- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 24 sausio @ 16:29 #175452Moon
O man, esamam chainikui, atrodo, kad ten pastovus liftas
Te visad sviecia saule!
2008 24 sausio @ 17:00 #175453DimaBuržujei gerai skraido,o startoja nelabai(aišku ne visi).Nesenei tai Tenerifei mačiau.
Ant video jokiu rotoriu nebuvo,jie blogai moka startot per stipru veja.2008 24 sausio @ 18:44 #175455karolisDima paziureciau kaip tu su tom desrom startuotum tokiom salygom
Su jom ir ramiu oru isstartuot ne taip paprasta
2008 24 sausio @ 21:54 #175457Tomas Sestokasko sportiskesnis sparnas, to lengviau su juo startuot. jau vien del to, kad jo plotas mazesnis.
2008 24 sausio @ 22:25 #175458artistasKad varzybos ten vyko ir arkliui aisku.bet zinant,jog”langas”ne penkias min atidarytas vistiek nesupratau to chaoso startavieteje
Pasinesciau 20m zemiau ir sumazetu problema.Laimi ne greiciausiai isstartaves,o greiciausiai iveikes tos dienos pratima.
Skraidziau ir as su tokia”desra”jei vykusiai valdai klauso neblogiau nei visi kiti zemesnes klases sparnai.Matyt tikrai ten tuo
metu veike”liftas”ir visi norejo sulipti kol neuzsidare durys.2008 24 sausio @ 22:29 #175459liotciksky Parašė:
>ko sportiskesnis sparnas, to lengviau su juo
> startuot. jau vien del to, kad jo plotas mazesnis.Nu nebutinai, pvz:
Boom 4 SM: Plotas 26.2 m^2 (competition) Skrydzio svoris 93-103
Axis Vega 2 M: plotas 25.8m^2 (tipo DHV-2) Skrydzio svoris 85-110Kai kuriu competitionu startas uzdelstas, pas kitus greitas. Vieni labiau linke persaut pilota kiti maziau. Pvz sunkus kupolas kuris kyla siek tiek uzdelstai ir nelikes persaut piloto butu idealus sitom salygom, bet sh per stiliu.
Nu cia ir matosi , vieni pilotai labiau patyre kiti maziau.2008 24 sausio @ 23:42 #175460karolispas kai kuriuos prototipus proilgis vos ne 10 o arka taip isgaubta kad sparno ausys vos ne piloto ausu lygyje (nu biski perdejau
). Ikrautas ar ne, toks sparnas labai retai kada normaliai kyla, beveik kas karta uzsilanksto ausys ir tt. O dar prie tokio termodinamiko bet kokia klaidele baigiasi smagiu protektoriaus tarkavimu i vietini akmeninga dirvona
2008 24 sausio @ 23:45 #175461karolisir dar prie viso to gali pridet komplikacijas po kiekvieno luzio, kuriu ten buvo daugiau negu pakankamai
2008 25 sausio @ 06:22 #175462Termikzvirblis Parašė:
> Termik Parašė:
>
>
> > Blemba berazumei ,ciuju geram rotoriuja buvo
>
> gal kas galite man paaiskinti busimam chainikui,is
> kur ten galejo susidaryti rotorius?juk slaitas
> atrode grazus,lygus,be jokiu misku ar namu.beje
> man visiskai neturinciam patirties irgi atrode kad
> ten buvo rotorius.Nu jai tu uzskrendi uz kalno pavejinei puseja tai ir gaunasi labai geras rotorius ,nors ir slaitas grazus , teko ir man taip
labai buvo saldu
2008 25 sausio @ 14:40 #175466zvirblisTermik Parašė:
> Nu jai tu uzskrendi uz kalno pavejinei puseja tai
> ir gaunasi labai geras rotorius ,nors ir slaitas
> grazus , teko ir man taiplabai buvo saldu
nu uz kalno tai suprantu,bet jie startavo virsuneje.o seip turbut sutikciau su artistu,palipciau biski zemiau.( arba isvis spjauciau i tokias varzybas
)
2008 25 sausio @ 17:25 #175468liotcikAr tu matei ten nors viena prototipa? Pati didziausia desra tam filme tai Magic FR3.
2008 25 sausio @ 20:38 #175475karolisprisipazinsiu nuosirdziai – viska su proilgiu 10 ar panasiai as kazkaip intuityviai linkes priskirti prie proto klases
ziurint i toki aparata virs galvos, man kazkaip nesusidaro ispudis kad su juo startuoti lengviau negu su Tomuko dvoike
2008 25 sausio @ 21:41 #175477AnonimasNieko ne stebuklingos oro salygos tame filmuke, tiesiog jie tikrai nemoka startuoti. Tie, kurie sugeba isstartuoti, veliau ore net ausytes klaptelejimo negauna- kas ten per stebuklingos salygos, kad visi “rotoriai” dingsta keletos metru aukstyje ?
Butu nuvyti keleta kartu nuo troso tokie startuotojai Valkininkuose, greitai ismoktu sparna valdyti ant zemes2008 25 sausio @ 22:00 #175478MoonKadangi rytoj oro nebus, apie desras pasikalbekim…ir ypac medziotoju desreles.
Sparniuko svelni pravarde – geltonoji gyvate:
http://paraglidetv.com/videos/paragliding-general/parapente-u4-aircross-stubai-2008.html
arba dar
http://www.dailymotion.com/gegew/video/x2vwao_essai-proto_extremeParaimpresionizmas!
Modelis ULTIMA 4 (U4), konstruktorius prancuzas Hervé Corbon dar kitaip „gibus“, investuotojas ir pardavimo teisiu savininkas vokietis Konrad Görg arba “konroo”, susitares su GIN, kad sie modeliai bus gaminami buten ten.
Pasak pacio “konroo”, kolkas yra tik vienas toks parasparnis (proilgis 8,4). Serijinei gamybai planuojamas papildomas atsarginis “light” Version su 6,8 proilgiu.Placiau istorija fokiskai: http://www.bbq-team.de/index.php?id=65
Te visad sviecia saule!
P.S. O moralas – biciukas pirmame video po desrele lygtai ne kokone sedi, nors jo skrydis ir apie 15min tetruko. Turbut vistik tarpine yra svarbiausia.
P.P.S. Su sita britva reiketu atsargiai, Tomeli, labai jau astri…2008 25 sausio @ 23:48 #175479VarstelisLIOTCIK
Yra tokia patarle ( suo loja, o karavanas vistiek eina )
Nespejai koju susilti amerikoj, o jau gimtine pasidare stebuklu salis.
Zmogus turi tokia savybe kazko siekti , kam sekasi greiciau kam leciau , bet i prieki visi nori judeti
Tik tau norisi visus stabdyti
Su standartu prie 4m/s jau neveza o prie 7m/s jau isputineja, tai ir stovi zmogelis ant slaito o suskristi negali, ar bent
zinai kas galvoj pas ji tokia minute verda. Tikriausiai po ranka pagriebes ir su tvora skristu kad tik ore 10min. pakabotu
Kas tada jam belieka, reikia pirkti sportini sparna
Sportinis sparnas ir ant slaito leidzia paskrieti, bet sistema cia kaip tik geriau mokomoji nes nukritus gali apsaugoti nuo traumu. Ir aplamai 5m-10m aukstije luzus sparnui net ir standartui neuzteks aukscio iseiti, reiskia bus sliapterejimas
jo pasekmes nuo daug aplinkybiu priklauso kurias ne visad pasirinkti yra galimybes
Tai va vaziuoji skraidyt ant slaito ,buk pasiruoses ir trauma gauti ……
Bet mes be skrydzio negalim, negalim….2008 26 sausio @ 00:21 #175480karolis>> Tai va vaziuoji skraidyt ant slaito ,buk pasiruoses ir trauma gauti ……
As asmeniskai ant slaito vaziuoju su kitokiais lukesciais!
2008 26 sausio @ 02:39 #175481liotcikDekui kad parasei Varzteli, nes jau buvo kazkoks varymas i vienus vartus negaunant argumentu is mazo priskraidymo “competition” pilotu.
Varstelis Parašė:
> LIOTCIK
> Yra tokia patarle ( suo loja, o karavanas
> vistiek eina )As neloju, graziai sakau. Karavanas tegu eina, tik norintys prisidet prie to karavano tegu susimasto.
> Nespejai koju susilti amerikoj, o jau gimtine
> pasidare stebuklu salis.Nu tu cia tik ikast bandai
sita patarle: “Lietuva stebuklu salis” labai daznai naudojau budamas Lietuvoje. Beje pabuves Amerikoj pasijutau didesnis patriotas nei budamas LT.
> Zmogus turi tokia savybe kazko siekti , kam
> sekasi greiciau kam leciau , bet i prieki visi
> nori judetiNezinau ar klausai Radio show, bet ten buvo vienas geras gabalas apie tai kai Bronius vede zmona pas daktara nes vaiku neturi…
Man atrodo tu ne per ta vieta sieki, ne per ta vieta judi i prieki.> Tik tau norisi visus stabdyti
> Su standartu prie 4m/s jau neveza o prie 7m/s
> jau isputineja, tai ir stovi zmogelis ant slaito o
> suskristi negali, ar bent
> zinai kas galvoj pas ji tokia minute verda.
> Tikriausiai po ranka pagriebes ir su tvora skristu
> kad tik ore 10min. pakabotu
> Kas tada jam belieka, reikia pirkti sportini
> sparna
> Sportinis sparnas ir ant slaito leidzia paskrieti,Kiek atsimenu tu skraidei su paramotoriniu sparnu, po to persokai ant competitiono.
Paramotorinio sparno minimalus zemejimas yra didelis, nes labai nedidelis variklio galios prieaugis ta didesni zemeijma lengvai kompensuoja. Pasiimk gera dvoike ir pamatysi kad minimalus zemejimas (t.y. skrydis prie 4m/s vejo) praktiskai nesikiria nuo competition.
Be to esme kad paskriet prie slaito yra geras pilotavimas.
Matom gi is video kad competitionas skrenda zemiau nei dvoikes aplinkui.
Be to mano isimintiniausi skrydziai yra vasara su isvilktuvu, o ne slaito trynimas. Slaitas tik treniruote, per daug to nesureiksminkime. Slaito patirtis nelabai padeda skriejant termikuose su isvilktuvu.> bet sistema cia kaip tik geriau mokomoji nes
> nukritus gali apsaugoti nuo traumu. Ir aplamai
> 5m-10m aukstije luzus sparnui net ir standartui
> neuzteks aukscio iseiti, reiskia bus
> sliapterejimas
> jo pasekmes nuo daug aplinkybiu priklauso kurias
> ne visad pasirinkti yra galimybesNu cia yra durnas poziuris. Cia tavo kalba skamba: jei ant 100km/h atsitrenksi i siena su masina vis tiek zusi, tai kam tos oro pagaves? Bet visi “durniai” kazkodel deda tas pagalves ir gerina masinu sauguma.
> Tai va vaziuoji skraidyt ant slaito ,buk
> pasiruoses ir trauma gauti ……Nu cia kietas poziuris, bet as jam nepritariu
> Bet mes be skrydzio negalim, negalim….
Skraidykit as gi netrukdau, tik viska darykit protingai. Nei vienas competitionininkas su mazu naliotu nepavare. Faktai ta rodo. Turim pakankamai duomenu. Tsakant: istorijos nepakeisi. Kam lipt ant to pacio greblio vel ir vel?
Geriausiais rezultatas bus tada kai bus geras balansas pilotas-parasparnis. Mastykim !2008 26 sausio @ 06:16 #175482Termikdel sparno tu klisti dariuk jis pradejo nuo 1-2 aireja o paskui tik atsirado mot.pr
Re: Kernave neskaityta
Išsiuntė: Donatas
Data: 2008-01-25 23:41
Nieko ne stebuklingos oro salygos tame filmuke, tiesiog jie tikrai nemoka startuoti. Tie, kurie sugeba isstartuoti, veliau ore net ausytes klaptelejimo negauna- kas ten per stebuklingos salygos, kad visi “rotoriai” dingsta keletos metru aukstyje ?Tu musiau filmus sumaisei as snekejau ne apie startus o apie skriejima kur saltus daro
2008 26 sausio @ 11:54 #175484AnonimasVarstelis Parašė:
> Su standartu prie 4m/s jau neveza o prie 7m/s
> jau isputineja, tai ir stovi zmogelis ant slaito o
> suskristi negali, ar bentNezinau, kodel sitas mitas iskyla ir iskyla vel ir vel. Pries du metus visi sededavo ant slaito kernaveje, ir stebedavosi, kaip Vitalijus sugeba skraidyti esant “stiliui”. Beja, jis skraidydavo su Ozone Vibe, 1-2, o visi “competitionai” sėdėdavo ir žiūrėdavo.
Todėl, prieš taip griežtai suvarant standartus, reiktų pasižiūrėti, ar problema ne kur kitur slepiasi.
Termik: Dar Ensteinas sakė, kad viskas releatyvu, todėl man atrodo, kad čia tu galvoji ne apie tą video, apie kurį galvoju aš, o ne atvirkščiai
2008 26 sausio @ 14:17 #175485liotcikTermik Parašė:
>del sparno tu klisti dariuk jis pradejo nuo 1-2
> aireja o paskui tik atsirado mot.pr
>
Taip tu teisus, dar Airea pamirsau. bet tai vel gi, nezinoma firma, ir labai abejotinu savybiu parasparnis. mane tas ir stebi kad zmogus soka nuo pradedanciuju sparnu prie competition, net neisbande normaliai vidurines klases.
Parasparniu gamintojai visgi dirba, ir parasparniai nors ir po truputi bet tobuleja. Be abejo zmogus skraides su senu 1/2 ir isbandes siuolaikine competitiona lieka suzavetas. Bet kirvis turi atitikti kota. -
AutoriusĮrašai
- Tema „ Kernave“ uždara naujiems atsakymams.