- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2010 16 balandžio @ 15:17 #152603Pauliusm
Keičiu/parduodu mažai naudotą (apie 15 h skraidymo) sparną Magic S (65-90 kg), klasė DHV 2-3 į 1- 2 klasės sparną arba 2 neagresyvų.
2010 23 balandžio @ 07:50 #187249PauliusmAirwave Magic S.
Spalvos: raudona-balta.2010 24 balandžio @ 07:42 #187268PauliusmPasitaisau- spalvos: raudona-geltona.
Nuorodėlė, kurioje galima šį sparną pamatyti: http://s283.photobucket.com/albums/kk282/cincius/2010 24 balandžio @ 14:37 #187276liotcikPilna informcija cia: http://www.para2000.org/wings/airwave/magic.html
2010 27 balandžio @ 08:27 #187291PauliusmSparnas pirktas naujas 2001 07. Iš viso praskraidyta juo beveik 15 val. Puikiai išlaikytas, traškantis, neplėšytas, neskendęs ir t.t.
2010 27 balandžio @ 11:53 #187295TasasGal gali duot savo kontaktus?
2010 27 balandžio @ 19:40 #187299bronius@dzukasSveiki,kaip tik ieškau sau parasparnio.Nuotraukoj atrodo lygtai neblogai.
Kokia galutine Magic kaina? ačiu2010 28 balandžio @ 00:58 #187307liotcikBroniau ar zinai ka reiskia DHV-2/3 ?
2010 28 balandžio @ 09:08 #187312bronius@dzukasKiek supratau tai parasparnio klase-serija,arba rodo kokios kartos parasparnis.
2010 28 balandžio @ 09:20 #187313kipsasbeveik teisingai, tai parasparnio klase pagal sertifikacija, o sios klases parasparniu patartina skraidyti labai patyrusiam pilotui skraidanciam daug ir nebe pirmus metus.
tau reikia DHV-1 arba DHV-1/2 daugiausiai, jei nori saugiai pradeti mokytis ir aisku mokykis ne vienas o su patyrusiu instruktorium, o geriausia pradziai eik i mokykla ismok su mokykline iranga, suzinosi viska ka reikia zinoti pilotui ir nebus problemu.2010 28 balandžio @ 17:42 #187320bronius@dzukasKaip aš suprantu,kuo didesnis DHV skaičius,tuo greičiau gali skristi parasparnis.Aš aišku dar nemoku skraidyt,bet kai skraidysiu,
aš gi nebutynai skraidysiu maksimaliu greičiu prie žemes.O kaip išmoksiu geriau, tada ir skraidysiu greitai.
tada nereikes pirkti keliu parasparniu.2010 28 balandžio @ 17:55 #187321afigennaiBruoniau ! Na nejuokink zmoniu. Zmones ne visi daauga iki 2/3 sparnu. Paskaitysi po poros metu ka rasei pats juoksies, jei skraidysi. Su geriausiais palinkejimais
2010 28 balandžio @ 17:59 #187322juroxtikrai taip. kuo didesnis DHV skaicius,tuo greiciau nuskrisi i reanimacija,arba i kapus.
2010 28 balandžio @ 18:01 #187323kleGeriau pasilik sau, nidoj ziema bus pats smagumas su juo skraidyt
2010 28 balandžio @ 18:20 #187324aruns2001m? paprasciausiai tokiu metu sparna reikia keisti kitu (mano asmenine nuomone)
2010 28 balandžio @ 18:49 #187325liotcikKadangi tai 2000 modelis jis skris ne ka geriau nei siuolaikinis (2008-2010 metu) DHV-1/2 kuris yra rekomenduojamas parasparniu mokykla baigusiems zmonems. O kadangi valdymas DHV-2/3 yra sudetingesnis tavo rezultatai (jau nekalbant kad apie tai kad teks gydyti suluzusi stubura ar pan.) bus gerokai prastesni.
Siek tiek patyrusiems tai gal ir neblogas variantas (aisku priklauso nuo kainos) skriet kopose, laminariniam sraute
2010 28 balandžio @ 19:28 #187327skybikerjurox Parašė:
> tikrai taip. kuo didesnis DHV skaicius,tuo
> greiciau nuskrisi i reanimacija,arba i kapus.kaip sako rusai – su DHV 3 skraido tik labai patyre arba labai kvaili pilotai
2010 28 balandžio @ 19:52 #187328renkaJei greit zadi “daaugt” iki 2-3,nebereikes daugiau pirkt nieko-TAU.Paskutini pirkini padarys artimieji.
su pagarba…2010 29 balandžio @ 19:23 #187329ArmisIr cia ne vien saiposi visi zinok, o nori, kad “neprisiplotum” betkoki sparna pirkdamas ir pradedamas skraidyti, nedaryk klaidu, susisiek su instruktoriais esanciais Lietuvoje, pamokins, paaiskins apie sertifikacijas ir laaaabai daug visko ka galima ir ko negalima daryti, kad liktum gyvas, sveikas ir patenkintas skrisdamas su parasparniu – tobulu skraidymo aparatu (zinoma jei moki juo naudotis).
2010 29 balandžio @ 23:11 #187330sigma6Pasinaudodamas proga kad jau apie tai prasidejo diskusija, noreciau paraginti visus parduodancius ar ateity ketinancius pardavineti sparnus, pries parduodant isitikinti ar pirkejas tikrai supranta ka perka ir neparduoti irangos jei akivaizdu, kad pirkejas neturi pakankamai ziniu ir patirties naudotis aukstesnes klases sparnais. Visi esami pilotai ir pardavejai turetume jausti atsakomybe uz tolimesne paraglidingo raida ir jo sauguma Lietuvoje.
Mindaugas
-
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.