- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2006 27 liepos @ 06:33 #169602Anonimas
Varžyboms jau užsiregistravo 20 pilotų, tarp jų buvę, dabartiniai ir būsimi Lietuvos čempionai bei 2006 m. Europos parasparnių čempionato dalyviai:
1. Jolanta Romanenko
2. Raimondas Pundinas
3. Juozas Kaunas
4. Saulius Sereika
5. Sigitas Puškorius
6. Jurijus Jakovlevas
7. Mečys Komaras
8. Raimundas Kiškis
9. Vytautas Grigoraitis
10. Stasys Arnašius
11. Giedrius Urbonas
12. Linas Česnulevičius
13. Kęstas Palevičius
14. Rasa Grigoraitienė
15. Irmantas Kraujelis
16. Romualdas Požėra
17. Jevgenij Blocha
18. Gintaras Sidaravičius
19. T adas Sidaravičius
20. Tomas Dzindzalėtas
…Pirmąkart Lietuvoje rengiamose varžybose bus atskira įskaita veteranų (virš 45 m.) ir jaunimo (iki 25 m.) grupėse.
Laukiame jūsų.Rasa
2006 27 liepos @ 06:51 #169604AnonimasRasa: o gal atskira iskaita:
1. Sparnai DHV 1, 1-2, 2
2. Sparnai DHV 2-3 ir competition?
2006 27 liepos @ 07:50 #169606AnonimasBus. Tik skriskit.
Rasa
2006 27 liepos @ 16:20 #169609AnonimasD.g.p. pilotai,
Galutinė dalyvių registracija vyks Aleksoto aerodromo skrydžių valdymo centro (SVC) patalpose (ten pat, kur žiemą buvo Aleksoto taurės štabas). Šeštadienį laukiame jūsų (t.y. įvažiavimo vartai bus atrakinti), nuo 8 iki 10 val. Atvykusiems vėliau teks kulniuoti pėsčiomis.
Palapines bus galima susiręsti šalia SVC.
Jei pūs pietų krypčių vėjai, numatomas maršrutas Sasnava-Aleksotas. Neturinčius savo transporto ar vairuotojų parasparnių pilotus į Sasnavą žada nugabenti organizatoriai. Skraidyklių pilotams tokiu atveju teks suktis patiems.
Varžyboms jau užsiregistravo 26 pilotai. Išankstinė registracija pratęsiama iki penktadienio 16 valandos, nepatingėkit atsiųst anketų. Darsyk primename, kad atsibudusieji šeštadienį po 10 valandos galės būti tik varžybų žiūrovais.Iki susitikimo Aleksote
Rasa
2006 27 liepos @ 16:23 #169610Anonimasseip tai butu visai nieko kad prototipai dalyvautu tarp saves o sertifikuoti sparnai tarp saves butu visai teisingai o tai su 1-2 sparnu reikia daug prakaituoti kad apskristum competition.ir dar jei sertifikuotu sparnu varzybos pradetu vykti lietuvoje tai sakyciau kad zmones yra skatinami isigyti saugius sparnus.
2006 27 liepos @ 18:31 #169611liotcikO kam tuos zmones skatinti isigyti saugius sparnus? Varzybos visai neidomios.
2006 27 liepos @ 18:56 #169612AnonimasJo, teisingai, su saugiais sparnais neidomios. Man ir F1 varžybos neidomios, jei avarijų nėra,
todėl perkam visi competitionus2006 27 liepos @ 23:05 #169613liotcikDonatas Parašė:
> Jo, teisingai, su saugiais sparnais neidomios. Man
> ir F1 varžybos neidomios, jei avarijų nėra,
> todėl perkam visi competitionusNesutinku su tavim, jei pilotas atitinka parasparni – competition parasparnis visikai nereiskia daugiau avriju. Jei pas mane patirties tiek kad as galiu skrist su competitionu, kodel as tureciau su juo neskrist, ir kodel tie kas dar nemoka ar bijo skrist turetu pretenduot i tuos analogiskus prizus ir garbe
?
Aisku kauno taure ne FAI varzybos ir papildomai apdovanot galima ka tik organizatoriai sugalvos: seniausia, jauniausia, daugiausiai nuskrudsi su DHV-1, DHV-2 ir t.t. Tociau pvz. Europos cempe nera skirstoma i klases(rimtos varzybos).2006 28 liepos @ 06:50 #169614GeorgasDonatai, kurio gi piloto bijai su competition’u? Ar manai kad koks Aleksas taves su standartu neaplenktu? Paziurek cempo rezultatus, finisuoja vos vienas kitas. Apie skridimo laika ir kalbet nera ko. Gal geriau skirstom pilotus pagal ilgi?
G.
2006 28 liepos @ 07:23 #169615KJNa, mano nuomone, kiekvienas savaip teisus… Pačiam teko porą kartų skristi kartu su competishininkais tokiose pačiose sąlygose ir buvo labai abidna, kai competitionas perskrisdavo perėjimą, o aš nedatraukdavau… Taip kad mano nuomone, šiais laikais posakis “Skraido pilotai, o ne sparnai” yra teisingas tik dalinai. Iš kitos pusės, nesąmonė būtų “sodinti” patyrusius pilotus ant standartų, nors gal ir būtų įdomu pažiūrėti
Taip pat pastebėjau, kad rimti competishininkai nelabai ir veržiasi dalyvauti klubų open’uose
Tai gal problema ir nėra tokia didelė, kad dėl jos čia pyktumės, o mūsų nėra tiek daug kad kiekvienam atvejui kurtume atskirą įskaitą? Tegul klubai nustatinėja taisykles savo varžyboms, o kas negali susitaikyti su tomis taisyklėmis, tegul boikotuoja ir piketuoja šalia startavietės
2006 28 liepos @ 07:38 #169617Anonimasniekas cia nesipyksta niekas cia neboikotuoja nereikia cia hiperbolizuoti.zmones tik savo nuomone pasake o nereikalavo kad organizatoriai kazka pakeistu.
2006 28 liepos @ 09:07 #169618KJAš irgi išsakiau savo nuomonę, kol žmonės dar nesusipyko…
2006 28 liepos @ 10:59 #169619Audriusrasa Parašė:
>> Galutinė dalyvių registracija vyks Aleksoto
> aerodromo skrydžių valdymo centro (SVC) patalpose
> (ten pat, kur žiemą buvo Aleksoto taurės štabas).
> Šeštadienį laukiame jūsų (t.y. įvažiavimo vartai
> bus atrakinti), nuo 8 iki 10 val. Atvykusiems
> vėliau teks kulniuoti pėsčiomis.Gal kas galite paaiškinti niekada nebuvusiems Aleksoto oro uoste, kaip reikia privažiuoti? Miesto plane radau, kad yra keli įvažiavimai iš Veiverių g. , vienas iš Bakanausko gatvės, vienas iš Dariaus ir Girėno g. O kaip važiuoti kad patektum i SVC?
2006 28 liepos @ 15:01 #169620liotcikNa perejimuose Competition sublizga visu savo grazumu. Darant 5km perejima parasparniais su kokybe 8.5 ir 9.5, auksciu skirtumas susidarys 62m (pavejui skirtumas bus mazesnis pries veja didesnis), 3m/s termike tai 20s reikalas, jei galvoji apie finisavima tada per 50km marsruta susidarys 5min skirtumas. Europos cempe tai turbut 10+ poziciju skirtumas. Bet Lietuvoj dauguma pratimu pavejui ir vien finisavimas tau uztikrina auksta vieta. Taciau pasirinkus geresni perejimo kelia ar grazesni debeseli mineta 62m ir 20s skirtuma galima labai greit istirpdyti. Taip kad perejime ne aklai sek competitiona galvodamas: “O… pas ji kokybe “afigiena” jis mane tikrai isdurs”, o ziurek i debesis ir mastyk apie tolimesnius veiksmus, pamaytsi competitionas nudirbs pamiskej darydamas gera laika, o tu sufinisuosi (tokiu pavyzdziu daug mates).
O jei su savo parasparniu jautiesi kaip leisdamasis su parasiutu, gal jau laikas kelt klase?KJ Parašė:
> Na, mano nuomone, kiekvienas savaip teisus…
> Pačiam teko porą kartų skristi kartu su
> competishininkais tokiose pačiose sąlygose ir buvo
> labai abidna, kai competitionas perskrisdavo
> perėjimą, o aš nedatraukdavau… Taip kad mano
> nuomone, šiais laikais posakis “Skraido pilotai, o
> ne sparnai” yra teisingas tik dalinai. Iš kitos
> pusės, nesąmonė būtų “sodinti” patyrusius pilotus
> ant standartų, nors gal ir būtų įdomu pažiūrėti
> Taip pat pastebėjau, kad rimti competishininkai
> nelabai ir veržiasi dalyvauti klubų open’uose
> Tai gal problema ir nėra tokia didelė, kad dėl jos
> čia pyktumės, o mūsų nėra tiek daug kad kiekvienam
> atvejui kurtume atskirą įskaitą? Tegul klubai
> nustatinėja taisykles savo varžyboms, o kas negali
> susitaikyti su tomis taisyklėmis, tegul boikotuoja
> ir piketuoja šalia startavietės2006 30 liepos @ 09:55 #169624AnonimasPo tokiu aistringu diskusiju noretusi suzinoti varžybu rezultatus. Ar labai išriškejo skirtumai tarp competitionu ir saugesniu sparnu?
2006 30 liepos @ 15:54 #169625KJKadangi atvykusieji penktadienio vakarą, nesiėmė ar nepakankamai ėmėsi priemonių oro pataisymui, vyko tikslaus nusileidimo varžybos. Sako, kad tokiose varžybose pranašumą turi “kirviai”. Tačiau pirmą vietą vistiek laimėjo competitionas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.