• This topic is empty.
Rodoma 12 įrašų - nuo 21 iki 32 (viso: 32)
  • Autorius
    Įrašai
  • #159050
    kle

    kažkas turi problemų su ironijos pajautimu

    #159051
    Termik

    Nu mlin man patinka tas forumas :))))))) haaa haaaa oi negaliu toi pilvas plis, haaa oi svarbiausia kaip idomei issirutulioja tema ,tik paklausiau kas nutiko :)))) o daejo iki snukiu dauzimu oi geras :) nu prajuokinot zmones

    #159052
    Anonimas

    Negrazu mustis ):0( as tai siulyciau pirmam pilotui uzsideti vairu ribotuvus, o antram, speeda ideti i kuprine ir nusipirkti vejo greicio matavimo prietaisa, kuris >6m/s pradetu rekti, “greitosios” sirena:)

    Georgas parašė:
    >
    > O as siulau primusti. Kad daugiau nekristu ir statistikos
    > negadintu.
    >
    >
    > :)
    > G.

    #159055
    Anonimas

    Cia kaip per vestuves – susirenkama baliavoti,o viskas baigiasi mustynemis

    #159069
    Vysniukas

    Gal jau uztenka tos ironijos ir isvadu, kur buvo pilotai profesionalai – jei jau matet, kad sudetingos salygos, o zmogelis sunkiai kapanojasi, tai reikejo jam patarti, gal tu lukterk ramesniu salygu.
    Ir atminkit, kad “posle draki kulokami nemaset”.
    kas liecia sparno ikrovima, tai as buvau irgi ant zemutines ribos – sudetingom salygom reikejo kantrybes ir didelio tikslumo ji valdant. mano sparnas – skraidykle, ten kaip ir nera sparno luzimo efekto, del srauto nutrukimo, ji virsta ant sparno.

    #159074
    Georgas

    Tik pats pilotas gali nuspresti, ar jam galima skristi, ar ne (isskyrus mokinius, zinoma). Kiti gali tik patarti. O kaip daznai mes klausomes kitu patarimu?

    Jei zinociau kur krisiu, pagalve pasideciau

    G.

    #159077
    Vysniukas

    Visiskai sutinku, bet kartais mes ir patys senai skraidantys neformaliai pasitikrinam kokios salygos, uzduodami tokius klausimus “Koks oras?”,”Ar yra turbulencija?” ir panasiai.
    Galbut ateityje rengiant naujus pilotus reiktu atkreipti demesi i tokius atrodo paprastus aspektus, bet mano manymu pakankamai svarbius.
    Beje kada planuojat tarybos susirinkima?

    #159078
    Anonimas

    Dažnitausia tik nukrites ar laimingai išsisukes gali suprasti, kad oras buvo “perkrutas”. Kiekvienas padaro isvadas sau, kartais smeksteli zinute forume, o analizes kaip ir nera. Gal reiketu atidaryti “nelaimeliu” puslapi, kuriame kiekvienas “zalias”galetu rasti tikru istoriju su klaidu analize?
    GV

    #159079
    Anonimas

    Tarp kitko tikrai butu neprosal,kiekvienam paragavusio exstrymo su spar
    nu,apie tai parasyti ir pasidalinti su visais forume.Ir bendrom pastangom
    pabandyti isnarplioti situacija i kuria papuole vienas ar kitas pilotas.
    Visiems tai butu tik i nauda.

    #159081
    Anonimas

    Na kaip galima analizuoti ivykius,nebunant tiesioginiu stebetoju ? Lakiausia fantazija neatstos pamatyto fakto.Zinoma,teoretikams fakto matymas nebutinas,kalbu privaro ir perskaite zinute …ant sienos…:)

    #159082
    Anonimas

    Ar yra lietuviski konspektai besiruosiant parasparnio piloto egzaminui? Pvz. meterorologija? Gal kas turit?
    Gal but keistas klausimas, bet jaunoji karta geriau skaito angliskai nei rusiskai:), bet angliskai ismokti meteorologija per sunku, nepakanka EN ziniu…tai sakau, gal kas isverte :)?

    #159083
    Anonimas

    Jauniems,bet jau skraidantiems pilotams,galiu patarti stai ka.Neskubekite niekad kilti i ora.Stebekite jau skraidancius,kaip jiems sekasi,kurioj vietoj
    juos pablazko,kur pakelia,ar prasodina.Cia as turiu omeny slaito skriejimus
    Stebekite medzius,zole,debesis is kur ir kokiu greiciu jie lekia,taip zinosite
    tikraji veja.Aisku buna kai palei zeme pucia visai kitoks nei aukstai,ta irgi
    reikia pamatyti.Ir,jei puses slaito aukstyje nesusitvarkote su sparnu,ner
    ko ir startuoti.Taip pat nereikia pasiduoti bandos jausmui,jei visi gali
    tai ko man sedeti.Oras turi savybe keistis,pilotui reikia moketi nuspeti i
    kuria,geraja ar blogaja puse jis pasikeis.Ypac svarbus vejo stiprumas ir kryptis.Papucia kreivas slaito atzvilgiu ir salygos automatiskai pablogeja
    darosi sudetingos,o jei dar su gusiais,tai geriau jau leistis.Kam nors pamokimai pasirodys naivus ir bereiksmiai,bet per skraidymus tokiems
    dalykams paprastai nebelieka laiko,visi uz sparnu ir i ora.
    Nagrineti,analyzuoti CP ore galima ir nebuvus salia.Stebuklu nebuna .
    Bevei visi susiduriame su tais paciais reiskiniais,kiekvienas savo laiku
    esame pro ta praeje,patyre.Sugijus kaulams daugelis ateina i prota ir
    padaro isvadas.Saugumas ateina su kiekviena praleista valanda ore
    Kuo daugiau skraidysi,tuo jausiesi saugesnis.

Rodoma 12 įrašų - nuo 21 iki 32 (viso: 32)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.