- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2005 23 lapkričio @ 12:16 #162394Anonimas
Potomu- chto kishka – tonka! Arba lietuviskai – iki reikiamo dydzio dar neuzaugo.
2005 23 lapkričio @ 12:41 #162395Anonimas>O va pasakymai, kad tipo geriau jau nuo deltos pereisiu prie moto deltos, >bet prie parasparniu – niekada, arba fraze “bet tikrai ne parasparniu kurie >darant kilpas atrodo kaip krentantis vaiku kachelis-karuselis”… Tokiu >zodziu autoriai tikrai nenusipelne pagarbos… Bent jau man parasparniu ..>kacheliai-karuseliai atrodo daug efektingiau ir kiek isivaizduoju jie yra >gerokai sudetingesnes figuros negu deltu kilpos… Taigi jei jus ziurit “is >auskto” i parasparnistus, tai nelabai reiketu tiketis ir is musu “meiles”
)
Kiekvienas zmogus pasaulyje turi savo grozio supratima !!!
Ir taip pat turi teise issakyti savo nuomone!Su parasparniu esu ir pats nuskrides kelis kartus (istikruju patiko). Taip kad turiu teise ir lyginti.
O jus diskutuojate apie tai tik is perskaitytu straipsniu ir kitu pilotu apsakymu.
Bet, ka padarysi !? jei mane neveza para akrobatika(kolkas)!
2005 23 lapkričio @ 12:46 #162396Anonimas> O va pasakymai, kad tipo geriau jau nuo deltos pereisiu prie
> moto deltos, bet prie parasparniu – niekada, arba fraze “bet
> tikrai ne parasparniu kurie darant kilpas atrodo kaip
> krentantis vaiku kachelis-karuselis”… Tokiu zodziu autoriai
> tikrai nenusipelne pagarbos… Bent jau man parasparniu
> kacheliai-karuseliai atrodo daug efektingiau ir kiek
> isivaizduoju jie yra gerokai sudetingesnes figuros negu deltu
> kilpos… Taigi jei jus ziurit “is auskto” i parasparnistus,
> tai nelabai reiketu tiketis ir is musu “meiles”)
Kiekvienas zmogus pasaulyje turi savo grozio supratima !!!
Ir taip pat turi teise issakyti savo nuomone!Su parasparniu esu ir pats nuskrides kelis kartus (istikruju patiko). Taip kad turiu teise ir lyginti.
O jus diskutuojate apie tai tik is perskaitytu straipsniu ir kitu pilotu apsakymu.
Bet, ka padarysi !? jei mane neveza para akrobatika(kolkas)!
2005 23 lapkričio @ 12:51 #162398Anonimasshiaip skraido zhmones su hg ir virsh 100kg, va ka tik neseniai wills wing ishleido nauja pagerinta skraidykle tokiems atvejams.
o del labai rimtu sveikatos reikalavimu, tai vel perdedama. chia gi ne kosmines technologijos…dvi rankos, dvi kojos, butinai galva ant pechiu (kad shalma uzhdeti butu galima:) ), truputis valios ir uzhsispyrimo (ish chia visi deltistaii ir kietakakchiai matyt:)) ) ir po truputi po truputi ish pingvino i skraidanti paukshti gali pavirsti:))mokymai kaip ir pg geriausia pradeti rudeni, o zhiema velgi nuo mokiniu noro ir oro priklauso kiek skraidoma.
2005 23 lapkričio @ 13:03 #162399AnonimasTuriu klausima PG:
kaip sparnas elgesi kai yra nestabilus (gusiotas 2-6 m/s) vejas situacijoje kai pilotas yra tupimo fazeje (5-10 metru aukstyje)?
Niekam nepaslaptis kad prie tokiu nestabiliu veju daznai buna rotoriukai ypac prie zemes, su delta as tai jauciu (nosi vercia i virsu ir tenka kartais normaliai pritraukti speedbara), kaip para elgesi ?
Ar luzta sparnas?
2005 23 lapkričio @ 13:12 #162400AnonimasSkraidykles(-ininkai) su parasparniais (-ininkais) yra tikri du pametiniai broliai. Vienas – siek tiek vyresnis, tipo “kietas, megstantis pavadovauti” ir labiau “linkes i rekordus”. Antrasis – jaunesnis, neprates sunkiai dirbti (“vezioti ir nesioti 4m packa”), galbut isoriskai atrodo skystas kaip šliauka, bet uztat kur kas adaptyvesnis, geriau prisitaikantis prie aplinkos salygu – cia jau jo privalumas.
Ir tai, kad mes pastoviai gincijames – kaip tik tai ir irodo kad mes esame tikri broliai… nes gincijames, gincijames, ir toliau vis surandame priezasciu gincytis, o kazkaip niekada galutinai taip ir nepasiuntem vienas kito na***
Bet tikekimes, kad kai, pasak Zenios, bus gerai isvystyta infrastruktura, ir visiems visko uzteks – iki to laiko jau busime subrende ir ne puikuosimes vienas pries kita savo privalumais, o atvirksciai – domesimes vienas kito privalumais.
2005 23 lapkričio @ 13:47 #162402AnonimasWhat’s the differece between hanglider pilots and paraglider pilots?
The hanglider pilots have the metalwork OUTSIDE their bodies.Imagine this scenario: a paraglider and a hang glider collide in mid-air. Fortunately, both pilots come down on their reserves and escape serious injury. Each blames the other for the collision, and they’re both angry, so they have a fight. The paraglider pilot’s speed bar — even if he can detach it quickly enough — proves no match for the hang glider pilot’s bent upright, and he quickly clubs the unfortunate flopster to death.
dar vienas deltos privalumas:))2005 23 lapkričio @ 15:32 #162405AnonimasKaip matyti iš ozreport bajerių ne mes pirmi vystome šią ,,kas geriau” diskusiją. Svarbiausia, kad nebūtų pykčio.
Turime ir daugiau brolių – aviatorių. Kartais ir mes juos ir jie mus patraukia per dantį, bet gerokai rečiau nors ne visada švelniau. To priežastis paprasta – akys nemato, širdies neskauda. Nei skraidyklininkų, nei parasparnininkų niekas nepriplakė pvz. prie sklandytojų, nors visi užsiimam sklandymu. Skraidyklininkus su parasparnininkais bandoma dirbtinai sukergti į vieną krūvą, todėl ir vystosi tarp jų visame pasaulyje aršios diskusijos. Gerai, kad pagrinde nepiktos, be speed bar’ų rankose, antraip parasparnininkams būtų riesta – skraidyklės speed bar’as ilgesnis, storesnis, sunkesnis, kietesnis…)).
2005 23 lapkričio @ 15:59 #162406AnonimasIdomu, kas cia toks, kuris visame pasaulyje dirbtinai bando sukergti PG-stus ir HG-stus i viena kruva?
Tai gal tu tiesiog nurauk jam tam kiaušus ir visks bus gerai, isgelbesi viso pasaulio skraidyklininkus nuo parasparnistu vergijos…
2005 23 lapkričio @ 16:35 #162407AnonimasRimas HG parašė:
> ilgesnis, storesnis,
> sunkesnis, kietesnis…)).
Make love (with it), no war!
2005 23 lapkričio @ 18:35 #162414KJIdejus siektiek valios ir treniruociu, darbsciose rankose ir stropa gali tapti mirtinu ginklu
))
O jei nepatinka, kad HG kergiama su PG, pretenzijas reiketu reiksti ne mums, o jiems:
http://www.fai.org/about/executiveboard
http://www.fai.org/hang_gliding/contact/Rimas HG parašė:
> sklandymu. Skraidyklininkus su parasparnininkais bandoma
> dirbtinai sukergti į vieną krūvą, todėl ir vystosi tarp jų
> visame pasaulyje aršios diskusijos. Gerai, kad pagrinde
> nepiktos, be speed bar’ų rankose, antraip parasparnininkams
> būtų riesta – skraidyklės speed bar’as ilgesnis, storesnis,
> sunkesnis, kietesnis…)).
2005 23 lapkričio @ 19:18 #162416KJNezinau kokio gusio reiketu, kad vejas nurautu srauta ar sulauzytu sparna, man tokiu bajeriu arti zemes dar nebuvo, tfu tfu tfu, gal labiau patyre ka papasakos ta tema. Tiesa, neperseniausiai besileidziant vejo gusis mestelejo atgal, bet sparnas i pavojinga rezima neiejo. Didziausias zapadlo buvo tai, kad sitas dalykas atsitiko per tikslaus nusileidimo varzybas, kai leidausi tiesiai i taikinio centra, o gusis nunese 5 metrus atgal
O siaip, nestabiliose oro salygose pavojingu situaciju padeda isvengti aktyvinis pilotavimas, t.y. kai “vairais” gesinami sparno svyravimai, o jei jau sparnas ieina i pavojinga rezima, svarbiausia kompensuoti sukima, kad neieiti i autorotacija, o tada ziureti kaip cia minksciau nukritus, t.y. taikyti parasiutistu metodus. O spausti speed’a siuo atveju su PG butu nelogiska ir dar n kartu pavojingiau.
Misha parašė:
>
> Turiu klausima PG:
>
> kaip sparnas elgesi kai yra nestabilus (gusiotas 2-6 m/s)
> vejas situacijoje kai pilotas yra tupimo fazeje (5-10 metru
> aukstyje)?
>
> Niekam nepaslaptis kad prie tokiu nestabiliu veju daznai buna
> rotoriukai ypac prie zemes, su delta as tai jauciu (nosi
> vercia i virsu ir tenka kartais normaliai pritraukti
> speedbara), kaip para elgesi ?
>
> Ar luzta sparnas?2005 24 lapkričio @ 20:17 #162465AnonimasMano giliu įsitikinimu PG lūžimas visiškai nepriklauso nuo aukščio, t.y. esant atitinkamoms sąlygoms – turbulencijos stiprumui gali lūžti bet kur. Tam pakanka tik (tyčia arba netyčia) įskristi į minėtą turbulenciją.
Vokiečių federacija, nagrinėdama įvykių suvestines padarė keistą išvadą: sparno deformacija esant žemiau 30 m GND su 95% tikimybe baigiasi liūdnai ir labai liūdnai. Man tik labai keista iš kur jie ištraukė tuos 30m. Ir kodėl ne pvz 50m – parašiutu juk irgi nepasinaudosi….
2005 25 lapkričio @ 06:04 #162468KJO tai kokiame aukstyje pagal tave parasiutu galima pasinaudoti?
2005 25 lapkričio @ 08:19 #162471VysniukasNa jei turi 50 m tai dar spes parasiutas issiskleisti, bet pilotas turi buti rimtas, esu mates, kai iskleide ir zemesniam aukstyje, bet luzimas buvo virs simto metru. taip kad 30 m aukstyje tikrai nespesi iskleisti parasiuto, todel ir tikimybe palikta tik 5 proc., jo issikleidimui reikia apie 1,5 s, o aukscio tai nera
2005 25 lapkričio @ 08:28 #162472AnonimasGalbut dalykas tas, kad is 50m pilotas dar sugeba isvesti (ar sparnas iseiti) is deformacijos ir saugiai nusileisti, o is 30 – jau nebe?…
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.