- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2004 4 spalio @ 14:58 #159050kle
kažkas turi problemų su ironijos pajautimu
2004 4 spalio @ 16:50 #159051TermikNu mlin man patinka tas forumas
)))))) haaa haaaa oi negaliu toi pilvas plis, haaa oi svarbiausia kaip idomei issirutulioja tema ,tik paklausiau kas nutiko
))) o daejo iki snukiu dauzimu oi geras
nu prajuokinot zmones
2004 4 spalio @ 18:36 #159052AnonimasNegrazu mustis ):0( as tai siulyciau pirmam pilotui uzsideti vairu ribotuvus, o antram, speeda ideti i kuprine ir nusipirkti vejo greicio matavimo prietaisa, kuris >6m/s pradetu rekti, “greitosios” sirena:)
Georgas parašė:
>
> O as siulau primusti. Kad daugiau nekristu ir statistikos
> negadintu.
>
>
>
> G.2004 5 spalio @ 09:51 #159055AnonimasCia kaip per vestuves – susirenkama baliavoti,o viskas baigiasi mustynemis
2004 7 spalio @ 06:55 #159069VysniukasGal jau uztenka tos ironijos ir isvadu, kur buvo pilotai profesionalai – jei jau matet, kad sudetingos salygos, o zmogelis sunkiai kapanojasi, tai reikejo jam patarti, gal tu lukterk ramesniu salygu.
Ir atminkit, kad “posle draki kulokami nemaset”.
kas liecia sparno ikrovima, tai as buvau irgi ant zemutines ribos – sudetingom salygom reikejo kantrybes ir didelio tikslumo ji valdant. mano sparnas – skraidykle, ten kaip ir nera sparno luzimo efekto, del srauto nutrukimo, ji virsta ant sparno.2004 7 spalio @ 09:27 #159074GeorgasTik pats pilotas gali nuspresti, ar jam galima skristi, ar ne (isskyrus mokinius, zinoma). Kiti gali tik patarti. O kaip daznai mes klausomes kitu patarimu?
Jei zinociau kur krisiu, pagalve pasideciau
G.
2004 7 spalio @ 12:11 #159077VysniukasVisiskai sutinku, bet kartais mes ir patys senai skraidantys neformaliai pasitikrinam kokios salygos, uzduodami tokius klausimus “Koks oras?”,”Ar yra turbulencija?” ir panasiai.
Galbut ateityje rengiant naujus pilotus reiktu atkreipti demesi i tokius atrodo paprastus aspektus, bet mano manymu pakankamai svarbius.
Beje kada planuojat tarybos susirinkima?2004 7 spalio @ 15:37 #159078AnonimasDažnitausia tik nukrites ar laimingai išsisukes gali suprasti, kad oras buvo “perkrutas”. Kiekvienas padaro isvadas sau, kartais smeksteli zinute forume, o analizes kaip ir nera. Gal reiketu atidaryti “nelaimeliu” puslapi, kuriame kiekvienas “zalias”galetu rasti tikru istoriju su klaidu analize?
GV2004 7 spalio @ 17:04 #159079AnonimasTarp kitko tikrai butu neprosal,kiekvienam paragavusio exstrymo su spar
nu,apie tai parasyti ir pasidalinti su visais forume.Ir bendrom pastangom
pabandyti isnarplioti situacija i kuria papuole vienas ar kitas pilotas.
Visiems tai butu tik i nauda.2004 8 spalio @ 09:39 #159081AnonimasNa kaip galima analizuoti ivykius,nebunant tiesioginiu stebetoju ? Lakiausia fantazija neatstos pamatyto fakto.Zinoma,teoretikams fakto matymas nebutinas,kalbu privaro ir perskaite zinute …ant sienos…
2004 8 spalio @ 10:33 #159082AnonimasAr yra lietuviski konspektai besiruosiant parasparnio piloto egzaminui? Pvz. meterorologija? Gal kas turit?
Gal but keistas klausimas, bet jaunoji karta geriau skaito angliskai nei rusiskai:), bet angliskai ismokti meteorologija per sunku, nepakanka EN ziniu…tai sakau, gal kas isverte?
2004 8 spalio @ 11:59 #159083AnonimasJauniems,bet jau skraidantiems pilotams,galiu patarti stai ka.Neskubekite niekad kilti i ora.Stebekite jau skraidancius,kaip jiems sekasi,kurioj vietoj
juos pablazko,kur pakelia,ar prasodina.Cia as turiu omeny slaito skriejimus
Stebekite medzius,zole,debesis is kur ir kokiu greiciu jie lekia,taip zinosite
tikraji veja.Aisku buna kai palei zeme pucia visai kitoks nei aukstai,ta irgi
reikia pamatyti.Ir,jei puses slaito aukstyje nesusitvarkote su sparnu,ner
ko ir startuoti.Taip pat nereikia pasiduoti bandos jausmui,jei visi gali
tai ko man sedeti.Oras turi savybe keistis,pilotui reikia moketi nuspeti i
kuria,geraja ar blogaja puse jis pasikeis.Ypac svarbus vejo stiprumas ir kryptis.Papucia kreivas slaito atzvilgiu ir salygos automatiskai pablogeja
darosi sudetingos,o jei dar su gusiais,tai geriau jau leistis.Kam nors pamokimai pasirodys naivus ir bereiksmiai,bet per skraidymus tokiems
dalykams paprastai nebelieka laiko,visi uz sparnu ir i ora.
Nagrineti,analyzuoti CP ore galima ir nebuvus salia.Stebuklu nebuna .
Bevei visi susiduriame su tais paciais reiskiniais,kiekvienas savo laiku
esame pro ta praeje,patyre.Sugijus kaulams daugelis ateina i prota ir
padaro isvadas.Saugumas ateina su kiekviena praleista valanda ore
Kuo daugiau skraidysi,tuo jausiesi saugesnis. -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.