• This topic is empty.
Rodoma 16 įrašų - nuo 81 iki 96 (viso: 96)
  • Autorius
    Įrašai
  • #162394
    Anonimas

    Potomu- chto kishka – tonka! Arba lietuviskai – iki reikiamo dydzio dar neuzaugo.

    :)

    #162395
    Anonimas

    >O va pasakymai, kad tipo geriau jau nuo deltos pereisiu prie moto deltos, >bet prie parasparniu – niekada, arba fraze “bet tikrai ne parasparniu kurie >darant kilpas atrodo kaip krentantis vaiku kachelis-karuselis”… Tokiu >zodziu autoriai tikrai nenusipelne pagarbos… Bent jau man parasparniu ..>kacheliai-karuseliai atrodo daug efektingiau ir kiek isivaizduoju jie yra >gerokai sudetingesnes figuros negu deltu kilpos… Taigi jei jus ziurit “is >auskto” i parasparnistus, tai nelabai reiketu tiketis ir is musu “meiles” :))

    Kiekvienas zmogus pasaulyje turi savo grozio supratima !!! :)
    Ir taip pat turi teise issakyti savo nuomone!

    Su parasparniu esu ir pats nuskrides kelis kartus (istikruju patiko). Taip kad turiu teise ir lyginti.

    O jus diskutuojate apie tai tik is perskaitytu straipsniu ir kitu pilotu apsakymu. :)

    Bet, ka padarysi !? jei mane neveza para akrobatika(kolkas)! ;)

    #162396
    Anonimas

    > O va pasakymai, kad tipo geriau jau nuo deltos pereisiu prie
    > moto deltos, bet prie parasparniu – niekada, arba fraze “bet
    > tikrai ne parasparniu kurie darant kilpas atrodo kaip
    > krentantis vaiku kachelis-karuselis”… Tokiu zodziu autoriai
    > tikrai nenusipelne pagarbos… Bent jau man parasparniu
    > kacheliai-karuseliai atrodo daug efektingiau ir kiek
    > isivaizduoju jie yra gerokai sudetingesnes figuros negu deltu
    > kilpos… Taigi jei jus ziurit “is auskto” i parasparnistus,
    > tai nelabai reiketu tiketis ir is musu “meiles” :))

    Kiekvienas zmogus pasaulyje turi savo grozio supratima !!! :)
    Ir taip pat turi teise issakyti savo nuomone!

    Su parasparniu esu ir pats nuskrides kelis kartus (istikruju patiko). Taip kad turiu teise ir lyginti.

    O jus diskutuojate apie tai tik is perskaitytu straipsniu ir kitu pilotu apsakymu. :)

    Bet, ka padarysi !? jei mane neveza para akrobatika(kolkas)! ;)

    #162398
    Anonimas

    shiaip skraido zhmones su hg ir virsh 100kg, va ka tik neseniai wills wing ishleido nauja pagerinta skraidykle tokiems atvejams.
    o del labai rimtu sveikatos reikalavimu, tai vel perdedama. chia gi ne kosmines technologijos…dvi rankos, dvi kojos, butinai galva ant pechiu (kad shalma uzhdeti butu galima:) ), truputis valios ir uzhsispyrimo (ish chia visi deltistaii ir kietakakchiai matyt:)) ) ir po truputi po truputi ish pingvino i skraidanti paukshti gali pavirsti:))

    mokymai kaip ir pg geriausia pradeti rudeni, o zhiema velgi nuo mokiniu noro ir oro priklauso kiek skraidoma.

    #162399
    Anonimas

    Turiu klausima PG:

    kaip sparnas elgesi kai yra nestabilus (gusiotas 2-6 m/s) vejas situacijoje kai pilotas yra tupimo fazeje (5-10 metru aukstyje)?

    Niekam nepaslaptis kad prie tokiu nestabiliu veju daznai buna rotoriukai ypac prie zemes, su delta as tai jauciu (nosi vercia i virsu ir tenka kartais normaliai pritraukti speedbara), kaip para elgesi ?

    Ar luzta sparnas?

    #162400
    Anonimas

    Skraidykles(-ininkai) su parasparniais (-ininkais) yra tikri du pametiniai broliai. Vienas – siek tiek vyresnis, tipo “kietas, megstantis pavadovauti” ir labiau “linkes i rekordus”. Antrasis – jaunesnis, neprates sunkiai dirbti (“vezioti ir nesioti 4m packa”), galbut isoriskai atrodo skystas kaip šliauka, bet uztat kur kas adaptyvesnis, geriau prisitaikantis prie aplinkos salygu – cia jau jo privalumas.

    Ir tai, kad mes pastoviai gincijames – kaip tik tai ir irodo kad mes esame tikri broliai… nes gincijames, gincijames, ir toliau vis surandame priezasciu gincytis, o kazkaip niekada galutinai taip ir nepasiuntem vienas kito na*** :)

    Bet tikekimes, kad kai, pasak Zenios, bus gerai isvystyta infrastruktura, ir visiems visko uzteks – iki to laiko jau busime subrende ir ne puikuosimes vienas pries kita savo privalumais, o atvirksciai – domesimes vienas kito privalumais.

    #162402
    Anonimas

    What’s the differece between hanglider pilots and paraglider pilots?
    The hanglider pilots have the metalwork OUTSIDE their bodies.

    Imagine this scenario: a paraglider and a hang glider collide in mid-air. Fortunately, both pilots come down on their reserves and escape serious injury. Each blames the other for the collision, and they’re both angry, so they have a fight. The paraglider pilot’s speed bar — even if he can detach it quickly enough — proves no match for the hang glider pilot’s bent upright, and he quickly clubs the unfortunate flopster to death.
    dar vienas deltos privalumas:))

    #162405
    Anonimas

    Kaip matyti iš ozreport bajerių ne mes pirmi vystome šią ,,kas geriau” diskusiją. Svarbiausia, kad nebūtų pykčio.
    Turime ir daugiau brolių – aviatorių. Kartais ir mes juos ir jie mus patraukia per dantį, bet gerokai rečiau nors ne visada švelniau. To priežastis paprasta – akys nemato, širdies neskauda. Nei skraidyklininkų, nei parasparnininkų niekas nepriplakė pvz. prie sklandytojų, nors visi užsiimam sklandymu. Skraidyklininkus su parasparnininkais bandoma dirbtinai sukergti į vieną krūvą, todėl ir vystosi tarp jų visame pasaulyje aršios diskusijos. Gerai, kad pagrinde nepiktos, be speed bar’ų rankose, antraip parasparnininkams būtų riesta – skraidyklės speed bar’as ilgesnis, storesnis, sunkesnis, kietesnis… :))).

    #162406
    Anonimas

    Idomu, kas cia toks, kuris visame pasaulyje dirbtinai bando sukergti PG-stus ir HG-stus i viena kruva?

    Tai gal tu tiesiog nurauk jam tam kiaušus ir visks bus gerai, isgelbesi viso pasaulio skraidyklininkus nuo parasparnistu vergijos… :) :)

    #162407
    Anonimas

    Rimas HG parašė:
    > ilgesnis, storesnis,
    > sunkesnis, kietesnis… :))).

    Make love (with it), no war!
    :)

    #162414
    KJ

    Idejus siektiek valios ir treniruociu, darbsciose rankose ir stropa gali tapti mirtinu ginklu :)))

    O jei nepatinka, kad HG kergiama su PG, pretenzijas reiketu reiksti ne mums, o jiems:
    http://www.fai.org/about/executiveboard
    http://www.fai.org/hang_gliding/contact/

    Rimas HG parašė:
    > sklandymu. Skraidyklininkus su parasparnininkais bandoma
    > dirbtinai sukergti į vieną krūvą, todėl ir vystosi tarp jų
    > visame pasaulyje aršios diskusijos. Gerai, kad pagrinde
    > nepiktos, be speed bar’ų rankose, antraip parasparnininkams
    > būtų riesta – skraidyklės speed bar’as ilgesnis, storesnis,
    > sunkesnis, kietesnis… :))).

    #162416
    KJ

    Nezinau kokio gusio reiketu, kad vejas nurautu srauta ar sulauzytu sparna, man tokiu bajeriu arti zemes dar nebuvo, tfu tfu tfu, gal labiau patyre ka papasakos ta tema. Tiesa, neperseniausiai besileidziant vejo gusis mestelejo atgal, bet sparnas i pavojinga rezima neiejo. Didziausias zapadlo buvo tai, kad sitas dalykas atsitiko per tikslaus nusileidimo varzybas, kai leidausi tiesiai i taikinio centra, o gusis nunese 5 metrus atgal :)

    O siaip, nestabiliose oro salygose pavojingu situaciju padeda isvengti aktyvinis pilotavimas, t.y. kai “vairais” gesinami sparno svyravimai, o jei jau sparnas ieina i pavojinga rezima, svarbiausia kompensuoti sukima, kad neieiti i autorotacija, o tada ziureti kaip cia minksciau nukritus, t.y. taikyti parasiutistu metodus. O spausti speed’a siuo atveju su PG butu nelogiska ir dar n kartu pavojingiau.

    Misha parašė:
    >
    > Turiu klausima PG:
    >
    > kaip sparnas elgesi kai yra nestabilus (gusiotas 2-6 m/s)
    > vejas situacijoje kai pilotas yra tupimo fazeje (5-10 metru
    > aukstyje)?
    >
    > Niekam nepaslaptis kad prie tokiu nestabiliu veju daznai buna
    > rotoriukai ypac prie zemes, su delta as tai jauciu (nosi
    > vercia i virsu ir tenka kartais normaliai pritraukti
    > speedbara), kaip para elgesi ?
    >
    > Ar luzta sparnas?

    #162465
    Anonimas

    Mano giliu įsitikinimu PG lūžimas visiškai nepriklauso nuo aukščio, t.y. esant atitinkamoms sąlygoms – turbulencijos stiprumui gali lūžti bet kur. Tam pakanka tik (tyčia arba netyčia) įskristi į minėtą turbulenciją.

    Vokiečių federacija, nagrinėdama įvykių suvestines padarė keistą išvadą: sparno deformacija esant žemiau 30 m GND su 95% tikimybe baigiasi liūdnai ir labai liūdnai. Man tik labai keista iš kur jie ištraukė tuos 30m. Ir kodėl ne pvz 50m – parašiutu juk irgi nepasinaudosi….

    #162468
    KJ

    O tai kokiame aukstyje pagal tave parasiutu galima pasinaudoti?

    #162471
    Vysniukas

    Na jei turi 50 m tai dar spes parasiutas issiskleisti, bet pilotas turi buti rimtas, esu mates, kai iskleide ir zemesniam aukstyje, bet luzimas buvo virs simto metru. taip kad 30 m aukstyje tikrai nespesi iskleisti parasiuto, todel ir tikimybe palikta tik 5 proc., jo issikleidimui reikia apie 1,5 s, o aukscio tai nera

    #162472
    Anonimas

    Galbut dalykas tas, kad is 50m pilotas dar sugeba isvesti (ar sparnas iseiti) is deformacijos ir saugiai nusileisti, o is 30 – jau nebe?…

Rodoma 16 įrašų - nuo 81 iki 96 (viso: 96)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.