- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2008 26 sausio @ 17:17 #175486Wy
Nu ir ka dabar tas vitalis skraido su competition sparnu ir mokykline pakaba ir dar daugiau priskraido
ir galvos del to neskauda
Beje net ir neziuriu dabar i 1-2, 22008 26 sausio @ 17:45 #175487MoonGal Vitaliko fenomena, arba kaip Donatas sako – mita, is technines puses (nekalbu apie igudzius) galima butu is dalies paaiskinti piloto mazu svoriu. S dydzio sparnai daznai buna sustresni uz “brolius”. Kai kurie gamintojai juk S dydzius klasifikuoja viena kategorija auksciau. Cia turiu omeny skraidyma su Vibe stiliuje.
Taciau piloto igudzius, o Vitaliko atveju drisciau pasakyti – talenta, statyciau i pirma vieta.
Te visad sviecia saule!
2008 27 sausio @ 07:21 #175490Termikmatai as galvoju kad tu galvoji ne taip o tu galvoji kad as galvoju ne taip ir aplamai visi mes galvoja visai netaip nes ensteinas pasake kad viskas releatyvu
Va tep va bl……. noriu jau skrydti ziaurei ………….. reksiu……………
2008 27 sausio @ 13:39 #175492Tomas SestokasA jo varzybuose tokiu prisiziuri sociai. Ispudingai atrodo. Gal ir Kernavej kada toks pasirodis. Gal as kada atvesiu:) Gal paskui net iseisiu pats, savo kojom
2008 27 sausio @ 15:03 #175493Termikliotcik Parašė:
> Termik Parašė:
>
>
> >del sparno tu klisti dariuk jis pradejo nuo
> 1-2
> > aireja o paskui tik atsirado mot.pr
> >
> Taip tu teisus, dar Airea pamirsau. bet tai vel
> gi, nezinoma firma, ir labai abejotinu savybiu
> parasparnis. mane tas ir stebi kad zmogus soka nuo
> pradedanciuju sparnu prie competition, net
> neisbande normaliai vidurines klases.
> Parasparniu gamintojai visgi dirba, ir
> parasparniai nors ir po truputi bet tobuleja. Be
> abejo zmogus skraides su senu 1/2 ir isbandes
> siuolaikine competitiona lieka suzavetas. Bet
> kirvis turi atitikti kota.Dariuk tingiu as vel eiti i afigenas diskusijas ,bet ir vel tu biski nepataikei
Aireja tau gal nebuvo zinoma nes tuo laiku tu dar neskraidei jai ka. ir patikek
labai puikus sparnasjai pamenat istorija tai su ta pacia aireja buvo padarytas pirmas lt rekordas 62km Vidas is taurages skraide,ir sparnas buvo ne abejotinu savybiu
P.S ta tema neberasyk nes tingesiu atrasineti2008 27 sausio @ 15:35 #175495liotcikTermik Parašė:
>Aireja tau gal
> nebuvo zinoma nes tuo laiku tu dar neskraidei jai
> ka. ir patikek
> labai puikus sparnasjai pamenat istorija tai
> su ta pacia aireja buvo padarytas pirmas lt
> rekordas 62km Vidas is taurages skraide,ir sparnas
> buvo ne abejotinu savybiuO kai Vidas nusipirko dvoike (apco Simba) nuskrido 150km
Tu geriau pasakyk kas skraide su 1/2 ir niekur nenuskrisdavo, paskui nusipirko compeption ir pavare2008 28 sausio @ 10:20 #175502Termiknepazistu as tokiu
2008 7 vasario @ 22:21 #175634VarstelisTaigi as pavargau ant perejimu sesti ,o kalnuose pabandziau kartu su varzybu dalyviais paskrieti. Renkames auksti mazdaug
vienodai bet kai reikia padaryti perejima tai as kaip kirvis o jie taip ir nuplauke, pabandziau pasivyti su spidu aisku iki padlago, tai sudejo keleta kartu sparna ir teko apsiraminus ziureti kaip horizonte vis tolsdami nyksta sparnai ….
Aisku dabartines 2 nedaug skiriasi nuo britvu ,o tiksliau tik greiciu , bet skrendant su briva nebutina atleisti trimerius va ir turi 2 , o prie geru oro salygu gali ir pilnais greiciais pavarineti, cia as apie gradienta sneku nes ju sparnu charakteris vienodas
As cia neagituoju kad visi sokim prie competisinu
Dar dadesiu kad su dviraciu kiek nori gali draskytis bet uzlipes ant matociklo turesi buten matocikla mokintis vairuoti, nors tuo paciu keliu vaziuosi
Tai va pripratus prie sparno pradejau marsrutus daryti nuo 50 iki100km be ypatingu problemu, silpna ta musu termine veikla ir be gero sparno mieloj musu zemelej sunku nutaikyti orus kad normaliai paskrietum
Kalnai kas kita, ten sparnas ne rodiklis nes veza visur tik reikia zinoti vietas ir galesi ramiai pusdieni kaboti iki nenoriu2008 8 vasario @ 11:31 #175640Tomas SestokasVarstelis Parašė:
> Kalnai kas kita, ten sparnas ne rodiklis nes veza
> visur tik reikia zinoti vietas ir galesi ramiai
> pusdieni kaboti iki nenoriuCia tavo tiesa. Kalnuose skraidysi visa diena ir su mokykliniu sparnu. O vat nusipirksi kietesni sparneli ir astriomis salygomis bijosi kilt, tupesi ant zemes ir visas toks krutas sedesi ant savo kruto sparnelio ir ziuresi, kaip skraido mokyklinukai.
Kas geriau? Nelygu koks atvejis. Kazkuriais metais oro pagalves masinuose uzmuse 17 zmoniu, bet isgelbejo 20000000. Suprask, kartais gali susikalechinti nes skrendi su vienetuku, bet daugumoj atveju jis gelbes tavo kaili. Taigi, gaunasi pokalbis be pabaigos. Bet as linkes klausyti paciu gamintoju, kurie aiskiai formuluoja kokia patirtis reikalinga vienam ar kitam sparnui.P. S. Viska tarsi ir tesingai parasiau, bet ech, kaip jau norisi pasikompetishinti.
2008 8 vasario @ 21:25 #175646artistasZmoguje nuo pat gymimo idiegta pasaulio,kuriame jis gyvena,pazynimo programa.Pas vienus ji pasireiskia labai ryskiai,pas kitus maziau.Prisiminkit kaip budami mazi iki smulkiausiu detaliu isardydavote zaislus,isromydavot leles iki pjuvenu,kisdavot pirstus i karsta,salta vandeni,esdavot muila,zeme,tinka nuo sienu,net savo kaka.As atsimenu tik gimes ilgai tyrinejau,gnaibiau,tampiau,sku
ra ant pilvo ir aiskinausi is ko as padarytas.Tokio smalsumo vedini mes ir einam per gyvenima,tik norai jau kiti.Bet vienas esminis
noras islieka,pamatyti, paragauti,paliesti,pajausti iki tol nepatirta Nauja jausma,daikta,vaizda,skoni,kvapa ir tt..Tie amzini ieskoji
mai,neissenkantis Naujo noras ir yra gyvenimo motorelis.Zmogaus smalsumui rybu nera,todel jis jau ismaise skersai isilgai pla
neta ant kurios gyvena,kaisioja nosi i gretimas ir ne tik planetas,bet ir moterys,vis tas prakeiktas bet saldus jausmas Nauja,Nepa
zistama,Nepatirta.Zmogui viskas greitai atsibosta(isskyrus miega,valgi ir zinoma pati gyvenima.Tie, kurie greiciau mina pedalus,
iiesko nauju nuotykiu,kurie leciau dar tik kartoja pirmuju patyrima.Bet anksciau ar veliau beveik visi praeina ta pati pasaulio pazyni
mo procesa.,naujoviu dziaugsma,emociju,jausmu atsinaujinima.Stai is kur nauji masinu modeliai,nauji namai,lektuvai,laivai,nau
jos zmonos,na ir zinoma sparnai.Fuuuuu,pagaliau dasikasiau iki esmes.Kazko is labai toli pradejau.Sparnai,sparnai,sparnai,jie
kaip ir mes zmones visokiu yra ir visokiu reikia.Jie turi atitikti zmogaus buda,isprusima,issilavinima,sutikti pagal charakteri.Chole
rikui vienas sparnas,sangvinikui-kitas,melancholikui dar kitas.Ir jei tie parametrai tarp zmogaus ir sparno tinka viskasOKEJ
Kiekvienas pilotas nueina pas psichoterapeuta,padeda ant stalo visu sparnu charakteristikas,daktaras apziuri siuo atveju pacien
ta,pratestuoja atitinkamuma pagal tam tikra sparna ir israso recepta su parasparnio pavadinimu.Viskas paprasta,bet genialu
Mars pas daktarus.2008 9 vasario @ 03:10 #175650liotcikNa Stasiukas daug aplinkui kalbejo, bet esme aiski: “pasigydikit !”
(nieko asmenisko)
Skaiciau Varztelio nuomone/argumentus, ir jie man skamba labai panasiai kaip blogo sokejo su dideliais kiausais nusiskundimai.Varstelis Parašė:
> Taigi as pavargau ant perejimu sesti ,O kur daugiau galima sesti jei ne perijime, priimi bloga sprendima, pasibaigia termikai ir nusedi.
>o kalnuose
> pabandziau kartu su varzybu dalyviais paskrieti.
> Renkames auksti mazdaug
> vienodai bet kai reikia padaryti perejima tai as
> kaip kirvis o jie taip ir nuplauke, pabandziau
> pasivyti su spidu aisku iki padlago, tai sudejo
> keleta kartu sparna ir teko apsiraminus ziureti
> kaip horizonte vis tolsdami nyksta sparnai ….tu pirma pasiek finisa o po mastyk apie greicius. As pastoviai ziuredamas i europos varzybu rezultatus matau daugybe “competitioninku” aplenktu su 2 ar net 1/2. Tave aplenke ne parasparniai, o pilotai. Negi visos varzybos vienas didelis perejimas? Virs 50% laiko praleidi sukdamas termika, jei jie nuvare siek tiek toliau , naudokis tuo, jie parodys kur yra sekantis termikas.
Jei tave su 1/2 lankste tai patikek, su competitionu tu tuo labiau bijosi mint spyda, skrisi atsargiau, daugiau demesio skirsi parasparniui – del to bus maziau laiko galvot apie taktika, sprendimai bus atsargesni.
Galu gale, pasiiemei competition ar atverei bent 20-uke?> Aisku dabartines 2 nedaug skiriasi nuo britvu ,o
> tiksliau tik greiciu , bet skrendant su briva
> nebutina atleisti trimerius va ir turi 2 , o prie
> geru oro salygu gali ir pilnais greiciais
> pavarineti, cia as apie gradienta sneku nes ju
> sparnu charakteris vienodasSakai competition su pritrauktais trimeriais kaip dvoike ?
Manau klysti.
> As cia neagituoju kad visi sokim prie competisinu
> Dar dadesiu kad su dviraciu kiek nori gali
> draskytis bet uzlipes ant matociklo turesi buten
> matocikla mokintis vairuoti, nors tuo paciu keliu
> vaziuosi
> Tai va pripratus prie sparno pradejau marsrutus
> daryti nuo 50 iki100km be ypatingu problemu,Butum dares ir daugiau jei butum nusipirkes normalus siuolaikini parasparni pagal save. Nemanu kad pripratai, kad priprast reik nalioto!
> silpna ta musu termine veikla ir be gero sparno
> mieloj musu zemelej sunku nutaikyti orus kad
> normaliai paskrietumKeliom eilutem auksciau pasakei labai teisinga minti: “Aisku dabartines 2 nedaug skiriasi nuo britvu ,o tiksliau tik greiciu” , o dabar vel priestarauji sau.
Teisingai: lygumose silpni termikai, todel esme parasparnis su geru zemejimu, plokscia spirale ir gera informcija pilotui.
Dar kai kas ta vadina gerai centruojantis parasparnis. Su gera dvoike termike nuo competitiono neatsilksi. (net ir su 1/2) Greitis, lygumose yra visiskai nesvarbus dalykas, nes skrendant pavejui geriausia kokybe pasiekiama su siek tiek pritrauktais vairais. Spydas reikalingas praeiti zemjimus.
Esme: skrist nebijant, su sypsena veide, nepavargti kad po dvieju triju valandu skydzio, but pakankamai susikaupus, ijungt visus pojucius kad sugebet vel centruoti silpnuteli termikiuka. Tai yra svarbiausia. Competition be abejo charakteristikos siek tiek geresnes, bet jis ir is piloto daug reikalauja, todel juos normaliai pazaboja TIK pilotai su dideliu priskraidymu (ir tai ne visi).Skrendant kalnuose tuo labiau: kai gerai pakrato visas susikaupimas labai greit isgaruoja.
Neturiu labai daug patirites varzybose kanuose (5 dienos 17val ore) bet teko matyt visko, ir kai 1/2 varo sone ir kyla i virsu ir kai apdedu sone skrendanti competition. Tada susidariau aiskia nuomone: esme patiritis ir pasitikejimas savo para t.y. kirvis turi atitikt kota.
> Kalnai kas kita, ten sparnas ne rodiklis nes veza
> visur tik reikia zinoti vietas ir galesi ramiai
> pusdieni kaboti iki nenoriu2008 9 vasario @ 10:22 #175653artistasKaip pirstu i aki.O as jau tingiu rimtai kalbeti,vistiek neklausys,tai ir save palinksminu ir kitus absurda rasydamas.taciau pasakysiu
stai ka.Skristi lengviau su sypsena nei suspaudus iki skausmo uzpakalio zandus.2008 9 vasario @ 10:43 #175655TasasSkrydis turi teikti mlonuma, net skrendant sudėtngomis situacijomis
O tai įtakoja piloto susibendravimas(atitikimas) su sparnu.
Kiekvienas modelis yra savotiskas ir isskirtinas, todel tinka ne kiekvienam. Taigi rinkites sau sparna, kuris teikia malonuma VISADA2008 9 vasario @ 11:32 #175656klekai kompetitionas eina 60 su 2.5 zemejimu 1-2 eina 50 su 3.5 zemejimu
skrendant varzybose yra zostkas skirtumas, ir norint islaikyti greiti tikrai sunku neissvaistyt viso aukscio ant perejimu. Tai tas palyginimas tavo liotcik su blogu sokeju ne i tema
po pirmo posukio punkto jau pusvalandziu atsilieki, po 2 valanda, po 3 ziurek jau visi like horizonte kazkur.
As sia vasara pirma karta kalnuose su 2-3 paskraidziau, tai galiu pasakyt didziulis kontrastas palyginus. Sparnas klausosi, suka super, skrendi ten kur nori, nori naudot speeda, ner jokios bausmes (nesijauti kad del +10kmh tiek pat padideja zemejimas). Jei turi teisingas reakcijas, zinai aktyvu pilotavima, ir neturi reflekso jei kas negerai traukt klevantas iki uzpakalio, dar geriau, nes sustresni sparnai nieko nuo taves neslepia, ir visad zinai ko tiketis is oro aplink. Svarbu nebijot sparno ir megautis juo
2008 9 vasario @ 16:11 #175658Wykle Parašė:
> kai kompetitionas eina 60 su 2.5 zemejimu 1-2 eina
> 50 su 3.5 zemejimu
>
> skrendant varzybose yra zostkas skirtumas, ir
> norint islaikyti greiti tikrai sunku neissvaistyt
> viso aukscio ant perejimu. Tai tas palyginimas
> tavo liotcik su blogu sokeju ne i tema
>
> po pirmo posukio punkto jau pusvalandziu
> atsilieki, po 2 valanda, po 3 ziurek jau visi like
> horizonte kazkur.
>
> As sia vasara pirma karta kalnuose su 2-3
> paskraidziau, tai galiu pasakyt didziulis
> kontrastas palyginus. Sparnas klausosi, suka
> super, skrendi ten kur nori, nori naudot speeda,
> ner jokios bausmes (nesijauti kad del +10kmh tiek
> pat padideja zemejimas). Jei turi teisingas
> reakcijas, zinai aktyvu pilotavima, ir neturi
> reflekso jei kas negerai traukt klevantas iki
> uzpakalio, dar geriau, nes sustresni sparnai nieko
> nuo taves neslepia, ir visad zinai ko tiketis is
> oro aplink. Svarbu nebijot sparno ir megautis juoDedu tau +
2008 9 vasario @ 18:59 #175659Anonimaskle Parašė:
> kai kompetitionas eina 60 su 2.5 zemejimu 1-2 eina
> 50 su 3.5 zemejimu
>Visu pirma, kompetitionas 60 eina tik su ismintu akseleratoriumi. Trim greitis ir kokybe tarp competition sparnu ir DHV2 yra daugiau maziau sulyginami. Kaip supratau, speedo musu naujai kepti competition myletojai nemins, nes juos net ir su DHV 1-2 lauzo, geriau klevantas pritrauks
> skrendant varzybose yra zostkas skirtumas, ir
Kuris is musu competition sparnu myletoju i varzybas vaziuoja ? Net ir raso, kad ne varzybose dalyvauja, o pabande “kartu paskrieti”
> Taigi as pavargau ant perejimu sesti ,o kalnuose pabandziau kartu su varzybu dalyviais paskrieti.Mano nuomone tokia: nesudalyvavo competitioninkas nei vienose rimtose varzybose, neparode rezultatu arba reguliarių 50-100km marsrutu- metu gale neskit sparnus man, karpysim, darysim is ju DHV1
Zodziu, liotcik pastaba apie kiausinius uzskaitau. ++
Ir siaip- nieko asmenisko pasakyti niekam nenoriu, kiekvienas galvoja savo galva. Tik gaila zmoniu, kurie patiria traumas del neaiskiu priezasciu, gaila ju zmonu ir merginu, kurios vargses kencia del vyru kvailos galvos. Pagalvokite- ne kiekvienam skirta F1 lygoje lenktyniauti, smagiai palenktyniauti galima ir Golf klaseje.2008 9 vasario @ 19:19 #175661kleyra diskusija ir yra kabinejimasis prie zodziu
pasikartosiu, jei rankos is uzpakalio neauga, su britva skraidyt smagiau. Cia kaip ir sportines masinos. Ne visi vairuojantys porsche yra profesionalus ralistai, ar vazineja po 500 000 km per metus (ar kiek ten skaitosi daug), bet tai jiem netrukdo tuo megautis.
O kazkoks is sono primetimas kad visi turi skraidyt su standartais, nei nepriskraido kazkiek valandu, ar nedalyvauja varzybose, nes tai atseit yra nesaugu imo nesamone. Ne nuo to saugumas priklauso.
Jei suvesti statistika, kazin kuri klase pirmautu pagal traumu skaiciu, net lietuvoj kur sportiniu spranu santykis pakankamai didelis.
2008 9 vasario @ 20:18 #175662Anonimaskle Parašė:
> yra diskusija ir yra kabinejimasis prie zodziu
>
> O kazkoks is sono primetimas kad visi turi
> skraidyt su standartais, nei nepriskraido kazkiek
> valandu, ar nedalyvauja varzybose, nes tai atseit
> yra nesaugu imo nesamone. Ne nuo to saugumas
> priklauso.Atsiprasau, jei kabinejuosi, bet nuo ko gi tas saugumas priklauso??? As galvoju, kad nuo sparno klases (pasyvinis saugumas) ir nuo piloto patirties, igudziu valdyti sparna (aktyvinis saugumas). Tinkamai parinktos oro salygas skrydziui priskiriu piloto patirciai nelysti i sh.
2008 9 vasario @ 20:51 #175663kleDonatas Parašė:
>
> Mano nuomone tokia: nesudalyvavo competitioninkas
> nei vienose rimtose varzybose, neparode rezultatu
> arba reguliarių 50-100km marsrutu- metu gale
> neskit sparnus man, karpysim, darysim is ju DHV1
>
>kazkaip toks jausmas kad neskaitai mano postu.
Daug pilotu neskraidanciu po 100h+ ir nedalyvaujanciu varzybose nusipirko brivas. Kai kurie lietuvos parasparniu bendruomenes nariai pasipiktino, kaip cia galima skraidyt paprastiem zmonem su britvom, jie juk nedalyvauja varzybose, kam jiem ta kokybe, jie neskraido po 100 valandu per metus (arba reguliariu 50-100 km marsrutu), uzsimus. Tegu perka standartus ir nesiskundzia, nes jei jiem neuztenka kokybes is standarto, reiskia jie skrist nemoka ir nieks cia nepades.
kai tuo tarpu as sakau, kad ne nuo valandu viskas priklauso, ne visi kompetitionai turi nesveika charakteri, ir svarbu turet sveikus igudzius ir nebijot savo sparno ir viskas bus liux.
butent -ne valandos ir marsrutai ir varzybos, o teisingi igudziai ir pasitikejimas sparnu
2008 9 vasario @ 23:50 #175668liotcikKlemensai konkrecias nesamones sneki, tu kalbi tik apie gerenes kietu parasparniu savybes, o apie tai ko kietas para reikalauja is pilotu nutyli, ignoruoja ka as sneku.
Kalbi kad jei pilotas ne zioplas tai gali skraidyt su comp. Taip gali, paskrist ramiom valandom valandzike. Todel nepatyrusiu “competitioninku” skrydziai ir apsiriboja 15-50km atstumais.O kas buna per gera baltanke, o kas buna po 3 ar 4 val skrydzio?
Ir is kur tau zinot, tu nei vieno marsruto normalaus nesi nuskrides ir kalnuose nesi rimtom salygom skraides. Todel ir tauziji niekus.
Paziurek dar karta i siu metu LSPSF taures rezultatus: pirmi trys patyre pilotai skrendantis su comp. Po to, kiti normaliai mastantys pilotai (dvoikes ir pan) palaipsniui kopiantys karjeros laiptais. Po to 13. “competitioninke”, 15 “competitioninkas”
16 ” dar vienas competitoninkas, kuris dar cia bande aiskint apie competitionu privalumus. O kur tu Klemensai? O taves tam sarase is vis nera
Didysis aiskintojau. Nieko asmenisko, bet jau nebelaiko nervai kai zmogus nenuskrides nei vieno marsruto sneka tokias nesamones.
Ziurim giliau, i varzybas, 2007 Ceku Open. Pirmu vietu neanalizuojam, ten rimti pilotai su rimtu priskraidymu. Idomumai prasideda nuo 34 vietos:
34 DOLEZAL, Adam J., (GRADIENT.cx , Karpo Fly Aspen 2) Doike
35 CARBOL, Dalibor, (El Speedo – SKY Paragliders Eris 2) comp
36 BRABENEC, Michal, (AXISPARA Mercury) comp
37 HAYMAN, Mark, (www.chaletchardons.com R-07) comp38 DLASK, Jirí, (TILAK, LAA CR, AXIS Venus) 2/3
39 VOLNÝ, Miroslav, (jojowings.com, http://www.rejoice-shop.cz UzhoCvkZaE)
40 MARINI, Mirco, (Ozone Mantra)
41 HURYCH, Zdenek, (MAC Magus 5)
42 SVOBODA, Tomáš, (AXIS Mercury)
43 PALLAS, Antonín, (GRADIENT.cx AVAX SR7 24)
44 KRAMPL, Radek, (JOJOWINGS Topper 25)
45 CHROMEC, Petr, (Gradient, http://www.desjoyaux.cz AVAX SR7)46 PAWLOWSKI, Piotr, (Telecom Ra) Dvoike
47 PAGNONI, Luciano, (team SV NBB Stratus 6)
48 HOLLMANN, Jakub, (Gradient AVAX)
49 PACEJKA, Martin, (Gradient AVAX RSF 26)50 ENGELS, Joseph, (Axis Venus) 2/3
51 VISSCHEDIJK, Joost, (ARCADIS Targa 2) comp
52 KRÁTKÝ, Jan, (TISK-REKLAMA Venus M) 2/3
53 HUSICKA, Otakar, (nemam Venus) 2/3
54 HABERMANN, Jan, (www.jojowings.com Topper)
55 LEDNIK, Tomáš, (Team ElSpeedo-SKY Pargliders Eris 2)56 KAZMIERCZAK, Marek, (Nova Tycoon S) 2/3
57 WONG, Geoff, (Ozone Mantra) 2/3
58 NEMECEK, Kamil, (Cokoládovny Fikar Mercury)59 303 REGULA, strasser, (advance Omega 7) 2/3
60 22 ŠOTEK, Michal, (SKY Paragliders Ares)
61 67 DUSÍK, David, (Sky Paragliders, Comedia Eris 2)
62 172 KUMAR, Adie, (Axispara/Supair Mercury)
63 438 FARINA, Mickele, (austrianarena.com FR3)toliau
71 KVARDA, Pavel, (A.R.T.U.R. Stream 2) Dvoike
72 MISHANIN, Yury, (Gin Glider Boomerang 5M) Vienas is kruciausiu kompetitionu
73 VYPARINA, peter, (PERFECTFLY Mercury)
74 KOLÁR, Petr, (Axis Vega) Lengva dvoike
75 PIERRE, gerson, (aerolosir Aspen) Dvoike
76 FILKA, Lukáš, (Gradient AVAX XC) Lengvas competitionoas
77 MATYÁSKOVÁ, Hana, (Gradient, http://www.dlnk.cz AVAX RSF 24)
78 KONECNÝ, Vašek, (VŠB-TU Ostrava, SKY Paragliders Ares)
79 BABUSH, greg, (PacSkyWays,FlyTec Sport) 2/3
80 KRYSTA, Michal, (Xstream Mercury)
Ar matai kiek su dvoike krutu competition’u aplenke? Kur tu Competitonu savybes per varzybas isgaruoja?
Stasiukas teisingai sake, PASIGYDYK . Dar galeciau pasakyt PASKRAIDYK tada kalbek. -
AutoriusĮrašai
- Tema „ Kernave“ uždara naujiems atsakymams.