• This topic is empty.
Rodoma 13 įrašų - nuo 21 iki 33 (viso: 33)
  • Autorius
    Įrašai
  • #185367
    Robertas

    susiruoskit lagaminus, ir jei pasiseks, diena pries skrydi be maisto 600-900lt buna, jei neisperka vietu, as asmeniskai emiau su viskuo, nes vaziavau su seima, o pasiemus lasiniu, galima rizikuoti ir pigiai.

    #185374
    artistas

    Pasufleruok,Robertai,iki kurio menesio ten dar geri skraidymai?Ir dar,o kaip nusigaudavai iki startavieciu?

    #185399
    Robertas

    siaip lapkriti gal geriausia, dar siltas okeanas ir saule kaitina gerai, gruodis-sausis- siek tiek didesne rizika blogo oro ir jau vesesnis vanduo maudytis, apie 18-17, lapkricio gale dar22. bet svarbiausia kompanija, o orai irgi nenuspejami, tai, kad vaziuot galima, kada iseina, visus metus ten skraido. iki startavieciu reikia nuomotis geriausia masina, idealiai- 2 parasparnistai ir palydovas-ė vairuotoja, kitaip brangu gaunasi, daug parasparnistu buna, jei pasiseks, pigiausia isiprasyti i mikroautobusa pas xebra. Jei pinigu pakanka ir pirma karta, geriausia vaziuoti su Ženia.

    #185402
    artistas

    Dekui

    #185413
    Tomas Sestokas

    Sveika Lietuva!!! Sekancia diena po mano verkslenimu, kad Kanruose daug dregmes ir zema baze, Tenerife parode kitokia save. Oras prasidejo po 15-os val ir pradejo brandoline reakcija – platus ir ramus termikai ir 3km padas. Gaila, tadien turejau bilietus keltui i la Palma, tad turejau leistis orui dar neisibegejus. Taciau 2,3 susirinkau (o is tokio aukscio jau matosi, kad skrendi virs mazo zemes lopynelio vandenyne – super vaizdelis!) ir mano nuotaika pakilo. Veliau suzinojau, kad tokiu dienu buna karta per metus, taciau man pasiseke ir mano viesnages metu Tenerife isnaudojo 3-4-iu metu gero oro rezervus (vel toji mano karma – kur as, ten orai).
    La Palmoj buvo prasciau. Nors siaip taip skraidem kiekviena diena bet visi trys pratimai buvo stabdomi. Tiesa, pirmasis ne del blogo oro. 20 min pries pasibaigiant taskui, nukrito Korejos cempione. Skubiai leidomes, uzleisdami kelia malunsparniui. Kita diena sutikau korejiete startavietej sveikut sveikutele, tik nieko neprisiminancia apie incidenta :). Man pratimas praejo keistai. Priejau prie tasko, bet turejau per mazai aukscio. Valanda bruzinau uolas, taciau daugiau 200m nesurinkdavau, o man reikejo bent kokiu 300, kad persokti per terasa, kurioje apart kaktusu plantaciju jokiu nusileidimo aiksteliu. Tada nusprendziau paskristi truputi i pietus, kur aukstesnes uolos ir ten persokti prie antro laiptelio, o tada jau grizti prie tasko. Bet paskridus truputi, prasilenkiau su Alexinos Bumeriu, kuris leke i siaure, prie uolu, kurias as ka tik palikau. Pamaniau, Alexina tikrai zino ka daro… Grizau ir as :( Ir vel tas pats… Kilas i kaire, kilometras i desine, 200m i virsu, 200m zemyn…. Paskui racija saukia “…incident! stop task! helicopter!…” nutraukdama si gerokai pabodusi soki “tuda siuda”. Kagi, leidziuos ir as. Guldau sparna. Atsisegu. Einu prie Alexinos istarti uzuojautos zodzius. Taciau, vietoj zavios blondines atsisuka barzdotas ilgaplaukis ispanas. “Ak tu ozy! As maniau, kad esi top pilotas ir padesi man rasti kelia prie sunkiausio tasko, o tu… OZYS!”
    Kitos dienos klostosi panasiu scenarijum – aukscio diapazonas 150-200m. Nusileisi zemiau, “mirsi”, o aukciau debesis ir kilimai be perstojo, o kartais ir stiprus siaures ritys primins, kad skraidai rotorinej zonoj. Krastini pratima po trecio tasko nusprendziau nekartoti kasdieniu klaidu. Paemes taska, grizau prie slaito, susirinkau iki bazes, pries ilizdamas i debesi, nuziurejau lyderiu vieta (6-7km nuo manes, bando isgyventi prie zemesniuju uolu – siandien jie is ten tikrai neissikapstys). Zinau, kad man dabar tereikia isspausti speeda, karts nuo karto sudet ausis ir po 20 min, as busiu prie ju , o su visagalio pagalba paemes taska, dar gal dar ir spesiu prie antrojo laiptelio ir tada tai jau sveika dienos nugaletojo garbe :). Juolab, kad mano planas – praskristi taska jo neimant kalnagubriu, neprarandant aukscio iki pat balno per kuri prasimusa siaures ritys (organizatoriai ispejo, kad ten galimi stiprus vejai ir turbulencija, bet vakar rusas su IcePeacku ten skraide ir sake, viskas ten ok.) ir tada su stipriu pavejiniu veju, greitai ir prarandant mazai aukscio paimti cilindra ir vel paavejui atgal i pietus, prie slaito, i debesi…
    Kagi, debesis, speedas, ausys, varom! Del visa ko pastovus “Auuu! I’m flying here! I can’t see you! Is anybody here?….” Bet, o SUDAS! Prasideda! Girdziu stoteleje: “strong wind, level one”, “raining, level two”. Mintyse maldauju, Chebra, nereikia, nestabdykit, skrendam! Juk blin kaip viskas gerai siandien klostosi! Taciau slovako Vyparinos balsas “Big raining! Big raining! You must stop” Tyla… Ir… organizatrius: “STOP TASK”. KODEL?! JUK TAI PIRMAS MANO PRATIMAS, KAI AS TIKRAI KOVOJAU! KAI LIPAU PER SAVE, SAVO BAIMES, TUREJAU TAKTIKA IR JOS LAIKIAUSI! IR MAN SEKESI!
    Leidziuos. Istiesu priskrendu stipru lietu. Atleidziu trimerius ir isspaudziu speeda, tikedamasis, kad mazas atakos kampas leis pririnkti maziau vandens i sparno vidu. Po 10 min iskrendu is lietaus zonos ir pora val suku ratus virs nusileidimo, dziovindamas sparna. Per ta laika nusiraminu ir nusileidziu geros nuotaikos ir patenkintas savymi.
    Paskui grizom i Tenerife. Cia organizacija baisi – nera zemelapiu, nera launch paketu ir neikrauta puse waypointu (taip ir nesuprantu kodel), o pirmaja diena i kalna kartu su dar keturiais pilotais tranzavau. Kadangi ir starto langas buvo atidaromas orui dustant , tai ir skraidziau freeflyjum. Oras buvo trumpas bet geras. Sucentruotus 5-6 turejau kiekviena diena, o karta braunigeris parode 8. Tadien praskridau 2h pries starta, o kai atidare langa, grizau prie pagrindinio traukinio ir su jais isskridom i marsruta. Vienoj vietoj ne is kur, VISISKAI IS NIEKO, frontalas. Man pasirode, as su sparnu buvau vienoj horizontalej. Kadangi sparnas visiskai naujas, buvo labiau idomu nei baisu. Laukiau kada gi reikes stabdyti nerima. Nerimo NEBUVO. Sparnas vel normaliai skrenda, o as virskinu epizoda. Po 2sek. situacija kartojasi ir vel sparnas iseina labai svelniai ir graziai. Si karta atidedu mastyma vakarui ir pradedu rupintis auksciu. Keleta pilotu, salia manes pasuko link nusileidimo, as nusileidau po pusvalandzio, o po valandos nusileido visi – oras nuduso.
    BENDRI ISPUDZIAI, nuogirdos ir pamastymai. Kanarai – vieta skraidymams is bedos. Ir nepaisant to, kad man kelione gavosi gera, tai greiciau yra isimtis (taip sake vietiniai) ir tiesiog pasiseke. Tipiniai orai – trumpa skraidymo diena, neauksta baze, uztraukta virs kalnu ir sauleta virs papludymiu. Pietines salu dalys turistines ir negrazios, taciau del vyraujanciu stipriu siaures rytu veju (kartais buna siaures ar siaures-vkaru) skraidymai vyksta butent pietinese dalyse. Siaurines dalys grazios, smagios pasivaikscioti, skaniai pavalgyti kavynukese ne turistams. Ir dar ten labai dregna. Vietiniai labai draugiski o paraverslininkai sodina tave i autobusiuka, veza i kalna, pasakoja apie startavietes visiskai nemokamai :). Zodziu, smagi vieta savaitei-dviems, nenusiteikiant ten aptureti tikru vasaros skydziu, o jei tokie bus, priimti juos, kaip dovana. Ar ten reikia organizatoriaus? Priklauso nuo zmogaus ir organiztoriaus. Jei su komunikabilumu viskas tvarkoj, tai tuose 40km pakrantej surasi viska ir be jo. Kartais organizatorius gali parupinti geresnes salygas, nei tu gali rasti pats deka ilgo bendradarbiavimo. Man Kanarai kainavo 1900Lt su kalmarais, viskiu, skrydziu, masinos nuoma. Jei kartociau kelione dabar, kainuotu apie 1,6. Tad manau, sis skirtumas ir turetu buti organizatoriaus pelnas (zinoma, be viskio ir kalmaru).
    Stai tokie isudziai neissimiegojus po keliones. Jei pasiseks su skraidymais Argentinoj, tai po poros savaiciu parasysiu apie ana. Ten turi buti geriau :)

    #185418
    Termik

    :) grazu ech blin Tomai , paskaitai ir mintise pabuni kartu :)
    saunu kad taip gali

    #185424
    liotcik

    Su kokiu zveriu (parasparniu) skraidai?

    #185425
    Tomas Sestokas

    liotcik Parašė:


    > Su kokiu zveriu (parasparniu) skraidai?

    kaip jau rasiau, mes kuklus, bumeriu bijom, tad skraidome svelniu ir pukuotu kaciuku… :) vardas UPyte Trangoviene. o tau kodel tai svarbu?

    #185426
    liotcik

    Tomas Sestokas (SKY) Parašė:


    > liotcik Parašė:
    >


    >


    > > Su kokiu zveriu (parasparniu) skraidai?
    >
    >
    > kaip jau rasiau, mes kuklus, bumeriu bijom, tad
    > skraidome svelniu ir pukuotu kaciuku… :) vardas
    > UPyte Trangoviene. o tau kodel tai svarbu?

    Nesvarbu, siaip idomu.

    #185429
    Tomas Sestokas

    Kova pas tave i svecius gal pavyks, tai jei busi vietoj ir turesi noro, visada prasom paragaut :)

    #185436
    liotcik

    Tomai taikyk ant US nationals Idaho rugpjucio 28d rugsejo 5d. Padai ten nezmoniski tuo metu laiku (prasideda nuo 4km ir +). Labai rekomenduociau deguonies iranga jei nori varzytis. Taip pat pazadu turesi bent viena luzi i valanda, todel pasiimk parasparni kuri tikrai sugebesi valdyt.
    http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=28755

    #185438
    GiSi

    o tenbus salta? pirstiniu reiks? :D
    blyn, NORIU ir as. RIMTAI.
    G
    liotcik Parašė:


    > Tomai taikyk ant US nationals Idaho rugpjucio 28d
    > rugsejo 5d. Padai ten nezmoniski tuo metu laiku
    > (prasideda nuo 4km ir +). Labai rekomenduociau
    > deguonies iranga jei nori varzytis. Taip pat
    > pazadu turesi bent viena luzi i valanda, todel
    > pasiimk parasparni kuri tikrai sugebesi valdyt.
    > http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=28
    > 755

    #185439
    liotcik

    Bus salta, labai. O be deguonies aparaturos dar salciau.

Rodoma 13 įrašų - nuo 21 iki 33 (viso: 33)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.