• This topic is empty.
Rodoma 16 įrašų - nuo 21 iki 36 (viso: 36)
  • Autorius
    Įrašai
  • #169602
    Anonimas

    Varžyboms jau užsiregistravo 20 pilotų, tarp jų buvę, dabartiniai ir būsimi Lietuvos čempionai bei 2006 m. Europos parasparnių čempionato dalyviai:
    1. Jolanta Romanenko
    2. Raimondas Pundinas
    3. Juozas Kaunas
    4. Saulius Sereika
    5. Sigitas Puškorius
    6. Jurijus Jakovlevas
    7. Mečys Komaras
    8. Raimundas Kiškis
    9. Vytautas Grigoraitis
    10. Stasys Arnašius
    11. Giedrius Urbonas
    12. Linas Česnulevičius
    13. Kęstas Palevičius
    14. Rasa Grigoraitienė
    15. Irmantas Kraujelis
    16. Romualdas Požėra
    17. Jevgenij Blocha
    18. Gintaras Sidaravičius
    19. T adas Sidaravičius
    20. Tomas Dzindzalėtas

    Pirmąkart Lietuvoje rengiamose varžybose bus atskira įskaita veteranų (virš 45 m.) ir jaunimo (iki 25 m.) grupėse.
    Laukiame jūsų.

    Rasa

    #169604
    Anonimas

    Rasa: o gal atskira iskaita:
    1. Sparnai DHV 1, 1-2, 2
    2. Sparnai DHV 2-3 ir competition

    ?

    #169606
    Anonimas

    Bus. Tik skriskit.
    :-)

    Rasa

    #169609
    Anonimas

    D.g.p. pilotai,

    Galutinė dalyvių registracija vyks Aleksoto aerodromo skrydžių valdymo centro (SVC) patalpose (ten pat, kur žiemą buvo Aleksoto taurės štabas). Šeštadienį laukiame jūsų (t.y. įvažiavimo vartai bus atrakinti), nuo 8 iki 10 val. Atvykusiems vėliau teks kulniuoti pėsčiomis.
    Palapines bus galima susiręsti šalia SVC.
    Jei pūs pietų krypčių vėjai, numatomas maršrutas Sasnava-Aleksotas. Neturinčius savo transporto ar vairuotojų parasparnių pilotus į Sasnavą žada nugabenti organizatoriai. Skraidyklių pilotams tokiu atveju teks suktis patiems.
    Varžyboms jau užsiregistravo 26 pilotai. Išankstinė registracija pratęsiama iki penktadienio 16 valandos, nepatingėkit atsiųst anketų. Darsyk primename, kad atsibudusieji šeštadienį po 10 valandos galės būti tik varžybų žiūrovais.

    Iki susitikimo Aleksote

    Rasa

    #169610
    Anonimas

    seip tai butu visai nieko kad prototipai dalyvautu tarp saves o sertifikuoti sparnai tarp saves butu visai teisingai o tai su 1-2 sparnu reikia daug prakaituoti kad apskristum competition.ir dar jei sertifikuotu sparnu varzybos pradetu vykti lietuvoje tai sakyciau kad zmones yra skatinami isigyti saugius sparnus.

    #169611
    liotcik

    O kam tuos zmones skatinti isigyti saugius sparnus? Varzybos visai neidomios.

    #169612
    Anonimas

    Jo, teisingai, su saugiais sparnais neidomios. Man ir F1 varžybos neidomios, jei avarijų nėra,
    todėl perkam visi competitionus :D

    #169613
    liotcik

    Donatas Parašė:


    > Jo, teisingai, su saugiais sparnais neidomios. Man
    > ir F1 varžybos neidomios, jei avarijų nėra,
    > todėl perkam visi competitionus :D

    Nesutinku su tavim, jei pilotas atitinka parasparni – competition parasparnis visikai nereiskia daugiau avriju. Jei pas mane patirties tiek kad as galiu skrist su competitionu, kodel as tureciau su juo neskrist, ir kodel tie kas dar nemoka ar bijo skrist turetu pretenduot i tuos analogiskus prizus ir garbe :D ?
    Aisku kauno taure ne FAI varzybos ir papildomai apdovanot galima ka tik organizatoriai sugalvos: seniausia, jauniausia, daugiausiai nuskrudsi su DHV-1, DHV-2 ir t.t. Tociau pvz. Europos cempe nera skirstoma i klases(rimtos varzybos).

    #169614
    Georgas

    Donatai, kurio gi piloto bijai su competition’u? Ar manai kad koks Aleksas taves su standartu neaplenktu? Paziurek cempo rezultatus, finisuoja vos vienas kitas. Apie skridimo laika ir kalbet nera ko. Gal geriau skirstom pilotus pagal ilgi? :)

    G.

    #169615
    KJ

    Na, mano nuomone, kiekvienas savaip teisus… Pačiam teko porą kartų skristi kartu su competishininkais tokiose pačiose sąlygose ir buvo labai abidna, kai competitionas perskrisdavo perėjimą, o aš nedatraukdavau… Taip kad mano nuomone, šiais laikais posakis “Skraido pilotai, o ne sparnai” yra teisingas tik dalinai. Iš kitos pusės, nesąmonė būtų “sodinti” patyrusius pilotus ant standartų, nors gal ir būtų įdomu pažiūrėti :D Taip pat pastebėjau, kad rimti competishininkai nelabai ir veržiasi dalyvauti klubų open’uose :D Tai gal problema ir nėra tokia didelė, kad dėl jos čia pyktumės, o mūsų nėra tiek daug kad kiekvienam atvejui kurtume atskirą įskaitą? Tegul klubai nustatinėja taisykles savo varžyboms, o kas negali susitaikyti su tomis taisyklėmis, tegul boikotuoja ir piketuoja šalia startavietės :D

    #169617
    Anonimas

    niekas cia nesipyksta niekas cia neboikotuoja nereikia cia hiperbolizuoti.zmones tik savo nuomone pasake o nereikalavo kad organizatoriai kazka pakeistu.

    #169618
    KJ

    Aš irgi išsakiau savo nuomonę, kol žmonės dar nesusipyko…

    #169619
    Audrius

    rasa Parašė:


    >> Galutinė dalyvių registracija vyks Aleksoto
    > aerodromo skrydžių valdymo centro (SVC) patalpose
    > (ten pat, kur žiemą buvo Aleksoto taurės štabas).
    > Šeštadienį laukiame jūsų (t.y. įvažiavimo vartai
    > bus atrakinti), nuo 8 iki 10 val. Atvykusiems
    > vėliau teks kulniuoti pėsčiomis.

    Gal kas galite paaiškinti niekada nebuvusiems Aleksoto oro uoste, kaip reikia privažiuoti? Miesto plane radau, kad yra keli įvažiavimai iš Veiverių g. , vienas iš Bakanausko gatvės, vienas iš Dariaus ir Girėno g. O kaip važiuoti kad patektum i SVC?

    #169620
    liotcik

    Na perejimuose Competition sublizga visu savo grazumu. Darant 5km perejima parasparniais su kokybe 8.5 ir 9.5, auksciu skirtumas susidarys 62m (pavejui skirtumas bus mazesnis pries veja didesnis), 3m/s termike tai 20s reikalas, jei galvoji apie finisavima tada per 50km marsruta susidarys 5min skirtumas. Europos cempe tai turbut 10+ poziciju skirtumas. Bet Lietuvoj dauguma pratimu pavejui ir vien finisavimas tau uztikrina auksta vieta. Taciau pasirinkus geresni perejimo kelia ar grazesni debeseli mineta 62m ir 20s skirtuma galima labai greit istirpdyti. Taip kad perejime ne aklai sek competitiona galvodamas: “O… pas ji kokybe “afigiena” jis mane tikrai isdurs”, o ziurek i debesis ir mastyk apie tolimesnius veiksmus, pamaytsi competitionas nudirbs pamiskej darydamas gera laika, o tu sufinisuosi (tokiu pavyzdziu daug mates).
    O jei su savo parasparniu jautiesi kaip leisdamasis su parasiutu, gal jau laikas kelt klase?

    KJ Parašė:


    > Na, mano nuomone, kiekvienas savaip teisus…
    > Pačiam teko porą kartų skristi kartu su
    > competishininkais tokiose pačiose sąlygose ir buvo
    > labai abidna, kai competitionas perskrisdavo
    > perėjimą, o aš nedatraukdavau… Taip kad mano
    > nuomone, šiais laikais posakis “Skraido pilotai, o
    > ne sparnai” yra teisingas tik dalinai. Iš kitos
    > pusės, nesąmonė būtų “sodinti” patyrusius pilotus
    > ant standartų, nors gal ir būtų įdomu pažiūrėti :D
    > Taip pat pastebėjau, kad rimti competishininkai
    > nelabai ir veržiasi dalyvauti klubų open’uose :D
    > Tai gal problema ir nėra tokia didelė, kad dėl jos
    > čia pyktumės, o mūsų nėra tiek daug kad kiekvienam
    > atvejui kurtume atskirą įskaitą? Tegul klubai
    > nustatinėja taisykles savo varžyboms, o kas negali
    > susitaikyti su tomis taisyklėmis, tegul boikotuoja
    > ir piketuoja šalia startavietės :D

    #169624
    Anonimas

    Po tokiu aistringu diskusiju noretusi suzinoti varžybu rezultatus. Ar labai išriškejo skirtumai tarp competitionu ir saugesniu sparnu?

    #169625
    KJ

    Kadangi atvykusieji penktadienio vakarą, nesiėmė ar nepakankamai ėmėsi priemonių oro pataisymui, vyko tikslaus nusileidimo varžybos. Sako, kad tokiose varžybose pranašumą turi “kirviai”. Tačiau pirmą vietą vistiek laimėjo competitionas :)

Rodoma 16 įrašų - nuo 21 iki 36 (viso: 36)
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.