir pan.
    Tokie susizeidimai pasitaiko per neatsarguma skrydzio metu nedideliame aukstyje (iki 100 metru), kai pilotas padaro rimtu klaidu ir po to neismeta (ar nelaiku) atsarginio parasiuto

    Blogiau gali baigtis beveik-tycinio nerupestingumo ir issidirbinejimo ore atvejais. Zemame aukstyje laiku neisejus is gilios spirales, pilotas “isriegiamas” i zeme >100km/h greiciu ir to pasekmes yra sunkus arba mirtini suzalojimai… Taciau lygiai tas pats gresia ir Blaniko pilotui, laiku neisejusiam is suktuko… Jei skraidysi be salmo, tai gali suzaloti galva, kuri siuo atveju yra jautriausia kuno vieta… ir t.t.

    Taciau jei skraidysi su protu, tai traumu tikimybe nebus didesne, negu skraidykles ar sklandytuvo atveju…

    Paulius parašė:
    >
    > ei as tik klausiu kokios traumos dazniausiai pasitaiko ,cia
    > gincytis su kuom saugiau ar smagiau butu galima be galo ilgai
    >
    >

    #158913
    Anonimas

    O as taip pat savo jaunystej pradejau nuo sklandymo,veliau,pakeitus darbo specifika,perejau prie skraidykliu.Atsiradus Lietuvoj parasparniams
    pasirinkau sia skraidymo priemone.Paaiskinsiu kodel.Su skraidykle tampytis
    kur kas sudetingiau,turiu omenyje transporta,ocia tik kuprine i kuria telpa
    puse tavo gyvenimo.Isimetei i bagazine ir pirmyn nors i pasaulio krasta.
    Po skraidykles sparnu nesijauciau saugesnis nei po parasparniu.Ten jau ir
    greitis didesnis,tupimas sudetingesnis,kieta konstrukcija daug ko neatleidzia.Kiekviena skraidymo priemone turi savo zavesio ir negalima
    zmogaus ikalbineti pasirinkti butent ta,o ne kita buda skraidyti.Cia jau jo reikalas.Dabar yra literaturos ir galima patenkinti smalsuma apie viska issa
    miai.Ne skraidymo priemonej gludi saugomas,o piloto makaulej.Isigyk gera
    pagal saugumo testus parasparni ir svarbiausia ismok pasirinkti skraidymo
    vieta ir oro salygas ir busi saugesnis nei zemeje.Kybai po debeseliu,o po tavo kysanciomis kojomis sukasi zeme ar ne grazu?

    #158915
    Anonimas

    o tamsta kartais nesat tas pats Baulius Burcikas, kuris skraide pociunuose?

    #158917
    Sigitas

    traumas patiria skraidyklininkai taip pat, tik todel, kad ju maziau Lietuvoj, ir traumu maziau; o kaip pasauline vidutine statistika?

    #158918
    liotcik

    jei pucia 10m/s vejas su parasparniu skrist visiskai nesaugu, su skraidykle jau ant ribos nors dar galima skrist, o su blaniku be problemu.
    O ramiom salygom visiems gerai. Parasparnistui labiausiai svarbu pasirinkt tinkamas salygas.

    #158919
    Keuras

    taip as tas pats reiktu kada susitikt pasneket bence parašė:
    >
    > o tamsta kartais nesat tas pats Baulius Burcikas, kuris
    > skraide pociunuose?

    #158920
    Anonimas
    #158922
    Georgas

    99% saugumo parasparniuose sudaro piloto sprendimai. Is salies parasparnis atrodo labai paprastas ir lengvai valdomas aparatas, kuriuo gali skristi bet kas ir bet kada. Ir tai yra didziausia klaida.

    Sukurk daikta, kuriuo gali naudotis net idiotas, tai idiotai juo ir naudosis.

    Georgas

    #158927
    Anonimas

    Oho kiek idiotu Lietuvoje !!!

    #158929
    Anonimas

    Bet aciu Dievui jie ne ore,o seime.

    #158930
    Anonimas

    Jei AMB skraidytu…:))) visa oro erdve butu laisva:))

    #158931
    Anonimas

    simtas metu,seni!atvaryk kada i svecius,pakalbesim.mindei kiek kartu siuliau varyt i netonis-vis negalejo.zinok para geriau nei blanikas,aparata laikai namuose,skrendi kada nori,o ir laisves pojutis 100 kartu didesnis.termikuose ir marsrutais skraidant manau pavojaus tikrai maziau

    #158932
    Anonimas

    Rimas parašė:
    >
    > Jei AMB skraidytu…:))) visa oro erdve butu laisva:))
    Jeigu jis skraidytu visi 150 km radiusu būtu nutupdyti :)

    #158963
    Vysniukas

    Kuo skristi nesvarbu, svarbiausia viska daryti su protu ir neuzsiimti saviveikla, t.y. mokintis pas instruktorius!

    #159002
    Georgas

    Kazkada Aviacijos pasaulis isspausdino mano straipsni, parengta pagal DHV pranesima. Ji galite rasci cia:

    http://www.skrydis.lt/straipsniai/arsaugu.doc

    G.

Rodoma 19 įrašų - nuo 1 iki 19 (viso: 19)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.