- This topic is empty.
-
AutoriusĮrašai
-
2009 2 gegužės @ 21:10 #152018Vysniukas
Sveiki visi,
Del techniniu alinybiu nevykau i valkininkus, bet uz tai siandien istrukau i seduva ir padarem testinius du skrydzius.
Tai va atvykom po pietu ir mazdaug po keturiu susiruosem startuoti.
Startui pasiruosem nuo vezimo ir pirmas pastebejimas trapecija tip isnesta i prieki, kad persikabinimo nereikia iskarto kabiniesi po trapecija, taip kad startas nuo koju gali buti komplikuotas, tai nusprendziau bent desetka startu padaryt nuo vezimo.
Startas prie stiliaus su 20 laipsniu uzsparniais, kadangi siek tie padvelke vejas tai atplysau 10 m prariedejimo. aparatas kilo kaip ikaltas i lengvus termikeliu bakstelejimus reaguot nereikejo pats stabilizavosi, oas ir netrukdziau, po atsikabinimo trapecijos padetis ties nosim, greitis nerealus mazdaug du kart didesnis nei paprastos deltos, bent koks burbulas iskarto jauciasi, valdymas paprastas kaip trys kapeikos, aisku prie turbulensijos gal bus siek tiek kitaip betkieti sparnai turbulensijos taip nebio kaip paprastos. pasisukiojes siek tiek burbulekuose supratau tai kad termikuose reiks ismokt skrist, nes del didelio greicio juos praskrendi praktiskai reikia suktis kai tik pajunti kilima, bet cia jau praktika. nusprendziu leistis, uzskrendu gerokai uz aerodromo ir uzsparnius ant paksimumo 75 laipsniai, ir kaip manot nieko tokio pasijunta stabtelejimas, bet ji ir toliau sklandziai ciuozia, bet patraukus stipriau trapecija kokybe krenta iki 7 ti tikrai ir vos ne vertikaliai leidiesi, atleidi ji vel ciuozia, Rolandas dar susuko, kad soninis vejas, bet deltai jokios itakos net nuonasos nesijaute, uztraukiu trapecija ji zemeja vertikaliai ir prie zemes atleidziu po truputi, paklusniai greitis mazeja iki minimumo ir kai jau beveik nuvirsta issistumiu svelniai palieciu kojomis zeme, Pasak Rolando saviskio taip nenutupdytu, taip kad sudetingumo perejimo nuo savo senelio moyeso ant sio nelabai ir pajutau.
Antras startas Praejo panasiai tik 15 laipsniu uzsparniai ir prabegimo takas apie20 metru prie visisko stiliaus, taip kad kita karta reiks daugiau uzsparnius atlenkt, kylant ant troso pazaidziau su atakos kampais ir panasiai, isvada viena mazesnem amplitudem reik daryt korekcijas ir jei sparnas kryptelna leist jam paciam stabilizuotis ir tik paskui isikist jei reik, nes elevonai patys viska sukoreguoja, po atsikabinimo suverciau gilia spirale tai jis sukasi stipriai, taip kad su grieztais posukiais zemesniam auksti reik atsargiau, nusileidimas prie visisko stiliau prie angaro, is pradziu patraukiau uzsparnius iki 40 laipsniu, o likus 30 m iki 75 laipsniu, pasijunta stabtelejimas siek tiek didesnis zemejimas ir is sono atrode kad praleksiu i pievas uzspaudziu trapecija delta su minimalia kokybe zemyn dar kuri laika paciuozia pazeme ir vel lengvas tupdymas, kaip su paprasta delta prie 5m/s vejo.
Taip kad kolkas as dziaugiuosi,kad pirkau kieta sparna, o ne bebokste.
Nuotraukos bus veliau. Kita savaitgali atvarysiu i panevezi.2009 3 gegužės @ 05:39 #182658sssvajoklisgrazus reportazas. tikslus pastebejimai. va jei dar butu kokia fotke is viso butu liuks.
2009 4 gegužės @ 18:26 #182670Vysniukas -
AutoriusĮrašai
- Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.